Dat extra scherm is wel handig ja, ben een beetje lui aangelegt soms. Dan lees ik alles, ben aant tikken en denk,,,,damn wat heb ik nu net allemaal gelezen. Had ik bij de zwangerschap van mn dochter heel erg. Was echt een zeef. F was ook net 2, eigenlijk nog net niet. Ze gaat echt graag slapen, maar gebruikt maar 1 hoekje hihi
Hoi meiden, Ik heb een heerlijke verjaardag gehad. Nog bedankt voor de felicitaties. Mijn zoon heeft een prachtig lief klein schilderijtje gemaakt. Met 3 poppetje. Eentje ben ik, een mijn man en eentje hijzelf. Zo schattig. Die moet dus nog een mooi plekje krijgen. Van mijn man had ik een horloge gehad die ik zelf had uitgezocht. Verder nog: - het spel onvoorspelbaar van paul de leeuw= - beautypakket - vogelhuisje - adressenboek - nieuwe handtas met portomonee - en een plant Nu zit ik lekker uit te puffen. En even kijken of het mij ook lukt om op iedereen te reageren. Het word nog druk hier. Gezellig!!! Lizab: Je hebt nog een hoop te klussen zeg. Idd gelukkig dat het 9 maanden duurt. Hier is de babykamer eigenlijk zo goed als klaar. Alleen als ik nu inverwachting zou raken van een meisje zou ik misschien de muren wel een ander kleurtje willen geven. Die zijn nu groen. Leuk bed en behang trouwen!! Stoetel: Wat erg dat je toch weer een epelepsie aanval hebt gehad. Hopelijk krijg je gauw groen ligt. Wel heftig hoor aan de medicijnen en zwanger worden. Ik heb al voorzichtig met paracetamol enzo. En gefeliciteerd met het aankomende tanteschap!! Inlove: Wat schattig je dochtertje zelf een doekje pakt voor haar neus. Hier een knul die zijn mouwen gebruikt!! Hahah... Maar idd het slapen word een potje als kinderen ziek zijn. Hier hebben we daar ook last van als hij ziek is. Gelukkig is hij nog niet ziek. Misschien krijgt hij binnen een week de waterpokken. Hij is in aanraking geweest met het dochtertje van vrienden die de dag na dat ze bij ons waren geweest er achter kwamen dat ze de waterpokken had. We zullen het zien. Chikai: Welkom!! Hopen dat het voor jou in 2010 ook snel raak mag zijn. Brademarie: Ook welkom!! Dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag worden. Jopa: Wat vervelend van de schimmelinfectie. Kan me voorstellen dat jullie er dan niet zo`n zin in hebben. Marieke:Wat spannend dat je bijna gaat testen!! Ik leef nu ook helemaal naar de volgende testdag toe. Zo spannend allemaal. Heb je al last van wat dingentje waaruit je zou kunnen opmaken dat het raak is?? Starlady: Welkom!! Dat je maar gauw zwanger mag worden. En nu even algemeen reageren: Mijn zoontje ging ook van de een op de andere dag van ledikant naar een een persoonsbed. Gaat echt super goed. Hij roept zelfs als hij wakker is dat ik hem eruit moet halen terwijl hij er zelf uit kan maar die link heeft hij nog niet helemaal gelegd. Terwijl als hij op zijn kamer speelt vaak genoeg in en uit het bed klimt. Gericht klussen: is hier ook aan de orde. Soms moet ik me er echt toe zetten. Gisteravond was ik echt te moe. Tja het moet wel leuk blijven. En ik wil wel dat we allebei er zin in hebben, dan duurt het maar een maandje langer. Het is bij ons wel allemaal op de gok zeg maar omdat ik niet temp en ook geen ovulatie testen gebruik. We zien het wel. Bij mijn 1e zwangerschap was het in ronde 5 raak en bij mijn 1e zwangerschap in de 1e ronde. Heb gisteren van mijn zus een mailtje gehad voor mijn verjaardag. Waarin ze ook schrijft dat ze hoopt dat we in 2010 weer contact kunnen krijgen als zusjes. Ik weet nu nog niet zo goed wat ik met de mail moet doen. Want ze heeft me echt vreselijk gekwetst. Nou meiden ik geloof dat het wel een hele lange is geworden deze keer!! Alvast hele fijne jaarwisseling en pas op met vuurwerk!!
