Toen ik het berichtje had geplaatst zat ik al te denken dat je misschien wel ging trouwen, geheugen als een zeef hier . Wist niet meer goed wanneer je ook alweer ging trouwen. Geniet ervan! Laat je maar goed verwennen! Duim voor mooi weer!
Chicai, heb je een andere baan? Idd cursus geven moet je leuk vinden. Heb zelf ook al verschillende cursussen gegeven maar heb het geduld er niet echt voor. Kan er ook niet zo goed tegen dat dingen lopen zoals ze niet waren gepland hihi. Hoe is je temp vanmorgen? Duim voor je! Lizab, hmmm niet zo leuk, nieuwe werkgever in de financiële problemen. In deze tijden kan een bedrijf ineens in de financiële problemen zitten, ook de stabiele bedrijven. Menzis laat niet zomaar bedrijven omvallen dus ik heb de hoop dat het allemaal mee zal vallen. Begrijp goed dat je eerst de proeftijd doorwilt. Hoop wel dat je het nog een maand kunt verbergen. Met een tweede zwangerschap zie je vaak het buikje eerder. Gelukkig is het winter en "grote truien" tijd. Fijne dag vandaag! @all, verwacht dat morgen mijn temp echt omhoog gaat. Vanavond nog even klussen en dan is het "verplichte" eraf. Niet dat we het zo zien, maar "normaal" is het spontaan, maar nu toch eigenlijk niet als je om de dag wilt klussen. Volgende maand zal het misschien nog erger worden, dan moeten we op bepaalde dagen aan de klus.... (maar er komt geen volgende ronde hihi) Vandaag lekker thuis met mijn dochter, net ging al 2x de telefoon en dochterlief dacht dat het de deurbel was. Twee keer aan het handje naar de voordeur, niet leuk dat er niemand voor stond hihi! Fijne dag vandaag en een goed weekend alvast!
Nog steeds geen uitslag van het bloedonderzoek. De assistentes vinden het heel vreemd. Ze bellen me vandaag als ze de uitslag alsnog krijgen en anders moet ik volgende week weer bellen. Vanmiddag een belafspraak met mijn huisarts omdat ik te veel blijf spugen. Ik voel me ondertussen een uitgewrongen vaatdoek... Ik heb zo'n honger.. ben de hele tijd rillerig en ik blijf dorst houden... Cars mijn duimen draaien hier ook als gekken hoor! Rodelief wat mooi zo'n wensballon oplaten! Verder weet ik het ff niet meer.. ik ga weer even plat.
Liza, wat vervelend dat je in zon onstabiele situatie begint, hopelijk trekt het snel bij en wordt het bedrijf weer rechtgetrokken! Jopa, nee, ik heb geen andere baan. Het zit zo: in principe heb ik een fulltime contract voor het basisonderwijs, daar heb ik groep 8. Maar ik heb voor een halfjaar onbetaald verlof genomen, omdat ik 1,5 jaar geleden ben gevraagd om voor basisschooldocenten techniekcursussen te geven en scholen te begeleiden op techniekgebied. Je mag max. 3x een halfjaar onbetaald verlof opnemen. Dit was mijn 3e keer. En dus heb ik van 1 nov tot 1 mei op di/woe tijd om deze baan voor bij- en nascholing te doen. Maar omdat ik mijn officiële fulltime baan niet op wil zeggen, heb ik mijn contract voor die cursussen opgezegd en vanaf 1 mei sta ik dus weer volledig (op 1 studiedag na, donderdags) voor groep 8. Snap je het zo? Dat verplichte klussen voelde ik idd ook zo. Het spontane natuurlijke vond ik ook fijner, als het we moeten nu klussen om zwanger te worden om de dag! Ik herken dat gevoel wel. He Marieke, wat ontzettend vervelend dat je je zo ziek voelt!! Sterkte! Hier: ik heb vandaag een redelijke dag gehad met mijn klas en nu begint een spannend weekend! Ben nog niet ongi en voel me weer wel wat misselijk, maar vooral nu heb ik vol buikgevoel . Ik houd jullie op de hoogte! Morgen gaan we testen, behalve als manlief liever zondag wil, dan zondag (dan hebben we meer tijd samen, morgenochtend moeten om 9.30u al weer op scouting staan.. en dat is best vroeg als je nog geen kinderen hebt en lekker weekend samen hebt!!)
