WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 2 wannabe zwanger 9 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Fairytale - 2 maart NOD datum onbekend: Cars Testers: Valentijnsdag 14 februari 2010 - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Hartediefje - 3de kindje - verm. bevallingsdatum = 18 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 20 oktober 2010 afspraken: Stoetel - 15 februari huisarts Rodelief - 23 februari gyn. + echo Memoiikke - 24 februari 1e afspraak VK + echo Lizab - 1 maart 2e afspraak VK Chikai - 9 maart intake VK --------
Jopa, tuurlijk begrijpen we dat. Het forum moet ook echt geen stress brengen. Als je lekker wil kleppen zien we je wel verschijnen. Dikke knuf! Hier weer veel sneeuw, ben t spuugzat! F verkleed naar de psz gebracht, ze keek dr ogen uit. Heel veel piraatjes, prinsessen, pipi's en clowntjes
Jopa: Natuurlijk hebben we daar begrip voor. Ik hoop echt voor je dat je ongi niet doorbreekt en je lekker zwanger bent. En anders meid houd de moed er in. Dan komt het volgende maand met een beetje hulp. Ik hoop het zo voor je!!! En als je wilt kun je me altijd pb-en. inlove: oh wat leuk dat F verkleed moest. Ik hoop maar niet dat dat hier het geval is want zoonlief gaat vandaag voor het eerst naar de PSZ. En ik heb geen verkleedkleren in huis. all: verder gaat het wel goed hier. Ben nog steeds erg verkouden en hoest de longen uit mijn lijf. Bah wat een slijm. Lekker een beetje uitgeslapen vandaag. Zoonlief werd om half 9 pas wakker. Wel had hij om half 6 even om wat water gevraagd maar is heerlijk door gaan slapen. Ik kom vanmiddag wel ff laten weten hoe het op de PSZ is gegaaan. Fijne dag meiden...
Hoi allemaal, Daar ben ik weer! Ik ben even erg druk met mijn werk geweest. En enorm misselijk. Vandaar dat ik er op de momenten dat ik thuis was, even niet tot de pc kon komen. Ik ga straks bijlezen! En op iedereen reageren. Ben ergens bij pagina 22 ofzo gestopt. Dus ik moet vanaf daar nog even bijlezen. Zag al wel dat er ineens veel meer meiden zwanger zijn! Wat super allemaal zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ga straks echt alles lezen. Nu ga ik mij even voorbereiden op het intakegesprek bij de VK. Mijn man komt ons straks halen, half 11. Dan gaan we erheen. Tot later vandaag! Fijne dag.
Heb nu pauze, ben thuis gaan lunchen. Doe ik elke donderdag, dan moet ik ons hondje uitlaten. @Jopa, mocht je dit nog lezen, heel veel sterkte meid. Ik snap goed dat je even geen zin hebt in dit forum. Ik blijf voor je duimen! Liefs!
aAll, Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik hoop dat het goed gaat hoor. We hebben vanmorgen het intakegesprek bij de VK gehad. Dat ging prima. En volgende week woensdag krijg ik de termijnecho. Wat spannend! Dit omdat ik niet kan aangeven hoelang mijn cyclus na de bevalling was, aangezien dit pas de 1e cyclus was. En wij willen het onderzoek naar Down syndroom laten doen. Vandaar dat de termijnecho vervroegd is. Dan kunnen ze beter vaststellen hoelang ik dan echt zwanger ben (even hopend dat er echt iets zit en geen leeg vruchtzakje en dat het hartje is gaan kloppen... ow wat een spannende tijd toch weer) Ik lees dat jullie de sept/okt/etc topics te druk vinden en lekker hier blijven. Gelukkig! Want het is zo gezellig om even te buurten hoe het met jullie allemaal gaat. Die andere topics zijn mij persoonlijk een beetje te groot. Dus daar heb ik mij ook niet aangemeld. Hou het lekker bij jullie! Heee ik zie dat mijn afspraken verdwenen zijn vd lijst. Ik zal ze zo weer toevoegen. Rodelief, Hoe is het nu met je? Ik lees dat jullie