He dames, Ben ik weer eens. Was zo moe de laatste tijd, dus geen puf om achter de pc te zitten. Maar....... nu weet ik ook waarom ik zo moe was, check m´n onderschrift. Ik kom gauw weer eens bijlezen. Straks 10-minuten gesprekken. Hoe gaat het verder met iedereen? Denk aan jullie hoor.
Thanks Rodelief. Ik weet het sinds gisteren, dus ben net zwanger. Maar weet ook niet een cyclus. Volgens eigen berekening ben ik begin december uitgerekend, maar we wachten de eerste echo af. Moet echt weer ff wennen aan het idee, hihi.
2 wannabe zwanger 9 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Cars - 3e kindje - verm bevallingsdatum = december 2010 afspraken: Rodelief - 31 maart - gyn. controle Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo Marieke- 21 april 3de afspraak vk Stoetel - 26 april gyn. 3e echo
Super Cars!!! Gefeliciteerd!!! Ben helemaal blij voor je Hier weer eens heerlijk geslapen vanacht. Ik werd pas om 5:30 wakker dus dat is een heel verschil met de afgelopen 2 weken. Daarna nog even een half uurtje geslapen geloof ik want ik werd weer wakker van mijn wekker. Voel me meteen een stuk fitter Ben benieuwd hoe het bij de gyn ging Rodelief. Vind het zo jammer dat we nog maar om de 6 weken naar de vk gaan.. Wil veel vaker. Ik wil dat hartje horen Nog 3 weken en dan mag ik weer.
Hoi hoi, Thanks voor de felicitaties. Ben zelf ook wel benieuwd hoe ver ik ben, maar denk zelf echt nog maar net. De test was zondag nog erg vaag, maar maandag gelukkig al duidelijker. Rodelief: bedankt voor het toevoegen op de lijst. Succes bij de gyn. Marieke: ik denk dat iedereen wel vaker naar de vk wil. Later in de zs gebeurt dat gelukkig ook wel. Wij hebben bij de jongens een 3d-echo laten maken en dat gaan we nu weer doen. Zie je al echt hoe het kindje eruit ziet, zo leuk. Meiden, het idee is nog steeds gek, maar ben super blij kijk maar
Hoi hoi allemaal.. Bedankt voor de felicitaties nog! @Cars: gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! @all:Ik ben echt bijna nog als enige over, Ik zit op dag 31 van de cyclus, nog niet ongesteld!! Maar ik ga nog niet testen ofzo, want heb nergens last van niet misselijk of dat soort dingen.. telkens denk ik ik ben ongesteld geworden, en ook telkens als ik op de wc zit ben ik bang dat ik bloed zie, en elke keer denk ik, pfjieuw gelukkig nog niet! veel mensen hebben het gevoel dus dat het een jongetje wordt.. spannend..
@Cars, gewoon lekker blij zijn hoor!!! En aan het idee wennen doe ik nog steeds, haha. Het blijft gewoon zo bijzonder. @All, vandaag heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. En echt alleen maar super leuke reacties gehad. Ik heb het nu ook op mijn hyves staan. Binnen 1 uur had ik al 8 reacties. Zo leuk als mensen zo blij voor je zijn. Mijn zus had vandaag de 20 weken echo. Ik krijg er nóg een neefje bij! Als hij op zijn broer gaat lijken dan word het een geweldig ventje! (zal ik zowiezo wel vinden) Liefs Stoetel
Hoi meiden, Vandaag dus weer bij de gyn geweest. Ik hoefde niet eens om een echo te vragen hij bood het gelijk aan. Deze keer kon hij uitwendig. En zagen we die kleine al gelijk lekker dansen. En het hartje zag ik ook direct. Pfftt... ik voelde me toch wel erg opgelucht. Zo heerlijk om die kleine weer even gezien te hebben. Hij kon ook al zien dat het kindje geen open ruggetje had. Ook weer fijn om te weten. Mijn bloeddruk was ook goed. Eindelijk een beetje lager dan de laatste weken want toen was hij wel aan de hoge kant. Dus ik zit hier weer even op een roze wolk.