Marieke: Wat erg meid dat je je zo ziek voelt. Ik kan alleen maar hopen dat je bij de 12 weken de misselijk heid is afgenomen. Dikke knuffel en pas goed op je zelf Chikai: Ooohhhh wat spannend!! Mijn duimen draaien voor een positieve test! all: Hier vanmiddag heerlijk geslapen. Ik was echt bekaf. En van wat eigenlijk... heb vanochtend alleen ff boodschapjes gedaan.' Zoonlief ging gelukkig lief slapen en toen ben ik ook maar ff gaan liggen. Ik werd wakker van mijn man die binnen kwam. Hoop dat dit niet elke dag is maar goed we zien wel. Morgen gezellig bij vrienden eten en misschien een potje catannen. Leuk!! En zondag voor zo ver ik het nu kan inschatten lekker niks!! Fijn weekend allemaal!
Spannend Chikai, mn duimen draaien! Marieke, de uitslag duurt idd lang. Weet je al iets meer of moet je nu heel t weekend nog wachten? Rodelief, fijn dat je even tijd kreeg van je kleine man hihi Jopa idd er is geen volgende ronde je bent gewoon zwanger! Hier is t me toch vervelend K*t weer, bah! Hoop echt dat t de 8ste beter is want hier word ik toch niet blij van. Vanmiddag lekker naar de kapper geweest dus de eerste stap naar t "mooi" trouwen is gezet. Ik heb kort haar en trouwen op maandag dus doe t lekker zelf
Tjee, ik ben 1 dag niet online geweest en alweer zoveel gekletst. Het was zoveel dat ik de verhalen een beetje door elkaar haal dus doe ik het zo: Succes aan iedereen die dat kan gebruiken, sterkte aan degene die dat kunnen gebruiken. Nu heb ik toch iets geks. Ik hou een temp.lijstje bij op ff. Volgens dat lijstje heb ik dinsdag mijn eisprong gehad. Maandag had ik wel echt steken in mijn onderbuik en 'eiwit', ovutestje gedaan, negatief. Ook had ik voorheen mijn eisprong op dag 20 en nu dan op dag 17. Zou het toch echt mijn eisprong geweest kunnen zijn? En zou mijn cyclus nog niet helemaal kloppend zijn, dit is mijn eerste 'natuurlijke' cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. Zucht.. een vrouwenlichaam is echt een raadsel. Als ik uitga van dag 17, dan is mijn NOD 3 dagen eerder. Ik hou mijn NOD gewoon op de 14e, dat is toch ook wel een erg leuke dag om te testen. Liefs
Tadatadaa!!!! Ik ben zwanger!!! Helemaal geweldig!! Ik had al zo'n gevoel, maar als je dan na 5 min op de test kijkt; ik vond dit duidelijk genoeg! Dus als alles goed blijft gaan, wordt het in oktober erg druk voor ons!
Gefeliciteerd, jeetje wat een vruchtbaar topic dit. Nu op zoek naar een mooie banner he? Pas je zelf de lijst aan? WOW wat een goed nieuws op de vroege zaterdagmorgen! Hier is het weer helemaal wit, en ik snap niets van mijn temp. Vandaag nog maar een keer klussen en dan hoop ik dat m'n temp morgen is gestegen. Ik heb dit keer zo'n last van buikpijn/ eipijn niet normaal...... Fijn weekend allemaal, straks naar de kapper! Inlove, fijn dat je haar weer geknipt is, handig hoor zo'n kort model! Veel plezier / succes met de laatste voorbereidingen! Ga je maandag a.s. al trouwen? Doei!
