mc = maxie cosi, dus die draagbare autostoel. Mijn dochter had een voorkeurshouding en volgens de fysio is een wipper een slechte stoel omdat ze erin hangen en niet ondersteunt worden waardoor ze dus nog meer in de voorkeurshouding zakken. Dus hier geen wipper ook al heeft nr 2 geen voorkeushouding (hoop ik) Ik heb helaas geen andere keuze, we hopen op een ander huis maar goed dan moet er eerst een huis vrij komen. Dus als er over 2 jaar nog geen ander huis is zullen de kindjes een kamer moeten delen. Wie weet hebben we tegen die tijd een ander huis ( aangezien ik een eindejaarslot heb en dus heel rijk ga worden moet dat lukken ) Een twister spel,,,,tsja hihi. Ik weet nog wel van mezelf vroeger, je wil iets maar in de winkel toch weer teveel keus. Dan iets anders halen en spijt hebben (heb ik nu nog wel eens last van ) Ow en dragen, ik gebruik een draagdoek. Dus geen mini monkey, baby bjorn of andere rugklachtenveroorzakers. Gewoon een geweven doek van 4,5meter die je goed knoopt. Dan voel je zelfs niet eens dat je draagt. Ik draag mn dochter 17kilo, nu nog wel eens op de rug in een meitai als ze tijdens t wandelen opeens niet meer wil. Echt ideaal!
@Rodelief,wat vreselijk dat je je 2e kindje verloren bent. Ik kan me voorstellen dat de feestdagen zo helemaal niet gezellig zijn. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van het 3e wondertje @Liza,,gefeliciteerd!!!! Leuk te lezen dat er hier ook dertigers zijn. Heb niets tegen twintigers hoor,helemaal niet. Ik maak me trouwens zorgen over mijn vruchtbaarheid omdat ik al ouder ben
Hallo allemaal!!! Sorry dat ik nu pas weer reageer. Maar om de één of andere reden kreeg ik ineens geen mail meer over geplaatste berichten, dus ik dacht dat het gewoon stil was vanwege de kerst. Helemaal niet dus, het is hier zelfs erg druk geweest! Allereerst; Lizab, GEFELICITEERD Rodelief, wat naar zeg, ik wens je alle geluk en vruchtbaarheid toe voor het nieuwe jaar. Heeft iedereen verder een leuke kerst gehad? Dan even nog over mezelf. Ik heb vorige week zondag helaas wéér een epilepsie aanval gehad. Mijn medicijnen zijn nu iets verhoogt en tot nu toe gaat het goed. Hopelijk krijg ik 5 januari groen licht van de neuroloog om te stoppen met de anticonceptiepil. (dit mag niet zomaar vanwege mijn medicatie). En ja, ik word weer tante!!! Mijn zus is zwanger van de 2e, pas 7 weken, maar ze wil graag dat bij ons thuis en bij mijn zwager thuis iedereen het alvast weet. Dat was erg leuk nieuws op 1e kerstdag!!! Liefs Stoetel
Ow wat vervelend Stoetel je insult, bah! Komt dat door de afbouw denk je of heb je dat wel vaker tijdens drukke periodes. Heb je er veel last van? Denken ze tijdens een zwangerschap t wel onder controle te kunnen houden. Lijkt me moeilijk zulkes keuzes of overdenkingen tussen moeder en kind. F is verkouden en hoest veel. Heel fijn dat geblaf snachts, gelukkig pakt ze wel zelf een doekje voor haar neus. Alleen maakt t haar dan weinig uit wat voor doekje dat is dus alle handdoeken (ook die in de kast) keukenrol, wc papier, zakdoekjes, dekbed, poppendek, kussens alles moet eraan geloven