het hartje hebben gehoord! Wat super zeg! en een mooie echo. Wat geweldig voor jullie. En ja, wij gaan ook een cominatietest laten doen. Hebben we bij de 1e ook gedaan. En eerlijk gezegd, nu we al een kindje hebben, vind ik het nog belangrijker. Gaan jullie de test doen? Marieke, Is je kindje weer helemaal opgeknapt inmiddels? Jopa, Hoe gaat het met je? Ik zie dat je dit weekend wilt gaan testen. Ik ga zo enorm hard duimen voor je! Gun het jullie zo! Hoe gaat het met het Tens apparaat? geeft het je iets verlichting? Ik zie net je temperatuurkaartje. Die schiet mooi omhoog zeg! Ik ga duimen.... En ik lees dat je bij de oogarts bent geweest. Wat lastig toch allemaal zeg. Nu maar afwachten wat ze in het Radboud ervan vinden. Succes. Ik lees dat je stiekum toch te vroeg getest hebt.... nog even wachten tot zondag hoor! Dan ga ik heel hard duimen. He wat leuk je hebt een kaartje vd beurs gewonnen! Lekker rondneuzen daar. Wij gaan zaterdags ook. Heerlijk. Ik lees dat je weer even wat afstand neemt van het forum. Begrijp ik heel goed hoor. Ik wens je wel even sterkte met alles. Chikai, Hoe vonden ze je taartje? Heb je het inmiddels verteld? Ik lees dat je moeder/vader en zusjes helemaal super reageerde. Wat ontzettend leuk zeg! Wat heerlijk om zulk nieuws te mogen brengen he? Ik lees dat je schoonouders ook lief reageerden. wat fijn. En wat zou die oma blij zijn ook! Wat lief dat jullie het al met haar delen. InLove, Zie nu je foto met streepje! Dat is zeker weten een streepje! Wat spannend meid, gefeliciteerd! Hoe is je trouwdag gegaan? Van harte gefeliciteerd ook daarmee! Was het weer mooi? Ik zie dat je al 2 VKburea's hebt uitgezocht. Ik vind ze er alle 2 wel oké uitzien. Vergelijkbaar. Maar het is wellicht wel handig dat die ene ook echo's kan maken. Kun je alles zoveel mogelijk op 1 plek doen. Ow ik lees nu je verslag van je trouwdag, wat super zeg! En wat een grappige taart hadden jullie! Wel erg mooi. Leuk dat jullie er zo van genoten hebben en dat het droog was. Je had een prachtige jurk aan zeg! En wat een mooie kleur ook. Stond je vast erg goed. Fairytale, Hoe gaan de voorbereidingen voor het trouwen? En de abraham voor je vader? Ik zag dat je het had over de youtube filmpjes met openingsdansen. Haha, dit heb ik ook veel gekeken toen. Er zit wel het nodige leuke bij he! Wat lachen dat jullie ook zoiets gaan doen. Hartediefje Ik zie dat je over tijd bent. Wat spannend voor je. Ik ga ook voor jou heel hard duimen. Hoe is het verder met je? Oh! Ik lees nu dat je zwanger getest hebt! Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf voor jullie zeg! Super hoor. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met je. Ik lees dat je op een hele bijzondere datum je 1e echo krijgt. Je zult zien dat je meisje over dit kindje waakt en dat alles goed gaat. Memoiikke, Hoe is het met jou? Je hoeft hier echt niet dagelijks te posten hoor! Kom ik ook heel niet aan toe. En dat geeft niets. Wat goed dat je van MvM ook zo'n goede test kreeg. En wat netjes dat je aan MvM meedoet. Doe ik momenteel ook weer. (Al blijven die flessen vreselijk stinken! haha) Liza, Hoe gaat het met je? Ik lees dat je een echo hebt gehad. Wat fijn om dan even in je buik te mogen kijken om te zien hoe het gaat. Wat bijzonder blijft dat toch. Stoetel! Gefeliciteerd! Je bent zwanger. Wat ontzettend gaaf! Hoe voel je je? En hoe vind je partner het? Cars, Hoe gaat het met jou? Ik lees dat je erg druk bent op het werk. Mmm dat is ff minder. Maar ja, dan gaat de tijd wel weer snel. Nou. Hopelijk heb ik zo weer alles gelezen en ben ik niemand vergeten! Fijne dag allemaal.
