Chicai, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat een mooie taarten, ik krijg helemaal trek hahaha. Rodelief, Mijn dochter ziet haar vader helaas niet meer. Hij wilde het niet. Ik heb het nog geprobeerd via omgangsbemiddeling bij jeugdzorg maar dat heeft hij na een paar gesprekken opgezegd. Uiteindelijk maar goed ook voor mijn dochter want waarschijnlijk heeft hij bij haar ook losse handjes gehad wat we na een tijdje van haar hoorde en wat er bij de begeleidingsgesprekken bij jeugdzorg naar buiten kwam (vanwege haar stoornissen liep ze daar en daar kwamen die dingen naar buiten). Hij is nu door de rechter uit de ouderlijke macht gezet, heeft een contactverbod gekregen vanwege het stalken en moet gelukkig nog wel alimentatie voor haar betalen. Ik moet zeggen dat het veel rust heeft meegebracht. Oh wat erg die poeponderbroeken... Hopelijk gaat het dit weekend beter. Poepen is vaak moeilijk voor die kleintjes, ze vinden het vaak eng om dat om de wc te doen. Leuk dat je toch nog een huisje hebt kunnen vinden Rodelief. Oh ik kan me helemaal een voorstelling maken van die plantenbakjes bij het huisje Die pukkeltjes bij mijn tepels kreeg ik ook. Daardoor wist ik dat ik wel zwanger moest zijn. Volgens mij kun je die niet tussen je oren kweken! Oh wat spannend zeg!!! Wat leuk dat F boekjes gaat lezen in bed zeg! Heerlijk Leuk hoor dat ze het potje zo interessant vindt. Spannend allemaal, het is zo lekker als ze zonder luier kunnen Het scheelt een hoop meeslepen. Over pendels, daar geloof ik hier niet zo in. Ik vind het meer iets grappigs om te doen. Ik denk dat je echt een goed medium moet hebben om te laten pendelen. Ik weet niet of die hier op het forum zitten. Nou ik ga eens douchen en zo boodschappen doen. Heerlijk zo'n luie ochtend.
@jopa,,dank je wel lief van je! @lizab,,hehehe ik denk ook wel dat het goed gaat komen! Ben blij als ik met de pil kan stoppen,ik kan er niet tegen en heb nu al 4 dg achter elkaar migraine @chicai,,gefeliciteerd! En die taart en petit fours,,jammie!! *kwijl* Hier sneeuwt het nu ook behoorlijk maar 10 cm halen we nog lange niet en gaan we ook niet halen. (eindhoven)
Marieke: Jeetje wat een gedoe met je ex zeg. Kan me voorstellen dat het eigenlijk maar goed is dat hij haar niet meer ziet. En dat moet toch verschrikkelijk zijn om te horen van je eigen kind dat ze geslagen is door haar vader. bah... Gelukkig heb je nu een lieve vriend en krijgt je dochter er een broertje of zusje bij. Hier net even vreselijk geshopt. Mijn man had echt een gat in zijn hand. Voor ruim 80 euro speelgoed gekocht. Zomaaar... ach vind ik ook wel weer leuk. Verder blijven we lekker binnen dit weekend. Wij vermaken ons wel met het nieuwe speelgoed. p.s. beetje vies maar meer afscheiding kan toch ook een teken van een zwangerschap zijn??
Rodelief, ik hoor van veel dat dat een teken van zwangerschap kan zijn (ik werd er erg onzeker door want had steeds het idee dat ik ongesteld werd). Mijn duimen draaien als gekken hoor! Wat lief van je vriend zeg! Leuk al dat nieuwe speelgoed haha. Wat heeft hij gekocht? Ja inderdaad, ze boft maar dat ze nu een hele lieve stiefvader heeft en binnenkort komt hopelijk een grote wens van haar uit met een eigen broertje of zusje. Het fijne is dat mijn vriend ook vaak naar haar therapieen is gegaan, hij doet er echt alles voor dat ze het nu zo goed mogelijk krijgt, heerlijk Mijn dochter haar oude buurmeisje stond net voor de deur om haar op te halen. Erg leuk! Ze zijn nu lekker buiten aan het spelen. Wederzijdse vrienden van onze buren en ons wonen in onze nieuwe straat dus M ziet haar oude vriendinnetje nog regelmatig. Meteen mijn vriend ook kwijt want die zit dus gezellig mee te beppen bij die vrienden Heb ik even lekker op mijn gemak de stofzuiger door het huis kunnen halen en kunnen opruimen, mijn buren zijn er niet dus ik kon lekker meeswingen op de harde muziek tijdens het schoonmaken haha.
