Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Veel plezier met het sinterklaasfeest!!
    Onze dochter is uit januari, dus voorlopig zitten we wel save qua zwanger worden. :)

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

He buuf wat leuk, een broertje of zusje voor fenna. ps ook gelijk maar verbouwen voor een 2de slaapkamertje??

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe

:) Heej buuf,

Leuk he!
    Die hebben we toch al! Moet alleen nog een deur in, een raam wat ook open kan en wat leuk behang. :)
    vandaag thuis?? KOm ik ff koppie doen!

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

jeetje jij bent vroeg wakker, (oke was om 5 uur ook al klaar wakker) wieb en ik zitten nu nog met slaperige kop in de kamer, ga zo nog wel even de stad in nog wat voor zwanger en neefje kopen.
    maar na 1 uur zijn we wel thuis, neem je fenna ook mee?? leuk voor anne

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Prima. Die is om een uur of 2/ half 3 wel wakker.
    Zie je ons wel verschijnen.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Joepie! mijn spiraaltje is eruit!

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Op de lijst sta ik dat we bezig zijn voor 2e kindje, maar het moet zijn eerste kindje hoor;)

Ja ben blij als het Juni is hoor, de bruiloft word geen super groots feest, maar ongeveer zon 50 a 60 gasten.

En inderdaad, hopelijk zijn we in 2011 met zn drietjes:D
    --
    Ik denk dat mijn cyclus tot nu toe best goed gaat, het weekend had ik 2 dagen last van mijn buik, precies op de dagen dat ik een eisprong moet hebben! Maar het is nog afwachten.

lizab; Goed dat je spiraaltje eruit is! Nu kunnen jullie er helemaal voor gaan!:)

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

5 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Miepens - 1e ronde - november 2009
    Marleen86 - 1e ronde - mei 2010 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 december

---

Zo, de lijst ook weer aangepast. Klinkt wel als een leuke bruiloft! Kan me indenken dat je hoopt dat het snel juni is.

Nou, ik heb flink de buikgriep te pakken, lig de hele dag al plat met af en toe een wc stop. :-S Balen..

9. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Oh jeetje das vervelend, Beterschap!:)

10. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi,

Leuk sinterklaasfeest gehad. Alleen was ze bang voor Sinterklaas haha. Zodra ze op schoot "moest" ging ze rennen naar mama. We moesten ook nog lachen, lag een kruidnootje vlak bij Sinterklaas. Ze zag hem liggen, wilde hem oprapen, keek naar boven, gritste de kruidnoot weg en stond op en ging heeeeel snel naar mama.

Lekker de spriraal eruit gehaald, moet je nu nog "ontspiralen / ontpillen? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, er zijn veel mensen met buikgriep, balen hoor.

Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest. Gelukkig hoefde er niets gedaan te worden. Moet volgend jaar wel een kroon jammergenoeg.

Mijn man en ik hebben besloten om na het bezoek in het ziekenhuis te stoppen met de medicatie en vanaf januari te gaan tempen en misschien wel ovulatietesten te gaan gebruiken.
    In verband met mijn zenuwpijn gaan we drie maanden zelf proberen en dan aan de bel te trekken in het ziekenhuis. Kan namelijk niet al te lang leven met die zenuwpijn zonder medicijnen.

Fijne dag allemaal!

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen,

Fairytail, Bedankt!

Jopa1000, Grappig dat jullie dochter zo bang was voor sinterklaas. Heb ik zelf vroeger ook gehad. Overigens was ik wel dol op zwarte piet. Ons meisje is dol op zowel zwarte Piet als Sinterklaas. :) We kijken trouw sinterklaasjournaal (al vinden we dat zelf ook wel erg leuk)

Lastig die zenuwpijn. Hopen dat het snel raak is dus. Heb je er tijdens je zwangerschap minder last van, of is het dan juist nog zwaarder??

Nou, ik ben ondertussen weer aardig op de been. Heb al een hele rijstewafel op! ;)

Kreeg gister echter te horen dat ik van de vestiging in Assen(waar ik woon) over ga naar de vestiging Heerenveen (een uur rijden) Dat is wel balen, al wilde ik wel graag weg uit Assen. Vanmiddag een gesprek. Ben benieuwd..

