Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    #41 Cars, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    Hoi hoi,

Wauw, wat een geweldig nieuws lees ik.

Rodelief: GEFELICITEERD. Probeer te genieten, lijkt me een moeilijke situatie voor je. Maar het genieten komt zeker weten. ;)

Memoiikke: GEFELICITEERD. Super zeg, je gevoel laat je niet in de steek. :)

Liza: nog van harte met F. Heerlijk dat ze zo verwend is.
    Beterschap voor jou.

Chikai: ik heb groep 7 en die kunnen er ook wat van. Sterkte ermee, je wordt er zo moe van soms he?

Jopa: spannend bij jou, ben benieuwd.
    Leuk dat je dochter naar de psz mag. :)

Inlove: spannend, wat duurt een week dan nog lang he?

Hier alles prima. Ben alleen zooo moe...
    Heb ff een vraagje: gisteren had ik doorzichtig beetje rozeachtig slijm. Weten jullie wat dat is? Sorry hoor, klinkt zo smerig.
    Heb zaterdag getest, was neg.

2. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Memoiikke, GEFELICITEERD!!!

Ik heb steken onder in mijn buik. Dan links, dan weer rechts enz. Ik dacht dat het misschien een (dubbele) eisprong zou zijn.:( Dus ik heb een ovutestje gedaan, negatief. Ik hou mijn temperatuur goed in de gaten. Volgens mijn banner heb ik a.s. zondag mijn ei. Ik ben er alleen niet zeker van dat mijn cyclus 35 dagen zal zijn. Het varieerd een beetje van 32 tot 35. Ik ben maar van de langste uit gegaan. Ach, ik zie wel wanneer mijn ei is/was. Gewoon regelmatig klussen!:D

3. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    @all,
    Zo, ben er een paar dagen niet, en gelijk een nieuw deel al! haha. Stelletje praatjesmakers, zo snel de pagina's vullend....
    Ik ga het even proberen allemaal bij te lezen, jaja, vanaf deel 1 nog. haha.

Marieke,
    Hoe is het nu met je misselijkheid?
    Ja, ben ook wel blij dat ik voor de 2e keer mee doe aan MvM. En inderdaad, wat ik mij al herinnerde van die lucht vd flessen, dat heb ik nu ook weer. Haha. Heel erg. Dus adem inhouden, fles opdraaien, hup erin gieten, dop erweer op. En weer ademen. Haha. Wel komisch.

Jopa,
    Wat fijn dat je nu al hulp krijgt met de pogingen tot je zwangerschap. En gelukkig dat je niet eerst een jaar hoeft te proberen. Fijn om te horen dat er mensen met je meedenken.
    Fijn dat de MRI uitslag van je dochter goed is.

Rodelief!
    Je bent zwanger! Gefeliciteerd! Ow wat een ontzettend goed nieuws. Ik wist het wel! Wat heerlijk voor jullie. Hoe gaat het met je?
    Ik wil jullie ook even sterkte wensen voor woensdag... mijn gedachten gaan dan even naar je uit.
    Ik zie dat we bijna tegelijk uitgerekend zijn! Dat wordt spannend. Ik ben altijd benieuwd naar de 1e echo. Daar hadden ze bij de 1e zwangerschap nog de uitrekendatum mee bijgesteld. Dus benieuwd of ze dat nu ook weer doen.
    Je hebt de schoonfamilie al ingelicht! Wat leuk! Hoe reageerden ze?

Liza,
    Wat lees ik nu? Een vervelende brief gehad van de BSO? Wat naar! Ow dat zal schrikken zijn geweest. Hoe gaat het nu?
    Fijn dat je zo uitkijkt naar je nieuwe baan. Heerlijk vooruitzicht.
    Succes morgen bij het intake gesprek bij de VK.

Memoiikke,
    Ben je ook zwanger! Gefeliciteerd! Wat spannend zeg. Hoe voel je je?
    Het is wel een hele drukke maand in september straks, haha.
    Fijn dat de longontsteking weg is bij je kindje. Zijn de rode billen ook alweer minder? En wat is het toch slikken om je kindje naar het kdv te brengen he? Het wordt wel minder... echt waar... Ik had er zelf ook zo'n moeite mee. Stiekem soms nog...

Inlove,
    Wat naar van die client. En nog overleden ook. Bah. Dat is altijd heftig om mee te maken. Sterkte.

