Hoi, Parkietje ingeslapen gisteren. Daarna gelunched en naar de bios geweest om de zinnen te verzetten. Niet leuk en echt brok in mijn keel.... parkietje heeft geen pijn meer. We hebben wel de keuze gemaakt om weer een jonkie te kopen. Vooral nu ik thuis zit vind ik dat wel weer gezellig. Lege plek is niet leuk om naar te kijken. Heb nog niet alles teruggelezen, maar het belangrijkste : Lizab Gefeliciteerd! Leuke gesprekken geweest dus. Echt geweldig begin voor 2010! Succes alvast. Wanneer ga je het op je werk vertellen? Marieke, balen van je ongi! En dat veeel te vroeg. Succes de volgende ronde! Inlove, mijn man komt uit Bunde (net voor maastricht) Wellicht ken je het? (niet handig sneeuw op de heuvels... maar wel een mooi gezicht! Hier ook volop sneeuw. Prachtig plaatje maar niet handig. Mag nog wel even blijven liggen tot kerst maar daarna weer vlug de lente Gelukkig hebben wij vier wielen aandrijving.... haha Ga nu even lunchen, fijne dag verder!
Heeej Lizab, super!!! Gefeliciteerd meid. Wat een heerlijk kerstcadeau! Waneer begin je? Leuk dat jullie voor een nieuw parkietje gaan Jopa, 't is erg gezellig zo'n beestje. Fijn dat je even je zinnen hebt kunnen verzetten gisteren. 't Is niet fijn om een huisdier te verliezen. He wat jammer dat je die kerststal niet meer kunt krijgen Rodelief. Het zal wel erg in trek zijn nu. Super he dat Little people. Ik kreeg destijds dat dochter klein was helemaal last van verzamelwoede met dat speelgoed. Gevolg is dat ze een speelgoedkist vol heeft daarvan. Ja inderdaad, volgende ronde nieuwe kansen.. Ik snap er alleen niks van.. want het is nu alweer over?? Het zal straks wel weer komen want ik heb ook de bijbehorende ongemakken, buikpijn, rugpijn en hoofdpijn... Heb mezelf tot het schilderen toe kunnen zetten dus de eerste laag zit er nu op in de gang. Nog 2 lagen te gaan! Scheelt in elk geval al stukken dat de bruine kozijnen en de bruine deur niet meer te zien zijn ('t huis is van 1982 met bijbehorende bruine kozijnen/deuren... Ik heb ze in het hele huis al wit alleen de gang moest nog).
Lizab,gefeliciteerd! Pfoe ik loop even 5 bladzijden achter.. @jopa2000,nope heb zelf ook geen rijbewijs. Heb er geen zin in om het te halen en gebruik medicijnen (met zo een gele sticker,antidepressiva) Regen??? Hier ligt nog sneeuw maar het smelt al wel. Ik baal ervan! Zo jammer!
Jaaaa Lizab, Gefeliciteerd!! Top Bunde ken ik wel, ik werk in maastricht das dichtbij. Jopla, idd even zinnen verzetten maar vergeten doe je t toch niet Daarvoor heeft zo'n beestje een te mooi plekje in je hart. Hopelijk dat jullie jonkie ook weer zo lang bij jullie mag zijn! Rodelief, hadden we dat maar eerder geweten, hier bij de blokker nog een hele stapel kerstallen van little people. Had er zo 1 opgestuurd. ow en de verstandkies hebben ze gewoon kunnen trekken gelukkig, was er zo uit. Viel me reuze mee Marieke balen van je ongi, mss even laatste grote schoonmaak voor t echte werk. Hier regen en bijna geen sneeuw meer. Alleen van die vieze derrie. Alles nat dus en als een auto langs komt :x
Inlove: Het was een beetje een impulsieve actie van de kerst stal. Tot 2 wken geleden stond hier de winkel ook nog vol. Ach we zien volgend jaar wel weer. Maar dan wacht ik niet weer een week voor kerst. Hahahah Hier is ook al aardig wat sneeuw weggeregend. Jammer hoor. Maar ook wel weer lekker.... dan durf ik wat sneller weg te gaan met de auto.
