Welkom hartediefje, gezellig dat je er bent! Hopelijk na een moeilijke tijd, binnenkort weer vreugde in jullie huis!
Hartediefje, welkom hier. Wat een heavy gebeurtenis, fijn dat jullie nu voor een volgend wondertje gaan. We snappen dat t geen vervanging is, maar een mooi 2de kindje van jullie samen. Veel klusplezier! Spannend Cars, mn duimen draaien! Hier ook een rustig dagje. We hebben lekker uitgeslapen tot 11uur Dat is heel lang gegleden wow. Echt lekker een keer
Hallo meiden, hier ben ik eindelijk weer eens een keertje!! Rodelief: Super mooi, die wensballon, goed dat het gelukt is!!! Je *zoontje zal waken over je zoon en brusje!! Chikai: GEFELICITEERD!!!!!! Inlove: Spannende zeg trouwen, leuk zo al die voorbereidingen. Wij hadden een rampweek, voor ons trouwen, alles wat mis kon gaan ging mis, maar daar zal ik je niet mee lastig vallen, bij jullie komt het gewoon goed!! En hopen dat de sneeuw dan weg is!! Jeetje hartedief, wat een moeilijke tijd zeg!! maar nu heel veel succes met het proberen voor een 2e kindje!!! Hier even niet langs geweest, was erg druk en toch wel onzeker of het allemaal goed zou blijven gaan ivm de 5e ziekte van J. Gelukkig gaat alles tot nu toe nog goed, heb erg last van mn hormonen. Veel misselijk en denk af en toe flauw te vallen en mn boobs die doen echt pijn!! had ik bij J. helemaal niet!! Ik zie het maar als een kleine bevestiging dat het goed zit!! Ben toen bij J. echt fluitend door de zwangerschap heen gegaan, zelfs nog paardgereden tot 7 maanden. Maar nu ben ik al gestopt met iedere dag rijden. Ik rij nu gewoon alleen als ik er zin in heb! We hebben een manege, dus er staat altijd wel een braaf paardje klaar voor me!! erg makkelijk!! Wij zijn zaterda lekker samen uit eten geweest, J. is voor het eerst uit logeren geweest bij mn ouders, was wel een beetje vreemd, maar hij was super lief geweest daar! Ze wonen 300m vererop, dus kon hem zo ophalen als het niet ging, dat is ook wel een lekker gevoel. Gisteren met broer, schoonzus en dochtertje naar Piratenland (indoor speelparadijs) geweest, was echt super leuk, J. ging helemaal uit zn dak!! Nou hoop nu weer vaker langs te komen hoor!! groetjes!!
Hoi Hoi allemaal! Alles goed hier? Hier wel, nog steeds 38.0 graden, dag 26 van de cyclus, vorige maand werd ik ongi bij dag 27..verder voel ik me prima! @hartedief: Welkom hier, en wat naar dat je zon periode hebt moeten meemaken, heel veel succes met het maken van een 2ekindje Hopen dat het snel raak is voor jullie! @Inlove: Leuk he die voorbereidingen voor het trouwen, wij zijn hier ook nog bezig, duurt nog wel even voordat we alles klaar hebben. Dat van jou komt echt dichtbij nu he? Spannend. @all: Over 2 week wordt mijn vader Abraham, en geeft hij een groot feest, we willen dan ook grappige dingen verzinnen, heeft iemand nog ideeën? We gaan in ieder geval een pop maken. en huis versieren etc. Verder zijn we voor de bruiloft druk bezig, straks ga ik naar het centrum, kijken voor bedankjes, en afgelopen zaterdag hebben we al spullen gehaald voor de uitnodigingen. Vind het echt leuk om al die dingen zelf te maken. Ook wil ik nog een gastenboek zelf maken, iemand daar nog ideeën voor? Goh wat vraag ik weer veel he.
