Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Haha, hier ook een 30tiger hoor:) 31;) Volgens mij is de leeftijd hier wel redelijk verdeeld. De tijd veranderd wel een beetje. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik 22/23 en de jongste tussen allemaal 30tigers op het forum. Nu zijn er een hoop 20tigers, leuk :)

Wat een lieve man heb jij Jopa, dat hij all you need verder voor je opneemt. Zo'n tactische vent heb ik hier niet hoor:) Spannend hoor dat je je ei voelt :) Flink klussen;)

Waar woon je in Zaanstad Mamaloe? Ik ben vaak in Zaanstad te vinden. Ik werk op een kdc in Saendelft en heb ik Koog aan de Zaan gewerkt op een kdv
    en mijn dochter zit op een manege in 't Kalf.
    Wat is dat Etos zwanger worden wat onder je naam staat?

Wat leuk dat je toch de kerststal hebt Rodelief. Wat vind je zoontje ervan? Wat lief dat je een horloge hebt gekregen voor je verjaardag.
    Hahaha ja die peuterpubertijd:) Wat een willetjes ze dan kunnen hebben he. Ik zie het al helemaal voor me. Ach hij is in elk geval netjes dat hij niet in vieze kleren wil rondlopen;)
    Och ja die kleren uitzoeken. Ik zie de kids op het werk ook in de meest verschrikkelijke combinaties aankomen met rood aangelopen moeders, die kids zijn ook al heel 'modebewust'. Gelukkig heeft mijn dochter dat snel opgegeven en kan ik gewoon haar kleren klaarleggen (wel hebben we de afspraak, om de dag een jurk of rok anders loopt ze alleen maar in rokken en jurken).

Oh Den haag is ook al uit de buurt Liza, je hebt het dus in fases kunnen doen. Die rust lijkt me juist een voordeel (maar ik heb een paar jaar naast een helaas nogal asosiale buren die uit Amsterdam Noord kwamen gewoond dus snak ik echt naar rust, waarschijnlijk zou ik het na een tijd ook wel weer zat zijn).
    Ja ik heb echt mazzel dat hij deze kant op wilde komen, anders denk ik ook niet dat ik een relatie begonnen was hoor. Je wil toch uiteindelijk het huisje, boompje, beestje. Toevallig heeft hij ook familie in Purmerend wonen dus dat heeft hij zelfs nog voor op mij haha.

Wij hebben gisteren een hele gezellige avond met de familie gehad. Lekker gegeten in een leuk restaurant aan Zee. Straks uit eten met mijn schoonfamilie. Nou ik ga maar eens kijken of vriend en dochter elkaar heel laten, die zijn aan het stoeien op de bank...

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou, hier komt de lijst...

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

13 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje
    MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje
    Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Typje - 1e kindje
    Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje

NODLIJST:
    Marieke3 - 6 januari (mits cyclus regelmatig is)
    Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen)
    stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is)
    Rodelief - 16 januari

Testers:

Zwanger:
    Lizab- 1e ronde - december 2009 - 2e kindje

TADAAAAA!! Hartstikke zwanger! :D :D :D
    Vanochtend om 6 uur werd ik wakker omdat F. wat geluidjes aan het maken was. Meteen naar beneden (daar lag de test) en het lijntje was een stuk sneller en duidelijker dan de vorige keer. (al is hij nog steeds licht)

Ik ben zo ontzettend gelukkig!

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    #244 lizab, 27 dec 2009
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

11 wannabe zwanger
    1 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Typje - 1e kindje

NODLIJST:
    Rodelief - 16 januari

Testers:

Zwanger:
    Lizab- 1e ronde - december 2009 - 2e kindje

Oeps. Moet mezelf bovenin wel op zwanger zetten natuurlijk. :D

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Wauw Lizab!!
    Gefeliciteerd!!
    Helemaal top joh!!

6. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen,

Gefeliciteerd Lizab! De topicstartster is de 1ste zwangere hier! Helemaal te gek joh! Heb je foto van de test? Wanneer ben je uitgerekend (misschien leuk om op de lijst te zetten?) Wat voel je verder aan klachtjes ?

Voor de rest een beetje ego, weet niet zo goed wat te doen. Ovulatietesten blijven heel vaag. Zit op dag 16 en nog niets te zien op de testen. Vruchtbaar slijm heb ik gehad maar ook de temp blijft laag, mijn ei is dus nog niet geweest. We bijven stug doorgaan maar had zo gehoopt dat de ovulatietesten zouden aanslaan dat het ei eraan komt..... Bah, normaal altijd super stip en nu allemaal een beetje vaag. Nou ja we zien wel! Denk dat het wel wijs is om door te blijven gaan met testen.