Hallo allemaal, Inlove, 2 kindjes op een kamer meot makkelijk kunnen hoor. Hier komt de baby op een heel klein kamertje, en we hebben ook nog overwogen de muur uit te breken zodat er bij ons ook 2 op 1 kamer zouden komen. We laten het overigens toch zo. Ik heb veel goede berichten gelezen over de meitai. Je kunt ze ook makkelijk zelf maken toch? Hier hebben we een babybjorn, echter heb ik rugklachten overgehouden aan vorige zwangerschap, dus toen heb ik hem amper gebruikt. Nu even afwachten. Fladdertje, niet druk over maken hoor! Genoeg vrouwen worden op hun 40e nog zwanger (ik ken er iig genoeg), dus waarom bij jou als 30er niet. Stoetel, gefeliciteerd!! Balen dat je weer een aanval hebt gehad. Ik hoop echt dat je groen licht krijgt. Hier draaien mijn duimen alvast. Marieke, wil je een filmpje maken van je zonnedansje? Grappig verhaal over het winkelen. Die tijd hebben we hier nog niet bereikt. Maar, twister op muziek is erg leuk. Mijn halfzusje (11) heeft het en die is er erg zoet mee. (en die heeft zoveel dat ze met weinig dingen zoet is) En, op MP kun je erg leuke dingen kopen! Inlove, hier hebben we veel spullen al van F. Een box, wagen (mutsy 4 rider), etc. dus veel hoeft er niet te komen. Misschien een wiegje, en we willen een triptrap erbij. (die krengen zijn echt duur) De commode en het ledikant gaan naar de baby (F. ligt sinds gisteren in haar nieuwe juniorbed) en een wipper etc. heb ik dus ook allemaal al. Marieke, vitamines zijn idd super duur. Ik kreeg gister trouwens de folder van de DA hier dat ze deze week alles met 20% korting hebben. (zal wel met een verbouwing te maken hebben) Dat scheelt dus weer mooi. Verder weinig nieuws. Oja, de kast is gister opgehaald. Mensen kwamen uit Amsterdam! (en de a28 was ook nog afgesloten) In ieder geval hebben we dus weer ruimte in het kamertje, en het geld van de kast kan mooi in het kamertje worden gestoken. Jopa, al tekenen van een eisprong?
Officieel bericht nr 3 nu, heb mezelf gisteren toegevoegd als nieuw lid, maar hoop van harte dat 2010 ook mijn jaar zal gaan worden! Ik ben in juni gestopt met de pil en hopen hopen hopen hopen nu maar! @Inlove: ik heb vroeger jarenlang samen met mijn zus op een kamer geslapen, en gezellig dat we dat vonden! Wij wilden pas op latere leeftijd een aparte kamer; is wat handiger met huiswerk maken enzo!
hoi hoi! ik wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag Ik heb mijn laatste pil op 1 december genomen want werd op 2 december onverwachts tussendoor ongesteld en we hebben toen gelijk besloten om er gewoon helemaal voor te gaan! Nu dus aan het wachten tot mijn cyclus op gang komt.... spannend!