Hier is het erg koud buiten! Het sneeuwt al de hele ochtend, maar het stuift alle kanten op, dus brrrr.... buiten spelen???
Ik lees allemaal dat het bij jullie sneeuwt, hier is nog geen vlok gevallen hoor! (woon in het noordoosten) Ja inderdaad voorbehoedsmiddelen weg! Heerlijk hoor! Ik had me trouwens voorgesteld dat ik echt veel erger ongi zou zijn zonder de pil, maar nu na 2 ongi's, valt echt zo mee. Ik heb juist helemaal geen buikpijn! Ckikai : Nog Gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie taartjes! jopa1000: Ik ben zo benieuwd of je zwanger bent! Spannend!
@Fairytale, dat is fijn, ongi zonder last! Ik had juist wel meer last, had met gebruik van de pil geen buikpijn, maar daarna elke keer minimaal 1, soms 2 dagen. En ik ben niet van de medicijnen, dus natuurlijk geen pijnstilling nemen dan... Tja, het blijft hier sneeuwen, maar omdat het van die stuifsneeuw is, komt er niet echt een dikke laag bij! (Noord-Brabant)
Hier gestopt met sneeuwen, maar door de stuifsneeuw is het geen fijne speel sneeuw. Plakt absoluut niet dus onze voorgenomen sneeuwpop is gewoon een hoopje helaas
Hallo allemaal Allereerst natuurlijk Chikai! Super gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad. En als je mij ook wat recepten wilt PB'en, maak je mij ontzettend blij. (kan ik mooi voor F haar verjaardag aan de slag) Jopa, jeetje, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het wel raak is. Kan me niet indenken dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Spannend. Nog een paar dagen wachten en dan gewoon testen. En super dat je alsnog een leuk huisje hebt kunnen vinden. foto?? Rodelief, geen cola light meer, dat is gek. En meer afscheiding, dat is ook een teken. Nou ja zeg, het zal toch niet zo zijn dat de volgende 2 al zwanger zijn. Dat zou wel echt super mooi zijn. Marieke, wat een gedoe zeg, met zo'n ex. Misschien maar beter dat je idd helemaal geen contact meer hebt. En wat leuk dat die meisjes gezellig met je dochter komen spelen! Hoe voel je je verder? Inlove, komt vast goed met snel zwanger worden. Nou, de visite is gewoon geweest. Was ontzettend gezellig, en er kwam onverwacht nog veel meer visite aanwaaien. Gelukkig dus maar dat ik taart had gemaakt. (zelf niet gegeten) vanavond ook lekker gekookt (met wat moeite), en ze zijn net weer weg. Zij is net zo lang als dat ik ben (1.85) en ze willen het graag bij 1 kindje houden, dus ze bood spontaan aan dat ik al haar zwangerschapskleding mag hebben. Anders vond ze het zo zonde. Echt super lief. Al mijn kleding van F. is nl. precies van het verkeerde seizoen. Ben helemaal blij, we hebben precies dezelfde smaak. Verder is de sfeer hier ook eindelijk weer normaal en gezellig. Nou, ik ga vast duimen dat Rodelief en Jopa al zwanger zijn, en dat de rest snel mag volgen!