Ik heb geen idee of ik echt moet "ontspiralen". Vorige keer had ik een koperspiraaltje, en toen was het ronde 1 raak. Dus het is voor mij echt nieuw nu. Manlief is echt super enthousiast. Moet er stiekem wel om lachen. Die had het allemaal alweer helemaal gepland: Kon hij alle filet americain opeten, heeft hij de komende paar maanden een bob etc. :), En het zou toch wel leuk zijn als het een meisje zou worden, want dan hebben we alles al. hahahaha. Je had hem bij de eerste zwangerschap moeten horen. Hij wilde zo graag een jongen..

12. jopa1000

Doei Doei

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HOi Jopa,

Spannend dus, een volgende zwangerschap. Ga vast voor je duimen dat het goed gaat komen. :)

Ik werk bij een uitzendbureau. Ik wilde graag weg uit Assen (een nieuwe leidinggevende met wie ik niet door één deur kan) , maar Heerenveen is wel erg ver weg. FIle valt wel mee, ik kan binnendoor.
    Echter werktijden van 8.30 tot 17.30 + reistijd wil zeggen dat ik mijn meisje 's avonds niet meer zie. En daar baal ik wel van. Had gehoopt op een vestiging iets dichter bij (hoogezand, groningen, stadskanaal, veendam etc.) Helaas pindakaas dus. maar wel prima dat ik naar een andere vestiging kan.

Je kunt je idd goed beroerd voelen met buikgriep zeg. ;)

Grappig he, dat je toch een voorkeur kunt hebben. Eigenlijk ben ik allang al blij als ik snel zwanger ben en we een gezond kindje krijgen.

Nou, ik ga de auto zo in.

14. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    hallo,
    wij gaan ook voor een tweede in 2010. We zitten er zelfs over te denken om er nu al mee te beginnen. Wij willen heel graag al voor een tweede gaan maar twijfelen heel erg ivm de grote van ons huis. Wij hebben best een klein huis en moeten dus verbouwen als er een tweede komt. Eigenlijk willen we verhuizen maar dat is nu allemaal niet zo makkelijk. Dat we voor een 2e gaan tussen nu en augustus 2010 is zeker maar wanneer precies daar zit ik dus iedere dag over te denken. Soms twijfelen we ook of het niet allemaal te snel gaat. Aan de ene kant wil ik een klein leeftijdsverschil maar aan de andere kant wil ik ook volop kunnen genieten van sophie en dan ben ik bang dat als er een tweede is dat moeilijker gaat, omdat je je aandacht moet verdelen. Dus twijfel al om voor wanneer we in 2010 ervoor gaan maar dat we ervoor gaan is zeker:)

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    @lieve Sophie, leuk dat je mee komt kletsen! Wat een twijfels allemaal meid. Qua behuizing herken ik het probleem een beetje. Wij zijn niet eens klein behuisd, maar hebben maar 2 slaapkamers (en een 3e logeerhok). We waren echter zo ontzettend verliefd op dit huis (uit 1900) dat we de 2 kamers verkozen hebben boven een grotere nieuwbouwwoning. Overigens kiezen wij er waarschijnlijk voor het logeerhok toch als 3e kamertje te gebruiken. Er past een bedje en een commode in, dus wij vinden dat dit zeker kan tot het kindje een jaar of 3/4 is. en als het weer een meisje is zouden ze evt. ook nog bij elkaar op de kamer kunnen. (weet niet hoe groot jullie kamers zijn?)

Over wanneer een tweede, daar durf ik niks zinnigs over te zeggen. Wij waren er eerder echt nog niet aan toe.. Puur gevoel dus.

Nou, terug uit heerenveen. Gesprek was wel ok, al twijfelen ze daar ook aan de afstand. Ik hoor vanmiddag of het definitief door gaat, anders ga ik naar winschoten (wel iets dichterbij)

Ik zal de lijst weer even een update geven!

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

6 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Miepens - 1e ronde - november 2009
    Marleen86 - 1e ronde - mei 2010 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    lieve Sophie - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 december

---

17. jopa1000

Hoi dames,

Lieve Sophie welkom hier.

Ook wij moeten verbouwen als er een tweede kindje komt. Niet heel drastisch hoor maar toch. Er moet een muurtje in onze slaapkamer op de eerste etage. Wij verhuizen naar de zolderverdieping. Deze is al wel af gelukkig. Onze huidige slaapkamer moet in tweeen worden geknipt. Onze dochter gaat dan (met een nieuw peuterbed!!) naar de helft van onze slaapkamer. De andere helft blijft een kastenkamer (inloopkast). Onze dochter moet in april een peuterbed, haar ledikant heeft een buizenmatras (veilig i.v.m. doorademen in het begin) maar die gaat steeds meer inzakken. Die is echt aan vervanging toe. Waar onze dochter nu slaapt wordt de nieuwe babykamer.....

