Chikai, er zijn meiden (gelezen op een ander paardenforum) die nog rijden totdat ze hoogzwanger zijn (week voor bevalling ofzo). Dus wie weet hihi. Dan ben je een echte paardengek hoor als je voor de bevalling nog paard gaat rijden. Ik moest helaas stoppen rond 12 weken. M'n boobs deden te zeer en was heel snel duizelig.
Liza, Fijn dat je 1e dag goed is gegaan. En tja, leuke collega's, haha. Die kom je overal tegen Rodelief, Wat vervelend dat je niet lekker bent. Hopelijk knap je snel op hoor. Jopa, Wat lekker dat jullie binnenkort een hotelletje gaan boeken. Altijd heerlijk om er even uit te zijn. Wat fijn dat je dochter weer allemaal goede beoordelingen had gehad. Dat is altijd fijn om te horen. Succes ook op het wachtbankje.... ik zal meeduimen. Cars, He bah, een negatieve test. Maar even afwachten wat je cyclus doet dan. Dan kun je straks weer een mooie banner maken. @All, Hier gaat het goed hoor. 's ochtends nog wel wat misselijk. Maar verder is het heel de dag goed te doen. Totdat ons meisje 's avonds op bed ligt. Dan slaat ineens de moeheid toe en dan wordt ik ook niet lekker. Net of het dan mag, of ik dan kan toegeven ofzo. Maar ja, dat is wel prima. Zo kan ik overdag in ieder geval goed voor ons meisje zorgen. Hier ligt ook weer belachelijk veel sneeuw. Ben het zo zat! Moet vanmiddag weer werken, nou dan ga ik dus niet op de fiets naar het station. Maar met de bus. Met de fiets vind ik echt eng nu. Dan glibber je alle kanten op. Dus even kijken of de bussen goed rijden en de treinen. Fijne dag allemaal!
Zeker als je bovenaan de berg/ heuvel woont is t vervelend. Komt zo lastig omhoog. Begint wat te dooien maar niet veel. Dus dan word t eerst gladder, maar goed we moeten t ermee doen. Beterschap Rodelief! Jopa toch fijn de uitslag! Kan ze gewoon in eigen tempo doorgaan. Ongikrampjes,,,,tsja al 2 dagen maar nog niks te bekennen. Ik hoop zo niet ongi te zijn maandag!! Cars vervelend hè die onregelmatige cyclus. Kan ik me helemaal in vinden. Je weet niet waar je aan toe bent. Heel irritant! Hoop dat ie snel op orde is of gewoon lekker zwanger! Liza, fijn dat je nieuwe baan leuk is. En pittig je cursus s avonds. Zou niks voor mij zijn, gelukkig zijn we niet allemaal tzelfde. Hier in het dorp ook een paar jonge mensen heel actief, als ik zie wat die moeten doen,,,poeh! Ik ga zo even taart halen. Denk dat ik F meeneem, kan ze zich weer lekker maken in de winkel. Vind ze zo leuk, toen ik net zei mama is jarig keek ze raar, mss dat ze t in de winkel wel snapt hihi
Ben jij vandaag jarig? GEFELICITEERD ! Hoop dat je een hele leuke dag hebt! Lekker taart eten mmmmm! Heb je al wat gekregen voor je verjaardag?
Gefeliciteerd met je verjaardag InLove! Ik wens je een hele fijn dag. En inderdaad, lekker taartje eten... haha. Veel plezier.
@Liza, Lekker dat je 1e werkdag goed is gegaan. Leuke collega's is altijd fijn! @Rodelief, Beterschap @Cars, balen zeg een negatieve test. @Inlove, Gefeliciteerd met je verjaardag! @Stillewens, Tja die stomme rotsneeuw.:x Het is een heel mooi gezicht, zeker als de zon schijnt. Maar ik vind het maar eng als ik de weg op moet. Het mag van mij nu wel over zijn. @jopa, O wat heerlijk, even relaxen in een hotelletje! Ik kom gezellig naast je zitten op de wachtbank. Ik probeer er zogenaamd niet mee bezig te zijn. Maar ik hou alleen mezelf voor de gek. Ik kan het niet uit m'n hoofd zetten! Ik snap het niet meer hoor. Op dag 16 heb ik echt mijn ei gevoeld, en volgens ff was mijn eisprong op dag 17. Klopt dus aardig. Maar sinds vandaag zegt ff dat mijn eisprong op dag 20 was. Ik ga maar van dag 17 uit, ik heb toch echt op dag 16 steken gevoeld. Mijn banner heb ik al aangepast, cyclus 3 dagen korter. Maar ik ga pas 14-02 testen, lijkt me zo'n leuk valentijnskado! Ach, 'gewoon' afwachten. Ik ben allang blij dat ik geen aanvallen meer heb gehad en dat ik me super goed voel. Liefs
ik heb 2 chocoschnittes gehaald en lekkere broodjes. Ben zowat t dorp ingegleden en naar boven was hel maar we zijn er. Kan ik tenminste met een gerust hart de taart eten 29 alweer poeh! tnx voor de felicitaties heb laten pendelen en ze zegt april 2010 een jongen ben benieuwd hihi
Inlove: gefeliciteerd. Lekker taartjes eten. Ga je vandaag ook testen? Is een mooi cadeautje. Stillewens: vervelend dat je 's ochtends en 's avonds niet fit bent, knuf en rustig aan. Stoetel: vreemd idd. Druk aan de klus geweest? Chikai: lijkt me heerlijk paardrijden. Doe je in de zomer vaak buitenritten? Ik ben geen paardenfan, maar wanneer je dat wel bent, lijken mij die buitenritten zo leuk. En die cyclus van mij... zucht.
