Even ego berichtje hoor: Wat een chagerijn heb ik hier rondlopen. Geen lachje kan er af bij die man van mij!! Bah... helemaal niet gezellig. Lijkt wel of hij last heeft van de zwangerschapshormonen.
whahaha. Rodelief, je bedoelt Inlove. Ik denk al, ik baal toch helemaal niet van de sneeuw?! Balen zo'n man. Ik hoop dat hij snel weer een beetje vrolijk is. En over mannen en zwangerschap, die van mij heeft nu al een aantal weken vorstverlet (kan niet werken ivm vorst) dus zijn buik groeit een stuk harder dan die van mij. Inlove, heerlijk zeg, al die voorbereidingen. Geniet ervan!
ik kom gewoon bijna nergens met die sneeuw. Om in het dorp te komen moet ik al 3 flinke heuvels/ bergen af, laat staan daarna weer terug op! Vaak als t s avonds gesneeuwd heeft en ik kom terug van t werk kom ik de berg maar heel langzaam en lastig op. Als ik een te lage versnelling heb dan slip je en kun je weer opnieuw beginnen. Voor een stoplicht is ook shit (helling) Dus van mij mag ie weg en dan erbij als ik de 8ste 1 stap buiten doe met sneeuw heb ik t ijskoud, schoenen nat en jurk nat!
Hoi Stoetel, ja het streepje moet net zo dik zijn als het controlestreepje, het kan idd zijn dat je hem gemist hebt. Ook moet je niet te veel drinken voor het testen, ook dat beinvloed de test (heb ik gemerkt) Je ei zal nu vast geweest zijn, afwachten maar. Spannend!
Dank jullie wel allemaal, ik zit echt nog even op een roze wolk! Heerlijk paard gereden vanmiddag en vanochtend scouting gedraaid. Vanavond gaan we weer met scouting op pad, dus een drukke dag vandaag. Wil het al wel tegen iedereen vertellen, maar... we houden ons in! Fijn dat je het hier wel kwijt kan! Gourmetten; gezellig! Goed idee Inlove, ik hoop voor jou dat je de 8e, (jee, wat snel zeg!) een schitterende dag hebt. Op zich is het hier prachtig, mooie strakblauwe lucht, zonnetje erbij dus qua temperatuur goed te doen... Het zouden wel schitterende foto's worden denk ik! Maar ik hoop dat jij het weer krijgt wat je graag wilt hebben!
zou bijna jaloers worden van al die zwangeren hier is dat raar? Zat net op de bank en was aant denken, die zwanger, die ook, die ook al en ik niet (kan) Straks is hier iedereen zwanger behalve ik. Stomme vervelende gedachte
Inlove, ik ben er ook nog en ik heb die gedachte ook wel is. Maar ook voor ons zal het een keer zover zijn! En jij mag binnenkort testen.....! Wie weet?
jopa idd jij, ,,,,, wilde ff kijken wie nog. Maar zag dat t er ook nog redelijk wat zijn dat scheelt weer hihi Dacht dat we met 3 niet zwanger waren van heel t clubje maar t zijn er meer. We hebben zo een feestje, iemand word 80,,,,tsja ben benieuwd hihi
@ Inlove, Ik hoor ook nog niet bij het zwangerclubje hoor! En ik snap je gevoel helemaal. Ik denk ook wel eens, mag ik daar ook straks bij horen? Even mijn banner aangepast. Hoogst waarschijnlijk heb ik mijn ei 3 dagen eerder gehad. Maar ik ga pas de 14e testen!
Goedemorgen meiden, Gourmetten was ontzettend gezellig. Komen mijn schoonouders aan met jawel, een nieuwe fiets voor F. Ze is gelukkig net jarig geweest en sinterklaas en kerst waren nog geen maand ervoor maargoed.. Ik vind het super lief, maar van mij hoeven al die cadeautjes echt niet. Hij is overigens wel echt heel leuk. Roze met blauw. stoetel, inlove en jopa, gezien de vruchtbaarheid van dit topic is het voor jullie ook vast snel raak. Inlove, als ik het zo lees snap ik wel dat je baalt van de sneeuw. Is de verwachting voor jullie datum al bekend? Stoetel, spannend hoor. Jopa, hoe is het? Over 2 weekjes kun je ook testen. En je weet wanneer je eisprong is geweest en jullie hebben geklust, dus dat komt vast goed. (ik hoop het zo..) Nou, morgen 1e dag nieuwe baan. Ben wel een beetje zenuwachtig, maar heb er ook wel erg veel zin in. Vandaag 2 verjaardagen en bezoek hier, pittig druk, maar leuk dagje dus.