komt zeker dichtbij, nog een weekje! Gastenboek heb ik ook zelf gemaakt. Een zilveren fotoalbum van de hema met voorin ons trouwkaartje en dan om de zoveel blz een verftekening van mn dochter . Ik hoef niet te testen deze maand denk ik. Heb echt een zwaar ongesteldheids gevoel dus helaas we gaan voor ronde 2. Weet wel nu ongeveer mn cyclus dan en die is denk ik heel netjes als ik vandaag of morgen ongi word. Zijn dan 30 dagen
@all, Wij zijn net terug van een weekendje weg. Vandaar dat ik een paar dagen hier niet was. Het was erg gezellig. Wel vermoeiend. Dus ik moet hoognodig gaan bijslapen, haha. Met de zwangerschapsklachtjes valt het gelukkig erg mee. Wel wat misselijk af en toe. Maar gelukkig niet zo erg. Ons meisje is inmiddels weer opgeknapt. Ze was vorige week een paar dagen ziek met koorts. Hoe is het met jullie allemaal? Ik ga nu even proberen bij te lezen... Jopa, Een positieve ovutest gehad. Netjes! Ik neem aan dat je er gelijk gebruik van hebt gemaakt... haha. Rodelief, Toch goed van de kleine dat hij aangeeft dat hij op het potje moet. Langzaamaan gaat dat heel goed zo. Wat fijn dat jullie een wensballon hebben opgelaten. Vind dat echt een heel erg mooi gebaar. Liza, Leuk je gaat naar de 9maanden beurs. Altijd gezellig, maar o zo druk. Haha. Veel plezier alvast. Jammer dat je intake bij de VK tegenviel... Ach, als alles maar goed gaat met jullie. Daar gaat het immers om. Hoe is je 1e dag op je nieuwe baan gegaan? Cars, Hoe is het met je? Je bent al een aardige tijd over tijd zie ik! Wat spannend zeg. Ik zit heel hard te duimen hier voor je. Marieke, Wat naar dat je buikgriep had! Hoe gaat het nu met je? Ben je weer helemaal opgeknapt? Fijn dat je "garnaaltje" veilig is voor de 5e ziekte. Dat is altijd goed om te horen. InLove, Succes met alle voorbereidingen! Hoe gaat het ermee? Wie weet is de sneeuw wel weg met jullie trouwdag. Het duurt nog een weekje. Het kan nog. En anders is trouwen in de sneeuw ook heel bijzonder... dat zul je niet snel vergeten... En jullie moment van de zwangerschap komt echt nog wel.. En ik snap je gevoel heel goed hoor... van "dat wil ik ook zo graag"... Echt jullie tijd komt. Chikai, Zwanger! Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf voor jullie zeg. Hoe voel je je? Lekker van proberen te genieten hoor. Hartediefje, Welkom! Wat een pittig verleden heb je al zeg. Wat naar dat jullie je dochter hebben verloren met 38 weken zwangerschap. Dat wens je niemand toe. Ik hoop dat jullie snel opnieuw zwanger mogen worden. En dat je er dan heerlijk van kunt genieten en een mooi en gezond kindje in je armen mag sluiten. Memoiikke, Wat spannend dat de kleine voor het eerst uit logeren is geweest. Dat is altijd spannend zulk soort eerste dingen. Fijn dat er altijd wel een braaf paardje voor je klaar staat bij de manege. Ik hoop dat je klachtjes snel zullen afnemen. Fairytale, Je kunt zelf een leuke fotocollage maken ofzo voor je vader als hij abraham wordt. Een groot wit laken en daar een gedichtje op zetten en ophangen. Flesetiketten maken, voor bijv.bier of wijn. Wat leuk ook dat je zo met je bruiloft bezig bent. Er zijn nu volop valentijnsartikelen in de stad. Altijd leuk om voor een bruiloft te gebruiken. Ik heb voor ons trouwen ook zelf het gastenboek gemaakt. Er was toen bij de Action zo'n spiraalboek te koop, met stickers voor kinderen. Hier heb ik zelf uit de harde kaft voorop, hier zat al een hartvorm in, maar dan met een andere plaatjes erachter, de plaatjes eruit gesneden. En hier heb ik foto's van ons achter gedaan. En de achterkant mooi maken door een stuk gekleurd karton erover heen te doen. En die kon ik dan mooi als gastenboek gebruiken. Met stickers heb ik onze trouwdatum erop geplakt. Fijne dag allemaal! En tot snel weer.
