Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!
    Zo, 1 oma en de ouders van manlief weten het ook... Schoonouders reageerden in eerste instantie helemaal niet, wij dachten echt; begrijpen ze het taartje wel?? Moeten we het nog zelf zeggen? Maar daarna waren ze erg enthousiast en kregen we meteen een campingbedje cadeau!
    En 1 oma was echt heel enthousiast, echt leuk. Hopelijk heeft ze zo weer een drive om naar toe te leven!

He Jopa, wat jammer dat je nog weinig effect merkt van de Tens...

Inlove, heeeeel veel plezier morgen!! Hopelijk wordt het een geweldig mooie dag! Geniet ervan (heel bewust!!) want het gaat zo snel allemaal....!!

Fijne zondag allemaal!

2. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ik ben echt een kluns. Ik zie alleen een linker menubalk. Daar ga ik naar sharing en dan homepagesetup. En dan zie ik geen link.

3. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Bovenin homepagesetup (eerste regel) in mijn geval:

Your Charting Home Page Web Address: 21d215 Ovulation Charts

Zie je hem?

4. jopa1000

En het is idd links, kluns ben ik ook!

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    #265 stoetel, 7 feb 2010
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
    1f19a5 Ovulation Charts
    Gevonden!

De witte bolletjes komt doordat er dan meer als een half uur tijdsverschil in zit. Maar meestal is het dan 3 kwartier. Lijkt me niet zo erg.

6. jopa1000

Mooi kaartje, hoe temp jij? Wat heb jij een lage temperatuur. Heb je al een keer naar mijn kaartje gekeken? Hoe vind je die?

Spannende week volgende week! Op naar valentijnsdag hihi

7. jopa1000

Leuk die reacties Chicai, maar snapten je schoonouders het nu wel of niet, moest je het nog zeggen na de taart? Nou op weg naar de eerste echo.

Had jij nog klachtjes voor NOD die op een eventuele zwangerschap wezen?

Jij ook een fijne zondag!

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ik temp via mijn mond. Ik deed dit voorheen anaal, maar het bleek dat het altijd 0.3 verschilde. (ik deed dit wel met 2 aparte thermometers hoor!) Zo vind ik het makkelijker.

Jouw kaartje ziet er ook mooi uit.:D
    Enne, zeker spannend. Nog een hele week wachten, poeh.

9. jopa1000

Haha, ja 2 aparte thermometers lijkt mij dan handig.... ik ben er al zo aan gewend om het rectaal te doen dat ik zo laat. Via de mond is ook een optie ja. Grappig nooit aan gedacht.

Hoop dat het snel volgende week zondag is!

Fijne zondag!

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Stoetel spannend!! Ik had zondag maandag dinsdag ook ongikrampen. Dacht echt ongi te gaan worden!! Vrijdagavond teste ik positief!!!
    Duim voor je!!

Wij slapen gewoon thuis, F lekker in dr eigen bedje. Smorgens naar mn ouders, daar kleden we om en gaan fotos maken. F blijft dan bij mn ouders. Haren van F doe ik straks. Eerst wassen dan voorste gedeelte staartjes maken en zo een soort haarband van staartjes maken en dan schuimkrullers in :D mag ze daarmee slapen whahah ben benieuwd!

KLachtjes,,,,nee nog helemaal niks, behalve mn buik wat ik heel de dag voel en mn rug. Maar dat was ook al voor nod.

Chikai, had je 2 taartjes gemaakt dan?? Leuk en meteen een cadeautje!

Wij gaan zo nog even frisse neus halen, r heeft gisteren soort van vrijgezelleparty gehad dus die heel niet helemaal helder. Daar gaan we even verandering in brengen :D

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Haha, nee, hopelijk krijg je je aanstaande weer wat helderder vandaag inlove!

Ja, ik had 2 taartjes gemaakt, eentje voor mijn ouders en eentje voor m'n schoonouders.
    En nee, we hebben het bij mijn schoonouders niet nog expliciet moeten vertellen, het duurde gewoon wat langer voor er reactie kwam.

