Jopa, wat valt dat dan tegen he... Jammer! Ik hoop voor je dat je zondag positief test en nog niet eerder ongesteld wordt! Temp is een positief ding in ieder geval en de klachtjes die je gisteren opnoemde had ik ook... Dus ik duim heel hard weer voor je mee!! Spannend Rodelief, morgen met je zoontje naar de psz... Sterkte! En hier ligt ook wat sneeuw... dan zal het ook wel weer goed koud zijn, brrrrr..... !
Jopa, balen joh, die nega test, maar je hebt idd vast nog te vroeg getest. Even afwachten dus. @all, ben weer weg. kom later vandaag nog even kijken, en de echo plaatsen als het lukt. gr.
Hier ligt een mini laagje sneeuw, echt niet veel Gelukkig, ben er echt wel klaar mee! T verhaal uhm zal ff kopieren van mn site, ff aanpassen dan hihi 7uur: De wekker gaat, beiden nog niet goed wakker. Beetje vroeg, F slaapt nog. Toch maar opgestaan en lekkere slobberkleren aan. F wakker gemaakt en de krullen uit haar haartjes gehaald Om half 9 de auto boven gereden en alles in de auto gezet. Op naar mn ouders. Mijn ouders waren het bruidsboeket en boeketje van F aant afmaken. Dus wij zijn alvast naar boven gegaan. F zat lekker voor de tv in joggingpak. R was zo omgekleed, mn vader heeft geholpen met de stropdas want dat wil zelf niet zo lukken. Uiteraard had ik iets langer nodig. Mama heeft me geholpen met haren en make up. Daarna torselet aan,,,,poeh strak. 1ste panty aan,,,,,,,kapot! Neeeeee 2de panty gelukkig wel oké. Jurk aan en kijken of we de bolero of bontjasje zouden pakken. Toch de bolero dus! 10uur fotos maken in Kasteel Hoensbroek. Koud!!! Echt heel KOUD, gelukkig konden we snel naar binnen en hebben mooie fotos gemaakt. We konden niet overal komen omdat t traplopen met jurk niet zo goed ging. Maar we hebben in verschillende kamers en zalen fotos gemaakt, op de grote trap en toch ook nog buiten. We hebben ze nog niet gezien, alleen even snel op de camera dus wel heel spannend! Om half 1 waren we bij schoonbroer om hem op te halen en zijn we terug gereden. Lekker een broodjes gegeten en wachten op de gasten. Tegen half 3 waren de meeste mensen aanwezig. F kreeg nog een leuk kadootje en mn ouders een bosje rozen. 14.50 op naar het gemeentehuis! We zijn gaan lopen. Het was droog en met de auto moeten we helemaal omrijden, terwijl we te voet alleen 3 trapjes af hoeven. We werden al opgewacht door de ambtenaar. Snel naar binnen want nog steeds is het niet warm! In de grote raadzaal mochten we naar binnen. Wij samen met de getuigen in het midden en F klom op mn schoot. De ambtenaar begon zn praatje en vertelde over de voor ons speciale datum. Na z'n praatje vroeg hij of hij na t Ja-woord een eigen inbreng mocht doen. Dat mocht wel van ons. Uiteraard hebben we beiden volmondig JA gezegd en mochten we de aktes komen tekenen. F kroop nadat ik geweest was ook op de stoel en wilde ook tekenen. Dat kan niet op de echte akte maar ze mocht op een apart blaadje haar "handtekening" zetten. Daarna waren de getuigen aan de beurt. En dan ben je getrouwd!!! De muziekale inbreng van de ambtenaar was heel verrassend! Daarna was t tijd voor de felicitaties en konden we de 3 trapjes terug naar huis! Thuis hebben we geproost (met champagne rose imperial nogwattes) toen is papa oma gaan halen. Toen we compleet waren hebben we onze mooie taart aangesneden. Heerlijk was ie! R wilde graag een whiskytaartje en daar heeft ie van genoten! De grote taart was met baileys, ook verrukkelijk! Nog gezellig gekletst en een broodje gegeten en toen was het alweer tijd om naar de Kroon te gaan. Alles in de auto en weer de kou in. Helaas geen parkeerplaats voor de deur dus we hebben een stukje gelopen met de spullen. De eerste gasten parkeerden ook al, dus mooi op tijd. F was eigenlijk al moe, dus meteen het bedje opgezet. Slapen wilde ze helaas niet, dus nog een paar uur rondgerend. Om half 9 stond het buffet klaar. Het zag er schitterend uit, helaas had ik geen honger en heb ik 1 schijfje meloen op en lekker wat brood. Het is wel redelijk opgegaan zoals anderen zeggen. Ik heb t zelf niet gezien. Tegen 11uur heb ik F toch maar weer in bed gelegd en na er even bijgezeten te hebben is ze gaan slapen. Tegen 12uur gingen de laatste gasten de deur uit en zijn wij ook naar huis gegaan. F is met mn ouders mee gegaan. Het was een beetje onhandig om met Jurk en slapend kind in de auto te stappen. Thuis de bloemen in de vaas en kadootjes op t dressoir gezet en direct de jurk uit! Wat een genot. De jurk zat heerlijk en voelde me ook helemaal mooi maar zonder enige moeite naar de wc kunnen is toch ook wel heel fijn! We hebben een heerlijke dag gehad en heerlijk geslapen!! http://94.100.120.214/867850001-867900000/867857301-867857400/867857378_5_P6z5.jpeg http://94.100.118.42/866700001-866750000/866711601-866711700/866711602_5_-Bw3.jpeg
Dat klinkt goed Inlove! Fijn dat je een geweldige dag hebt gehad. Het was inderdaad wel heel koud gisteren, maar gelukkig kon je ook binnen mooie foto's maken! Van harte!!
