nou bij mn dochter kreeg ik een tutpopje van kandeel en wat boekjes. Nu dus een koffertje met veel boekjes, wel allemaal ouder maar goed bevallingen blijven tzelfde. Monstertjes van zeep enz en dan een speendoekje van lodger, echt heel leuk dus. Ik had bij mn dochter een andere vk maar dus niet ook geen koffertje.
Ik kreeg bij de vk een zwitsal tas; met idd een knuffeldoekje, een lijntje met kleine zwitsal knijpertjes, wat kleine proefverpakkingen, wat informatie foldertjes... Marieke; ik moet er ook regelmatig uit 's nachts hoor, maar dan val ik wel weer snel ik slaap. Wat vervelend dat je zo blijft bloeden, het is dan idd wel een geruststelling dat je de kleine al voelt bewegen!
@Chikai & Marieke, Ik slaap ook ontzettend veel. Niet klokje rond, moet ook altijd plassen. Maar overdag slaap ik ook nog echt dik 2 uur. Ook slaap ik erg vast. Wel lekker.
Hoi meiden, in het ziekenhuis heb ik helemaal niets gehad. Arme ik.. geen tutdoekjes niks. Ach misschien als ik straks weer naar de VK ga na de 20 wk echo. Vandaag zoonlief weer naar de PSZ gebracht. Vorige week was hij ziek. Hij was al weer aan het zeuren dat hij niet wilde. Dus ik zag de bui al hangen. En jahoor huilen!! Ik had al even aangegeven dat ik zwanger ben en dat mijn hormonen erg hoog zitten. En dat was te merken. Bah ik kon het ook niet droog houden. Hopelijk heeft zoonlief dat niet in de gaten gehad. Na een half uurtje heb ik even gebeld en bleek dat hij niet lang gehuild heeft. Pfftt.... gelukkig. vind het maar niks hoor je kind huilend achter te laten. Ik voel me al we weer iets beter. Maar als ik s`ochtends zo moet hoesten vanwegen het slijm moet ik echt oppassen dat ik niet ga overgeven. Bah.
3 wannabe zwanger 8 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Cars, Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 afspraken: Marieke3- 17 maart 2e afspraak VK Stillewens - 25 maart - 2e afspraak VK Stoetel - 29 maart - afspraak gyn 2e echo Rodelief - 31 maart - gyn. controle Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo
Goedmorgen dames, Vervelend he rodelief als ze zo huilen!! kan me voorstellen dat je het even niet droog kon houden! wel fijn dat je even kon bellen, dat stelt toch wat gerust!! hier alles z'n gangetje, heb erg veel last van mn rug, maar kan pas volgende week naar de fysio, dus dat is balen! dus nu maar wat rustiger aan doen! wanneer voelden jullie je beeb voor het eerst (plopjes enzo?) ik voelde het bij de 1e al met 13 weken, en had vanopchtend het gevoel dat ik wat voelde, maar dat kan helemaal niet volgens mij met 11 weken! dus zullen mn darmen wel zijn ofzo! ik zal even mn afspraak weer op de lijst zetten, zie dat die eraf is gevallen!! ik zal even mn
3 wannabe zwanger 8 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Cars, Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 afspraken: Marieke3- 17 maart 2e afspraak VK Memoiikke - 23 maart 2e afspraak VK + 12 weken echo Stillewens - 25 maart - 2e afspraak VK Stoetel - 29 maart - afspraak gyn 2e echo Rodelief - 31 maart - gyn. controle Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo
1e voelde ik met 15 weken 2e met 13 weken. En nu twijfel ik... volgens mij kan het idd nog niet maar ja... de plopjes heb ik nog niet duidelijk gevoeld. Wel veegjes.... he lekker vaag he?! nou ik ga mijn ventje weer ophalen!!
3 wannabe zwanger 8 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Cars, Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 afspraken: Marieke3- 17 maart 2e afspraak VK Memoiikke - 23 maart 2e afspraak VK + 12 weken echo Stillewens - 25 maart - 2e afspraak VK Chikai - 25 maart - 2e echo Stoetel - 29 maart - afspraak gyn 2e echo Rodelief - 31 maart - gyn. controle Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo
He naar Rodelief dat je je zoontje huilend achter moest laten. Gelukkig is het meestal zo over maar om zo weg te gaan is niet leuk. Kan me voorstellen dat je het even niet droog kon houden.. Mijn dochter voelde ik met 16 weken voor het eerst. Nu heb ik het idee dat ik het al 1,5 week voel maar sinds het weekend is het echt duidelijk aanwezig. Hij wordt ook boos als ik voorover gebogen ga zitten met mijn ellebogen op mijn knieen. Dan voel ik allemaal plopjes en veegjes totdat ik weer rechtop ga zitten. Het kind houdt niet van verkeerde houdingen hahaha. Het bloeden lijkt sinds gisteren gestopt te zijn. Ik hoop dat het zo blijft. Donderdag ga ik weer werken. Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier was het vanmiddag 12,5 graden (waar we nu nog blij mee kunnen zijn hahaha). Ik kan niet wachten totdat vrijdag mijn voortuin is betegeld en ik van het weekend lekker van het zonnetje kan gaan genieten in de voortuin
Dat lijkt me ook echt bijzonder, om je kindje te voelen! (een extra geruststelling dat het nog goed zit!) Ik wacht er met spanning op! Fijn Marieke, dat het wat beter lijkt te gaan! Ik duim voor je dat het zo blijft. En ook hier heerlijk weer, van mij mag de lente beginnen!! Ben vandaag eindelijk weer eens wat actiever geweest; heb zowaar de bovenverdieping opgeruimd en schoongemaakt, de cadeautjes uitgepakt (luiertaart met kleertjes) en boodschappen gedaan (was ook hard nodig!)
