Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    trouwens gisteren de laatste pil gepakt!! Was toch wel leuk want ik hoefde nu geen nieuwe strip klaar te leggen. Wauw, nu vanavond gezellig doen, van t weekend ongi en dan beginnen de spannende dagen, weken, maanden. Heb er zin in.

Nou allemaal een goed uiteinde en spetterend begin!!

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh spannend Inlove!!! Op naar een vruchtbaar 2010!

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst. Voorzichtig met vuurwerk!

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Zo, na bijna 3000 oliebollen gebakken te hebben met onze scoutinggroep, zit dit jaar er weer bijna op!
    Voor iedereen een spetterend maar vooral vruchtbaar :) 2010 gewenst!

4. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ Jopa1000: 01-01-2010 is mijn NOD, nog niet getest en vanwege eerdere ervaringen, test ik pas met een week overtijd indien ik nog een duiveltjes heb gekregen...

Ik wilde eerst vandaag testen, maar heb bewust geen test gehaald. Had 2 testen gevonden maar die heb ik door mn man in het kluisje laten leggen en alleen hij heeft de sleutel momenteel daarvan. Haha anders kan ik me niet inhouden. Geen bloedingen hier, een zeurderig gevoelin mn onderbuik, steekjes links en rechts bij het ineens mss te snel opstaan of hoesten (gek is dat). Geen ongi pijnen.

Mn man zn oma heeft bij zijn 2 nichtjes tot 4 keer toe kunnen zien (hoe weet ik niet) dat zij zwanger waren, nog voor zij uberhaupt een test hadden gedaan. Nu achteraf hoorde ik al eens dat zij ook zag dat ik zwanger was van ons dochtertje.

Nu heeft zij eregisteren gezegd tegen mn schoonmoeder (haar dochter) of ik zwanger ben. Nee zei mn schoonmoeder niet dat ik weet en ze is wel zwanger geweest 2 mnd terug, nee zei oma ze is nog of nu weer zwanger.

Dus tja als ze gelijk heeft ;) hihi hopen maar dan...

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ff snel tussendoor.

Marieke gefeliciteerd!!!! super zeg.

Hier is het rustig. zit alleen op de bank, F. slaapt en is hartstikke ziek (waterpokken, vandaar dat ze al een aantal dagen zo hangerig was) en M. is de deur uit. Baal er wel een beetje van. Had me iets meer voorgesteld van oudjaar geloof ik.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!1

De beste wensen, en dat 2010 voor ons allen een kinderrijk jaar mag worden.

Hier uiteindelijk toch nog een leuke avond gehad. F. is overigens door al het vuurwerk heen geslapen, maar ze zit echt onder de waterpokken. zo zielig.

HOe was jullie oud en nieuw?

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!
    Dat al onze wensen in 2010 maar mogen uitkomen.

Hier een gezellig oud en nieuw gehad!!
    En zoonlief heeft ook door alles heengeslapen.
    Vanochtend werd hij om half 9 wakker, manlief is heerlijk met hem naar beneden gegaan zodat ik nog even kon doorslapen. Heerlijk!!
    Nou van dat klussen is weinig terecht gekomen. Was kapot toen ik thuis kwam. Hoop niet dat ik nu mijn ei heb gemist. Vanmiddag kind maar even laten slapen dan kunnen we dan ff.hahaha
    Pfftt... vind het wel irritant dat je niet kunt klussen als je er zin in hebt. Gaat een beetje lastig met een nieuwsgierige peuter.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hahah Rodelief dat hebben wij hier ook eens gehad. Staat ze er opeens naast en ziet ze wat bewegen "wasdaaaaa" dan lig je in een deuk en komt er verder niet veel meer van :D

Lizab wat vervelend van de pokjes zeg! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van.

Starlady, spannend! Bij de zwangerschap van F had ik zelf ook nog niet getest, toen een client op t werk tot 3 keer toe zei "baby in buik" Ik zei iedere keer, nee joh. Maar dag erna getest en jahoor !

Chikai 3000 oliebollen :$ wowie, zou ook zwanger te zijn misselijk worden denk ik hihi

F heeft ook door alles heengeslapen, ben nog gaan kijken omdat ik door de babyfoon alleen vuurwerk hoorde maar helemaal niks. Heerlijk in dromenland

Iedereen een geweldig mooi, gezond en gelukkig 2010!!

9. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Iedereen een gelukkig en gezond 2010!