Wauw Inlove dat klinkt als een heerlijke dag. Ben wel erg benieuwd geworden naar je jurk. Wil je die met ons delen???
@All, bedankt voor de felicitaties! @Inlove, dat moet een prachtige dag zijn geweest! Gefeliciteerd! Ik zie nu dat jij precies 1 week op mij voor loopt. Grappig! @Jopa, Meid dat vind ik echt balen. En dat ik je nog wel het gevoel heb gegeven om toch ook maar te gaan testen. De kwaaltjes die jij nu hebt, heb ik ook hoor. Ik blijf echt heel hard voor je duimen. Op naar zondag. @Rodelief, spannend morgen 1e dag PSZ! Fijn dat je je beter voelt. Liefs
Inlove, wat een geweldige dag heb jij gehad, nogmaals gefeliciteerd en geniet van de wittebroodsweken! Ook ik ben nieuwsgierig naar een foto van je jurk! Stoetel, niet alleen jij hebt mij aangezet hoor, ook mijn hoge temp hihi. Niet schuldig voelen. Kansen zijn nog niet bekeken. Ben nu weer (eventjes) heel rustig eronder. We zien het wel zondag. Wat trouwens wel helemaal leuk is: heb vanmorgen een gratis kaartje gewonnen van de 9maandenbeurs. Ga volgende week donderdag met m'n moeder samen een dagje naar de beurs, ook een bezoek aan de huishoudbeurs. Met de trein! Zou natuurlijk nog mooier zijn als ik zondag nog even positief test. Qua gezondheid gaat het nog steeds zwaar.... en zo'n dagje huishoudbeurs/ 9 maanden beurs zal er wel inhakken maar ik heb het er wel voor over. Dan maar een paar dagen voor pampus, wil het niet missen! Meiden fijne middag, kleine meid wordt bijna wakker. Doei doei!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 3 wannabe zwanger 9 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Jopa1000 - 11 februari Fairytale - 2 maart NOD datum onbekend: Cars Testers: Valentijnsdag 14 februari 2010 - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindjes - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Hartediefje - 3de kindje - verm. bevallingsdatum = 18 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 20 oktober 2010 afspraken: Stoetel - 15 februari huisarts Rodelief - 23 februari gyn. + echo Memoiikke - 24 februari 1e afspraak VK + echo Lizab - 1 maart 2e afspraak VK Chikai - 9 maart intake VK -------- Bevallingsdatum aangepast. Op een andere site kon ik aangeven hoelang mijn LF was. En bij die rekensom ben ik een dagje eerder. Als ik mijn 1e echo krijg dan zal het misschien wel weer veranderen. Ook afspraak toegevoegd
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EH3AQORS.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-NHQ3AABA.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPZQQHHK.jpg dit is mn jurk. Wat vonden jullie van de taart jullie zeggen er niks over hihi dus ws beetje vreemd hihi
Wauw mooie jurk Inlove. En natuurlijk zag de taart er ook om op te eten. Mmmmm..... Hoe is het eigenlijk met Marieke?? Al even niks van je gehoord. Hoop dat goed met je gaat. Vanmiddag even leuk een nieuw shirt gekocht voor zoonlief voor zijn 1e dag morgen op de PSZ. Ooohhh ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Mijn leven veranderd dan ook ineens. Elke dinsdag en donderdag zit ik vast zeg maar. Ach dat brengt een beetje structuur in de week. Nou ik ga ff uitputten op de bank. Ben echt zoo moe!! En heb echt bijna niets gedaan vandaag.