Chikai,
    Wat naar dat groep 8 je zo'n rotdag heeft gegeven.... volgens mij zijn ze je echt aan het uittesten. Ik hoop dat je goed advies hebt kunnen krijgen en het nu weer wat beter gaat.
    Ik lees dat je lekker in Utrecht en Amersfoort bent geweest. Waar had je die high tea in amersfoort?

Stoetel,
    Je hormonen kunnen je zeker emotioneler maken! haha. Ik heb ook een stukje van Frank en Frey gekeken. Maar dat is toch best een heftige film voor kids!

Tamendon.
    Welkom hier! Ik hoop dat 2010 heel vruchtbaar voor je wordt.

Cars,
    Lees net dat je overtijd bent... zal heel hard duimen voor je.

@All,
    Hier is de ergste misselijkheid gelukkig weer weg. Alleen nog wat vlagen, maar dat is goed onder controle te houden.
    Verder hebben we het de directe familieleden verteld. Ze zijn allemaal enorm blij. En de rest gaan we het pas bij 3 maanden vertellen.
    Hier is het gevoel vd zwangerschap nog steeds wat onwerkelijk. Ik hoop echt dat dit kindje blijft zitten en dat het allemaal goed gaat. Ik was dat gevoel vd eerste zwangerschap vergeten. Die onzekerheid.... of het allemaal wel goed gaat... ow wat spannend.
    Verder voel ik mij echt heel erg blij ermee. En dit brengt heel veel dagelijkse rompslomp in een ander perspectief. Heerlijk hoe blij je hiermee kunt zijn.
    Hier ligt ons meisje ziek op bed. Koorts, 38,5 graden en verkouden. Denk dat de doorkomende tandjes haar ook dwars zitten. En ze is veel aan het huilen en wil alleen maar knuffelen. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Ik hoop dat ik op iedereen gereageerd heb, en niemand vergeten ben.

Fijne dag allemaal.

Tot snel weer.

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jeetje, het gaat hier echt wel snel zeg, zoveel zwangere meiden in september!! September zal bij mij echt niet lukken (denk ik), dus ik ga voor oktober :):) 10-10-10 ofzo???

Het is inderdaad heel spannend, had in eerste instantie een hele drukke week (dat was fijn, want dan ben je er minder mee bezig), nu wordt de ene na de andere afspraak afgezegd.... Whaaaa!
    Voel me niet meer zo misselijk, heb wel gevoelige borsten... Ach, we zullen zien....

Cars, spannend!!!

Stillewens; we zijn een high tea gaan doen bij "Hemels" in Amersfoort (Dat hadden we cadeau gekregen), maar we lusten allebei geen thee! Gelukkig mocht warme chocomelk ook en dat was gisteren wel erg lekker. Want het wordt toch behoorlijk koud buiten!

Morgen uitgebreide reactie! Dan ben ik lekker de hele dag thuis, dus volop tijd!

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Lizab: Zo te lezen heb je een geslaagde verjaardag gehad van F. Vervelend alleen dat je ziek bent. Beterschap!!
    En fijn dat het gesprek op je werk zo goed ging.

Inlove: Spannend bijna testen!! Mijn duimen draaien.

Jopa: fijn dat je dochter naar de PSZ mag. Hier ook een kereltje die over 2 wk terecht kan. Vind het echt ontzettend spannend. Ook omdat hij nog nooit op een kinderopvang heeft gezeten. En ik hem eigenlijk voor het eerst bij "vreemde" achterlaat.

Fairytail: Wat zit het vrouwe lichaam toch raar in elkaar he? Je voelt van alles maar kan het niet plaatsen. Nog even geduld. Mijn duimen draaien....

Cars: Wat naar dat je een negatieve test had. Maar houdt moed. Bij mij was het ook pas met 8 dagen overtijd dat hij positief werd.
    Mijn duimen draaien ook voor jou!!!
    rozeachtig slijm?: Ik durf je niet te zeggen wat dat is. Misschien toch het begin van je ongi???

Stoetel: Klus ze!! Hahahah.... ik had ook geen idee wanneer mijn eisprong was. Gewoon regelmatig klussen dan kun je hem niet missen.

Stillewens: Allereerst beterschap met je meissie. Wat zijn ze toch zielig he als ze een beetje ziek zijn.
    En ik herken het gevoel van onzekerheid maar ook van onwerkelijkheid. Spannend is het toch ook allemaal he??
    Mijn schoonfamilie was in tranen!!! En super blij.