Hoi, Ook wij willen in 2010 voor een brusje voor onze kleine meid. Ik weet nog niet wanneer we gaan beginnen in 2010 maar dat komt vanzelf. Ik ben wel al gestopt met de pil en in januari gaan we het erover hebben. Jullie schijven wel hele lappen tekst zeg pff hahaha. Maar ga het proberen bij te houden! Leuk!! Iedereen succes!!
Oh Rodelief helemaal vergeten je te feliciteren! Wat leuk die schilderij van je zoon, zo lief dat hij jullie alledrie heeft getekend Zo te lezen ben je lekker verwend Wat moeilijk dat e-mailtje van je zus.. Wel fijn dat ze in elk geval een stap naar je toe zet maar toch... Hopelijk valt er over haar opmerkingen te praten. Ik heb denk ik meer last van tussen de oren kwaaltjes dan dat het echt raak is.. Ik ben misselijk, heb zeer pijnlijke borsten sinds ruim een week en sinds 2 dagen witte bultjes rondom mijn tepels (al kan ik die laatste niet zelf creeeren denk ik) maar vanmorgen had ik juist het idee dat ik vreselijk ongesteld ging worden, zo'n buikpijn en rugpijn had ik maar dat was na een uur of 2 alweer over. We zullen het zien begin van de nieuwe week. Groen is trouwens ook leuk voor op een meisjeskamer. Ik vind het een frisse kleur. Mijn dochter had een blauwe babykamer (zulk schattig behang met suptiele wolkjes en maandjes) en daarom dacht iedereen dat we een jongen kregen maar ik vond het behang gewoon super. Oh er is weer een waterpokkengolf he. Op mijn werk hoor ik het ook veel momenteel. Als je zoontje het krijgt hoop ik dat hij er niet al te veel last van gaat krijgen. Ze kunnen het beter jong (wel na het eerste jaar) krijgen want hoe ouder ze worden hoe zieker je ervan kunt worden. Hallo Mama van 1 welkom hier Vandaag zijn er weer een paar moedervlekken weggehaald. Ze moest worden weggesneden dus dat was even slikken. Nu zit ik met een paar hechtingen in mijn nek en pleisters op mijn haargrens.. ik moet zeggen... het is niet prettig... Ook is er nog 1 op mijn bovenbuik weggehaald precies op het buigpunt dus dat is ook geen pretje helaas... Maarja, 't is voor een goed doel. Volgende week woensdag mogen de hechtingen eruit dus ik hoop dat ze wat minder gaan trekken anders werkt het zo moeilijk dinsdag met de kids. Mijn dochter is lekker ondergebracht bij oma dus wij hebben de avond voor onzelf. Straks lekker eten halen.
Hallo allemaal! mamavan1 welkom! Marieke, Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Klinkt in ieder geval niet erg fijn. Rodelief, al een beetje bijgekomen? Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en het kado van je zoontje klinkt erg leuk! Mailtje van je zus. Snap dat het erg moeilijk is, maar ik vind het ook wel weer dapper dat ze het wel doet. Pff. Moeilijk. Inlove, dat extra scherm herken ik wel. hahaha. Typ hier altijd bij snel reageren en soms Ctrl C ik hem naar de vorige pagina. hahaha. starlady en Chikai, welkom! Ik hoop dat het snel raak is! Jopa, fijn dat je de humor erin blijft houden. (zat hardop te lachen over die kriebel) Leuk bed, hadden wij zo uit kunnen zoeken! Mijn schoonouders en schoonzus/zwager weten het al, en ik heb het eergister aan mijn moeder verteld. Wilde het nog niet, maar merkte dat ik me al een paar keer bijna versprak. Dat was trouwens best grappig. Ze woont aan de andere kant van het land, dus het moest even via de telefoon. Ze viel zowat van haar stoel. Had het echt niet verwacht. Erg grappig. Vandaag viel de eerste kaart (van mijn moeder) ook in de brievenbus. Leuk! Verder wil ik het echt nog even geheim houden. Ook ivm de nieuwe baan. Hoop maar dat ik niet te snel een buik krijg. (vorige keer pas met een week of 16 dat je het begon te zien doo rmijn kleding heen) Over klussen gesproken. Hier hebben we het consequent iedere 2 dagen gedaan. En geprobeerd niet te veel bezig te zijn met het moeten. Is aardig goed gelukt volgens mij. Inlove, wij waren juist weer super blij met de mutsy. Overigens daarnaast een maclaren, met als gevolg dat ik de mutsy nu maar naar zolder heb gedaan. Verder weinig nieuws. Oud en nieuw zouden we bij mijn schoonzus vieren, maar als het idd zo glad blijft, gaan we niet heen. (1,5 uur rijden) Even afwachten dus. Qua kwaaltjes enkel erg misselijk bij vlagen. Niet eens zozeer in de ochtend. En met name van de scheten van M. (sorry), de vieze luiers van F. en met eten koken. fijne jaarwisseling alvast!