Hoi Stoetel, ik heb zelf een positieve ovutest op dag 17 gehad, nu op dag 20 is de temp nog niet gestegen. Waarschijnlijk dus vandaag m'n ei: weer een laat ei potverdikkie! hihi Enne, je lichaam kan na de pil moeilijk doen om meteen regelmatig in de cyclus te komen. Dat kan dus even duren helaas. Maar wie niet waagt, wie niet wint! Heb je nu een hoge temp? Want temp is leidend. Misschien heb je je positieve ovulatie test gemist? Duim voor je!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 8 wannabe zwanger 5 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel - 14 februari InLove - 3 februari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 9 oktober 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Marieke3 - 3 februari VK intake Stillewens - 11 februari VK intake Stillewens - 4 maart VK echo Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 6 wannabe zwanger 6 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel - 14 februari InLove - 3 februari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 9 oktober 2010 afspraken: Marieke3 - 3 februari VK intake Stillewens - 11 februari VK intake Stillewens - 4 maart VK echo Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis Lizab - 9 februari echo Lizab - 2 maart 2e afspraak VK
Chikai, GEFELICITEERD!!!! Super zeg, je gevoel heeft je echt niet in de steek gelaten! Wauw. Helemaal super dit. Het is echt niet normaal zo vruchtbaar als het hier is. Dit voorspelt veel goeds voor de rest. Nou, hier lekker rustig dagje. Zo even boodschapjes doen met F. Gister het huis al helemaal schoon gemaakt, en M. heeft vandaag een open dag waar hij moest helpen.
Mijn temp is weer met 0.2 gestegen! Het kan zijn dat ik mijn posi test gemist heb. De test die ik gedaan heb was negatief. Ik zag wel een streepje, maar hij moet toch echt knallend zijn om positief te zijn? Chikai, GEFELICITEERD!!!
Yeah Chikai!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Heerlijk Ik heb gisteren eind van de dag eindelijk de uitslag gekregen. Garnaal is veilig voor de 5de ziekte. Ik heb het lang geleden gehad en ben voorzien van antistoffen! He he, weer een last van mijn schouders. Verder nieuwe pillen gekregen, vanaf morgen mag ik niet meer spugen anders moet ik maandag weer terug ivm gevaar op uitdrogen. Gezien ik mezelf net zo test als de kids hoefde ik gisteren niet langs te komen (knijpen in de hand en huid trekt meteen weer terug en ogen zien er goed uit). Vandaag doen de pillen nog niet wat ze beloven, hopelijk wordt dat beter naarmate de dag verder is.
Marieke, ik hoop echt dat de pillen helpen. En super fijn dat je ooit de 5e ziekte al gehad hebt zeg. Stoetel, volgens mij moet een ovutest ook knallend positief zijn. Succes iig. Nou, net mijn schoonouders gebeld en die komen vanavond gourmetten. Gezellig. Straks maar eens allemaal lekkere dingen halen, heb er helemaal zin in.
Chikai, yeah!!! Gefeliciteerd! Geweldig nieuws, wauw! Lizab, veel plezier straks. Altijd zo gezellig gourmetten! Heb ik ook wel weer eens zin in, maar ja zonder gourmetstel kom je niet ver Marieke, top dat je antistoffen hebt. Scheelt weer een hoop onrust, heerlijk! Alleen die msselijkheid is minder! Hoop dat de pillen gaan werken, zal duimen voor je! Ik trouw de 8ste, maar ben gisteren naar de kapper geweest dan zit t niet zo stijfjes. Als ik net naar de kapper geweest ben moet ik eerst weer even mn draai vinden met mn haar haha Hier weer volop sneeuw, baal daar echt van!
Marieke: Fijn dat je de anti stoffen al hebt. Maar wat een gedoe zeg met je missselijkheid. Hopelijk werken de pillen. Lizab: Oh gezellig gourmetten. Heb voor mijn verjaardag ook gourmet borden gehad. Je brengt me op een idee. ga binnekort maar eens iemand uitnodigen. veel plezier en eet ze!! Lizab: Jammer dat je baalt van de sneeuw, ik heb net weer echt genoten. Lekker sleeen buiten. Maar goed ik heb die slee ook pas vorige week gekocht dus ben blij dat ik hem nog ff kan gebruiken. Ik heb er zelf ook nog ff opgezeten en manlief mocht trekken. Hahahah.... Maar straks als we met de auto wegmoeten vind ik die sneeuw ook weer helemaal niks.