Mamaloe, hoe gaat het met jou?
    Rodelief, leuke kerstdagen gehad?
    Marieke, klinkt gezellig de kerstdagen bij jou, hoe gaat het verder met je (ook met het zwanger worden haha? )

Fijne dag allemaal,

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ook even een ego berichtje hoor.
    Ik heb het toch wel zwaar gehad met de feestdagen.
    Ik zou tenslotte nu eigenlijk hoog zwanger zijn geweest. Ik heb ook heerlijk gehuild. Dat lucht zo lekker op.
    Het is ook allemaal zo dubbel. Je bent bezig met verdriet maar tegelijkertijd ben je ook bezig om weer op nieuw zwanger te worden en ben je bezig met nieuw leven.
    Ik hoop zo dat het deze maand raak mag zijn.

jopa: Vervelend dat die testjes niet het gewenste resultaat hebben. Ik heb er geen ervaring mee dus kan er niet zo goed over mee praten.

Nog 2 nachtjes slapen en ik ben lekker jarig!!]
    Joepie!!

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief, lijkt me inderdaad super moeilijk. Fijn dat het huilen in ieder geval een beetje opluchtig geeft. Mijn duimen blijven draaien dat het ontzettend snel raak mag zijn voor jullie. En vier je jouw verjaardag groot/ ga je nog wat leuks doen?

Jopa, zal de datum (6 september) er zo even bij zetten.
    Balen dat de testen nog niks doen. Hier kwam mijn ei rond dag 18, dus dat geeft hoop toch! Ik ga straks vragen of M. de foto even op de computer wil zetten. Ik heb het oude toestel gepakt, en ik weet niet hoe ik die foto's op de laptop krijg.
    kwaaltjes.. Tja. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig, en heb, net zoals vorige keer, extreem last van mijn hormonen. Tijdens kerstdiner in tranen uitgebarsten om helemaal niks. Voelde me zo ontzettend dom. Ach. vorige keer hetzelfde verhaal, dus toen dat 1e kd gebeurde wisten we het eigenlijk wel zeker. :D

Bedankt trouwens voor de lieve felicitaties!

Ik hoop zo dat het voor iedereen snel raak is!

Gaan jullie verder nog leuke dingen doen? Ik denk dat wij zo gaan zwemmen, maar M. ligt nog in bed. En vanavond eten we volgens mij bij mijn schoonouders. Dat is maar goed ook, want ik heb niks meer in huis.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

11 wannabe zwanger
    1 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Typje - 1e kindje

NODLIJST:
    Rodelief - 16 januari

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wauw Lizab, wat geweldig!! Gefeliciteerd!!! Heerlijk, krijg helemaal de kriebels, zo leuk!
    Wij hebben t er gisteren ook nog uitgebreid over gehad. Nog 4 pilletjes en dan kan t bij ons ook zomaar gebeuren. Echt heel spannend. Ik vind t eigenlijk veel spannender dan bij de eerste. Gewoon omdat ik weet wat me te wachten staat enz.

Her een rustig dagje, t regent dus de wasmachine draait en houden we een luie dag.

Ga je t trouwens al vertellen Lizab?? (of heb je t al verteld)

Rodelief, heel begrijpelijk. Denk dat iedereen t wel begrepen heeft dat t moeilijke dagen waren voor je. Ook al ben je bezig met een volgend kindje, dat neemt t verdriet uiteraard niet weg!

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wauw Liza!!! Super dat het zo snel raak is! Gefeliciteerd!!!!! Wat gaan jullie heerlijk het nieuwe jaar in :)
    Hier een luie dag vandaag. Mijn vriend is de laatste lading uit zijn huis aan het halen, mijn dochter is bij een vriendinnetje spelen en ik ben wat aan het rommelen in huis. Zwemmen is wel erg leuk, zeker na die drukke feestdagen.