Ha, stelletje kletsmajoren zijn jullie. Alweer een paar pagina's erbij. Inlove, gefeliciteerd met je verjaardag! Zucht, taart, lekker zeg. hahaha. Nog bijzondere plannen vandaag? Cars, vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat het snel zal veranderen. MMI, Een manege aan huis. Wat een luxe. Ik heb zelf niks met paardrijden overigens. Mijn collega moest met 5 maanden echt stoppen met rijden, omdat haar lichaam het niet meer trok. (veel harde buiken etc.) Stille wens, succes met werken vanmiddag. Klinkt als een hele klus om er te komen. Fijn dat het wat beter gaat met de misselijkheid. En hier liggen we ook regelmatig om 8 uur al in bed 's avonds. Stoetel, geen aanvallen meer? Dat is inderdaad erg positief. Ik ga vast voor je duimen dat je de 14e raak mag testen. Zou inderdaad een prachtig valentijnskado zijn. Rodelief, beterschap! Jopa, fijn dat het goed ging in het ziekenhuis. En geen enorme achterstanden op de grove motoriek is ook al goed nieuws. Veel succes op het wachtbankje, je bent er vast snel vanaf (met een positieve test) Chikai, thnx voor je bericht bij mijn advertentie. M. is echt aan het kijken of hij nog kan ruilen oid. Verder alles prima. F. was erg vroeg wakker en ligt er net weer in. Ik ga zo even opruimen. Vanavond vergadering centrale oudercommissie bij ons thuis. Dan moet mijn huis er wel een beetje toonbaar en schoon uitzien natuurlijk hahaha. De training van gister viel erg tegen. niet qua inhoud, maar wel mijn eigen resultaat. pfff. Ik moet echt nog heeeeel veel leren op het gebied van debatteren zeg. Gelukkig nu die kans. ik weet niet meer wie het had over jongeren in de politiek, maar het vergt inderdaad wel veel tijd. Overigens levert het straks ook leuk geld op, al wist ik dat niet van tevoren. De één doet aan sporten/lezen of een andere hobby, ik doe aan politiek. hahaha.
Cars, nou ja, vaak buitenritten kun je het niet noemen, vorig jaar 4x naar buiten geweest, maar het is echt wel heel leuk en lekker ontspannend! Liza; succes met schoonmaken! Ik ben er vorige week erg misselijk van geworden, dus vandaag maar even niet. Joh, en een training is om van te leren, dus je word er altijd beter van, denk ik maar zo! Succes!! Ik ga zo eens een taart bakken, om een begin te maken met ons verrassingscadeau van a.s. weekend!