Goedemiddag, Eindelijk even tijd om heer wat neer te zetten. Afgelopen dagen flink druk geweest. Om met het slechte nieuws te beginnen, deze maand wordt het niets meer. Manlief en ik hebben een schimmelinfectie opgelopen. Gisteren naar de HA geweest en medicijnen gehad. We moeten er nu beiden niet aan denken om "het" te doen. Jammer maar helaas. Zit ook een positieve kant aan Onze dochter is van oktober, uitgerekend in september. Als ik zwanger zou zijn geraakt was de uitgerekende datum ook september / oktober...... toch leuker als er een maandje tussen zit. Ook met tempen is het beter volgende ronde, met de vakantie ben ik niet heel stipt geweest met de temperatuur opnemen. Volgende ronde geen vakanties o.i.d. en hopenlijk een realistischer beeld. Eisprong ook nog niet geweest, laat ei dus. Ga wel door met tempen, hebben we iets te laten zien aan de HA. Leuke kerstdagen gehad, 1 dag naar familie en de andere dagen lekker met z'n drieen. Gezellig! Morgen gaan we naar m'n man zijn ouders in Bunde (zuid limburg) ook weer gezellig maar ook een lange rit met een peuter! Gelukkig een dvd speler voor haar met teletubbies! Doet het altijd super haha @Etos zwanger worden: heb ik ook gebruikt vroeger maar mijn cyclussen zijn veeeeel langer geworden hiermee. Ik gebruik nu gewoon foliumzuur van de kruitvat. Bevalt goed. @Rodelief, niet leuk van je zus, wellicht vind ze het moeilijk om erover te beginnen? Hoe dan ook, proberen je in een ander te verplaatsen (laten zien dat je eraan denkt) is het proberen waard, zeker als het gaat om familie! Ik vind het juist super knap dat je (zeker als het nog maar zo kort geleden is) weer verder durft te denken en je leven weer (zo goed en zo kwaad) probeerd op te pakken! 2010 moet ook jouw jaar weer worden! ENNE : GEFELICTEERD MET JE VERJAARDAG HIEP HIEP HOERA Wat voor schilderij heb je gehad? En nog iets van je man gehad? Hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)! @Marieke, soms zijn mannen niet te volgen, ene ogenblik lijken ze niet bezig te zijn met een nieuwe zwangerschap en het andere moment (wanneer je het niet verwacht) kunnen ze het wel van de daken schreeuwen. Hier ook zo'n man Twister op muziek, lijkt me leuk! Vanaf hoe oud is het aan te raden om het met een kind te doen? Hoe gaat het met klussen (in huis welterverstaan haha) ? @Lizab, hoe voel je je? Wat voor peuterbedje heb je gekocht? Wij hebben een hele leuke gezien bij de ikea, zal even een plaatje showen straks. In april krijgt ze ook een bed! Ze is er echt aan toe lijkt het. Ze slaapt nu nog prima in haar ledikantje. Was het leuk in de indoor speelhal (ben de naam effe kwijt) @Inlove, succes met de eindejaarsloterij. Normaal nemen wij altijd een straat maar dit jaar heb ik niet zo'n zin. We winnen nooit wat Hoop voor je dat je de jackpot wint! (22 miljoen toch? ) Jeetje 17 kilo in een draagdoek, wist niet dat dat kon. Enne hoe knoop je hem dan? @Stoetel, jammer dat je weer een epileptische aanval hebt gehad. Welke anti-epileptica gebruik je? Onze dochter heeft toen ze 2 weken oud was ruim 3 maanden epileptische aanvallen gehad. Gelukkig is ze hier helemaal vanaf maar ze heeft wel een verhoogde kans op epilepsie. Heb jij veel hinder van je epilepsie? (mag je bijvoorbeeld autorijden?) Hoop dat de neuroloog groen licht geeft om te stoppen met de pil!) Blijf je wel gewoon anti epileptica slikken als je zwanger wilt worden / bent? Gefeliciteerd met je zus, leuk nieuws! @Fladdertje, geen zorgen maken, veel vriendinnen zijn pas met 35 voor de eerste keer zwanger geraakt. Ik was de eerste keer ook al 29! Komt vast goed! @Chikai, welkom hier! Gezellig. Heb je al een regelmatige cyclus? Weet je wanneer je eisprong ongeveer is? Een vruchtbaar 2010 gewenst! @Brademarie, join the club zou ik zeggen. Welkom! Een vruchtbaar 2010 gewenst! Weet je ongeveer hoe je cyclus verloopt? Zal de lijst even naar boven toveren! Was een heel verhaal hier. Maar ja als je even niet op zwangerschapspagina komt mis je vanalles!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 11 wannabe zwanger 1 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 1e ronde - juni 2009 - 1e kindje Brademarie - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje NODLIJST: Marieke3 - 6 januari (mits cyclus regelmatig is) Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake
Bekijk bijlage 39973 Weet niet of jullie het zo kunnen zien, maar groter krijg ik hem niet. (plaatje MP) En antraciet ijzeren bed. Super leuk, Nu nog een mooie klamboe erboven, en op de muur zit van dat leuke pip behang. zal dat plaatje ook nog even plaatsen. Jopa, balen van de schimmelinfectie. Op naar de volgende ronde dan maar! Ben benieuwd naar het bed! @ alle nieuwelingen, welkom!
