Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marieke: gefeliciteerd met je vriend. :)
    Wanneer ben jij precies jarig?

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Dank je wel Cars. Ik ben zondag de 11de jarig. 32 Alweer... pffff...

Ik heb een uitnodiging ontvangen voor de zwangerschapsyoga. Ik begin woensdagavond. Ben benieuwd. Vorige keer vond ik het erg leuk. Ik vind het wel onwijs duur... 80 euro!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    1 wannabe zwanger
    10 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!

Fairytale - 3e ronde - januari 2010 - 1e kindje

NODLIJST:
    Fairytale - 28 maart

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010
    Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010
    Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010
    Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010
    Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010
    Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010
    InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010
    Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010
    Hartediefje - 3e kindje - verm.bevallingsdatum = 26 november 2010
    Cars - 3e kindje - verm bevallingsdatum = december 2010

afspraken:
    Hartediefje - 13 april 1e afspraak gyn
    Chikai - 14 april 2e afspraak VK
    Marieke- 16 april 20wk echo
    Marieke- 21 april 3de afspraak vk
    Rodelief - 21 april afspraak gyn
    Stoetel - 26 april gyn. 3e echo
    Rodelief - 12 mei 20 weken echo

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hoi meiden,

Ik meld me toch weer...ben een poosje niet zo heel actief geweest, had genoeg aan mezelf eigenlijk na mijn miskraam...het hakte er toch goed in. Maar ik ben de maand na mijn miskraam gelijk weer zwanger geraakt. Maar wat is het eng..ik ben zo vreselijk onzeker en de kwaaltjes zijn zo anders dan de vorige keren. Toen had ik echt last van mijn maag en borsten en nu helemaal niet... tja..ben wel erg moe 's avonds en ben erg kribbig. Mijn hcg was van een woensdag naar een maandag goed gestegen, dus heb mezelf maar toegesproken dat ik vertrouwen moet leren hebben.. maar wat is dat moeilijk. Ik ga dan dinsdag nog 1 keer mijn hcg laten testen en dan woensdag naar de huisarts voor een verwijsbrief (weet ik ook gelijk de uitslag van de hcg stijging) van de gyneacoloog.
    Ik mocht gelukkig al met 7wk 4dg op controle en dan hoop ik dat hij een echo maakt om te zien hoe het er vanbinnen uitziet.

Ik ga eerst een beetje bijlezen, want ben er een beetje uit..

Dikke knuffel

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,

Fairytail: Ik snap het best dat je even afstand neemt.
    Richt je lekker op je bruiloft!! En geniet daar nu volop van. En laat je het wel weten als het raak is?

Hartediefje: Nogmaals van harte.
    En ik snap best dat het lastig is om er van te genieten.
    Hoop dat het toch een beetje gaat lukken.

Marieke: Nog gefeliciteerd met je vriend.'
    Altijd leuk feestjes!

all: hier rustige paasdagen. Mijn ouders komen morgen gezellig gourmetten en blijven een nachtje slapen, dus ook gezellig paasontbijten.
    Volgende week heb ik het razend druk. Elke dag is volgepland. Vind ik niet echt een lekker vooruitzicht. Maar we zien wel waar het schip strand.
    Nu eerst maar lekker genieten van het lange weekend samen met man en kind.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hartediefje, allereerst van harte!! Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent, hopelijk krijg je snel bevestiging!

Allemaal fijne paasdagen! Hopelijk wordt het weer snel beter, die regen is niets. Ik ben lekker aan het logeren bij mijn ouders, manlief is een weekend op kamp (al vier blaren gelopen en zeiknat geregend... wat hij leuk vindt!) dus ik word hier heerlijk verwend. Maar nu eerst lekker slapen!

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    GEfeliciteerd Hartediefje! Wat fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden:)

Hahaha dat doe je goed Chikai, laat jezelf lekker verwennen door je ouders. Pfff wat een hobby heeft jouw hubby...

Jammer dat je zo'n drukke week in het vooruitschiet hebt Rodelief. Hopelijk kom je nu een beetje aan je rust toe.

Wij gaan vandaag gourmetten met mijn zwager, neefje en nichtje. Erg gezellig. Morgen lekker een dag voor onszelf. Hopelijk komen we toe aan het afbehangen van de gang.

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Wij gaan vanavond ook lekker gourmetten!!! Heerlijk... lekker en makkelijk :D

Iedereen fijne dagen!!!