Goedeavond, Rodelief, jij ook al in spanning .... pfff wist niet dat zwanger worden met zoveel spanning gepaard kon gaan... ik duim voor ons beiden. Lizab en marieke, hadden jullie voor NOD ook dat klachtjes even weggingen en weer terugkomen? Ene dag veel last van brandend maagzuur en misselijkheid, andere dag minder (zoals vandaag) Ik weet het niet hoor. Ga nog steeds nergens vanuit. Zou te mooi om waar te zijn. Heb wel al zw. test van kruidvat (2 voor 5euro) in huis gehaald. Wacht toch (denk ik) af tot maandag. Zit ik in ieder geval op mijn normale cyclus NOD. Fijn dat de visite toch is gekomen lizab, klinkt gezellig allemaal. Heb helaas geen foto van het speelhuisje, advertentie was eraf voordat ik "pap" kon zeggen haha! Positiekleding al gescoord, fijn dat je niet alles hoeft aan te schaffen. Verder nog dingetjes aangeschaft / geshopt? Hier lichte sneeuw gevallen (gelderland) maar vannacht verwachten ze meer. We zullen zien morgenvroeg. Marieke, tjeetje lastig zo'n ex. Niet fijn voor je dochter en niet fijn voor jou! Zeker met alles wat jullie al hebben meegemaakt met je dochter. Fijn dat je vriend zo'n lieve papa is geworden! Ik ga afsluiten, lig lekker op de bank (met helaas veel pijn) met een dekentje. Even proberen te ontspannen. (wat eigenlijk niet lukt met de spanning rondom zwanger ja of nee) Fijne avond,
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 15 wannabe zwanger 2 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Brademarie - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Starlady - ? ronde - ? 2009 - 2e kindje Mama van 1 - ? ronde - ? 2010 - 1e kindje Cars - 1 ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Chikai - 28 januari Testers: 11 januari - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake ---- Even de lijst weer tevoorschijn getoverd, test toegevoegd voor maandag en naam van J&F aangepast. Wat doen we trouwens met de dames die al lang niet meer hebben meegekletst?
Jopa, Wat fijn dat het in het ziekenhuis goed ging met je dochter! Gelukkig kon ze rustig onder narcose gebracht worden. Nu is het dus wachten op de uitslag. En wat spannend dat je nu op je NOD dag moet wachten... ow dat is iedere maand weer zo spannend! Ik hoop dat het gewoon heel erg raak is voor je! En wat leuk dat je inmiddels een ander speelhuisje hebt. Super. Kun je van het voorjaar mooi gaan gebruiken. Chikai, Dus je hebt de KV geplunderd van de testen? Haha. Het is zo verleidelijk als je de testen eenmaal in huis hebt om te vroeg te gaan testen.... Hmm heb ik tenminste last van. Maar misschien ben jij er beter in! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt vandaag met de visite. Je viert het geloof ik vandaag. Wat leuk dat je zelf taarten maakt! Dit wil ik ook nog steeds leren om te doen. Je eerste taart ziet er erg mooi uit. Mocht je een keer een goede tip hebben om mee te beginnen.. ik houd mij aanbevolen! En je mag mij, als je wilt, ook wel een recept mailen? Lijkt mij zo leuk om voor mijn dochters 1e verjaardag zelf de taart te hebben gemaakt. Fairytale, Wat spannend dat je nu echt kunt gaan beginnen! Ik hoop dat er snel een wondertje in je buik mag groeien. Marieke, Jaja privacy en internet. Dat is inderdaad een punt om heel secuur mee om te blijven gaan. Verstandig van je. Liza, wat naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat dat snel over hoor. En kun je helemaal gaan genieten van je zwangerschap. Wat goed dat je meisje in haar grote bed slaapt! En heerlijk dat ze dan nog stiekum gaat lezen, haha. Lief hoor. Ik zie dat je aan zwangerschapskleding geholpen wordt. dat is even boffen! Fijn zeg. Dat is altijd een dure aanschaf voor zo'n relatief korte tijd dat je het draagt. Rodelief, Hoe ging het vandaag met de zindelijkheidstraining? Vind het wel goed van je dat je zo vol houdt hoor! En voor jou komt je NOD dag ook dichterbij..... wat spannend he? En volgens mij kan meer afscheiding zeker een teken zijn dat er iets in je buikje begint te groeien.... Ik vind het zelf ook zo enorm spannend weer. Oh en jullie hebben zoveel speelgoed gekocht. Wat leuk! Nou volgens mij ben ik zo weer helemaal bij. Het lukt mij niet om iedere dag hier te komen en dan valt er heerlijk veel bij te lezen Hier een goede dag gehad. Maar wat was het koud buiten. Dochterlief is er helemaal moe van geworden en lag om 18 uur al te slapen! Straks nog even haar avondvoeding geven en dan slaapt ze vast door de rest van de nacht tot morgen. Hier komen de kriebels voor de NOD dag ook steeds dichterbij. Heb deze maand echt een paar dagen bijna niet kunnen lopen van de buikpijn. dat zou mijn eisprong geweest kunnen zijn. Normaal voel ik die ook wel, maar niet een paar dagen lang. Normaal voel ik die een paar uurtjes. De enige andere keer dat ik dit gevoel had, was met de innesteling van ons meisje. Maar ja. Durven hopen.... dan houd ik het mijzelf toch maar voor dat ik de eisprong heb gevoeld. Dat het deze keer gewoon een paar dagen was omdat ik hem zolang niet gehad heb ivm zwangerschap en de borstvoeding die ik gaf. Maar toch, zo'n klein stemmetje in mijn achterhoofd gaat steeds harder praten, naarmate de NOD dag dichterbij komt.... Dus ja, duimen maar.. Fijne avond allemaal! En ik ben hier, denk ik, maandag weer. Dus ook prettige zondag!
