Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Chikai ik denk dat jouw naam voor het nieuwe topic inderdaad het handigst is.

Gisteren zijn mijn vriend en ik in ondertrouw gegaan. Ook heeft hij meteen ons kindje erkend. Meteen een datum geprikt voor het trouwen. Dat wordt op de valreep, 17 augustus. Volgend jaar geven we dan een feestje ipv dan. Zo is meteen alles goed geregeld voor het kindje en met het huis dat we net hadden gekocht. Nu hoeven we alleen nog voor mijn dochter een testament op te maken dat zij erfrechten krijgt van mijn vriend.
    Afgelopen zondag zijn we geslaagd voor een kamertje. Bij de babydump zagen we een kamer dat we helemaal leuk vonden dus die wordt begin juli geleverd. Ik ben helemaal blij. Ik kreeg het nl een beetje op mijn heupen omdat we nog niet achter een kamertje aan gegaan waren.

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Marieke: gefeliciteerd met jullie ondertrouw en natuurlijk het zetten van de trouw datum.
    Spannend allemaal. Gaan jullie dan heel klein trouwen??
    Leuk dat jullie zijn geslaagd voor een kamertje.

Hier is eigenlijk alles al klaar. Maar de kleur van de muren kan nog worden veranderd als we er volgende week achter komen of er een klein meisje in mij groeit.

Hier gaat alles eigenlijk prima. Ben aan het genieten van al de schopjes die ik nu dagelijks krijg.

De naam van Chikai vind ik ook prima.

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ja kleiner dan dit kan bijna niet geloof ik. We gaan gratis trouwen, dus dat is 5 min. binnen. Ja zeggen, getuigen laten tekenen en dan staan we weer buiten. De ondertrouw zou langer duren haha. We wisselen nog wel ringen uit dus dan duurt het 2 min. langer zegt ze.
    We hebben zo moeten lachen hierom.
    Heb wel een boos kind nu omdat ik geen jurk aan trek en zij geen bruidsmeisjes jurk krijgt. Ach ja..
    We hebben beiden geen zin in poespas. Ik ben al een keer met alles erop en er aan getrouwd en mijn vriend houd er niet zo van dus dit is net zo makkelijk. Misschien dat we met de getuigen nog gaan brunchen of high tea-en maar dat ligt eraan hoe ik me voel op dat moment. Volgens mij ben ik 36 wk zwanger op dan.

Heerlijk dat bij jullie alles al klaar is. Scheelt een hoop spanning.
    Heerlijk he die schopjes.:)

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

0 wannabe zwanger
    10 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!

NODLIJST:

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010
    Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010
    Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010
    Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010
    Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010
    Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010
    InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010
    Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010
    Hartediefje - 3e kindje - verm.bevallingsdatum = 26 november 2010
    Cars - 3e kindje - verm bevallingsdatum = december 2010
    Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 januari 2011

afspraken:
    Rodelief - 21 april afspraak gyn
    Memoiikke - 27 april 3e afspraak vk
    Rodelief - 12 mei 20 weken echo
    Chikai - 17 mei 3e afspraak vk
    Marieke- 18 mei 4de afspraak vk
    Cars - 19 mei termijnecho
    Memoiikke - 20 mei 20 weken echo
    Chikai - 27 mei 20 weken echo
    Stoetel - 31 mei 4e echo gyn
    Stoetel - 1 juni 20 weken echo WKZ
    Fairytale - 7 juni termijnecho
    Fairytale -14 juni 1e afspraak vk
    Marieke- 27 juni pretecho

----
    Zo mijn afspraakjes ook gemaakt!:)

5. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@marieke: wat leuk dat je gaat trouwen, ook al is het niet uitgebreid, blijft leuk toch! En leuk dat jullie een kamertje hebben gekozen!

@all: Ik heb eerst een termijnecho en daarna een gesprek, ik vond dat wel heel raar. Ik kan hier in mijn eigen woonplaats, toen ik belde gister naar de vk zei ze dat ze geen echo's doen, maar dat lab noord dat doet.
    Dus vandaag lab Noord gebeld, en afspraak gemaakt, maar moet op het zelfde adres als de VK, raar hoor.

6. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo meiden,

is er al een nieuw topic? het is hier zo rustig.
    wij waren op vakantie, maar zijn woensdag met spoed terug gekomen.
    het paard van mn man heeft een ongeluk in de wei gekregen en is plotseling overleden. dus wij zijn nogal van slag!
    paard was echt het maatje van mn lief, dus die is echt kapot!

vakantie was verder wel leuk, beetje rot weer en helaas wat kort!

hoe gaat het hier verder met jullie? we hebben in de vakantie de beeb voor het eerst goed bvan de buitenkant gevoeld, mn lief ook, dus dat was wel heel gaaf!
    verder gaat het met mijn BI niet zo lekker, kan soms bijna niet lopen!

ik hoor gauw weer van jullie!!

groetjes maaike

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!
    Ook ik ben net terug van een korte vakantie. Lang weekend Drente, gelukkig wel droog geweest, maar wel koud! (of ben ik gewoon zo'n koukleum...?) Naar mijn weten is er nog geen nieuw topic.
    Jeetje, Memoiikke, dat is inderdaad wel erg naar om zo terug te moeten komen van vakantie. Wat was er aan de hand?

8. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    wij hadden het ook best koud op vakantie hoor!
    we hebben terrasverwarmers aan de tent gehangen!! :D

paard is geschrokken van werkzaamheden aan de weg achter zijn wei en heeft toen iets gekregen waaraan hij is overleden.
    wat precies weten we niet, er was niks te zien aan het paard, maar toen mn schoonzusje erbij kwam, blies hij zn laatste adem uit.
    erg heftig allemaal dus!

Maaruh, wat is het hier ontzettend rustig zeg!!!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ben blij dat we nu niet waren kamperen, dat is dan echt kramperen! Wij zaten gelukkig in een huisje, de verwarming stond zelfs al aan toen we binnen kwamen!

Jeetje, wat heftig van jullie paard zeg. Dat verwacht je toch ook niet... Veel sterkte!

10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden.

memoiike: gecondoleerd met jullie paard. Dat zal wel schrikken zijn geweest.

chikai: Fijn dat jullie weekendje weg lekker is geweest jammer alleen van de kou.

fairytail: gek van die echo maar misschien is het wel de zelfde plek maar doet de vk het niet zelf??

all: morgen de 20 wk echo. Ik vind het zo spannend, Ben op een of andere manier veel banger dat de andere keren. Ben zo bang dat ze iets vinden en dat we dan moeten besluiten om de zwangerschap te beeindigen ofzo.
    He bah ik wil niet zo denken.
    Maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar het geslacht.
    Ik zal jullie wel laten weten hoe het is geweest.

Wie opent er een nieuw topic??

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Rodelief,

ik weet precies wat je bedoelt.
    Over 3 weken heb ik pas de 20 weken echo en kan me er nu al druk over maken.:) Ik probeer er nu nog zo min mogelijk aan te denken.
    Maar ik wens je een hele fijne echo morgen. Dat alles goed mag zijn.;)

Liefs

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Rodelief, veel succes vandaag!
    Hoe laat heb je de echo?

13. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    om 3 uur!!

14. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Rodelief, we hopen op een super echo voor je vanmiddag! Kan me voorstellen dat je een stuk banger bent nu. De magische grens van 23 weken zal ook wel moeilijk zijn denk ik?

Maaike wat naar dat jullie paard is overleden zeg! Gecondoleerd. Wordt er nog gekeken naar de oorzaak?

Vervelend dat jullie vakanties zo koud waren zeg.. Het is ook echt niet te geloven het weer he.. En de GGD waarschuwd nog wel voor een zeer hete zomer...

Hier alles goed. Heb alleen veel last van harde buiken. Gisteravond had ik er 2 die echt lang aanhielden en veel pijn deden. Ik las op internet dat het normaal is om bij een tweede sneller harde buiken te krijgen dus ik probeer me er maar niet al te druk om te maken. Merk wel dat wanneer het grietje druk is de harde buiken sneller komen.
    Verder heb ik deze week vakantie. Mijn dochter is deze week nog vrij dus we hebben het lekker rustig. Jammer genoeg kon mijn vriend geen vrij krijgen.. Ik ben bezig met het babykamertje behangvrij aan het maken en dat schiet al aardig op.

Ik zal even een nieuw topic openen bij zwanger zijn. Het is raak in 2010!

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Een nieuw topic is geopend in clubs bij zwanger zijn. Heb het lijstje in het eerste bericht gezet.
    Zie jullie daar :)

Deel Deze Pagina