Chikai: Mijn duimen draaien ook voor jou!!!

all : Mijn ouders heb ik het ook verteld. Helaas wel weer over de telefoon. Wilde eigenlijk zondag ff naar ze toe maar er lag hier weer zoveel sneeuw en vanavond komt mijn mams gezellig een nachtje logeren. Kan ik haar dan ff lekker knuffelen.
    Ze waren ook super blij.
    Verder weten een paar vriendinnen het ook al.
    Gisteren heb ik het ziekenhuis gebeld en ik kan over 2 weekjes terecht. Er wordt dan ook gelijk een echo gemaakt.
    Spannend!!
    Hier is de misselijkheid in vlagen. En het klinkt misschien gek maar wat ben ik blij dat ik af en toe misselijk ben. Is toch een soort bevestiging. Ik kan niet wachten tot mijn buikje lekker zichtbaar is. Al moet ik zeggen dat er al wat zit. Maar goed ik ben ook niet een van de slanktste en heb de kilootjes van mijn 2e zwnagerschap er nog niet af.

Net heb ik een wensballon besteld. Zo`n ballon die je met vuur de lucht in laat. Morgen op de uitgerekende datum van Michiel* wil ik die graag oplaten met de wens of hij goed op zijn broer en nieuwe brusje wil passen.
    pfftt... wat is het toch allemaal dubbel... weet niet goed of ik nu verdrietig moet zijn of blij..

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Rodelief, wat een mooi gebaar met de wensballon!
    Ik denk persoonlijk dat dit een heel mooi gebaar is naar Michiel* toe, maar dat het ook een fijn moment is om vooruit te gaan kijken. Ik kan me goed voorstellen dat het van de ene kant verdrietig is en van de andere kant je toch blij bent, want er groeit wel een nieuw mensje in jou!

7. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen, ga zo naar de tandarts (bah!) en nog even snel een berichtje typen.

Rodelief, mooi om zo'n wensballon de lucht in te laten vliegen, weet zeker dat Michiel* hem zal vangen! Snap best dat het dubbel is, maar ik weet zeker dat Michiel* supertrots is jou en zijn broertje of zusje! Sterkte morgen!

Chicai, ook ik ga voor een oktober kindje, kom twee weekjes later naar het Oktober Topic, achteraf was het september topic veel te druk (grapje hoor) Ik duim voor je!

Stillewens, fijn dat de misselijkheid iets afneemt. Niet leuk om zo misselijk te zijn, natuurlijk is het wel voor een goed doel! Hoe gaat het met je meisje, zie je al een kiesje / tandje doorkomen?

Voor de rest ben ik het weer even kwijt, de pijn is nog steeds heftig (ben echt aan het wachten op de oproep van het ziekenhuis!) Eisprong nog niet geweest, ovulatietesten nog steeds licht. We wachten af en klussen vrolijk verder hihi.

Nou ga afsluiten en langzaamaan naar de tandarts. Ben niet bang ofzo maar vind het nooit leuk om daar in die stoel te liggen. Gaan met die banaan.

Alle zwangere meiden, broed lekker verder!
    Nog niet zwangere meiden, succes met klussen / afwachten en alle klachtjes! Duim op veel zwangere oktober mama's!

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Rodelief: wat mooi zeg van die wensballon. Nu zal hij zeker goed op zijn broer en brusje passen.
    Gezellig dat je mams langskomt. Die van mij komt ook wel eens een paar dagen, gezellig. Maar niet te lang, anders mist ze m'n vader. Hihi, zijn nu nog steeds verliefd zoooo leuk. :)

Jopa: dikke knuf voor jou meis, hopelijk gaat de pijn gauw weg.

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jopa, hopelijk was alles goed bij de tandarts?
    Hier nog zo eentje; het is dat we moesten... maar het liefst stel ik het ook zo lang mogelijk uit. Vorige keer zei de tandarts dat mijn verstandskiezen eruit moeten, dus... ik vond de tandarts al niet fijn, maar nu helemaal niet meer!

Leuk dat de moeders even langskomen, de mijne is toevallig vanmorgen even lekker een kopje koffie komen drinken, gezellig! Ze weten ook niet dat wij "bezig" zijn, dan is hopelijk de verrassing straks des te groter!

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    blegh ik voel me moe en raar, wou dat t al volgende week was, dan weet ik tenminste waar t vandaan komt.

Hoe was t bij de tandarts Jopa?

Mooi idee die wensballon!!