reclame.. (zit the transporter te kijken) Jopa, meiden die lang niet geweest zijn gewoon van de lijst af toch? Als ze weer komen kunnen ze er altijd weer op. Hier ook kwaaltjes die kwamen en gingen (o.a. maagzuur) Ik vind het wel spannend nu! Hier de posi test met KV 2v5. duim, duim, duim, duim. Stillewens. Bij jou is het dus ook al spannend. En wat gek, zoveel pijn. Nog een paar dagen wachten, en dan weet je het. ik ga weer verder kijken!!
Goedemorgen, Kon toch niet wachten vanmorgen, de test was............................. Negatief, snik snik. Kan toch echt nog te vroeg zijn. Klachtjes zijn nog steeds in alle hevigheid aanwezig. Volgens mij is mijn eisprong heeeeeel laaaaaat geweest dit keer. Net weer ontbeten en weer valt het niet goed. Heb mijzelf nu voorgenomen om pas volgend weekend te testen. Bij mijn dochter heb ik pas heel laat getest, was ik al over 6 weken zwanger. (twee weken overtijd) weet dus niet wanneer ik positief test qua hcg opbouw. Natuurlijk een heel klein beetje teleurgesteld, maar we zien het allemaal wel. Het negatief testen geeft voor vandaag ietsje pietsje rust. Ga nu even bijlezen.....!
Voel me niet al te lekker nu, hou het even kort @Lizab, goed om te lezen dat klachtjes weggaan en dan ineens weer terug kunnen komen. Gisteren weinig last gehad van brandend maagzuur maar vanmorgen weer in alle hevigheid terug. Er was gisterenavond weinig op tv en we zijn vroeg naar bed gegaan. Vrijdagavond nieuwjaarsreceptie gehad op m'n man z'n werk. Gezellig maar ook laat geworden. Heerlijk even wat uurtjes ingehaald vannacht. @Stillewens, het huisje is echt heel leuk en kan niet wachten dat het weer lente is, ben die sneeuw zoooo zat! En de paarden ook..... Twee weekjes wachten op de uitslag, spannend weer hoor. Knap he die zelfgemaakte taarten, wil ik ook dolgraag leren! Kunnen we elkaar een beetje helpen hihi Spannend ook voor jou, heb je al klachtjes? Wanneer ga je testen denk je? Op NOD? Ik duim voor jou! @Rodelief, hoe is het met jou? Wanneer ga je eventueel testen? @sneeuw, ietsjes gevallen vannacht en nu gaat het weer harder sneeuwen. Maar even zien of we vandaag nog even weg kunnen.... Wat gaan jullie doen vandaag? @all, ik leef zo ontzettend mee met iedereen hier, wat een spannende tijd. Bedankt voor al jullie medeleven, doet mij goed. Zal de mensen die niet actief zijn van de lijst halen, houd het overzichtelijk Fijne dag vandaag en spreek jullie morgen weer!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 10 wannabe zwanger 2 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Cars - 1 ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Chikai - 28 januari Testers: 16 januari - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake ------------------ Lijst weer even aangepast, meiden die niet actief meeschrijven hier van de lijst afgehaald, als ze er weer op willen kan dat natuurlijk! Mijn volgend test moment aangepast. Cars, wanneer is jouw NOD? ..... werd net toch misselijk.......