Pff.. Rodelief snap heel goed dat de feestdagen ontzettend zwaar zijn geweest voor jullie. Het is ook allemaal nog zo kort geleden dat je je zoontje verloor... Het lijkt me inderdaad ook allemaal heel dubbel. De enthousiastme van het willen van een 3de kindje en tegelijkertijd het verlies van je 2de kindje nog verwerken... Wel fijn dat je lekker hebt kunnen uithuilen, het zou niks zijn als je er in je eentje mee rond moet blijven lopen. Kun je ook terecht bij vrienden. Je hoort vaak van die verschrikkelijke verhalen dat vrienden niet weten wat ze ermee aan moeten en wegblijven...

Wat vervelend dat je ovutesten geen eisprong aangeven Jopa. Misschien komt ie laat deze maand. Ik snap dat met die eisprong sowieso niet want van mijn dochter ben ik een paar dagen na mijn laatste ongi dag zwanger geworden, de rest van de maand hadden we niet geklust omdat ik flink ziek werd. Volgens mij kan die eisprong iedere maand anders zijn.

Hier nog steeds zeer pijnlijke zijkanten van mijn borsten en tepels. Ze pasten zelfs niet meer in mijn fijne bh gisteren... Maarja.. ik ben ook 2 kilo aangekomen van alle kerstlekkernijen dus misschien slaat het wel even op mijn borsten... Mijn schoonfamilie was er gisteren zelfs geintjes over aan het maken (heb helaas al een grote cup en nu is het nog groter..) gelukkig kan ik goed tegen die geintjes en heb ik de meeste allemaal al gehoord maar nu zit er toch een stemmentje in mijn hoofd...'zou het dan toch?'
    Mijn vriend vertelde gisteren aan zijn broer dat we bezig zijn voor een tweede (ik was helemaal verbaast dat hij het zo trots stond te vertellen want mijn enthousiastme damt hij steeds in) en toen vertelde hij dat zij ook bezig zijn voor een tweede. Zou leuk zijn als mijn schoonzus en ik samen zwanger zouden zijn.
    Gisteren weer een gezellige kerstdag gehad. We waren rond 01:30 thuis en mijn dochter sliep vandaag tot 12:30. Ben zelfs bij haar wezen kijken of ze nog wel ademde maar ze lag heerlijk te slapen. Om half 1 kwam ze slaapdronken naar beneden trok een deken op de bank over zich heen en ging liggen hahaha. Zou lekker zijn als ze dat ook op nieuwjaarsdag zou doen:)

12. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Ik hoop dat iedereen een leuke kerst heeft gehad! Nu op naar oud&nieuw :). Want dan is het 2010 = babyjaar! (HOOP IK DAN)

@ Lizab, GEFELICITEERD!! Wat ontzettend fijn voor je. Hoe voel je je nu, erg anders of niet zo? Weet je al je uitgerekende datum?

@ Marieke, ik woon in koog a/d zaan (oude gedeelte). En ik werk in Zaandam. Wat toevallig dat je vaak in zaanstad komt.

@ InLove, ik las dat je nog 4 pilletjes moet. Ik zelf moet er nog 7, dus we gaan aardig tegelijk van start :)

@ Jopa, wat vervelend dat het zo onduidelijk is. Ik heb er geen ervaring mee dus kan je geen wijze raad geven.

@ Rodelief, wat verdrietig zeg. Ik begrijp dat je even goed uit moest huilen op zo'n dag.

Liefs Mamaloe

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    spannend Mamaloe!!
    Ik zie dta je ook etos zwanger worden hebt. Hier geen etos,moet toch eens gaan googlen wat dat is hoor! Ff kijken of t kruidvat ook zoiets heeft.

We hebben gisteren al spulletjes lopen struinen op mp voor de leuk. T kriebelt behoorlijk!

14. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Etos zwanger worden is een multi-vitamine met extra foliumzuur en niet te veel vitamine A. Ik zou eerst alleen foliumzuur halen, maar toen zag ik dit en ik dacht wat extra vitamientjes kan nooit kwaad.

15. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Marieke: Spannend hoor al die kwaaltjes. Zou je dan toch zwanger zijn??
    Nog even afwachten.
    Ik heb familie en vrienden op wie ik terug kan vallen maar ik merk idd vaak genoeg dat mensen het moeilijk vinden om een gesprek met mij aan te knopen of er niet naar durfen vragen. Maar ik ben heel open dat scheelt.
    De tijd zal het leren. Heb inmiddels wel een soort van afstand gedaan van mijn zus.
    Die kon totaal geen medeleven tonen. Pas 3 weken na de bavalling heeft ze op aanraden van mijn moeder mij gebeld en zelfs toen kon ze alleen maar met gal spuwen. Niet leuk. Ik heb daarom voorlopig het contact met haar verbroken.