@Mamalou26, We hebben een kruising Jack Russel-Fox Teriër.
    @Marieke3, Dat van het zwangerschapshormoon klopt. Hopelijk geld het ook voor mij! Enne, GEFELICITEERD:D
    @Jopa1000, Groen licht moet ik nog krijgen, hopelijk a.s dinsdag!
    @Starlady, spannend!

Liefs Stoetel!

10. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen in 2010!

Wat een spannend jaar gaan we allemaal tegemoet, vooral op het gebied van kinderwens/zwangerschap en geboorte's! Voor mij ook een heel spannend jaar met veel keuzes die gemaakt moeten worden. Vanaf vandaag niet meer in dienst maar bij het UWV. Snik! Hoop dat ik dit jaar mijn leven een beetje op orde kan krijgen, vooral op het gebied van mijn gezondheid.

Nou dames, alle goeds in 2010 en vooral VRUCHTBAAR!

Lizab, zielig hoor de waterpokjes, onze dochter heeft het al heel vroeg (half jaartje ofzo) heel erg gehad. Kans is hierdoor wel nihil dat ze het weer krijgt. Hoe ouder je wordt hoe heftiger de ziekte. Hoop dat F. snel opknapt. Niet zo leuk een avond alleen, wat heeft je man gedaan? En wat heb jij verder nog gedaan gisterenavond?

Rodelief, al het goeds voor jou dit jaar! Jammer van het klussen gisterenavond. Het is idd een heel karwei om met een peuter spontaan te klussen rondom de eisprong! Ook hier altijd een opgave. Hoop dat je zoontje gaat slapen vanmiddag!

Inlove, ook voor jou een spetterend en knallend 2010! Hoop dat al je plannen die je hebt gaan uitkomen! (net zoals voor iedereen!) Het jaar zonder de pil is voor jou ook begonnen!

Starlady, spannend allemaal. Hoe gaat het nu? Nog iets gedaan met oud en nieuw? Testen in de kluis, haha goede manier om niet aan de testdrang toe te geven! Slim bedacht. Hoop dat je oma het goed heeft.....! Wanneer ga je nu testen (kunnen we meeduimen!)

Chikai, ook voor jou een vruchtbaar 2010! Wow wat veel oliebollen! Hier gisteren ook oliebollen gemaakt maar geen 3000! Wat een karwei..... met z'n hoevelen hebben jullie gebakken en hoeveel hebben jullie er verkocht? Leuk hoor scouting, heb ik vroeger ook gedaan. Hele leuke herinneringen aan!

Marieke3, hoe gaat het ? Nog getest voor een knallende streep? Ben benieuwd!

All, onze dochter is ziek... gisteren overgegeven echt heel zielig. Vanmorgen gelukkig weer wat gegeten en gedronken maar ze is heel slapjes. Gelukkig niet meer overgegeven.
    Gisterenavond dus vooral druk geweest met onze dochter. Maar we hebben ook lekker gegeten, courmetten (schrijf je dat zo?) . Kon er alleen niet heel erg van genieten vanwege onze dochter. Normaal heb ik daar geen moeite mee haha. Onze dochter is even wakker geweest, even naar het vuurwerk gekeken en weer gaan slapen tot vanmorgen 9 uur.... heerlijk even uitgeslapen. Lag er zelf ook pas om 13 uur in. Champagne heeft heerlijk geknald, hebben we vorig jaar niet gedaan misschien helpt het :D

Nou rustig aan vandaag, oma en opa komen vanmiddag. Dan zijn de laatste dagen van mijn man z'n vakantie aangebroken.

Fijne dag vandaag!

11. jopa1000

Spannend, gaan ze dinsdag nog iets aan onderzoeken doen?
    Hoe gaat het dan met de medicatie, moet je die door blijven slikken?

12. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ik krijg dinsdag geen onderzoek. De neuroloog wil graag weten hoe het gaat en hoe ik me voel. En ik kan dan lekker al mijn vragen kwijt!
    De medicatie gaat gewoon door. Ik denk wel zodra ik zwanger ben dat ik nog steeds regelmatig voor controle langs moet gaan. Vind ik niet erg, extra controle kan geen kwaad, toch!

Nu lekker aankleden en dan een rondje visite doen!
    Even gelukkig nieuwjaar wensen.

Liefs

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke3, gefeliciteerd! Hopelijk is het dan dit weekend met de 2e test nog steeds goed raak!