Iedere 2 dagen?? Da's knap. Zover krijg ik mijn vriend momenteel niet.. Hij werkt momenteel 6 dgn per week 10 uur per dag.. Ben blij als ik hem sávonds zover krijg. De eerste week hebben we veel geklust en de helft van de 2de week dus ik hoop dat dat genoeg is geweest, het was om de 3 dagen... Leuk dat je moeder zo verrast was zeg! Hier ook een maclaren, wat een superding is dat zeg. Ik heb er 1 die helemaal plat kan dus dochter kon er al vroeg in en ideaal voor achter op de fiets. 't is bijna te hopen dat de volgende weer een meid is anders moet het jongentje in een paars roze geruite wagen haha. LOL dat van die scheten en luiers herken ik hoor! Dat had ik ook bij mijn zwangerschap! Nog geen gekke eetdrang? Pfff... verveel me vanavond een beetje, kan weinig doen nu ik mijn nek niet goed kan draaien of bewegen.. Ben blij als het half 9 is dan komt Lord of the Rings, da's wel een avond lang vermaak. Knalt het bij jullie ook al zo lekker? Hier wordt al volop vuurwerk afgeschoten. Ons konijn is een beetje gestresst nu.. Vind hem zo zielig rond deze tijd buiten.. De hond van mijn ouders was ook al flink gestresst, zij liep vreselijk te grommen toen we binnen kwamen en toen ze zag dat wij het waren kwam ze als een bange pup naar ons toe, arm beest. Zelf vind ik al die lichtjes erg mooi (knallen wat minder) maar voor die dieren vind ik het wel zielig.
Welkom nieuwe kletskousen!!! Dat het ook voor jullie een vruchtbaar 2010 mag worden. Hier knallen ze er ook al aardig op los met het vuurwerk. Wij hebben een pup van 5 maanden. Gelukkig blaft hij alleen maar af en toe. Gisteren tijdens het uitlaten hebben we een paar rotjes afgestoken. Om te kijken hoe hij reageert. Hij gaf er niks om. GELUKKIG. Nog even en het is 5 januari! Ben de dagen nu echt aan het af tellen. Ik hoop echt zo dat ik mag stoppen met de pil van de neuroloog. Mijn laatste epil.aanval was vorige week zondag. Ik voel me nu weer hardstikke goed. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2010! Liefs
Hallo meiden, Nog een paar uurtjes en het is 2010!! Wie gaat er nog iets leuks of bijzonders doen? Vriendlief en ik gaan naar mijn schoonouders. Daarna wil mijn vriend nog naar ons stamkroeg met vrienden. Ik ook wel, maar heb zo'n drukke week op mijn werk gehad en ben vandaag ook nog gewoon aan het werk, dus ik hoop dat ik de fut nog heb . @ Rodelief, als nog gefeliciteerd (wat laat). Wat een super lief kado van je zoontje! @ mama van 1, Chikai en Starlady, welkom hier en leuk dat jullie mee komen kletsen. Op naar een vruchtbaar 2010. @ Marieke, wat vervelend van je nek. Hopen dat het snel opknapt. Het vuurwerk was gisteravond bij ons in de buurt ook al in volle gang. Ik woon aan de andere kant van de ah dan waar het kdv zit. Vlak bij dus. Ik weet nog niet of we voor gastouder of kdv gaan straks. Maar stiekem wel even op de site gekeken van kdv en zag er erg leuk uit. Wat zijn jou ervaringen daar? @ Stoetel, dat is wel fijn dat je pup er rustig onder blijft. Wat voor hond hebben jullie? @ Lizab, wat een leuk kamertje zal dat zijn. Behang en bedje echt heel gezellig! @ Jopa, wat vervelend zo'n schimmelinfectie. Ik heb het ook gehad, en vond het super irritant. Ik hoop dat het snel over is bij je. Liefs Mamaloe