Jeetje meiden, wat een verhalen allemaal. Zal proberen op iedereen even te reageren. memoiike: Lekker he dat uitlogeren. Fijn dat J het leuk vond. Wij doen het ook heel weinig maar als hij dat een nachtje weg is is het toch ook wel weer lekker. fairytail: helaas hier geen ideetjes voor je. Zelf zijn we heel klein getrouwd. Wanneer ging jij nou ook al weer trouwen?? Inlove: Voor jou komt het nu steeds dichterbij he?? Spannend. Zo wel het trouwen als je NOD. Heb je al een testje gedaan? En van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!! Stillewens: Heerlijk zo`n weekendje weg. Heb je je slaap al een beetje ingehaald? Lizab: Fijn dat je zo`n lekkere eerste werk dag hebt gehad. Jopa: Fijn dat je dochter is goedgekeurd!! Cars: Rot voor je dat je cyclus je zo in de maling neemt. Misschien over een weekje nog eens proberen als je ongi dan nog niet is doorgezet?? Heb je de maanden hiervoor wel een regelmatige cyclus gehad? Stillewens: Ik herken het zo van dat je s`avonds instort. Je houdt je onbewust toch in. Ik kak ook helemaal in zodra zoonlief op bed ligt. Stoetel: Wat werkt dat vrouwe lichaam toch raar he?? Al die gekke dingen die we toch kunnen voelen. all: Kom hier net bij de tandarts vandaan. Controle. Maar hij heeft ook gelijk een verstandskies getrokken. Het zat niet helemaal goed en hij wilde hem er wel direct uittrekken. Zoonlief was ook mee maar daar mocht de tandarts echt niet bij kijken hoor. Zelfs omkopen hielp niet. Ach volgende keer maar weer. Ik schrok net wel even toen ik op de wc zat. Met afvegen had ik een beetje gekleurd slijm. Beetje vies maar ik had ook een grote boodschap gedaan en ik heb een aambei die wel eens kan bloeden. Net toen ik weer naar de wc ging had ik niks. Oohhh ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag. Ik hoop zo dat we dan iets zien op de echo. Verder voel ik me nog steeds niet 100%. Vanavond maar weer vroeg onder de wol.
Dank jullie wel voor de lieve reacties!!!! En wat wordt er hier lekker veel gekletst hahaha, kan het nog niet helemaal bijhouden hoor.. @Inlove, GEFELICITEERD!!!! lekker hoor taart mmm.. ik ben een echte snoeper @Cars, wat vervelend dat je cyclus helemaal van slag is.... blijft elke keer balen.. @Rodelief, is vast de aambei wat aan het bloeden was...anders zou je nu toch weer wat roze afscheiding verliezen? Bijna de echo, wat zal dat mooi zijn om jullie 3e wondertje te zien op het scherm! Verder ben ik het allemaal even kwijt wie wat geschreven heeft hoor... Ik heb echt het idee dat ik wat kwaaltjes krijg die ik de vorige zwangerschap ook had...maar ben zo bang dat ik het me inbeeld...zit nu op dag23 en hoop zo dat het heel snel zondag is en we nog geen menstruatietekens zien.... Maar misschien wil ik wel te graag... moet eens proberen mezelf met andere dingen bezig te houden..maar ik ben echt niet vooruit te branden en mijn borsten voelen best zwaarder aan... Duimen draaien dus... Fijne avond allemaal
hartediefje: Mijn duimen draaien voor je hoor!! En ik voelde zelf ook al snel aan dat ik weer zwanger was alleen de test gaf steeds negatief aan. all: Hier net weer een beetje bruinige afscheiding. Niet veel maar toch... he bah ik hoop maar niet dat het fout gaat....
Chikai: heerlijk, stuur je mij ook een stukje? Stoetel: ah mooi zo, daar kan het niet aan liggen dus. Spannend hartediefje. Hopelijk ben je lekker zwanger. En er niet mee bezig zijn? Dat is mij nog nooit gelukt. Rodelief: is vast onschuldig. We blijven optimistisch. Knuf voor je onzekerheid. Fijne avond verder.
Rodelief, wil je even een hart onder de riem steken, bruine afscheiding kan nog oud bloed zijn, ik duim voor je. Als je het niet vertrouwd zou ik de gyn bellen. Onzekerheid is helemaal niets. Hou je ons op de hoogte? Hartediefje, spannend hoor! Mijn duimen draaien ook voor jou! Ik probeer pas te testen op valentijnsdag..... zou speciaal zijn he? Ik ga er niet vanuit hoor! Ik reageer morgen weer even op iedereen, ben nu moe en kruip op de bank onder de warme deken. Heb het koud! Fijne avond,
Rodelief, ik had toen ik zwanger was van mijn zoontje ook wat bruinige afscheiding en dacht dus niet zwanger te zijn....maar bij bloedtest bleek dus gewoon dat ik zwanger was, ik geloof dat ik wel een aantal weken nog wat bruinig bloed verloor hoor. Hoop dat alles gewoon goed blijft gaan!!!
Help, ik zit nu lekker op de bank en heb plots ongikrampen. Kan je daar ook last van hebben van de innesteling? Of als je net zwanger bent? Ik word nu ineens heel onzeker. Ik zit pas op dag 24 van de 32. Het zou wel erg vroeg zijn om ongi te worden. Vannacht voor de zekerheid maar een inlegkruisje gebruiken. Ik vind het niet zo leuk.