Mamaloe en inlove: Hier slik ik Gravitamon. Eigenlijk hetzelfde als etos zwanger worden alleen dan van een ander merk.
    Daar zit ook alles in.

Vandaag ff boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen.
    Ik vier het eigenlijk niet maar toch komen er morgen gezellig wat familie en vrienden langs.
    Gisteren heb ik het hele huis al schoongemaakt dus moet vanmiddag alleen nog ff een kwarktaart in elkaar flansen. Mmmm.....
    Ben benieuwd wat mijn zoontje heeft gemaakt voor me. Gisteren is mijn man lekker aan de knutsel geweest met hem.
    Daarna kwam hij vrolijk op me aflopen. Mama ik heb een schilderij voor je gemaakt. Hahaha.... daar gaat de verrassing. Maar ik vind het maar wat leuk dat mijn man daar even de tijd voor heeft genomen. Hij had er namelijk niet echt zin in.

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Rodelief, jammer dat het zo moet lopen met je zus. Klint eerlijk gezegd ook wel als een vreemde reactie. Succes met boodschappen doen! Leuk zo'n verjaardagscadeautje. Af en toe komt er toch wel iets leuks uit die vaders. :D Spannend.
    Alvast gefeliciteerd iig!

Hier slik ik enkel foliumzuur, als het potje op is stap ik denk ik ook over op een multivitamine voor zwangeren. Ben niet de meest grote groenteliefhebber (wel veel fruit), dus een klein beetje extra vitamines kan nooit kwaad.

Inlove, ook nog wat gekocht via MP?

Mamaloe, 6 september is de datum nav mijn iets langere cyclus. Afspraak bij de VK is ook al gemaakt. Wel wat symptomen hoor, gevoelige borsten, bij vlgen last van maagzuur/misselijk en erg emotioneel. Ach, had ik de vorige zwangerschap ook allemaal. :)

Marieke, spannend. Wel wat verschijnselen dus. Even afwachten nog.

Hier gister ook een MP snuffeldagje gehad. Nou, mijn schoonmoeder dan.. hahaha. Ik moest mee op sleeptouw. Een kinderwagen voor mijn schoonzs is gekocht en gister avond hebben we een juniorbed voor F. gehaald. Erg leuk.

Ondertussen hebben we ook bedacht wat er allemaal nog nmoet gebeuren aan het kamertje. Het is maar goed dat je 9 maanden zwanger bent. hahahaha.

Leidingen omleggen, muur moet open voor betere isolatie, nieuw raam (nu zit er een raam wat niet open kan met ventilatierooster), nieuwe vloer, plafond moet 1 nieuwe gipsplaat in en dan nog stucen. dus.... hahahaha. En nu staat er een grote kledingkast in onderdelen in, dus die moet eerst verkocht worden. Help!

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat een vervelende actie van je zus Rodelief... Naar hoor... Juist in deze tijd heb je je familie hard nodig. Gelukkig dat je zelf erg open bent en praat wanneer je dat wilt.
    Wat leuk dat je man aan de knutsel is geweest met je zoon zeg! Zo'n knutsel vind ik altijd leuker als een echt cadeautje, hier is moeite voor gedaan en de kids zijn er trotser op :)
    Haha die zoon van jou met zijn schilderij. Zo zei mijn kleine zusje toen ze 3 was tegen mijn moeder, mama ik ga niet vertellen dat we een konijntje hebben gekocht voor je hoor, da's een verassing. Heerlijk;)
    Fijne verjaardag alvast morgen.

Oh jullie moeten nog veel doen Liza. 't Is inderdaad maar goed dat het 9 mnd duurt haha.

Koog aan de Zaan ken ik ook redelijk mamalou, ik heb naast de gamma en de AH in het kdv gewerkt. We gingen vaak door het oude gedeelte wandelen met de kids. Ga je je kindje in de toekomst daar ergens naar het kdv doen of zijn jullie daar nog niet uit?

Ik ga ook eens kijken naar dat 'etos zwanger worden'. Ik ben allergisch voor veel fruitsoorten dus hier een vitaminegebrek. Ik slik nu foliumzuur van de etos. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik overgegaan op gravitamon.