Vanmorgen een goede controle gehad bij de vk. Baarmoeder groeit goed en hartje klonk ook goed. Mijn bloeddruk was prima en alle uitslagen van het bloedonderzoek waren ook goed. Toch weer een geruststelling om het hartje te horen zeg... Straks naar de tandarts.. Niet mijn grootste hobby en al helemaal niet van dochterlief. Die maakt zich vreselijk druk want ze heeft al 1,5 jaar een gaatje en die kies moet eigenlijk getrokken worden maar ze laat zich niet helpen, rubberen hamer en duck-tape zal daaraan te pas moeten komen maarja.. da's ook weer zo kindonvriendelijk he Ben benieuwd of ze vandaag dat vieze gebitje met fluor in moet. Heb haar al voorbereid dat dat niet lekker is maar dat ze er supersterke tanden van krijgt. Nou ik ga alvast even mijn gehaktballen maken want ik heb een drukke dag voor de boeg. Dan staat dat in elk geval klaar.
3 wannabe zwanger 8 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Cars, Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 afspraken: Memoiikke - 23 maart 2e afspraak VK + 12 weken echo Stillewens - 25 maart - 2e afspraak VK Chikai - 25 maart - 2e echo Stoetel - 29 maart - afspraak gyn 2e echo Rodelief - 31 maart - gyn. controle Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo Marieke- 21 april 3de afspraak vk
Wat fijn Marieke, dat alles goed is! Zeker een geruststelling, fijn dat je het hartje ook weer hebt gehoord. Ai, tandarts.. Was ik als kind ook al bang voor (maar heb, naast het orthodontieverhaal) nog nooit iets gehad, stom he! Sterkte met je dochter! Ik ben blij dat ik pas ben geweest en weer een jaartje mag wachten!
hoi allemaal... lekker weertje vandaag he, heerlijk! 8) @Marieke: Gelukkig dat alles goed is, en dat het bloeden wat minder is, hoop voor je dat het zo blijft! @all: wat is het hier rustig trouwens! Hier gaat het redelijk goed, zit alleen op dag 17, en heb mega steken, al bijna 5 dagen straks, snap er niks van, ik denk een late eisprong. En hoe is het met jullie allemaal?
Marieke: Fijn dat het bloeden weer een beetje gestopt is en dat de controle helemaal goed was. Hopelijk komt het bloeden niet meer terug. Hoe was het bij de tandarts?? Fairytail: Wat zit het vrouwe lichaam toch gek in elkaar he? Denk je dat jet het een beetje weet en dan doet je lichaam ineens weer iets heel anders. Hoe is het verder met de huwelijksvoorbereidingen?? all: Hier moe moe en nog eens moe. Als ik iets gedaan heb. Boodschappen ofzo ben ik daarna bekaf!! En dan heb ik ook nog een peuter rond lopen. Ik hoop maar dat het over een paar weekjes minder zal zijn. Wel heb ik gisteren die kleine heel zachtjes gevoeld. Speciaal weer hoor!!
@rodelief: Ja inderdaad, ik wordt er niet goed van! Voorbereidingen gaan goed, straks gaan we de bloemen bestellen, en we hebben al een auto. En ook zijn de ringen net klaar, die gaan we vandaag ook ophalen! Bijna alles is klaar, nog 2 en halve maand! En leuk dat je je baby hebt gevoeld! @all: Het is hier nog steeds rustig in dit topic, waar is iedereen haha? Met mij gaat het redelijk, heb af en toe nog steken, en nu ineens lichtbruin/roze verlies, maar een klein beetje hoor, maar al wel vanaf gisterochtend, echt een heel klein beetje. Ik heb geen idee deze keer wanneer ik de eisprong heb gehad, aangezien ik al zolang steken heb. En mijn tepels doen ook vreselijk zeer..ik ga niet direct denken dat er wat binnen is, anders is het een teleurstelling, Ik wacht af! Zo dat wou ik even kwijt..
haai, ben ook toch naar de oktobermamas verhuisd maar lastig bij te houden daar. Verder druk en kotsmisselijk. Maandag de echo, ben benieuwd of ik idd zover ben als ik denk
He leuk inlove een echo maandag. Ik heb me ook aangemeld bij de okt. mama`s maar die gaan me echt te snel hoor.
ja en als je dan niet op alles reageerd voelen zich weer wat mensen genegeerd. Nou sorry, kan echt geen 80 mensen bijhouden. Hier is t daarintegen heel erg rustig, dus tik ook vrij weinig. Komt wel weer als iedereen weer een beetje zichzelf is