Fijn dat je pup er niks om gaf Stoetel. Wat een goeie om hem er zo aan te laten wennen. Wanneer heb je een afspraak met je neuroloog? Wel spannend allemaal hoor Het kan toch ook zo zijn dat je door het zwangerschapshormoon geen last hebt van eventuele aanvallen? Zoiets hoor ik wel eens. Oh vervelend dat je vandaag nog moet werken Mamaloe! Ben je wel eerder vrij? Mijn vriend is 2 uur eerder vrij dan normaal, 16:00 ipv 18:00. Ik had goede ervaringen op het kdv. Ik stond op de babygroep en beide waren ze erg leuk, over het algemeen ook zeer tevreden kindjes op de groep, heel relax, de verticale groepen zijn ook erg leuk alleen de peutergroepen vond ik erg chaotisch. Ik ben echt een peutermens maar daar waren ze mij te druk. Een tip van mij, schrijf je in zodra je zwanger bent! Er zijn over de gehele stichting onwijze wachtlijsten. Woensdag en vrijdag zijn het rustigst, de overige dagen erg druk. Hier een fanatieke glazenwasser zeg. Hij komt evengoed! Hij staat driftig mijn ramen te lappen, wat een bikkel. Alleen de zijkant van mijn dakkapel lukt hem niet vanwege de sneeuw op de dakpannen, 't is hem vergeven Ik werd om 10:15 zeer lekker wakker. Bedacht me dat het zeer rustig was qua vuurwerk (naast mijn vorige huis een fanatieke buurman waardoor om 10:00 de hele straat al blauw stond en dat ging de hele dag/nacht door) en op het moment dat ik dat denk gaat me er toch een knal af naast mijn huis (heb een hoekhuis met een heel klein steegje ernaast). Ik zat rechtoverend! Daarna was het weer rustig haha. Rustig dagje vandaag, kan weinig doen omdat mijn nek niet goed kan draaien.. ben nog aan het bedenken hoe ik boodschappen ga doen en een cadeautje voor mijn vader ga halen... Denk dat het maar heel rustig op de fiets gaat worden, parkeren gaat nu erg moeilijk (tenzij iedereen aan de kant gaat voor mij)
Hoi Meiden, Marieke, nee, nog geen gekke eetdrang. Vorige keer een enorme patatverslaving tegen het einde van mijn zwangerschap. Dramatisch. Dat wil ik deze keer enorm graag voorkomen. hahaha. Succes met booschappen doen. Stoetel, super dat je na die laatste aanval geen nieuwe heb gehad. Ik hoop echt dat je 5 januari positief nieuws krijgt. Dat 2010 jouw jaar maar mag worden! Mamaloe, veel plezier bij je schoonouders. En rust vooral lekker uit voor je heen gaat! Trouwens, je 2e kindje op dezelfde creche heeft voorrang toch? Kan ik mij in ieder geval herinneren. hier blijven we definitief thuis! F. is niet helemaal fit, en het is glad weer, dus we gaan geen stukken in de auto zitten met dit weer. Net een berg heerlijke hapjes gehaald, heb er al helemaal zin in. Nou meiden, in ieder geval een hele fijne jaarwisseling en dat 2010 ons allen veel voorspoed mag brengen!
Hoi meiden, Hier gaan we straks eerst nog naar een kinderverjaardag en daarna vieren we oud en nieuw bij mijn schoonzus. Met nog meer familie. Dat word dus vast gezellig. Ik heb ook een beetje krampjes in mijn onderbuik. Volgens mij de eisprong. Hahahah dat word dan nog laat klussen vanacht.