Hallo allemaal, Super bedankt voor de felicitaties. jopa, ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen. Heb nu natuurlijk een contract waarin staat dat ik februari niet meer hoef te werken, maar nog wel loon krijg. Ik hoop eigenlijk dat ik dit kan handhaven, dan heb ik een maandje dubbel.. (wat welkom is aangezien ik de kinderopvang pas per maart terug kan schroeven ivm opzegtermijn) Marieke, ik begin 1 februari. Idd een prachtig kerstkado. Nu zou ik bijna zeggen dat ik het niet eens erg zou vinden als het deze ronde nog niet raak is. (oei klinkt een beetje verwend) maar dan ben ik iig voorbij mijn proeftijd in nieuwe functie zeg maar. Anders wordt het net allemaal een beetje krap. Little People, ik had hier idd ook even voor je willen kijken. Ik heb trouwens net alle little people via MP verkocht omdat F. er echt niet naar omkeek. Vond ik gewoon zonde, en het stond me aardig in de weg. Jopa, een nieuw parkietje, fijn. Is idd beter dan naar een lege plek kijken. Rodelief, ook hier regen. Klein beetje, maar alles is wel aan het smelten. Vind het eigenlijk niet zo erg, dan is de weg nl. weer een beetje begaanbaar. Marieke, succes met verven. En misschien toch innestellingsbloed? Nog even geduld dan. Inlove, We zijn een mooi gevarieerd groepje zo. Allemaal wonen we aan een andere kant van NL volgens mij. Nou, net mijn schoonmoeder naar haar werk gebracht. Die moest op de scooter, maar dat zag ze echt neit zitten. Straks lekker koken en vanavond nog even een vergadering. Ik ben zo vrolijk!! moest ik nog even kwijt. hahahaha
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereen vandaan komt en hoe oud zijn we eigenlijk?? Ik kom uit Heerhugowaard en ben bijna (de 29e) 29 jaar.
Ik ben 31 jaar en kom uit Huissen (plaatsje naast Arnhem) We hebben een jonkie! Stond een advertentie op marktplaats en heel vlakbij. We zijn net gaan kijken en er 1tje genomen. (uit een voliere) Lijkt misschien snel, maar we vergeten onze oude parkiet Mickey nooit! Deze gaan we bobby noemen. (hele andere kleuren dan mickey) Ook hebben we het konijntje opgehaald vanmorgen. We hebben een hok van 1 van de leidsters gehad. Nijntje (zo noemen we haar) zit lekker in een mooi buitenhok. Volgend jaar lente gaan we een buitenvoliere maken (met de valkparkieten) en daaronder een konijnenren met daarin het hok dat we nu hebben staan. O ja eerste ovulatietest niet positief terwijl ik wel vruchtbaar slijm heb. Ook is mijn temp nog niet laag genoeg. We wachten in spanning af (natuurlijk wel al klussen!) Heb ook een pendel gehad: april van een jongen ..... we wachten af. Ga eten voorbereiden, fijne avond allen!
Maandje dubbel is idd niet verkeerd. Enne ik begrijp ook goed dat het niet erg is als het nog een maandje langer duurt.... komt vast wel goed, meestal als je een parttime baan hebt snapt je baas dat je ook nog een kinderwens hebt. Zal vast wel goed komen (ook in je proeftijd)! Leuk he zo'n jubelstemming! Vergader ze!
Rodelief, Hier vind je het topic waar alle pendelaars op staan. Vanaf daar kan je een pb sturen naar diegene die voor je kunnen pendelen. Je echte naam en je geboortedatum hebben ze hiervoor nodig. Daarna krijg je per pb een berichtje terug. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/15900-pendelen.html
Ik heb er ook 4 gestuurd, en maar 1x reactie. Ach. probeer het nog wel een keer over een tijdje (mits ik natuurlijk nog niet zwanger ben. Ik ben denk ik het jonkie hier. 23 jaar en woon in Assen. Jopa, ik denk dat je gelijk hebt. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ivm de harde buiken (door de streptokokken) redelijk snel halve dagen gaan werken. Nu maak ik me daar wel minder zorgen over, want als ik zoveel minder werk, is het vast een stuk beter vol te houden. En idd, bij een parttime baan zullen ze gerust niet schrikken als ik een keer zwanger zal worden. En kom op, ik werk bij de kraamzorg. hahahaha. Kan ik zelf meteen de proef op de som nemen. En een konijntje, wat leuk! Nijntje. En weer een parkietje. Nou, gaat snel met de gezinsuitbreiding zo. Hier een franse bulldog genaamd Harry en kater genaamd Gert. Overigens word Harry vader van zeven pups. We hebben een jaartje een logé gehad, Cindy (ook franse bull) en die is nu dus drachtig. Ook leuk hoor. Hier worden de kwaaltjes toch wel wat erger. M. hoeft maar naar mijn borsten te wijzen of ik roep al au, en ook echt meer afscheiding dan normaal. (sorry!) Bedacht me dat ik bij mijn vorige zwangerschap uiteindelijk 3 dagen later was uitgerekend dan volgens eigen berekening. Dan heb ik een cyclus van 33 dagen gehad, en die was aardig regelmatig. Als ik daar nu van uitga, moet ik dus nog een dag langer dan mijn banner. (dit zou wel klppen met het vruchtbaar slijm) Dus ben toch nog huiverig met het testen op 1e of 2e kerstdag. Toch iets langer wachten ben ik bang. wat een verhaal alweer. Nou, ik ga! Hele fijne avond allemaal!
hier dus uit zuid limburg en ben 28. Wij hebben 2 kittens Roxy en Marly en een cavia genaamd Punky Lizab idd bij de kraamzorg zullen ze t toch wel snappen mag ik hopen hihi Ik heb ook laten pendelen een tijdje geleden. Van 2 mensen iets terug gekregen allebei een andere maand en geslacht. Bij mn dochter klopte t ook niet. Ook die chinese kalender klopte toen niet. Dan zou ze echt een jongen moeten zijn.