11. jopa1000

Tandarts was weer lang binnengeweest, wist ik van te voren hoor.....! Gelukkig allemaal meegevallen. Geen pijn gehad in m'n gebit. Goed verdoofd

Nog steeds geen positieve ovulatietest. Morgen weer proberen, blijf stug volhouden! Zal een positieve test krijgen

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou, gelukkig dat dat is meegevallen.
    En groot gelijk, stug vol houden hoor!
    Jij had de ovu testen toch van sensitest.nl ?? Als ik niet zwanger ben deze ronde, ga ik daar volgende ronde ook mee aan de slag.

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ik kom even snel aanwaaien hoor. M en ik zijn echt ontzettend ziek allebei. Bleghh, heb me niet vaak zo slecht gevoeld.

Ga dus mijn bed weer in. Kom weer langs als ik aanspreekbaar ben. :)

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Veeeeeeel beterschap dan maar Liza!!
    Hopelijk knap je snel weer op!

15. jopa1000

Veel beterschap Lizab! Ziek maar goed uit, het heerst enorm hier om mij heen.

Chicai, ja, van sensitest. Alleen heb ik nog geen positieve ovutest gehad. Vorige ronde gestopt ivm schimmelinfectie. Hoop dat ik morgen of overmorgen en knaltest heb.

@all, heb net een mailtje gehad van het ziekenhuis (brief is onderweg) dat ik moet bellen zodra ik ongi ben geworden. Ben blij! Op de 2de of derde dag van de ongi beginnen de onderzoeken. Hieronder een stukje uit de mail:

[FONT=&quot]Wij maken dan een afspraak met u op de 2de of 3de dag van de menstruatie voor een gesprek, bloedprikken en u krijgt evt. spullen mee voor een sperma analyse. Tevens wordt er dan een afspraak gepland bij een van de gynaecologen.[/FONT]

Deze ronde gaan we natuurlijk ook ons best doen! Maar fijn dat we dit achter de hand hebben!

Fijne dag verder allemaal!

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Lizab, veel beterschap!

Jopa, Wat fijn dat je bericht hebt gehad. Nu weet je een beetje waar je aan toe bent.

Liefs

17. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Lizab: Beterschap meid!!

Jopa: Fijn dat er nu een begin word gemaakt. Maar je word natuurlijk niet ongi deze maand want dan is het raak!!
    hihihi... hopelijk heb je gauw een positieve ovutest.

groetjes!!

18. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hey meiden ff een ego berichtje!

j. z'n longontsteking is over, maar nu heeft hij de 5e ziekte, schiet lekker op!
    schijnt niet geheel zonder risoco's te zijn voor de zwangerschap in de eerste 3 maanden!!
    als ik het ook krijg heb ik 20% kans op een miskraam.
    ik weet niet zeker of ik het vroeger heb gehad, zo ja, dan ben ik immuun.
    maar ja, er kan niks aan gedaan worden, dus ik probeer me niet te gek te laten maken! en toch wel proberen te genieten!
    ik hou mezelf maar voor dat de eerste 3 maanden altijd erg spannend zijn!!
    Dus niet te veel erover proberen te stressen!

nou zo lekker naar de markt met mn mams.

kus van mij!

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Lizab alweer wat beter?

Memoiikke, is t zeker de 5de en niet de 6de. Vervelend zeg. Mijn moeder weet ook echt niet meer wat ik allemaal wel enniet heb gehad. Hopelijk heb je gewoon een goed afweersysteem en gaat t aan je voorbij! Beterschap voor je ukkepuk

Jopa, wat een fijn nieuws uit t ziekenhuis!!

Ik zal er as weer morgenavond zijn denk ik. Ga nu rchting werk voor de begrafenis en daarna tot 22uur werken, morgenvroeg weer om 7uur beginnen. Kan beter blijven slapen daar

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    #60 Chikai, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    Inlove, sterkte vandaag en succes met werken (Wat een lange dag zo zeg) Tot morgenavond!

Ai, memoiikke, dat is niet zo mooi, de 5e ziekte thuis! Hopelijk ben je immuun en blijft alles goed gaan, ik duim met je mee.

Hier nog niet ongi, hoge temp nog steeds, dus we blijven in spanning zitten. Voel me eigenlijk best goed, alleen merk ik wel dat ik moe ben... Er komt weinig uit mijn handen uit, terwijl dat normaal wel lukt. (of zou het komen doordat ik een aantal verslagen moet inleveren en totaal géén zin heb????! ;))

Net de kamer en keuken gedweild, ik word me toch misselijk... Bah.....! Zo maar eens even lekker naar buiten, misschien dat dat helpt!

Deel Deze Pagina