Goeiemorgen allemaal! Tot gisteren voelde ik me ook zo hoor, je hoopt toch heel snel zwanger te mogen testen! Ik duim heeeel hard voor jullie mee! Liza, ik snap je schoonouders ook wel, die zijn erg trots natuurlijk... Maar ik geef je ook gelijk, net na sint/kerst en verjaardag is het op een gegeven moment ook wel even goed weer! Wij krijgen vandaag ook bezoek en verder lekker dagje rustig aan!
Goedemorgen, Nou eindelijk temp is gestegen, gisteren met fertility friend zitten stoeien, als de temp nu hoog blijft heb ik eergisteren m'n eisprong gehad. Gisteren voor de veiligheid nog een keer geklust. Ben benieuwd! Het lijkt wel dat ik m'n eisprong steeds beter ga voelen, dit keer was het rechts. Enne idd vruchtbaar topic, ik blijf zeker plakken hihi! Chicai, ik ben echt blij voor je, geniet ervan wat er allemaal met je lichaam gebeurd (ook de andere zwangere meiden natuurlijk!) Lizab, ik herken het met die cadeautjes, mijn moeder is ook zo'n type. Heel lief bedoeld maar soms een beetje teveel van het goede. Nu zijn ze nog klein maar straks gaan ze het beseffen. Wij willen graag dat onze dochter waarde hecht aan af en toe een cadeautje en niet continue allerlei dure cadeaus. Maar oma en opa vinden dat heel moeilijk hihi! Veel succes morgen, ik denk dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen! Fijn dat je gisteren lekker hebt gegeten, mmmm ik hou ook van gourmetten! Veel plezier vandaag met de visite, hier een dagje rustig aan (gisteren toch nog teveel gedaan en heb veel pijn daardoor) @all, wij gaan voor een laat oktober kindje hihi! Maar ja het lot beslist! Wij hebben er deze ronde alles aan gedaan! En anders volgende ronde naar het ziekenhuis. Hoop echt dat het niet nodig is. Ik heb wel "besloten" dat ik me niet meer gek laat maken, ga gewoon (hoop dat het lukt) lekker m'n ding doen en mij niet richten op allerlei vage klachtjes. Dan is de teleurstelling straks niet zo groot! Ga zeker niet testen voor NOD. (al liggen er 3 testjes te wachten in de kast haha) Maandag moet onze dochter naar de fysiotherapeut in het ziekenhuis ter beoordeling. Ben benieuwd, drie weken later naar de logopedie ook voor een beoordeling. Spannend dus weer. Nou ga lekker even douchten en m'n dochter aandacht geven, die is aan het gymmen op de bank hihi! Fijne dag vandaag!
Wauw, ik voel me zowaar iets beter vanmorgen. Da's een hele verbetering. Heb 2 kadetjes weg kunnen eten en een kop thee en mijn maag is nog steeds rustig. Dat geeft moed. Inlove, ik snap het wel hoor. Ik zou denk ik precies hetzelfde denken als ik nog niet zwanger zou zijn en een aantal anderen wel. Voor jullie is het hopelijk ook snel raak. Ik sluit me trouwens aan bij je hoor over de sneeuw. Hier ook een overkill. je hebt wel mooie foto's in de sneeuw trouwens.. Maar het is zo zonde van de jurk (moeten ze eerst een rode loper voor je uitleggen hihi). Jopa spannend morgen naar het ziekenhuis met je dochter. Hopelijk valt het allemaal mee. Leuk dat het gourmetten zo gezellig was Liza. Wat lief dat je dochter zo verwend is door je schoonouders. Spannend morgen met je nieuwe baan beginnen zeg!! Oh heerlijk dat je kunt paardrijden met dit weer Chikai! Mijn dochter zit op paardrijden en iedere keer als ik haar zie rijden kriebeld het weer. Vroeger heb ik veel gereden maar na een flinke val waardoor ik meteen naar het ziekenhuis moest durf ik niet meer zo goed. En dat te bedenken dat ik het altijd heerlijk vond om s'nachts over het land heen te crossen. Vanmorgen was ik helaas (voor een zondag) vroeg wakker. Ik had zo'n honger dat ik mijn bed uitgedreven werd. Denk dat ik er zo nog even in kruip.
heey allemaal! tijdje geleden alweer.. druk gehad. Ckikai GEFELICITEERD! Wat gaat het snel hier! Echt de 1 na de andere word zwanger. Super vruchtbaar topic! @Marieke: Wat goed dat je je wat beter voelt, hopen dat het zo blijft! @lizab: Spannend dat je morgen begint bij je nieuwe baan, succes! @all: Hier voel ik me goed eigenlijk, niet zoveel klachtjes, dus denk ook niet dat het deze maand raak is! Heb nog wel een hoge temp. al 11 dagen, en af en toe wat steekjes, maar dat kan komen omdat mn ongi eraan zit te komen! Sorry voor de korte reacties, maar moet straks op visite bij mijn ouders. fijne dag verder!