Hallo allemaal! Ook wij gaan in 2010 proberen zwanger te raken. Ik wil daarom graag bij jullie clubje aansluiten als dat kan. Ik was bezig de berichtjes van jullie terug te lezen, maar dat zijn er best veel , dus duik ik er zo maar even tussen. Ik ben nu met mijn laatste pilstrip bezig en in januari gaan we er dan voor. Het wordt ons eerste kindje. Vind het onwijs spannend nu het zo dichtbij komt. Ben heel benieuwd naar alles, wanneer het raak zal zijn, hoe ik me zal voelen, zal het allemaal goed gaan, etc. Ik hoop dat ieder z'n wens in 2010 mag uit komen! Liefs Mamaloe
Ik woon in Purmerend (naast Amsterdam) en ben 31. We hebben 1 konijn, Stampertje. Een gek konijn, dol op aandacht maar hij wil niet op schoot. We komen inderdaad allemaal uit een andere hoek Alleen Heerhugowaard is hier dichtbij. Lekker dat je zo snel al kan beginnen Lizab. Dat zou helemaal ideaal zijn een maand dubbele loon Spannend hoor al die kwaaltjes, de 28ste kon je testen toch? Wat is vruchtbaar slijm? Hier nl. al een week slijm (gelukkig wel heldere) maar ik word er helemaal naar van... Wat leuk dat je weer een jong parkietje hebt Jopa Is hij al een beetje handtam? Wat voor kleur heeft hij? en ook een konijn, gezellig hoor Nou mijn ongesteldheid was na de ochtend alweer voorbij... Heel vreemd... Het zou toch wat zijn als het meteen de eerste maand al een innestelingbloeding zou zijn... Ik heb dat bij mijn dochter nooit gehad. Zou het eitje ook een bloedvaatje kunnen raken bij zijn tocht zonder bevrucht te kunnen zijn? Pfff het is allemaal alweer zo lang terug dat het helemaal nieuw lijkt. Net gezellig kerstkleding inkopen gedaan met mijn dochter. Bij de winkel waar ik altijd voor mijn dochter kom hebben ze ook positiekleding en daar hing toch zo'n leuke rok. Zegt die verkoopster dat je hem ook aan kan terwijl je niet zwanger bent. Ze had zelf ook positiekleren aan (slank grietje) en je zag er niks van.. Heb zeer zitten twijfelen om hem te halen maar had toch het gevoel dat ik de boel zou jinxen als ik hem zou kopen. Maar oh wat was ie leuk. Je zag inderdaad ook niet dat het een positierok was. Ze had er nog zat hangen... misschien... over 2 weken haha.
Hoi! Parkietje heeft al op mijn vinger gezeten en los gevlogen. Leuk hoor zo'n jonkie. Mis Mickey wel super erg en heb nog steeds een brok in m'n keel. Zal vast wel minder worden. Ga morgen een mooie foto van hem in een mooi lijstje doen. Is hij er toch een beetje bij. Met nijntje gaat het goed. Onze dochter is helemaal dol op haar konijn echt lief! Aaaaaien Aaaien Kusje Nijntje hahaha ! Ook bobby vind ze leuk en heeft ze heel veel belangstelling voor. Vanmiddag visite gehad, op www.oudermatch.nl kan je oppas adressen vinden in de regio. Advertentie gezet en de visite van vanmiddag hebben gereageerd. Ze hebben twee zoontjes, 1 van onze dochter haar leeftijd en ze wonen heeeel dichtbij. Was gezellig. Lizab, kraamzorgbureau zal vast niet moeilijk doen Spannend al die kwaaltjes. Met een luteale fase (eisprong tot NOD) van 14 dagen zul je dan nog eventjes geduld moeten hebben. Probeer het vol te houden! We duimen voor je! Inlove, bij mijn dochter klopte de geslachtskalender wel. En bij vrienden klopt de geslachtskalender ook maar ik kijk er naar met een knipoog hoor. Ben wel benieuwd naar de pendel.... ! Mariek, Bobby (de parkiet) is lichtblauw en geel. Vrolijke zachte kleurtjes. De oude parkiet was grasgroen. Wat raar die korte ongi. Wie weet is het toch een innestelingsbloeding. Toch een testje over een tijd wagen? Leuk kerstinkopen doen met je dochter, is wel makkelijker als ze wat ouder zijn he? Mamaloe, welkom hier. Veel succes in 2010! Leuk om al die nieuwe ervaringen te delen hier. Mijn duimen draaien ook voor jou. Hoelang heb je de pil geslikt? Fijne avond straks. Ga nu even een ovutestje doen. Hoop dat hij positiever wordt! Doei!