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 2 wannabe zwanger 9 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Fairytale - 2 maart NOD datum onbekend: Cars Testers: Valentijnsdag 14 februari 2010 - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Hartediefje - 3de kindje - verm. bevallingsdatum = 18 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 20 oktober 2010 afspraken: Stoetel - 15 februari huisarts Stillewens - 17 februari VK - termijnecho Rodelief - 23 februari gyn. + echo Memoiikke - 24 februari 1e afspraak VK + echo Lizab - 1 maart 2e afspraak VK Chikai - 9 maart intake VK
Wat goed van jou Stillewens, zo'n uitgebreide reactie op iedereen! Ik houd het even kort, ben erg misselijk en aangezien werk en studie wel doorgaat, vreet m'n lijf momenteel erg veel energie... Combinatie testen e.d. weet ik allemaal nog niet. Eerst maar even de intake bij de vk afwachten! Zijn jullie ook zo misselijk (geweest) en zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan? Tot wanneer duurde het? En zo zit ik ook een beetje met een kdv, ik weet nog niet of mijn ouders of schoonouders op willen passen (heb het ze ook nog niet gevraagd), moet ik dan toch nu al kdv vastleggen? Inlove, wat een leuke foto's! Ik had die taart en jurk niet verwacht, ik ga eigenlijk altijd uit van ivoor en traditioneel ... stom he .... ik vind het wel een erg mooie jurk, moet alleen eerlijk gezegd mezelf nog even aanpassen aan de kleur! Jopa, begrijpelijk dat je afstand neemt, het forum moet geen stress opleveren voor je! Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het beter met de pijnbestrijding!!
CHikai: Hier zijn het misselijkheid met vlagen maar niet echt extreem. Als ik iets eet is het vaak over. En die energie die zo vreet herken ik enorm. Niets doen vreet al energie. Vaak even liggen en een dutje doen gaat hier goed op. all: Zoonlief vond het erg leuk op de PSZ. Hij heeft niet gehuild toen mijn man en ik hem achterlieten. Ik zag alleen wel de spanning in zijn gezicht zo van zal ik huilen maar ik vind het ook wel leuk. Toen we hem weer gingen ophalen konden we nog even spieken door het raam. Hij zat braaf in een kringetje. Zo schattig!! Hij had in een uurtje tijd echt enorm veel gedaan. 2 knutsels, gedronken, puzzel gemaakt en ook nog even niet gespeeld in de zandbak (dat vind hij echt helemaal niks). Ben benieuwd hoe het dinsdag gaat want dat breng ik hem zelf. Het zijn in iedergeval erg leuke juffen. Combinatie test: Ik denk dat wij het ook weer niet doen. Bij allebei de zwangerschappen hebben we het niet gedaan. Ook krijg ik meerdere echo`s ivm de vorige zwangerschap dus ik denk als het kindje een verdikte nekplooi heeft dat dat wel opvalt en we dan alsnog verder onderzoek kunnen doen.
weer even kort. Ik heb echt te weinig tijd op het moment. sorry! Jopa, Een hele dikke knuffel. Ik snap prima dat je even afstand wilt nemen. Ik hoop echt dat je gewoon snel een positieve test in je handen hebt. Denk aan je en heel veel sterkte! Over testen, hier doen wij het niet. Ieder kindje is bij ons van harte welkom, dus ook al heeft het bijv. het syndroom van down, dan wil ik, behalve de 20 weken echo, geen extra manieren om daar achter te komen. (al snap ik prima dat er genoeg mensen zijn die wel die testen laten doen) Wij hebben verder geen gekke dingen in de familie, en we zijn allebei hartstikke jong, dus dat is dan toch weer anders. Nou, ik ben even opruimen en dan weer vergadering. morgen werken, dus ik denk dat ik zaterdag pas weer kom kijken.