rodelief dat vind ik ook hoor, maandag en donderdag ochtend is echt bepaald. Ochtend is zo om dus echt iets doen kan niet. Moet er echt aan wennen
Zo, eventjes bijgelezen hahaha, wat gaat het snel!!! @Jopa, wat jammer meid dat je nu een negatieve test had..maar ik duim mee dat het te vroeg was... Ik had het ook hoor... zo'n domper toen, dan ben je zo boos dat je toch getest hebt en nu geen streep hebt... Ik hoop voor je dat je zondag nog positief test. De negen maanden beurs is echt heel leuk..ik zou ook wel willen..maar zou niet weten wanneer ik het moet doen..Manlief is doordeweek een hele week weg meestal en dan hebben we maar net het weekend en bovendien dat weekend alledrie de kindjes thuis... Ben benieuwd hoe je het vond als je gaat! @Rodelief: YESSSSSSSSSSSSS!!! O, super meid... ben zo blij voor je dat alles goed zit en ook al een kloppend hartje.. Ik had dat ook bij mijn eerste zoontje op dat tijdstip. Wat een bijzondere datum ook...heb ik hier ook hoor... zal straks vertellen bij het echoverhaaltje. @Stoetel: Gefeliciteerd!!!! Weer een zwangere erbij, wanneer krijg jij je eerste echo? @Inlove, wat een mooie jurk! En een hele leuke originele taart! Vast lekker zoet of niet? Je hebt een heerlijke dag gehad zo te lezen! Ik duim voor de meiden die nu nog aan het klussen zijn!!! Want dan is het echt supergaaf om met zijn allen naar die nieuwe topic te kunnen hahahaha. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest. Ik mag dan vrijdagochtend bloed gaan laten prikken om te kijken of mijn bloed nu wel de goede waardes heeft (b12, ijzer, folium, suiker) omdat mijn bloed op het einde van de vorige zwangerschap niet helemaal goed was. Dus ik wil nu even goed laten controleren hoe het nu is. De assistente van de gyneacoloog belde nog op, omdat ik graag snel een echo wilde..maar ze zei dat ze dat echt pas doen vanaf 8 weken, zodat ze kunnen zien dat het of echt goed is of niet.... want dan pas kun je echt goed al dingen gaan zien en dan moet het hartje zeker kloppen...tja... dan maar afwachten he...miepje ongeduld hier hoor Dus nu hebben we 9 maart onze eerst echo..het zal een dubbele dag zijn, want dan is het 6 maanden geleden dat ons meisje stil werd in mijn buik... Maar ik ga er nu vanuit dat ze ons beschermengeltje is en dat het zo moet zijn dat we juist op deze dag de eerste echo gaan krijgen. ZO, heel verhaal geworden Ik ga nog even verder neuzen op internet. Fijne avond allemaal!
Hartediefje: Bijzonder die dag van de echo. Ik heb heel erg sterk het gevoel dat onze kindjes vanaf boven dit een beetje regiseren. En vind dat echt heel bijzonder. Een vroege echo raad ik ook echt af hoor. Ik heb echt 5 dagen in de stress gezeten. Echt niet leuk. Maar ik snap je ongeduld.
Volgens mij was ik trouwens vergeten te vertellen dat ik ijzer tabletjes moet slikken. Dit omdat ik binnen een jaar voor de 2e keer zwanger ben en dan heb je meer kans op bloedarmoede. Prima... ik doe alles voor een goede zwangerschap. Heb ook gelijk bloed laten prikke'n. Vraagje voor alle zwangeren: Gaan jullie een combinatie test laten doen???
@hartediefje, ik weet nog niet wanneer de 1e echo is. Ik ga maandag eerst naar de huisarts. @Rodelief, wat is een combinatietest? (of is dat een stomme vraag?)
Stoetel: echo + bloed test of te wel nekplooimeting. Om te kijken of je kindje een verhoogde kan heeft op het down syndroom.
O,oke. Weet ik eigelijk niet. Nog niet over nagedacht. Wel heb ik epilepsie. Daar krijg ik wel extra onderzoeken voor. Voor open ruggetje, gespleten lip. Door de anti-epileptica is de kans daarop verhoogd.
Goedemorgen meiden, Temp is aan het zakken en volop ongi krampen hier. Temp niet dramatisch gezakt maar toch heb ik geen goed gevoel meer..... Heb er een klein beetje moeite mee om hier nog mee te schrijven, ik neem een beetje afstand van het forum, er speelt zoveel op dit moment nog naast het zwanger worden (gezondheid) en ik weet even niet waar het de komende tijd naartoe gaat. Volgende ronde naar het ziekenhuis maar kan hier niet de stress van het forum (die het mij geeft) bij hebben. Probeer dus alles even los te laten. Ik zal dus even niet op het forum zijn de komende dagen, in ieder geval totdat ik ongi ben. Sorrie meiden, ik kan even niet anders.... hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, ik kom wanneer het weer wat beter met mij gaat weer terug! Willen jullie mij ook van de lijst halen? Had graag beter nieuws gebracht! Groetjes!