Hier de laatste laag verf op de kozijnen gedaan. Hopelijk kom ik van de week toe aan het behangen. Mijn vriend moet eerst een schuur dichten tussen het plafond en de muur voordat ik aan de gang kan gaan met het behang. Woensdag gaat mijn dochter logeren bij mijn ouders dus ik hoop eigenlijk dat hij het voor die tijd gedaan heeft maar na zijn werk heeft hij nooit zoveel zin.
    Mijn voortuin zou woensdag betegeld worden maar helaas gaat het weer vriezen dus heeft de tuinman net afgebeld.. Balen, het ziet er niet uit nu. Ik ga dus maar even een zonnedansje voor volgende week doen:D.
    Zometeen met mijn dochter naar de bart smit want ze had geld gekregen van mijn oma om wat leuks te kopen voor de kerst en dat brand in haar zakken. Ze wil al een tijdje het nieuwe huis van Little petshop dus die kan ze nu gaan halen. Kind is helemaal blij, hoop maar dat ze hem nog hebben.

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Nou bij kruidvat geweest en t is van vsm uit de puur mama serie de multivit geworden. Gravitamon had ik bij mn vorige zwangerschap n daar werd ik vreselijk misselijk van. Dus nu maar dit. Maar wat een prijzen voor sommige zeg, wow!

Liza, succes hihi gaat nog een hele klus worden. Maar wel leuk. We hadden nog niks gekocht. Ik weet gewoon dat ik nu geen dure spullen ga kopen. Bij mn dochter veel maar even gebruikt en ik draag graag. Dus er komen 2 doeken en een goedkope wagen. Verder een goedkope box, want ook die zal niet veel gebruikt worden. Wipper helemaal niet want dat vind ik ondingen, dan gebruik ik liever de mc. Kamer hoeven we ook niet want we hebben maar 2 kamers en die zijn nu vol. Dus de kleine komt bij ons en daarna op de kamer bij mn dochter en dan zien we wel.
    Er komt een ikeabed, met aan 1 kant de spijlen uit naast mn bed. Dan de matrassen op gelijke hoogte. Dat scheelt enorm in de kosten.
    Qua wagen vinden we de quinny speedy wel leuk.

Rodelief, das een rare situatie met je zus. Mensen kunnen raar reageren hoor. Als ze zich zelf geen houding weten te geven dan maar geen contact of over iets anders hebben in de hoop het onderwerp te kunnen mijden. Gebeurt maar al te vaak helaas.

Marieke hihi veel plezier in de speelgoedzaak. Wat vinden kids toch aan dat little petshop gedoe hè, hier loopt er ook heel t dorp mee.

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat is een mc. Inlove? Vindt je het niet zwaar voor je rug om steeds je kindje te dragen? Ik had ook een draagding (een soort hangmat waarin babytjes tegen je buik liggen en later kunnen ze erin zitten) maar ik kreeg veel last van mijn rug. Het leek mij toen zo handig omdat ik geen rijbewijs had en dat gesjouw met die kinderwagen de bus in en uit vond ik dus niets.. maarja het gebruik van dat ding was van korte duur. Ik hing hem in de box want ze vond het heerlijk om in te liggen als ze krampjes had.
    Ik vond de wipper ideaal toen ze hapjes kreeg, zat ik zelf tenminste niet helemaal onder haha.
    Ik heb nog de Quinny Fasion van mijn dochter destijds. Die ziet er nog prima uit. Het kamertje had ik 4 jr. terug verkocht via MP. Nu een beetje spijt van want het was een ontzettend mooie kamer, maarja ik had er geen plek meer voor. Straks dus maar op zoek naar een nieuwe. Helaas had mijn dochter de box met 11 mnd stuk gekregen. Ze had nogal last van driftbuien en had de zijkanten stuk getrapt... Dus die moeten we ook nieuw... Hopelijk heeft de volgende minder temperament...
    Vindt je het niet lastig dat je baby bij je dochter op de kamer moet?
    Wat een prijzen he voor die vitamines.. Ik was ook net wezen kijken. Werd je van de gravitamon voor je zwangerschap al misselijk?

Nou het is geen petshop geworden hoor.. Kind liep kwijlend de Bart Smit in. Ik wil dit.. ik wil dat.. ik wil zus... Pffff... Had hem beter zelf kunnen halen.. Uiteindelijk is ze thuis gekomen met een Twisterspel op muziek. Heb 10 keer gevraagd of ze het heeeel zeker wist en 100 keer prulia afgewezen maar het winkelavondtuur is weer achter de rug...

Deel Deze Pagina