Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Chikai, ik had de vorige ronde ook al die klachtjes, maar helaas was ik niet zwanger, maar het kunnen zeker ook zwangerschapsklachtjes zijn.

Duim voor je!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dank je wel Jopa, dat ga ik volgende keer doen, nu heb ik 'm als plaatje toegevoegd.

Ja, wij hebben samen geslapen voor de grote dag en heeft geen ongeluk gebracht! Wij woonden al bijna vier jaar samen en ik had geen zin om op een matje of luchtbed bij mijn ouders te slapen (m'n oude kamer is daar computerkamer geworden..) Dus ik heb heerlijk samen in ons eigen bed geslapen!

Tja, en ik weet het... kan ook nog gewoon ongi worden, maar dat zou me wel zwaar tegenvallen!!! Wacht nog maar af, wat moet je toch een hoop geduld hebben he!

3. jopa1000

Yep, een en al onzekerheid, wachten tot eisprong, wachten tot NOD, wachten tot een positieve test natuurlijk, wachten tot eerste echo, wachten tot 20 weken echo, wachten op bevalling.... hihi

Maar toch ook wel leuk! iedere keer een stapje verder is geweldig, en zeker als je een klein babietje in je armen hebt!

Veel succes met wachten, hoop op goed nieuws! Bij iedereen hier!

4. jopa1000

Hoi Memoiike, hoe is het met je?

5. jopa1000

Even ego:

Heb mijn eerste positieve ovulatietest!

Ben ik blij mee, morgenochtend nog een keer extra klussen en dan afwachten maar!

Hoe blij kan je zijn met een postieve ovulatietest haha!

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Fijn Jopa!
    Klus ze en hopelijk levert het een mooi wondertje op!!

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,

Jopa: Fijn dat je een positieve ovutest hebt. Dan nu flink klussen dan kan het niet fout gaan!! Veel plezier. hahaha
    De zindelijkheids training staat even op een laag vuurtje. Regelmatig plast hij op het potje en hij geeft het ook al af en toe aan. Alleen weet hij nog niet helemaal waar de druk dan vandaan komt. Want hij zegt dan dat hij moet poepen maar dan doet hij een plasje. Ach het komt wel. Af en toe op het potje en wie weet straks op de PSZ op de kleine wctjes.

Chikai: dat word spannend meid. Wanneer ga je testen???

Fairytail: Ook voor jou nog even geduld. Spannend he al dag wachten.

Lizab: Fijn dat je je weer beter voelt. En heb je nog wat gekocht in babyplanet??
    Ik ga naar de 9 maanden beurs. Heb ik echt veel zin in. Weet niet of ik wat ga kopen maar kijken mag altijd!!

Marieke: Heb je inmiddels de uitslag binnen?
    Rot dat je je zo vervelend voelt. Ik kan alleen maar zeggen: Meid het is voor een goed doel. Maar ik snap je hoor... sterkte meid. Laat je maar eens extra verwennen door je mannetje.

Toen wist ik het niet meer.

Hier gaat het wel goed. De afspraak voor de gyn is een dagje verplaatst. Ik mag een dagje eerder komen. Joehoe!!
    Verder word ik al een beetje humeurig. Ik kan weinig hebben op het moment. En dat moet mijn zoontje dan weer ontgelden. Ach arme schat.

Gisteren mijn broer verteld dat we weer zwanger zijn. Hij vond het erg snel. Maar snapte het wel.

Nou ik ga maar ff een tosti maken. En hopelijk wil kind lief straks ff slapen. Kan ik ook ff chillen.

8. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

8 wannabe zwanger

5 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje
    Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje
    Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje

NODLIJST:
    Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies)
    Chikai - 28 januari
    Fairytale - 3 februari
    Jopa1000 - 11 februari
    Stoetel - 14 februari
    InLove - 3 februari

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010
    Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010
    Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010
    Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010
    Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum =

afspraken:
    Lizab - 26 januari VK intake
    Marieke3 - 3 februari VK intake
    Stillewens - 11 februari VK intake
    Stillewens - 4 maart VK echo
    Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

8 wannabe zwanger
    5 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje
    Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje
    Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje

NODLIJST:
    Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies)
    Chikai - 28 januari
    Fairytale - 3 februari
    Jopa1000 - 11 februari
    Stoetel - 14 februari
    InLove - 3 februari