hier eigenlijk nog helemaal nergens last van. Alleen rare buien en vaak plassen. Ook niet moe enz, maar goed tis ook nog maar net 5 weekjes ong. Ow ja die testen. We hebben t bij F niet gedaan en nu ook weer niet. Eerlijk gezegd vind ik het belachelijk om te laten testen op een paar afwijkingen terwijl er nog 100den andere afwijkingen zijn. En wat als de uitslag is "kans van 1 op de 10000" dat je een downtje krijgt, wat heb je daaraan?? 2 oud collega allebei een negatieve uitslag van de nekplooimeting, bij nader onderzoek niks aan de hand en beide kerngezonde kids. Die nekplooimeting geeft geen garantie op een gezond kind, dus nee voor mij geen test. Rodelief, wat schattig! Zo leuk om dat te zien hè, ze zijn dan zo " anders" zo groot opeens! chikai, hihi ik en wit,,,,das geen combi. Groen staat me mooi en kwam een groene jurk tegen die paste dus ik dacht, yes! Stillewens, wauw volgende week echo. Spannend!! Leuk leuk, kan niet wachten op mn 1ste echo,,,zwijmel
Ik voel me goed. Wel moe en héél vaak plassen. Ook voel ik af en toe veel gerommel in mijn buik. Dat is wel een vervelend gevoel. Maar toch ook weer een bevestiging dat daar binnen echt iets gebeurt. Mijn man werd er stil van, hihi. Ik had dinsdagochtend de test gedaan. Ik ben een speentje gaan kopen met 'Papa is the best' erop. Toen hij thuis kwam van z'n werk gaf ik het kadootje. Hij pakte het uit en keek mij gelijk met een glimlach aan. Echt? zei hij. Ik kon alleen maar ja zeggen en toen hebben we elkaar lekker geknuffeld. We wisten allebei niet zo goed wat te zeggen. Maar we zijn in ieder geval heel gelukkig! O, iedereen met al die echo's. Ik ben pas 4 weken zwanger en verheug me er nu al op. Dat lijkt me zoiets bijzonders. Liefs
Hey allemaal! was ik weer na een vreselijke lange dag werken Moest eerst even weer wat pagina's terug lezen! Alles goed met iedereen? @Inlove: Ik vind het echt een leuke taart! Uniek en grappig! En je jurk is ook heel mooi! @Stillewens: De voorbereidingen gaan heel goed! Waarschijnlijk weer een fotograaf gevonden, dus dat scheelt, en deze maand de ringen kopen! De abraham is klaar, ben benieuwd wat hij er van vind! Wat spannend dat je volgende week je echo hebt! Vervelend dat je vaak misselijk bent, maar wel een goed teken natuurlijk. @jopa1000: Heel begrijpelijk dat je even rust wilt nemen van het forum, ik hoop dat je super snel zwanger bent en je hier snel weer te vinden bent! @rodelief: Gelukkig dat het goed ging bij de PSZ, en dat hij het naar zijn zin had! Lijkt me leuk om te zien, je kindje ineens netjes in een kringetje haha! @ALL: Vandaag lange dag gehad, en zeeeer vermoeiend, het was weer de eerste dag na de griep, en aangezien ik CVS heb, moet ik altijd alles weer helemaal opbouwen, terwijl het net weer goed ging! Gister ben ik nog op kraamvisite geweest, echt zo super zo;n schattige baby! Mijn ouders waren ook mee, en ze zeiden: Wen er maar aan, en lijkt je zeker ook wel wat? Net of ze het ergens kunnen ruiken dat je bezig bent om kindjes te maken haha! En vriendje had baby ook op arm, en ze zeiden: staat je goed hoor! Hij wist niet wat hij moest zeggen Echt grappig dat iedereen hier zo snel zwanger is, ik hoop dat ik snel mee mag praten over het zwanger zijn! Als goed is dinsdag mijn ei, maar dat voel ik vanzelf! Nou fijne avond iedereen!
goedemorgen dames, Zo is het heel druk en zo is het weer rustig. Heb eigenlijk niet veel te melden. Denk dat we vandaag ff naar Ballorig gaan. Even lekker ons uitleven. En shoppen voor verkleedkleren. Volgende week mag zoonlief verkleed naar de PSZ. Leuk!!