Bekijk bijlage 39975 En dit is het behang! (de andere muren zijn gewoon wit hoor.) en ze heeft een houten vloer op haar kamertje.
Erg fleurig!! Leuk en dan dat bedje erbij, helemaal gezellig F slaapt al vanaf haar 2de verjaardag in een normaal volwassen bed. Bij de ikea was toen die soort bedbank (witte ijzeren spijlen) voor 35 euro! Geen geld dus, dus meteen meegenomen. Lattenbodem van oud bed van mij en matras ook dus tadaa nieuw bed. Bedhekje ervoor (nadat ze er 2 keer uitgedondert was ) Ze vindt het helemaal geweldig. Ze heeft zelf in een oud bedje gelegen, dat kan ik ook weer voor de baby gebruiken als die op F dr kamertje komt maar op onze kamer te groot. De mutsy 4 rider (hier in het groen) heb ik verkocht toen ze 1,5 was ofzo. Ding was veel te groot en zwaar. Zeker als de banden een beetje slap stonden duwde je hier met de heuvels een breuk. Nu loopt ze eigenlijk alles. Voor een snelle boodschap een zapp. Draagdoek kan zeker met peuters, alleen moet je dan een geweven doek of meitai hebben. Je kunt voor en op de rug dragen, tenminste dat vind ik het fijnste. www.doekentheek.be staan filmpjes welkom!! Wat leuk weer nieuwe klussers voor 2010. Jopa balen van je schimmeltje!! Ow ja en dat je cyclus langer word van etos zwanger worden heb k toevallig gisteren een heel topic over gelezen. Heel apart. uhm jeetje ben de helft alweer kwijt hihi, veel om bij te houden met meer mensen
Hmm, gegevens controleren... Juni 2009 klopt, 1e kindje klopt ook, 1e ronde?? Als het betekent hoeveel maanden we nu bezig zijn, wordt het in januari de 5e ronde. Op zich ben ik vrij regelmatig ongi, 29 dagen, maar af en toe (net als nu) een uitschieter. Voordat het echt op gang komt, zit ik op 31/32 dagen... Net zoals nu, het zet niet door... Ik voel me wel ongesteld, maar echte verschijnselen, nog niet.
Inlove, Oh die draagdoeken. Die zie ik op mijn werk ook veel. Lijkt me super alleen het knopen heeft mij destijds afgeschrikt vandaar dat hangmatgeval wat ik had maarja met rugklachten was dat dus niet te doen. Misschien dat ik me nog wel eens aan zo'n draagdoek ga wagen, heb nu wat meer geduld als 8 jaar terug haha. Ow maxi cosi, ik kon echt de afkorting niet plaatsen haha. Inderdaad een wippertje is vreselijk slecht voor de houding van een kindje maar dat gaat op voor de baby's die er langer dan 15/20 min. per dag inliggen. Je hebt van die baby's die uren in zo'n ding zitten. Dit is overigens hetzelfde geval in een maxi cosi al mogen ze daar langer in zitten maar volgens mij moet dat beperkt blijven tot 1,5 uur achtereen volgend. Enne... over dat winnen van de jackpot... die is al aan ons toegeschreven hoor Zo te lezen ben je flink aan het wassen met je verkouden dochter.. Lastig altijd voor die kids om verkouden te zijn. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van epileptische aanvallen Stoetel.. Lijkt me ontzettend naar en eng... Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Lijkt me zo leuk als je eigen zus zwanger is, volgens mij staat dat dichterbij als een schoonzus die zwanger is. Lekker dat je kast is opgehaald Liza! Dat scheelt weer. Hier voor de zoveelste keer een bod terug getrokken op mijn keramische kookplaat.. dan mail ik die mensen dat ze hem op kunnen komen halen en dan verwijderen ze het bod.. pfff.. word ik voor niks blij gemaakt... Het kruitvat heeft regelmatig nep TripTraps in de aanbieding. Wij gebruiken hem al jaren en het is een superding. Hij was niet duur, weet de prijs niet meer maar meer dan 50 euro zal het niet geweest zijn. Welkom Chicai. Hopen dat het snel raak zal zijn voor je. Ook welkom BradeMarie! He Jopa wat vervelend die schimmel! Kan me voorstellen dat je dan niet wilt klussen, dat brand! Hopelijk komt je ei alsnog voorbij en weet je een beetje hoe je cyclus loopt. Volgens mij stond er op de twisterdoos vanaf 5 maar ik was die cd aan het beluisteren en het gaat erg snel allemaal... Goede motorische vaardigheden zijn wel van belang geloof ik... Die ontbreekt het helaas bij die meid van mij maar ze heeft een hoop lol en daar gaat het om. Het klussen gaat goed Ik ben klaar met schilderen dus nu moet ik wachten totdat mijn vriend een scheur heeft gedicht en dan kan ik behangen.. met zijn drukke agenda (lees hoofd hihi) betekend dat dat ik nu echt vakantie heb Bij alle klussen die ik nu nog moet doen moet hij het verbouwwerk eerst doen. Wat een super behang Liza! Wat zal dat kamertje leuk zijn. Ik wilde ook Pip behang voor op mijn dochter haar kamer (die rode met roze stipjes) maar dochter zag het niet zitten... Ze wilde alles knalrood of Knalgroen.. Nu is het roze geworden.. compromis.. Wat een leuk bedje Vandaag lekker een dagje wezen zwemmen met mijn dochter. Ze hadden zoveel speelspullen in het zwembad liggen dat ze zich de hele dag heerlijk heeft vermaakt met dat spul en een stel kinderen dus ik heb een groot gedeelte van mijn boek kunnen lezen, heerlijk Morgenochtend breng ik haar naar mijn ouders, daar gaat ze logeren. Donderdag gaan wij daar ook heen want dan is mijn vader jarig en blijven we meteen voor de jaarwisseling en wij slapen daar dan ook. Morgenmiddag moet ik weer moedervlekken laten weghalen dus dochter is blij dat ze naar oma kon. van het idee alleen al dat ze daar bij moest zijn werd ze misselijk. Wat een mazzel dat oma vrij is Ik heb alvast een zwangerschapstets gehaald die heel gevoelig zou moeten zijn. Zag hem liggen bij de etos. Je zou er 4 dagen van te voren mee kunnen testen. Gezien ik bij mijn dochter met 6 wk zwangerschap een heel dun/licht streepje kreeg dacht ik dat zo'n test wel handig zou zijn. Ik zag dat ze nu zelfs testen hadden die aangeven hoe lang je zwanger bent. Wat grappig allemaal. Zondag zou ik ongesteld moeten worden als ik gewoon een 4 wk cyclus zou hebben, ik ga proberen tot woensdag te wachten mocht ik voor die tijd niet ongesteld worden. Ik ben al helemaal aan het aftellen. Ik vind het dit keer spannender dan destijds van mijn eerste. Ik wil al zoveel jaar een tweede dus ik kan bijna niet wachten totdat het misschien zal lukken.