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010
    Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010
    Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010
    Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010
    Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum =

afspraken:
    Marieke3 - 3 februari VK intake
    Stillewens - 11 februari VK intake
    Stillewens - 4 maart VK echo
    Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis
    Lizab - 9 februari termijnecho
    Lizab - 2 maart 2e afspraak VK

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief, volgens mij hebben we dezelfde dag een echo. :D En wij gaan ook naar de 9 maandenbeurs. Mijn schoonzus is ook zwanger (iets van 16/17 weken nu) dus we gaan mooi met zijn vieren. F. brengen we onder. Vorige keer hebben we bij de jonge gezinnenbeurs zulke leuke kaartjes gezien, hoop dat ze die deze keer ook weer hebben.

Jopa, fijn dat de ovu testen werken. idd gewoon aan de klus, en dan komt het vast goed.

Chikai, in ieder geval positief dat je nog geen symptomen van een ongi hebt. :D Ik ga vast voor je hopen dat het raak is.

Nou, gister niks gekocht hoor bij babyplanet. F rende de hele winkel door en ik kwam eigenlijk echt even om te kijken.
    Vanochtend met F. naar ballorig geweest. M moet leren voor zijn examen, en ik helemaal vrij nu. (alleen morgen nog even een declaratie in orde maken op kantoor) Maandag beginnen in mijn nieuwe baan. Echt super spannend nu.

Oja, VK was niet bijzonder. Intake duurde een uur, ze liep te mieren over de streptokokken (wil eerst overleggen of er wel een kweek afgenomen moet worden, nou, ik kan je vertellen, die komt er) Ik kan daar zo boos om worden. Hoe zijn we er vorige keer achter gekomen dat je draagster bent, want heel veel mensen zijn draagster hoor. Kwam het omdat je soms blaasontsteking hebt gehad? Grrr.... Nee miep, dat kwam omdat ik met 33 weken in het ziekenhuis lag omdat de baby wilde komen, kijk dan in je computer. Maargoed. De andere 2 zijn wel leuk, maar heb alweer bijna spijt dat ik zelf zo graag naar de VK toe wilde. Anders toch het ziekenhuis maar bellen na volgende afspraak, desnoods i.o. met huisarts. Verder heeft ze niet eens naar mijn buik gekeken. Ze mogen niks meer doen voor de 12/14 weken. Ze dacht dat ik evt. 4 dagen langer zwanger was, maar er is besproken dat we gewoon de echo even afwachten.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

Ff kort. Nog geen ongi en geen pos test. Denk een lange cyclus.

Ik lees wel dat het spannend is bij een paar. Duimen draaien hier voor jullie. ;)

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Helaas ziek naar huis gegaan van mijn werk. De buikgriep heerst flink, waarschijnlijk weer het rotavirus en zoals ieder jaar pik ik dat weer mee en heb ik helaas ook weer mijn vriend aangestoken. Normaal neem ik het virus alleen mee naar huis zonder er zelf last van te hebben en liggen vriend en kind met de ellende maar dit jaar is denk ik mijn weerstand lager...

Nog steeds geen uitslag van het onderzoek. Ze gaan uit van morgen... ben benieuwd..

Nou ik ga even mijn dochter halen bij de oppas vandaan. Heb de hele middag geslapen maar ben nog niet echt opgeknapt..

13. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    cars: Mijn duimen draaien nog voor je hoor.
    Ik was 8 dagen overtijd toen ik pas een positieve test had.
    Houd nog even moed!!

Mariek: meid wat heb ik met je te doen. Zo ziek zijn is niet leuk.
    En ik merk het hier ook hoor dat mijn weerstand een stuk lager is.

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hoi dames, heb even snel alles bijgelezen, ben echt kapot.
    Zware dag gisteren, vooral lang en vandaag ook weer.
    Heb hele vage klachtjes, heel irritant. Ben er gewoon chagerijnig van.

Gelukkig nu 2 weken vrij!

Dikke knuf allemaal!!

15. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    nog even een kort berichtje,
    We hebben net de wensballon opgelaten. Echt super mooi.
    Hoop maar dat mijn wens bij Michiel* is aangekomen.
    Ik was vandaag erg emotioneel. Zit erg in de knoop met gevoelens. Blijheid, geluk, boos, verdriet, schuldgevoel..... Heb even heerlijk hard gejankt.