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Hartediefje: gefeliciteerd meid. Lijkt me heel moeilijk hoe jij je nu moet voelen, zo onzeker. Gelukkig krijg je snel een echo en blijf je goed onder controle. Probeer te genieten meid.

Marieke: onze zoon is van de 7de, vandaar mijn nieuwsgierigheid. ;) Succes alvast voor woensdag.

Rodelief: wel kalm aan doen he.

Iedereen fijne paasdagen nog.

10. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Morgen dus een gezellig feestje Cars? Alvast gefeliciteerd!

Hier waren de paasdagen gezellig. Het gourmetten was zeer geslaagd en gisteren hebben we eindelijk de gang afbehangen. Op een klein woordewisselingentje na ging dat prima samen. Maar... Ik behang noooooit meer op patroon. Jemig zeg.. wat een gepuzzel.. Nu alleen nog een nieuwe vloer in de gang en dan is hij af.. Wat blijf je bezig in zo'n huis waarin 30 jaar niets gedaan is zeg..
    Ik krijg het ondertussen op mijn heupen want de kamer die voor de baby wordt staat nog stampvol met verhuisdozen en gereedschapkisten en ik wil ondertussen wel eens behang gaan afstomen.. Hopelijk is dat het volgende project. Ik heb ook nog geen ruimte om de zakken met hydrofiele doeken enzo na te gaan kijken om te zien wat ik nog kan gebruiken en wat we nog nodig hebben.. Ik heb dit keer nog niets gekocht voor de baby.. Bij mijn dochter ging ik los na de 13de week.

Nou ik ga me eens klaar maken om naar mijn werk te gaan straks.

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Marieke: Fijn dat de gang af is.
    En hier word voorlopig ook nog niets gedaan aan de babykamer. Al heb ik makkelijk praten want eigenlijk is hij gebruiks klaar. Tenzij het een meisje word, dan zou ik wel een nieuw kleurtje op de muur willen. Het is nu zacht groen.
    Hier ook nog niets gekocht. Ik denk ook een beetje uit bescherming voor me zelf.

Hier waren de paas dagen ook erg geslaagd. Heerlijk gegourmet met mijn ouders. Zelfs zoonlief heeft het aardig uitgehouden aan tafel.
    2e paasdag even lekker in de tuin gewerkt. Mijn vader heeft bij de border een randje gemaakt. Dan blijven mijn planten een beetje heel als er weer een bal in rolt en hopelijk is het dan wat minder aantrekkelijk om in te scheppen.
    En het staat zo heerlijk strak. Heb helemaal zin om nieuwe plantjes te kopen en aarde om het helemaal mooi te gaan maken.

Morgen moet ik op mijn neefje van 1 passen.
    Best spannend want dan heb ik gelijk 2 kids onder mijn hoeden.
    Ben benieuwd hoe ik het er van af ga brengen.
    Hij word al om kwart over 7 gebracht. Pfftt..... dat word vroeg op dus.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb ook nog weinig gekocht voor de baby (1 setje cadeau gegeven aan manlief), de rest tot nu toe allemaal gekregen (rompertjes, shirtjes, pyjama'tjes, knuffel, speelgoed....)
    Och, we zullen nog genoeg moeten kopen!

Vanochtend bij de allergoloog geweest, heeft geen andere medicijnen voor me ivm zwangerschap, dus ik blijf maar even zonder proberen.... Hoef niet meer terug te komen alleen als er iets is.
    En daarna maar even een nieuwe bh gekocht, was gewoon een cupmaat groter geworden, vandaar dat ik zoveel last had!
    Nu komt mijn zusje zo taart bakken, mijn man viert van het weekend zijn verjaardag en ik ga weer wat studieopdrachten doen... (ben liever buiten met dit heerlijke weer, maar ja, soms moet het he...)

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Rodelief, hoe gaat het oppassen? Kun je even wennen aan alvast 2 kinderen!!

14. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    HOi hoi,
    Even snel want je hebt handen tekort met 2 kids.
    Maar het valt me allemaal reuze mee.
    Het is best gezellig. Maar kan me ook weer goed herrinneren hoe het was om de hele dag niet te plassen en te vergeten te eten.
    hahahah.....

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gelukkig heb je vandaag dan weer een rustige dag!

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou ja zeg, tik ik een heel verhaal, is het weg. balen.

Even in het kort

Hartediefje, gefeliciteerd met je zwangerschap! (kun je nagaan hoelang ik niet geweest ben) Ik snap je spanning hoor. HOop dat ze volgende week idd een echo maken.