hier is volgende week geen psz ivm carnaval, tot woensdag ligt hier alles plat. Geen winkels open enz hihi limboland hè
Hoi Meiden, Ben ik ook weer even. Goh wat is die vermoeidheid vermoeiend zeg haha. De misselijkheid is als ik stop met med. of ze te laat slik gruwelijk aanwezig, ikkan niks binnen houden dan. Met med. is het draagbaar. Dochter is inmiddels weer beter. Ze knapte vrijdag al weer op om s'middags gruwelijk tegendraads te worden. Jemig zeg.. ze lijkt wel 16. Mijn vriend en ik worden helemaal gek van haar. Hopelijk is deze fase snel weer over. Weekendje op haar kamer moeten zitten hielp wel geteld 1 dag. Ik heb sinds deze week 1 dag per week een soort van ouderschapsverlof op kunnen nemen. Voor de komende 2 jaar werk ik 2 dgn ipv 3. Was super snel te regelen. Ik loop al maanden tegen de drukte thuis aan na de verhuizing en nu de vermoeidheid er ook nog bij dus heb ik de knoop door gehakt. Gelukkig was mijn leidinggevende super meedenkend en is er meteen wat geregeld. Stoetel ik zie dat je ook zwanger bent. Super!! Gefeliciteerd. Wat gaat het hard bij iedereen. Leuk hoor. Hoe was je bruiloft Inlove? Ik ga zo eens terug lezen. Hahha, ligt alles plat bij jullie ivm carnaval? Wat grappig. Hier hebben ze dat in Volendam met de kermis. Dan gaat ook echt alles dicht. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Rodelief! Nu genieten. Wat appart dat je op die dag uitgerekend bent. Het lijkt wel alsof het circeltje af wordt gemaakt. Speciaal hoor. Wij hebben besloten wel voor de combinatietest te gaan. Gezien mijn dochter gedragstoornissen heeft kunnen we de energie niet opbrengen voor een kindje dat misschien down zou hebben of een andere ernstige afwijking. Ik vind het ook niet eerlijk naar mijn dochter toe en ik denk dat haar gedrag dan helemaal buitensporig wordt. Vanavond hebben we eindelijk de echo. Ik ben zo benieuwd. Hopelijk zit alles goed. Ik ga ff terug lezen.
Oh spannend Marieke een echo vanavond. Hopelijk zit alles goed en zien jullie een mooi klein boontje met een kloppend hartje. Wel vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Hoop voor je dat dat met de 3 maanden grens minder gaat worden. Hier word carnaval niet zo uitbundig gevierd. Heb er zelf ook niets mee.
Wat een leuke jurk Inlove! Mooi is ie hoor. Ik vind jullie taart ook schitterend. Zo totaal anders als een 'gewone' bruidstaart. Heel origineel. Jopa, snap dat je even afstand neemt hoor. 't Is lastig als je zoveel pijn hebt, graag snel zwanger wil worden en hier op het forum is 90% van het groepje al zwanger. Lijkt me niet prettig. Ow... en nu weet ik het al niet meer... wat erg...
Marieke en alle andere dames, bedankt voor de lieve woorden. Dat maakt het wel moelijk ja dat alle dames binnen no time zwanger raken (en ik gun het jullie echt van harte hoor!!!!) en ik nu ronde 3 inga. M'n temp is drastisch gezakt. Heb het ziekenhuis al gebeld vanmorgen, word teruggebeld vandaag. Ongi verwacht ik vanmiddag/ vanavond / vannacht. Heb met m'n mannetje overlegd vanmorgen, hij denkt ook dat het mezelf veel te moeilijk maak.... door elke dag over zwanger worden te praten hier gaat mijn hoop omhoog en is de teleurstelling des te groter als het niet lukt. Leven draait niet alleen om zwanger worden. Bij onze dochter waren we er helemaal niet mee bezig.... en toch in 1 keer gelukt. Daarom wat afstand van het forum. Blijf jullie volgen en hoop snel (zwanger!!) bij jullie aan te kunnen sluiten. Maar zal niet meer deelnemen in topics waar het iedere dag gaat om "zwanger worden". Wel om gezellig te blijven kletsen..... Zal ook hier af en toe bijkletsen hoor, maar niet meer dagelijks! Marieke, spannend hoor je echo, geniet ervan! De rest, tot snel!