Hoi meiden, Lizab, leuk behang en leuk bed! Dit is het bedje wat wij hebben uitgekozen, meegroeibedje. Bekijk bijlage 40023 Eerste afspraak gepland bij de verloskundige zie ik... spannend weer! Begint hier helemaal te kriebelen! (niet alleen van de schimmel haha!) Ik las volgens een vraag over vertellen over je zwangerschap, misschien overheen gelezen maar heb je het al verteld aan iemand in de familie / of wanneer ga je dat doen? Weet je ook al hoe je het gaat vertellen? @Marieke, succes morgen bij het weghalen van je moedervlek! Lijkt mij ook wel fijn dat je dochter even onder de panne is, kan je even bijkomen. Doet het veel pijn? Ik vind een tweede ook veel spannender dan de eerste. Vooral dat je nu gericht moet klussen omdat er nog een peutertje rond loopt! Bij de eerste klus je een eind weg haha Succes met afwachten! Hoop op een positieve test! @Chikai, 1ste ronde is idd hoeveel maanden je al bezig bent. Had ik even overheen gelezen sorrie, wil je het zelf aanpassen? Trouwens mooie nicknaam! @Inlove, ja druk he zo met bijhouden van de berichten... maar wel gezellig! Mijn reacties worden ook steeds langer merk ik Ga denk ik als ik weer een babietje mag krijgen een keer een draagdoek proberen. Ik heb hier ook de babybjorn (schrijf je dat zo?) maar kreeg ook idd een zere rug. Gaat het goed met jouw dochtertje in een normaal bed, sliep ze er meteen in? Ook dat is een idee... is een keer met mijn man over hebben. @All, visite is net weg, dochter op bed en wij gaan lekker even frietjes eten. Dochterlief heeft stampot met hachee op, had ik nog van gisteren en dat vind ze zooooo lekker! Fijne avond allemaal!
Ook wij gaan voor 2010. We hebben al een meisje van 3jr. Mocht het dit jaar al raak zijn, geweldig! Anders wordt 2010 t voor ons...
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 11 wannabe zwanger 1 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Brademarie - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje NODLIJST: Marieke3 - 6 januari (mits cyclus regelmatig is) Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Bij deze! groetjes PS Nicknaam is mijn scoutingbijnaam, het betekent kleine springrat en dat is wel van toepassing; ik ben altijd druk in de weer en verveel me nooit!
Jopa, dat bed ging vanaf dag/nacht 1 goed. Eigen knuffels erin en lekker knus opgedekt en ze vond t geweldig. T staat ook erg leuk. poe net 2 keer bed verschoond, van het hoesten overgeven, jakkie. Wat zijn ze dan zielig hè, heb ik echt moeite mee. Normaal ook met slapen niet zeuren hoppa maar als ze ziek is ben ik een ei
Ja ik vind het ook zo gezellig met een stuk meer meiden erbij. Ik open een extra scherm zodat ik alle stukjes nog eens kan terug lezen en kan beantwoorden, zo hoop ik niemand over te slaan. Ik zag dat zelfde bedje in de Flair staan vandaag Jopa. Ik vind hem ook zo leuk. In dit geval is de moedervlekken weg laten halen niet al te pijnlijk. Omdat ze niet kwaadaardig zijn worden ze weggeschraapt. Alleen daarna is het erg vervelend want dan heb ik dus allemaal schaafwondjes, dat duurt net als met normale schaafwondjes wel een paar dagen. Ik heb er ook een keer 1 weg moeten laten snijden en dat was wel zeer pijnlijk en de hechtingen die waren erg vervelend daarna. Bij mijn dochter ging het overgaan van ledikant naar groot bed ook prima. Ze klom haar ledikant steeds uit (moest echt een matras ernaast leggen vanwege het vallen) dus het grote bed daarna was een verademing. Ze bleef toen ook prima liggen de eerste maanden. Ze was net 2 toen ik haar bed verving. Ja inderdaad, gericht klussen... En we zijn ook veel moeier dan destijds... s'avonds zijn we vaak te moe na al het werk, klussen(in huis) en het verzorgen van mijn dochter... Waarschijnlijk ben ik me er daardoor meer bewust van wanneer we ong. 'moeten' klussen. Welkom Starlady!