dank je wel jorntenfemmigje. Ik ben door dit alles een stuk sterker geworden. Wat een lekkere mannetjes heb je!!
Mooie knul ook. Lekker vrolijk mannetje of niet? Je avatar is ook bijzonder. Zo klein, maar toch zit alles er dan al op en aan.
Leuke foto's zie ik hier allemaal voorbij komen, Deze foto had ik ook ingestuurd voor zappelin (felicitatie op tv) helaas niet uigekozen. Hier was onze dochter nog net geen 2.
@Jorntenfemmigje, welkom! Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Hoe snel was het de vorige keren raak? En wat een leuke jongens om te zien. @rodelief, ook al zo'n stoer mannetje. Leuk hoor! Jij had de symptomen toch? (er is zoveel geschreven, ben het alweer helemaal kwijt) Spannend. @jopa, geweldige foto. hahahaha. @ stoetel, SUPER dat je mag stoppen met de pil. Nu is het wel heel echt hè. En je zus zwanger, zou idd erg leuk zijn om samen zwanger te zijn. @fairytale, leuk dat jullie er wel al voor gaan. succes. Nou, tafeltje etc. opgehaald, krijg enkel geen reactie meer van die mensen van dat wiegje. Balen dus. En vanochtend even lekker met zijn 3en geshopt voor F. Ze was weer toe aan nieuwe kleren, dus we hebben villa Happ leeggekocht. uitverkoop en laat er nu toevallig nog heeeel veel mt. 98 tussen hangen. En alles vrolijk en prima geschikt voor het voorjaar. Ik zal ook nog even een foto plaatsen. Kan natuurlijk niet achterblijven.
Jopa: ook al zo'n mooi meisje. Ik wil ook een foto insturen naar Zappelin. Vind het altijd zo leuk. Ben benieuwd. Hoever van te voren heb jij dat naar ze gemail?
lizab: de jongens schelen 1 jaar en 2 weken. Was snel raak dus. De bv wilde niet, vandaar. Jij van harte met je zs. Hoe voel je je?
Wat een leuke, vrolijke foto's allemaal! Die kindjes van jullie zijn duidelijk lekker aan het genieten op de foto's! Vandaag ben ik samen met mijn man lekker vrij geweest (m'n verjaardag, dus vandaar). Eerst naar de allergoloog, was ik even vergeten te vertellen dat ik een kinderwens heb, dus toen ik bij de apotheek stond voor zalf moesten zij eerst naar het ziekenhuis bellen welke zalf beter kon, dan die de allergoloog had opgegeven.... Sorry apotheek... Soms weet ik niet waar ik het wel en juist niet moet zeggen dat wij een kinderwens hebben! Hee, Lizab, wat jammer dat die mensen van het wiegje niet reageren... Dat is ook wel weer het nadeel van mp. Jortenfemmigje; welkom!
Zo zo er is weer wat afgekletst, dat word even hard nadenken hier. Leuke kids allemaal! Heerlijke snoetjes. Helaas geen foto van F hier. Het nadeel van zwpag is dat alles openbaar is en dat is niet altijd fijn! Ik ben eigenlijk al vanaf 06 actief op zwpag, maar heb laatst mn account laten verwijderen en een aantal "persoonlijke" antwoorden en topics. Ben erg voorzichtig tegenwoordig. Er is op deze pagina een aantal jaren geleden een verhaal geweest van een moeder met veel te vroeg geboren beebje. Heel zwpag leefde mee, alles in rep en roer. Bleek allemaal nep echt die meid haalde fotos verhalen alles van internet, had zelfs een nep babypagina. Ik ben niet meer zo goedgelovig en zet niet zomaar alles ergens neer. Helaas! Wat fijn Stoetel dat je met de pil gestopt bent!! Heerlijk en dat gevoel van banner maken enz heb ik ook, maar geduld haha (als t aan mij lag had ik al alles in huis, zeeman heeft 50% korting en echt de meest schattige broekjes enz voor baby's dacht dat k gek werd toen ik t zag) Lizab, heb ik echt zo'n hekel aan! Mensen die niet reageren, echt dat moest je ergens kunnen melden. Ik verkoop best veel en dan bieden ze, reageer je erop en dan hoor je niks! Zo irri Hoop dat je t wiegje toch nog kunt ophalen Ow en moeders die niet bellen. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan. Mijn moeder is vaste oppas en als er echt iets zou zijn zou ze bellen. Maar als ik en R in de stad zijn, of uit eten, echt eens met zn tweeën dan lost ze t zelf op. Dan geeft ze ons gewoon alle tijd en belt ze niet als F huilt of gevallen is enz. Stel ze zou er mee naar de dokter moeten ofzo wel. J&F welkom hier! Ga t maar even afkorten anders heb ik straks een lamme arm