gelukkig dat meerdere meiden t wel herkennen t gevoel. Ik kan t niet echt een jaloers gevoel noemen. Meer een wannebe gevoel haha. Lijkt me zo mooi om weer zwanger te zijn. Van de andere kant denk ik, als t nog ff duurt kan ik er ook langer van genieten haha stom maar goed. Fotos in de sneeuw zijn uiteraard ook mooi, maar vind t zo zonde van mn jurk en schoenen dan. Tis alweer aant dooien hier. Wel weer vriezen straks dus lekker glad morgen als ik f naar de psz moet brengen
Hallo, wat een fijn topic! Ik wil me ook eventjes voorstellen, Ik ben 33 jaar en heb een zoontje uit mijn vorige huwelijk (via icsi ivm verminderde kwaliteit bij mijn exman). Ik ben nu twee jaar samen met mijn huidige man en hij heeft een meisje en een jongen uit het vorige huwelijk. Wij hebben vorig jaar besloten om toch nog 1 kindje proberen te krijgen en in ronde 2 was ik zwanger! We konden ons geluk niet op... we zouden samen een kindje krijgen... alles ging goed...tot 38 wk zwangerschap.. bij de controle bleek dat ons meisje overleden was... Wat een ellende krijg je dan op je pad...en wat een gemis. Ze was zo mooi en zo klaar om geboren te worden. Er is geen oorzaak gevonden en dat maakt het accepteren van haar dood nog moeilijker. Maar wij hebben een paar weken geleden groen licht gekregen voor een nieuwe zwangerschap. Ik was op dat moment net ongesteld, dus zijn we gelijk ronde 1 in gegaan voor een brusje. We willen ons meisje niet vervangen, ze zal altijd een deel van ons en ons gezin zijn, ze heeft een mooie plek in huis gekregen...een eigen vitrinekast met haar urntje en allemaal mooie cadeautjes en foto's. Maar nu zijn we dus in die spannende wachtweken..want zo voelt het weer...afwachten en hopen dat we volgende week niet ongesteld zijn en mogen testen.... pfff...de dagen duren weer erg lang..ik probeer niet teveel er mee bezig te zijn...maar de wens is zo groot... Iedereen veel succes met zwanger worden, ik ga nog even verder bijlezen.
Hoi hoi, Welkom hartediefje. Wat een vreselijke tijd heb jij gehad zeg en dat zal nog wel zo zijn. Heeeeeel veeeeel succes in ieder geval. Chikai: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jippie. Van harte meid, lekker genieten. Rodelief: mooi die wensballon. En huilen mag hoor, daarom hebben we onze traantjes toch gekregen? Weet de rest niet meer, heb kort gelezen. Morgen ben ik er weer. Dit is idd een vruchtbaar topic. IK ben benieuwd wie er nog allemaal binnen een korte tijd volgen. Hier nog steeds niet ongi. Heb woensdag voor het laatst een test gedaan en was neg. Ik weet mijn cyclus ook niet goed. Was uit gegaan van 28 dagen. Vorige was 34 (eerste keer na de bevalling en minipil) Ik zit nu op dag 36. Weet echt niet meer wanneer ik moet gaan testen. Misschien nog een weekje wachten?
Welkom hartediefje!!! Wat een verhaal meid. Ik was 23 wk zwanger toen mijn zoontje overleed. Wij weten wel de oorzaak en de kans dat het nog een keer gebeurd is echt super klein. Ik was in de 2e ronde weer zwanger. En wat je al zegt het is geen vervanging maar een nieuwe kans. Hopelijk is het bij jou snel raak en mag dat wondertje dan wel bij jullie blijven. Cars: Ik had pas op dag 38 een positieve test. Misschien over 2 daagjes nog eens testen? Voel je je niet anders?? Zwanger bedoel ik dan?? Ik wist echt zeker dat ik zwanger was. Sterkte meid... mijn duimen draaien. Hier een lekker luier dagje gehad. Ik kom morgen weer ff neuzen hier.
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 7 wannabe zwanger 6 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Hartediefje - 1e ronde - NODLIJST: Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel - 14 februari InLove - 3 februari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 9 oktober 2010 afspraken: Marieke3 - 3 februari VK intake Stillewens - 11 februari VK intake Stillewens - 4 maart VK echo Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis Lizab - 9 februari echo Lizab - 2 maart 2e afspraak VK Hartediefje: Zou je de rest zelf in willen vullen??