We organiseren met scouting altijd een oliebollenactie, leuke actie om geld op te halen. Bakken vanaf 7.30u, met vier braadsledes... We waren 's ochtends met een man of 15, 's middags met een man of 10. Maar het record van 2 jaar terug, 4400 oliebollen, hebben we helaas niet gehaald dit jaar.
    's Avonds ook gezellig oud en nieuw gevierd met deze groep. Toevallig vertelde een vriendin gisteren dat ze een mk had gehad met 5 weken (2e kindje), dus we hebben elkaar een vruchtbaar nieuw jaar gewenst! Toch wel fijn dat je nu onderling èn op dit forum, mensen hebt om hier gezellig mee over te kletsen!

Voor iedereen alle goeds voor dit jaar!
    Zo ook voor mij eerst een rondje visites; gelukkig komt iedereen naar m'n oma, dus dat is handig!

14. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Even reageren nog:

Inlove: spannend die laatste pil! En een leuk gevoel he dat je geen nieuwe strip hoeft klaar te leggen.
    Dat het maar gauw raak mag zijn.

chikai: Jeetje wat een oliebollen zeg. Ik heb er maar eentje gehad gisteren avond.

Starlady: Knap hoor dat je je weet te bedwingen. Ga je nu morgen testen of wacht je nog langer. Hopelijk is hij positief!!

Lizab: Wat zielig voor je dochtertje met de waterpokken. Ik zit er hier ook een beetje op te wachten aangezien hij in aanraking is geweest met iemand op kerstavond. Ze zeggen dat de incubatie tijd 2 wken is dus ik heb nog even.

Jopa: Beterschap met je dochtertje. Niet leuk he als ze ziek zijn.

Stoetel: Succes dinsdag bij de neuroloog.

Hier een rustig dagje lekker thuis. Spelen met zoonlief.

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh wat hebben jullie veel geschreven zeg!!

In elk geval allemaal een heeeel gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!!!

Jeetje Chikai wat een hoop oliebollen heb jij gebakken! Hebben ze ervan genoten?

Haha wat een goede starlady die testen in de kluis:) Ik hoop dat je deze week niet ongesteld gaat worden maar hardstikke zwanger bent:) Wat grappig dat verhaal van je oma:)

Wat vervelend dat je alleen thuis zat Liza. Da's ook niet leuk... En een ziek kind.. Pfff... Kreeg je nog andere leuke visite?

Oh jammer Rodelief dat het van klussen niet kwam. Tja niet echt leuk om betrapt te worden door je kind. Die van mij vroeg een keer, mama waarom maak je van die rare geluiden??? tsja dan is de zin echt weg hoor...

Ik heb nog niet getest Jopa, morgenochtend. We zijn net terug van mijn ouders en dat hormoon schijnt zich om de 2 dagen te vermeerderen. De gruwelijke tepelpijn vanmorgen en de misselijkheid zei genoeg. Ik liep te grappen met mijn stiefmoeder, heb ik geen kater dit keer maar wel de misselijkheid...
    Wat heeft je dochter? Vervelend dat ze zo ontzettend ziek is...

Stoetel hoe weet je arts zonder onderzoeken of je mag gaan klussen?

Wij hebben gisteren mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Ik zonder biertje in mijn hand op een feestje gaat nl. echt opvallen, normaal drink ik niet maar op feestjes graag. Ze waren ontzettend blij. Heb verteld dat het heeeeel pril is en dat we het nog even geheim wilden houden maar mijn broer versprak zich in zijn enthousiastme bij mijn tante en mijn vriend en stiefmoeder later toen ze aangeschoten waren... Ze waren steeds geintjes aan het maken over mijn cola-tjes en buik. Ook viel het voor anderen op dat mijn borsten niet goed meer in mijn kleren pasten dus aan het eind van de avond wist iedereen het... Bij iedereen riep ik, hou je mond tegen mijn dochter! Maarja, alle aandacht en felicitaties vond ik wel erg leuk. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan want anders is het zo vervelend om te moeten vertellen dat het mis is.. dat laat ik dan aan mijn stiefmoeder en vriend over.
    Verder hebben we een ontzettend leuke jaarwisseling gehad. Mijn ouders wonen vrijstaand, de muziek kon lekker hard aan dus leek het op een bepaald moment wel een discotheek. Flink gedanst en er waren veel mensen over de vloer. Heel gezellig.
    Mijn dochter had zich ook goed vermaakt al vond ze na 12 uur de muziek te hard en toen is ze vrijwillig naar bed gegaan. Normaal heb ik veel moeite om haar tijdens feestjes naar bed te krijgen dus dit was een welkome afwisseling.

Nou we gaan wat eten, we zijn net thuis en ik heb onwijze trek.

16. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden die ook schrijven in dit topic!