Lizab, ik hoop dat je iets dichterbij huis kan gaan werken. Lijkt mij niet leuk om je meisje 's-avonds niet meer te zien. Ik werk nu nog als financieel consultant en reis heel NL door. 's-ochtends om 6 uur in de auto en 's-avonds met veel geluk om 6 uur thuis. Mijn jaarcontract loopt af en ik ga in januari beginnen als ZZP-er (zelfstandige zonder personeel). Voor deze job heb ik jaren in de gezondheidszorg gewerkt in de financien. Dit wil ik nu op projectbasis als zzp-er weer gaan oppakken. (gelukkig een goed netwerk in de ziekenhuiswereld)Ik wil dus echt nooit meer zo lang van huis zijn als nu. (ik werk 4 dagen en wil volgend jaar terug naar 3 dagen)

Las net dat je gisterenmiddag iets zou horen? Weet je al wat?

Oja, over een voorkeur, deze is echt heel licht geweest de vorige keer. Natuurlijk is het het allerbelangrijkste dat hij/zij gezond is. Zowel een jongen of meisje zijn welkom! Als ik mijn verhaal zo teruglees komt het wel erg over dat wij alleen een meisje zouden willen. Dat is echt niet zo.... alleen een hele lichte voorkeur!

Fijne dag,

18. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Dag meiden,
    Ik hoop hier een beetje met jullie mee te kunnen kletsen.
    Wij gaan er namelijk ook weer voor.
    We zijn al wel stiekem begonnen dus misschien is het wel raak voor 2010 begonnen is.
    We gaan voor een 3e kindje.
    Ik heb een zoon van 2,5 en heb mijn 2e zoontje verloren met een zwangerschap van 23 wk.
    Dat is nog niet zo lang geleden. 6 okt.
    Maar we willen heel graag nog een kindje en we hebben groen licht gekregen van de gyn.
    Dus wie weet is het snel raak.....ik hoop het...

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal!!

Jopa, Gister enkel P&O nog gesproken. Donderdag gesprek met directie, P&O en mijn oud manager. (ik denk omdat er echt foute dingen bij ons op de vestiging zijn gebeurd en ik mijn mond heb opengetrokken) Hoor daarna pas hoe en wat verder..

Heel eerlijk... Ik heb gesolliciteerd op een andere functie. Iets minder zwaar, maar voor 2 dagen in de week. Daarnaast zit ik vanaf maart als het goed gaat in de gemeenteraad, dus de combinatie van die 2 dingen zou perfect zijn. Hebben we nog maar 1 tot 2 dagen pw opvang nodig, en gaan we er financieel zelfs op vooruit. Het is echt zo'n leuke functie. Op het planbureau bij een kraamzorginstelling. Zal wel niet de enige zijn die zo enthousiast is, maar pas volgens mij wel helemaal in het profiel. Spannend dus. Termijn sluit 10 dec. en dan hoor ik meer. Merk idd dat 36 u werken plus een huishouden + gemeenteraad (waar nu ook al veel tijd in zit) + een sociaal leven, niet helemaal gaat werken. :)

Buizenmatras, ken ik helemaal niet??

Rodelief, welkom! zet je jezelf op de lijst? Jeetje, en zo kort geleden jullie zoontje verloren! Pff. Lijkt me zo ontzettend moeilijk! Hoe gaat het nu met jullie? Zijn jullie al helemaal klaar voor een nieuwe zwangerschap?

Nou, ik heb een bijna zindelijke dochter! Vandaag al 2x op het potje, en de 3e keer waren wij te laat (we zaten te eten,). Ben echt zo trots!

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo allemaal.

wij hebben sinds afgelopen weekend ook besloten om er voor te gaan. ben al een jaar van de pil af (voelde me er echt slecht door de pil) en al die tijd nog met een condoom gedaan. maar sinds afgelopen weekend is mijn mannetje er ook klaar voor:) ben in de wolken. en volgens de calculator hebben we het ook nog in de vruchtbare periode gedaan. dus ik hoop ook stiekum;) dat het raak is.

laat 2010 een vruchtbaar jaar zijn voor iedereen!

in het byzonder voor mijn vriendin want zij is al 36 en een jaar bezig:)

Deel Deze Pagina