Chikai, lekker handig he. hahaha. Maar ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik had dat ook. Nog steeds trouwens. Gelukkig heb ik een ontzettend fijne HA, die bij mijn vorige zwangerschap echt helemaal geweldig was. Had ik medicijnen nodig, dan pakte hij gewoon 3 boeken om te kijken welke absoluut het meest veilig was. Daar maak je mij nu echt helemaal blij mee. Inlove, ik heb het verhaal ook nog meegemaakt ja. Kan me er wel meer herinneren. Ook echte verhalen trouwens, daar denk ik dan nu ook nog wel eens aan. Hoe zou het gaan met.... etc. Tja, dat is wel het nadeel van ZP. Daarom gebruik ik de naam van F. vrijwel nooit voluit, in het echt heet ik geen liza etc. over moeders, mijn schoonmoeder is hetzelfde. een paar weken geleden had ze de kinderen van M. zijn tweelingbroer te logeren (2 en 0) omdat zij een feestje van zijn werk hadden. De jongens werden na een dag hartstikke ziek, maar bellen, ho maar. Ik heb toen wel heel duidelijk gezegd dat ze dat bij mij nooit zou hoeven proberen. Als mijn kind ziek is, dan wil ik dat weten, feestje of geen feestje. Schoonzus was achteraf ook echt niet blij. (en dat is zachtjes uitgedrukt) @j&F (mooie afkorting inlove!) bedankt voor de felicitatie. Op misselijkheid na vrijwel geen klachten.
jorntenfemmigje,,welkom hier! Een vruchtbaar 2010! Rodelief,nou ik hoop zsm te gaan trouwen! Zal wel net voor het samenwonen zijn of net erna. Mooie avater heb je trouwens,vooral als je weet dat het een van je kindjes is Stoetel,gefeliciteerd met het stoppen van de pil! LizaB,ik hoop dat het raak is! Wat leuk alle foto's van de kindjes hier!
2,5 week eerder. Minstens een week van tevoren staat op de site. Volgens mij is het een willekeurige selectie van alle foto's. Het heeft volgens mij geen nut om het eerder te doen. Verbaast mij wel dat ze echt de bijzondere foto's erop zetten (geen snoetjes foto, gezicht) maar wel de spontane foto's (met huisdier, op paard, in de zee, in het zwembad, op de glijbaan ofzo) Ga ik dus volgend jaar proberen. (een klein meisje op een friesch paard, heb er twee dus dat moet goedkomen haha)
Wat een leuke meid Lizab, ook al zo'n schattige foto. Geweldig. Wat betreft privacy, ik zeg nooit mijn dochter haar naam op het forum (is jullie misschien wel opgevallen) Alleen diegene die onze dochter kennen weten dat zij het is. Natuurlijk niet leuk om te zien dat de foto's worden gebruikt. Vooral als het gaat om een verzonnen verhaal rondom het zwanger worden (positieve zwangerschapstest van het internet, een hele rel hier op zp op de NOD forums) Maar ik heb zoiets, zolang ze mij (of mijn dochter) maar niet kunnen volgen op internet vind ik het prima. Maar iedereen zijn / haar mening hoor. Kan mij goed voorstellen dat je niet alles op het forum neerzet (doe ik ook zeker niet!) Bedoel het goed trouwens hoor, respecteer iedereen z'n mening! Maarre vind het wel leuk om met m'n meissie te pronken haha!
Nog leuk nieuws, weer een mooie deal op marktplaats (en gelukkig ook een afspraak gemaakt morgen) Een goedkoop plastic huisje voor onze dochter in de tuin. Hier is ie: Klik