Verder voel ik me eigenlijk best wel lekker, heb weer wat meer energie! We wilden lekker gaan zwemmen vanmiddag, bleek het ene zwembad al om 13.00u dicht te zijn en het andere om 14.30u, dus dat gaan we niet meer redden.
    Nog naar een verjaardag van vriendin, heeft een jongetje die vandaag 2 wordt. En verder lekker rustig aan!

Ja, ik had behoorlijk wat klachtjes voor mijn nod
    - misselijk met vlagen, vooral bij opstaan en 's avonds
    - gevoelige, harde borsten
    - en vooral moe moe moe moe moe!!

Ik duim heeel hard voor jullie mee!!

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Inlove, ik wilde je alvast een heeeeeele fijne dag wensen voor morgen!!!! Geniet ervan!

(heb ik je nou al gefeliciteerd met je zwangerschap? Of was ik toen niet helemaal aanwezig? In elk geval... gefeliciteerd hihi)

13. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@Inlove: spannend zeg, morgen al! Alvast heel veel plezier! En geniet ervan!

@all: Hier nog steeds ongi, maar gelukkig al op dag 5 alweer..
    Zag net ergens op het forum leuke youtube filmpjes, en dan openingsdans voor bruiloft die echt zo grappig was! Eerst gaan ze rustig dansen en dan vet grappig.
    Ik zei tegen mijn vriend, das ook wel iets voor ons! Iedereen vind namelijk altijd dat wij altijd zo gek zijn samen. Haha dus gaan we dat ook nog doen ook! Super zin aan om het al te bedenken!:D

Haha nou dat moest ik even kwijt, straks weer op visite, echt een visite weekend! 8)

14. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Inlove: Heel veel plezier morgen en geniet ervan. Voor je het weet is de dag weer voorbij!!

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Wat is er hier ook veel geschreven... kan het niet allemaal bijhouden...want mijn concentratie is ver te zoeken op het moment... ook zo'n kwaaltje...

Ik ben ZWANGER !!!!!:D Heb zaterdag op cd 27 een test gedaan van sensitest en die gaf een licht streepje en vandaag op cd 28 eentje van clearblue en die gaf zo mooi in letters ZWANGER aan...ooo, geweldig....de eerste ronde al raak. (ja..we hebben dan ook heel gericht geklust moet ik zeggen.... ) Het is eng, spannend en onwerkelijk..maar er groeit weer een wondertje in mijn buik...ik ben helemaal hyper en hoop dat de weken snel om gaan en ik de eerste echo krijg om het ook echt te zien dat er iets is... maar nu ga ik genieten van mijn blijdschap... en hopen dat we dit keer wel ons kindje bij ons mogen houden. We proberen in ieder geval de zwangerschap positief in te gaan.

Ik reageer later nog op iedereen hoor! Ik ben alleen vreselijk moe op het moment...

Succes meiden...we strooien het vruchtbare hier voor jullie door!!!

16. jopa1000

GEFELICITEERD! Geniet ervan, hoop dat dit wonder 9 maanden (en na geboorte nog veeeeeeeeel langer) bij jullie mag blijven.

Echt geweldig!

Edit, en de pendel klopt!

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hartediefje, gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed de komende tijd!

Fairytale; leuk he, die openingsdansen op youtube! Wij hebben die ook bekeken en erg moeten lachen. Aangezien wij al zo'n 7 jaar dansen, wilden wij ook een spetterende openingsdans en hebben we m.b.v. onze danslerares een rumba (mooi, rustig en sensueel) die overgaat in een snelle, hippe jive... Wij feestten op een boot, dus op zo'n 8 vierkante meter hebben we onze openingsdansen gedaan! Echt wel een succes!

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wauw Hartediefje, Gefeliciteerd!! Echt geweldig!

Dames dankje voor alle felicitaties voor morgen,,,,,,we zijn zenuwachtig!!

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hartediefje, GEFELICITEERD!!!

Inlove, een hele fijne dag morgen. Goed van genieten! En jouw ongikrampen geven me wel een beetje hoop.;)

20. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hartediefje wat geweldig!!
    Gefeliciteerd meid!!
    Probeer idd positief te blijven. Ik weet dat ik het daar af en toe wel moeilijk mee heb.

Deel Deze Pagina