Marieke, leuk zo'n gang. Voordeel van een huis waar lang niks gedaan is, is in ieder geval dat je veel plezier hebt van je werk (als het af is) Hierook nog niets gekocht voor de baby. Eerst de 20 weken echo (volgende week) en dan kijken we weer verder.

Rodelief, Fijn dat het oppassen zo goed gaat. Kan ook niet anders toch. :)

Chikai, Is het weer een mooie taart geworden?

Cars, ook zwanger, geweldig. Dus toch. :) Hoe is het verder?

Fairytale, balen joh. Begrijpelijk dat je even afstand neemt. Ik hoop echt dat je snel zwanger bent.

SToetel, gefeliciteerd met je neefje, en leuk dat je zo veel reacties krijgt. :)

Nou, hier alles prima. Last van mijn bekken (bleek gelukkig geen ischias te zijn) en enorm druk met de raad. We zitten midden in de coalitieonderhandelingen, en dat gaat erg plots af en toe. Binnen een uur vergaderen etc. F. gaat ook snel trouwens. Nu druk met plassen op de wc (het potje is niet echt meer een optie) Durf echter nog niet zo goed haar luier af te laten. (ze plast nu voor en na het slapen gaan en af en toe tussendoor op de wc)

Ik ga lekker een broodje smeren, schoonmaken en dan vanmiddag weer bezig met de politiek.

Tot snel!

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    He meiden, wat een rust!

18. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Nou idd is het weer erg rustig.

Lizab: Wat fijn dat het geen ischias is zeg. Maar wel vervelend dat je nog steeds last van je bekken hebt.
    En wat goed dat je dochtertje bezig is met de wc.
    Hier nog steeds wel regelmatig een plasje op het potje maar ben nu van plan om in de zomer er vol voor te gaan.

all: Hier gaat het heel goed. Lekker rustig weekend achter de rug. Gisteren heerlijk met vrienden en kids naar Ballorig geweest en daana lekker een spelletje gedaan terwijl de kids op bed lagen.

Aankomende week gelukkig weer een rustig weekje.
    Ff lekker aan de voorjaarsschoonmaak denk ik. De keuken en badkamer maar eens een flinke grote beurt geven.
    Ook de koelkast en diepvries maar weer eens ontdooien. Een rotklus maar het moet echt wel weer eens.

Nou meiden hopelijk word het weer een beetje drukker hier.

Groetjes!!

19. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

wat een rust inderdaad ja!!

Jullie ook allemaal aan het potje trainen? hier ook, hij vind het erg interessant om erop te zitten, ook op de wc, maar er komt dan niks!!:D
    dus inderdaad wat jij zegt rodelief; van de zomer met lekker weer gaat de luier gewoon uit en dan kijken we wel!! ik hoop stiekum dat hij uit de luiers is als de kleine komt, maar dat zien wel wel hoe snel hij het oppakt!

@ lizab: lastig van je bekken, maar gelukkig geen ischias, en lekker druk met de vergaderingen! vind je dat niet lastig, zo binnen een uur ineens een vergadering?
    hier ook nog niks gekocht voor de beeb, wil wel deze week wat gaan winkelen voor mezelf, en dan kan ik vast de verleiding niet weerstaan!! :D

@ rodelief: klinkt als een lekker weekeind, en ja die grote schoonmaak, ach, die moet af en toe gebeuren he!! maar voor de rest gelukkig niet zo druk!

hier alles ok, op mn rug na nog steeds, denk dat het niet meer echt minder gaat worden. maar goed, gewoon volhouden!!
    heb wel afgelopen vrijdag weer even lekker op het pard gezeten, een lekker buitenritje samen met manlief! was heerlijk, want J. gaat op vrijdag naar de creche, dus geloof dat ik dat er maar in ga houden!!

even een vraag, heeft een van jullie ervaring met een bakfiets?? ik wil graag een nieuwe fiets (heb er al jaren geen één meer!! :D), maar ik vind zo''n bakfiets ook wel erg gaaf! maar geen idee hoe het rijdt, dus als er ervaringen zijn?! hoor ik het graag!!

groetjes van mij!!

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Kom me alleen ff melden, sorry.
    Hier alles prima. Heb 1x per dag een misselijkheidsuurtje, dus dat valt mee.

Ben wel ontzettend moe, dus ga ff slapen.

Doei doei, denk wel aan jullie hoor. :)

Deel Deze Pagina