Ook ik zou me graag willen aansluiten bij WIJ GAAN ERVOOR IN 2010!
    Ik heb op 8 dec miskraam gekregen na een kort zwanger geweest te zijn namelijk 6 weken. Al was het kort, het had toch een behoorlijke impact...
    Vond het heel jammer en had wel even nodig, maar ben weer helemaal terug! En mijn vriend en ik hebben echt zin om weer volop te proberen! Het gaat bij ons om eerste kindje!
    Ik ben na de miskraam nog niet ongesteld geworden, maar volgens de verloskundige zal dat met een week of twee het geval zijn, want dat kon zij zien op de echo. Stiekem hoop ik dat ik het niet word en alweer zwanger ben.... Kijk er erg naar uit!
    Hoe is het met jullie?? Nog tips? Ik raak echt bijna geobserveerd van de tijd? Denk alleen nog maar in vruchtbare dagen etc...

Groetjes Jennifer

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb gewerkt en even bijgelezen :D

18. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi Jennifer,

Ik ben ook aan t wachten op mn menstruatie na de mk. 7 nov eerste lichtroze verlies gekregen, dagelijks tot 5 december. 5 december uiteindelijk verlies van vruchtzakje (die dag was ik 11 weken). Die dag hevige menstruatie gehad en de dagen daarna weer roze verlies tot 12 december.

Ook mijn vk zei dat alles leeg was (echo) en ik binnen 4 a 6 weken weer mn menstruatie moest krijgen. Hoop eerder met 4 weken... of helemaal niet natuurlijk omdat ik zwanger ben ... ;)

Ik duim voor je en hoop op positief nieuws...

19. jopa1000

Goedemorgen,

Marieke, en was de test vanmorgen duidelijker? Leuke avond gehad zo te lezen! Wanneer ga je het je dochter vertellen? Wel grappig dat je al zoveel uiterlijke kenmerken hebt qua zwangerschap. Kan mij niet herinneren dat ik van die grote borsten had al direct in het begin. Kwam bij mij later pas ... haha
    Trouwens, als het mis mocht gaan (en dat gaat het niet;)) is het ook wel fijn als je wat support hebt.

Rodelief, leuk e dag gehad gisteren samen met je zoontje (en man misschien?) Wat hebben jullie gedaan? Enne nog kunnen klussen tussen de bedrijven door?

Chikai, wow record van 4000 oliebollen, dan zijn 3000 oliebollen nog weinig haha. Heb je een leuk dagje gehad bij je familie?

Starlady, ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Hoop het echt voor je! Hoe voel je er nu onder ? Had jij bij je vorige zwangerschap al het gevoel dat het misschien mis was? Slecht gevoel bedoel ik?

Babyfusu, welkom hier. Gezellig dat je komt meekletsen. Jij ook al een heftige tijd achter de rug. Ik denk dat iedereen wel herkent dat gevoel dat je altijd in de tijd denkt. Eerst is het wachten op de eisprong, dan wachten op nod en dan weer wachten, of op een bevalling;) of op de volgende ongi:x. Hoop voor je dat het snel weer raak is.

Inlove, hoe gaat het met jou. Heb je lekker gewerkt?

All, onze dochter heeft gelukkig niet meer overgegeven, gisteren wel wat gegeten en gedronken maar ook heel veel geslapen. Vanmorgen was ze alweer een stuk opgeknapt gelukkig. Bij alles wat ze doet zegt ze : mooooooi . Puzzel is mooi, nijntje is mooi haha, echt een stopwoortje van haar.

Even iets heel geks, gisterenavond even mijn temp opgenomen om te kunnen zien of dat mijn eisprong is geweest. Die is inderdaad geweest. Ik heb mij de afgelopen dagen zo raar gevoeld, vlinders in de buik, vlagen van brandend maagzuur en allemaal aders op mijn borsten. En heel erg moe. Zou het toch kunnen dat.......:$. Nee hoor, moet mij niet gek maken. We hebben helemaal niet geklust tijdens de eisprong, vier dagen ervoor de laatste keer. Ach we zien wel over 2 weken. Gek is het wel. Misschien wil ik wel te graag (terwijl mijn verstand zegt : KAN NIET!)

Nog even genieten van de laatste vrije dagen met mijn man thuis. Maandag moet hij weer gaan werken. Veel plezier vandaag allemaal!

20. jopa1000

Succes bij de neuroloog, hoop op een positief bericht! Extra controle kan zeker geen kwaad! Heb je een leuke dag gehad gisteren?

Deel Deze Pagina