Ohja hij kon ook zien dat de placenta iets voor de opening van de baarmoeder lag. Het kan dus zijn dat ik wat bloed verlies kan hebben als hij los gaat laten of gaat groeien. Wel fijn om te weten. En hoop wel dat hij dan in de komende weken niet meer voor de opening ligt, maar daar hoefde me ik geen zorgen over te maken volgens de gyn.
Fijn om te horen dat alles goed gaat, Rodelief. Dat zal je echt een goed gevoel geven. Geniet nu maar lekker!!! Liefs
2 wannabe zwanger 9 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje Hartediefje- 2e ronde na mk -februari 2010-3e kindje NODLIJST: Fairytale - 28 maart NOD datum onbekend: Hartediefje Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Cars - 3e kindje - verm bevallingsdatum = december 2010 afspraken: Chikai - 14 april 2e afspraak VK Marieke- 16 april 20wk echo Marieke- 21 april 3de afspraak vk Rodelief - 21 april afspraak gyn Stoetel - 26 april gyn. 3e echo Rodelief - 12 mei 20 weken echo even afspraken lijstje bijgewerkt. Wilde nog even zeggen dat het heel erg goed gaat met mijn zoontje op de PSZ. Kon hem vandaag met plezier brengen.
hoi allemaal ik ben nieuws hier, en ben sinds febr gestopt met de pil! hopelijk vinden jullie het leuk dat ik gezellig mee kom praten hier!!
Jahoor gezellig ikhebjelief!! Het grootste gedeelte is al wel zwanger dus weet niet of je dat leuk vind.
hoi allemaal.. ik ben vandaag ongesteld geworden.. Ik baal ontzettend.. en daarom mogen jullie mij van de lijst af halen.. Jullie zijn allemaal al zwanger, en ik kan niet echt lekker meepraten.. Ik neem sowieso afstand van het forum, omdat ik er echt teveel mee bezig ben, en er gewoon stress er van heb! Ik ga me nu eerst maar richten op het trouwen Ik wens jullie veel succes met alles!
Fairytale: meid, wat balen zeg. Ik begrijp best dat het frustrerend is, wanneer iedereen al in blijde verwachting is en jij wacht maar en wacht maar. Dikke knuffel voor jou en richt je idd lekker op het trouwen. Dat is ook geweldig, zeg ik uit ervaring. Rodelief: wat fijn dat alles goed is. Echt een opluchting. Wanneer je beeb straks voelt, heb je die opluchting gewoon dichterbij. Ikhebjelief: welkom. Natuurlijk mag je meekletsen, gezellig. Stoetel: vind het nog steeds gek. Mijn man hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger. Ha ha. Hoe gaat het met jou? Altijd fijn he, wanneer de omgeving positief reageert. Wat leuk dat je er weer een neefje bij krijgt.
He wat jammer Fairytale. balen zeg! Hopelijk heb je wat afleiding van je naderende trouwdag en kun je je weer snel bij ons voegen met blij nieuws. Welkom ikhebjelief. Gezellig dat je mee komt kletsen. Rodelief wat lekker dat je een echo kreeg zeg. Super van die gyn Leuk dat je beeb zo aan het bewegen was zeg Hopelijk blijven de bloedingen jouw bespaard Rodelief en ondervind je geen last van dat stukje. Ik heb hetzelfde maar ik wist het niet van te voren helaas. Leuk al die reacties he Stoetel Het voelt zo speciaal. Hahaha Cars, lekker blij zijn hoor Vandaag is mijn vriend jarig. Hij heeft lekker vrij genomen dus we hebben een heerlijk lang weekend. Hopelijk zit het weer mee. We vieren het volgend weekend, dan ben ik jarig.