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hele dikke knuf Rodelief!!!

17. jopa1000

@Rodelief, dikke knuf meid, is ook allemaal niet niets. En natuurlijk is de ballon bij Michiel* gekomen, vlinderkindjes zijn dol op ballonnen, en vooral als ze van papa, mama en grote broer komen! Lekker hardop huilen lucht op.... weet ik ook uit ervaring!

@Cars, jammer van je negatieve test en je lange cyclus. Hoop dat je binnenkort duidelijkheid hebt! Duim voor je!

@Lizab, Jammer dat je niet hebt kunnen kijken bij Babyplanet, onze dochter houdt ons ook altijd bezig. Volgende keer beter! Gelukkig kan je al een hoop "voorwerk" doen op internet. De vorige keer (toen er nog geen kids waren) was het toch allemaal een stuk makkelijker te regelen, nu met een kindje aan de hand moet je toch veel beter plannen hihi.

Spannend maandag, maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen op je nieuwe werk. Wanneer ga je ze het vertellen? Kun je meteen de kraamhulp regelen hihi.

Wij hebben hier chimpie champ, das soortgelijk als Ballorig. Onze dochter vind het echt helemaal leuk, kunnen ze lekker hun energie kwijt.

Waarom moet je altijd assertief zijn bij een verloskundige of willekeurige andere arts. Tjeemig, altijd maar met bewijslast komen waarom iets wel of iets niet moet....idd maar even aankijken of dat het de volgende keer beter gaat. Hoop het wel voor je. Op weg naar een goede echo!

Inlove, spannend! Hoop dat de klachtjes wijzen op een zwangerschap! Heerlijk 2 weken vrij, ga je nog wat leuks doen?

Marieke, als je het niet vertrouwd wel naar de huisarts gaan hoor. Je mag nu geen risico nemen. Was je toen bij je dochter in het begin ook zo ziek? Hoop dat de uitslag mee zal vallen morgen! Veel beterschap gewenst. Hoop dat je dochter een leuke middag heeft gehad bij de oppas!

@all, temp is hoger dus ei geweest. (ik temp af en toe ook 's-avonds, jawel een echte control freak hier! Wil m'n ei niet missen!) Hele dag zeurderig gevoel rechts, dus waarschijnlijk daar een eitje gesprongen. Spannende tijden de komende anderhalve week.

Fijne avond,

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    iets leuks doen,,,,kapper, nagels, jarig, trouwen,,,,,ja best leuk :D

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Zo, ben ik ook even weer na een drukke dag. 's Avonds cursus gegeven, is toch niet mijn ding geloof ik...Maar goed dat ik die baan heb opgezegd.

Cars, spannend zeg, 5 dagen overtijd zag ik op je banner.... En nog geen pos. test.. Sterkte met geduld hebben!

Rodelief; wat fijn dat je wensballon hebt kunnen oplaten! Ik weet zeker dat hij bij Michiel terecht is gekomen en dat hij ook duimt voor jullie!

Over de babyplanet en vk kan ik (nog) niet meepraten!

Jopa, ook voor jou sterkte met de wachttijd die komen gaat!

Weltrusten alvast!

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Is inderdaad een stuk meer regelwerk met een kleine uk. Ff rustig winkelen zit er niet in, want dan heeft ze ondertussen alle potjes alweer uit het rek getrokken: "mamma, plas, psssss" hahahaha.

Chikai, wanneer ga je testen?

Jopa, ei is dus geweest. Nou, dat is alvast posi nieuws nr. 1. Lekker aan de klus en dan zien we over een paar weken vast resultaat.

Ik ga het nog niet vertellen op mijn werk, eerst maar even mijn proeftijd door. Zag net een enorm stuk in de krant dat er een tussenpersoon failliet is gegaan en dat mijn nieuwe werkgever daar aan onderdoor dreigt te gaan, nu is Menzis te hulp geschoten. Fijn.. Daar zat ik net op de wachten, starten bij een werkgever die niet echt stabiel is. Pffff.. Hoop maar dat het allemaal mee valt.

Rodelief, fijn dat het gelukt is met de ballon. ook hier een dikke knuffel..

Inlove, allemaal klachtjes dus. afwachten: :D

Cars, spannend, wat zegt je gevoel?

Marieke beterschap!

Deel Deze Pagina