Even een ego bericht hoor. Nadat ik vanmorgen vreselijk beroerd werd van het zien van het wondje op mijn buik (van de moedervlek) heb ik net zo'n vroege test van de predictor gedaan en daar was een heel licht streepje op te zien!! Van mijn dochter had ik precies zo'n licht streepje toen ik al 6 wk zwanger was, dus ik hoop dat dit streepje over 2 dagen duidelijker te zien is.
JAHOE Marieke! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Over een paar dagen heb je vast een mooie donkere lijn op je test.
wauw wat een goed nieuws marieke!! Gefeliciteerd!! hier gewerkt, morgen weer. Voor t eerst eens geen late vroege met oud op nieuw. Heerlijk. Dadelijk lekker douchen en gezellig zijn Iedereen een prachtige jaarwisseling!!
Bedankt voor de felicitaties! Net nog maar even een nieuw testje gehaald voor van het weekend. Deze test en de test van dochter vergeleken en die van mijn dochter was nog lichter. Heb nog even met mijn vriendin zitten jubelen aan de telefoon. Moest het even bij iemand kwijt. Nog even overleggen met mijn vriend of we het mijn ouders straks vertellen (het gaat denk ik erg opvallen als ik de biertjes en de champagne ga laten staan tijdens een feestje) en verder hou ik voorlopig nog even mijn mond. Al ben ik heel benieuwd hoe het verschonen van de vele luiers gaan volgende week op mijn werk... Volgens de berekeningen op predictor.nl zou ik, als alles goed gaat, 12 sept. zijn uitgerekend. Da's 2 weken na mijn dochter haar verjaardag, als het er net zo 1 is als mijn dochter kan ik daar dus eind sept van maken.. M. bleef 14 dgn langer zitten. Hahaha Rodelief, da's wel leuk het nieuwe jaar ingaan, klussend Liza bij onze stichting hebben de kids uit hetzelfde gezin voorrang maar ook dan moet je vaak al heel vroeg doorbellen dat je nog een plekje nodig hebt. Bij ons is toevallig een babyboom al maanden aan de gang van broertjes en zusjes (we hebben nu 11 zwangere moeders) en dan wordt het toch erg krap... Bij hen is het dus echt, wie het eerst komt (belt) wie het eerst maalt. Met het gezin thuis met lekkere hapjes is ook leuk? Om 00:00 is toch iedereen op straat waarschijnlijk.
Effe snel tussen alle werkzaamheden door..... De paardjes staan weer lekker in een schone stal, nijntje in een schoon hok en oliebollen in de schaal. Wij vieren het lekker met z'n tween, onze dochter slaapt waarschijnlijk gewoon door. Wij gaan haar niet wakker maken. Schimmelinfectie een stuk minder..... volgende maand nieuwe ronde en nieuwe kansen. Marieke, spannend een dun streepje! Veel succes OOH en net gelezen GEFELICTEERD met je zwangerschap!!! Super joh! Stoetel, fijn dat je groen licht hebt gekregen! Rodelief, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gekregen en misschien een keer om tafel met je zus om het uit te spreken? Lizab, leuk dat je gelachen hebt, ik probeer zeker de humor erin te houden Mama van 1, welkom hier! Gezellig dat je meekletst! Voor de rest iedereen : Een superfijn en gezellig oud en nieuw voor iedereen en een heel gelukkig en vruchtbaar 2010 toegewenst. !! Ga mijn dochter ophalen, na het weekend meer tijd om mee te kletsen hier. Vind het nu al een supergezellig topic!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 14 wannabe zwanger 2 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Brademarie - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Starlady - ? ronde - ? 2009 - 2e kindje Mama van 1 - ? ronde - ? 2010 - 1e kindje NODLIJST: Marieke3 - 6 januari (mits cyclus regelmatig is) Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Testers: Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Nieuwe dames, heb jullie erbij gezet willen jullie even aanvullen waar de vraagtekens staan? Bedankt! Marieke3 GEFELICTEERD, heb je erbij gezet! Wat een goed begin voor 2010!