Fairytale; wij hebben alle gasten op diverse spiegeltegels laten schrijven met dunne watervaste stift en naderhand heeft mijn schoonmoeder alle spiegeltegels gegraveerd. We moeten ze alleen nog ophangen. Stillewens; lekker, even een weekendje weg! Heerlijk zo, hebben wij twee weken terug ook gedaan. Memoiikke; wij zijn precies even lang zwanger volgens mij! Fijn dat je "gewoon" een managepaardje kunt rijden, lijkt me zeker lekker! Ik heb 2x per week les op hele brave fjorden. Heerlijk, alleen deden m'n borsten vorige week wel zeer tijdens het draven!
hey chikai, ja volgens mij ook!! grappig! ook op 6 oktober uitgerekend? ik wel volgens mijn berekeningen! Ja ideaal hoor een man met een eigen manege. ik geef zelf ook les, had wel een paardje wat is dagelijks reed (van mn schoonzusje), maar daar ben ik mee gestopt, dus ik kan nu gewoon lekker kiezen wanneer en op welke van onze paarden ik wil (kan kiezen uit een stuk of 20!! )! en met j. lekker klooien met onze shetlander, vind hij nu al helemaal geweldig! Moet zeggen dat ik ook al last van mn boobs had met rijden van de week!
Memoiikke: ik vind het vreemd, kom er niet echt achter wanneer ik ben uitgerekend... Hier met de calculator is het 9 oktober, maar op andere sites 6 okt en 8 okt...Wat moet ik daar nou mee??
dat krijg je nog wel 3 keer verschillend te horen. Ik was 14aug uitgerekend De termijnecho maakte daar 26 augustus van De verloskundige zette er standaard een dag boven dus 27 augustus. UIteindelijk klopte mn eigen datum. Ben 19aug bevallen en aan F te zien heb ik dus gewoon ong 5 dagen overtijd gelopen. De calculator van hier klopte bij mn dus gewoon Ik ben die sneeuw zoooo zat. R heeft er net een uur over gedaan om thuis te komen. Alles zit opeens potdicht en spekglad. Gewoon binnen een half uur alles dichtgesneeuwd. Auto onder aan de berg moeten parkeren want de berg kom je niet op nu
Ben ik echt heel even kort. Kom morgen uitgebreid reageren. Eerste dag nieuwe baan was super leuk. Wat een collega's. hahaha. Eentje in tranen, de ander (positief) aardig gek. Maar de sfeer was verder prima. Rooster voor Maart alweer binnen. Vrijdag weer. Nu eerst training debating. Verkiezingen komen nu echt dichtbij, dus pittig druk nu. Tot morgen! Hartediefje, welkom! Wat hebben jullie veel mee moeten maken zeg. Ik hoop oprecht dat het snel raak is voor jullie en dat er een prachtig gezond kindje komt. tot morgen.
Even kort Ben niet lekker. Heb de griep te pakken. Wat is je weerstand ook laag he als je zwanger bent. Hopelijk knap ik snel op. Ziek zijn en een kind hebben vind ik echt waardeloos. Misschien kom ik vanmiddag nog ff neuzen.
Goedemorgen, Hartdiefje, welkom hier! Hoop dat het heel snel weer raak is en dat het allemaal goed zal gaan! Lizab, leuk dat je een gezellig eerste dagje hebt gehad, altijd spannend zo'n nieuwe baan! Memmoikke, je man een eigen manege, leuk zeg, hebben jullie een binnenbak? Wij alleen een gedraineerde buitenbak maar daar kan op dit moment niet in gereden worden jammergenoeg. Wij verlangen naar de lente! Ik heb twee friesche paarden aan huis staan dus ook hier een echte paardengek hihi. Paardrijden is echt mijn lust en mijn leven. Een echte uitlaatklep. Inlove, ook hier is de datum in mijn vorige zwangerschap een paar keer veranderd. En ook ik ben die sneeuw zooooo zat! Ligt er veel bij jullie? Hier is het op dit moment aan het dooien. Hoe is het met de klachtjes? Ongi krampen kunnen ook een symptoom zijn ! Duim nog even door voor je! Marieke, gelukkig dat je antistoffen hebt voor de 5de ziekte! Wat een geruststelling lijkt mij dat. Hoop de de medicijnen z'n werk doen tegen het spugen. Hoe gaat het nu met je? Chikai, die pijnlijke boobs tijdens het draven herken ik ook hihi. Echt heel vervelend kan dat zijn. Stillewens, leuk een weekendje weg, daar heb ik ook weer zin in. Binnenkort gaan we een hotelletje boeken, hoop dat ik dan wat meer puf heb qua pijn. Binnenkort met de TENS starten. En natuurlijk heb ik goed gebruik gemaakt van de positieve tens. Hoop dat het raak is over anderhalve week, ga niet eerder testen hihi! @all, zit officieel op het wachtbankje, ben heeeeel benieuwd. Ga de komende tijd mijn lichaam proberen te negeren. (kop in het zand techniek hihi) Gisteren is onze dochter beoordeeld door de fysio in het ziekenhuis. Gelukkig waren ze tevreden, ze is niet de snelste in de grove moteriek maar niet te langzaam! Over een paar weken wordt ze nog even door de logopedist beoordeeld qua spraak. Altijd goed die extra controles. Zeker gezien haar slechte start en medicijngebruik in het begin. Fijne dag vandaag!
Stillewens: heerlijk een weekendje weg, ben jaloers. Jopa: succes meid, spannend. Rodelief: beterschap, gauw weer opknappen. Liza: mooi dat je werk bevalt, is altijd ff spannend. Ik heb m'n banner weggehaald. Gisteren een neg test, dus alles is nog behoorlijk in de war. We wachten alles wel af. Fijne dag allemaal.
Betrschap Rodelief!! Jopa: Ja we hebben sinds een paar jaar gelukkig een binnebak, heerlijk, we kunnen dus gewoon rijden. onze buitenbak is ook niet te gebruiken. Leuk ook een paar paardengekken op het forum!!
Ja, schept toch een band hihi! Heerlijk lijkt me dat (vooral in de winter hoor) een binnenbak. In de zomer vind ik een buitenbak weer ideaal.
Beterschap Rodelief, hopelijk knap je snel op! Inlove, vervelend he, die sneeuw! Vooral als je onderaan een berg (in Nederland??) woont, lijkt me knap lastig. Van mij mag het nu ook gaan dooien en lekker de lente komen. Maar eigenlijk altijd in mijn herinnering is het met carnaval ijzig koud! (loop je daar verkleed in zo'n dun pakje... Ik ben geen carnavalsmens, dus het mag van mij zo aan me voorbij gaan!) Fijn dat je eerste dag zo goed bevallen is Liza! En nu een drukke en spannende tijd met de verkiezingen in het zicht, succes!! Jopa; fijn dat je dochtertje niet te langzaam is! Altijd prettig, even een extra controle denk ik. Ik hoop ontzettend voor je dat het raak is bij jou, ik duim voor je!! Memoiikke; ik denk dat ik dan maar bij jou kom rijden!! Ik heb buiten les, zij heeft alleen twee buitenbakken, maar het is op zich nu wel weer te doen. (de voorste kleine bak dan...) Alleen soms is het zoooo koud! (nu heb ik het zowiezo opvallend koud de laatste week), maar dat is in de winter wel een nadeel van buiten rijden. In de zomer vind ik het heerlijk!! Maar dat zal wel niet veel worden van de zomer denk ik...
Jammer van je onregelmatige cyclus. Kan mij voorstellen dat het niet leuk is. Afwachten duurt lang he? Hoop dat je cyclus snel weer meewerkt!
haha, is goed hoor, kom maar Chkai!! moet zeggen dat ik in de zomer ook het liefst in de buitenbak rij hoor, lekker genieten in het zonnetje, maar in de winter is het toch wel erg luxe. anders hadden we al een heleboel lessen moeten afbellen deze zomer!!