Goedemorgen meiden, Hier is bijna geen sneeuw gevallen. En sprake van een sneeuwstrom is hier niet echt. Ben benieuwd wat er vandaag nog kan gaan vallen. Marieke: Mijn man is heel erg van het educatieve speelgoed dus we hebben miniloco gekocht. Het is wel voor de leeftijd van 5-7 maar ik moet zeggen dat zoonlief het al een beetje doorhad. Ook hebben we een letterspel gekocht. Een krokodillen spel dat je steeds op die tandjes moet drukken voordat zijn bek dichtgaat en een triviant spel voor op de tv voor ons zelf. Lizab: Gezelllig dat je toch nog visite hebt gehad. Altijd leuk. En wat lekker dat je al positie kleren hebt kunnen scoren. Stillewens: Wat spannend dat jou NOD er ook snel aankomt. Al klachtjes?? Jopa: Wat balen dat de test negatief is... maar het zegt nog niets. En idd het geeft je nu wel een beetje rust. Ik ga denk ik pas volgende week zondag testen. Als ik mezelf kan bedwingen. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik ong op dag 34 super positief dus ik hoef niet heel lang te wachten. Maar hier komen en gaan de klachtjes ook. Ben totaal niet misselijk en ook mijn borsten merk ik nog niets. Dus wie weet neemt mijn lichaam me wel weer in het ootje. all: Hier gaat het redelijk goed met de zindelijkheidstraining. Meneer heeft gisteren meerdere keren op het potje geplast. Maar helaas ook 2 ongelukjes waarvan 1 keer in zijn broek gepoept. Helaas geeft hij het zelf nog niet echt aan dus ik moet er wel steeds op letten dat ik hem elk uur ff op het potje zet. Ik hoop zo dat hij het een beeetje door krijgt. We zetten hier gewoon stug door, wie weet valt het kwartje snel. Nog ff een vraagje over waterpokken. Mijn zoontje is 2 weken geleden met een kindje in aanraking geweest die de waterpokken had. Nou is de incubatie tijd 2 weken en dat is nu zeg maar. Maar nou heeft hij verder geen koorts ofzo maar wel een paar plekjes op zijn buik die er volgens mij wel uitzien als waterpokken. Maar hij heeft verder helemaal geen last. Kan dat?? Ik dacht dat je er altijd behoorlijk ziek van moest zijn. Ik vraag het ook nog wel ff in een ander topic. Meiden ik ga ff ontbijten met zelfgemaakte croissants van mijn zoon. en maar zien wat de dag ons brengt.
Goedemorgen allemaal @Jopa, dat is toch wel een teleurstelling zeg Hopelijk zal het net zo gaan als bij je dochter. Misschien kan jij inderdaad pas later positief testen als 'normaal'. Ik blijf voor je duimen. Nou, ik kan nu een leuke banner gaan uitzoeken. Heb vandaag mijn laatste onttrekkingsbloeding! Ik ben er nog nooit zo blij mee geweest, haha. nu dus officieel de 1e ronde! Ik hou 35 dagen aan. Ik ben namelijk al eens eerder gestopt met de pil en mijn cyclus was daarna altijd rond 35 dagen. Liefs
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 10 wannabe zwanger 2 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Cars - 1 ronde - januari 2010 - 3e kindje NODLIJST: Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Chikai - 28 januari Stoetel 14 februari Testers: 16 januari - Jopa1000 Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Ik heb mijn NOD er even op gezet. Op valentijnsdag. Zou leuk zijn als ik dan positief test!
Rodelief, van de waterpokken hoeven de kids niet ziek te zijn. Dat wisseld per kind. Het kan ook zijn dat ze een paar dagen na het verschijnen van de eerste plekjes ziek worden en anderen zijn al voor het uitbreken van de plekjes flink ziek. Ja kan er geen peil op trekken. Wat leuk zeg dat speelgoed, goed dat hij de loco al een beetje snapt! Dat spel van de krokodil hebben wij hier ook, die is erg leuk. heb je pop triviant gekocht? Die vinden wij zo leuk! Wat leuk dat je zoontje croissants heeft gemaakt! Hier is vriendlief bezig met croissants maken Spannend Stoetel!! He wat jammer Jopa dat hij negatief was! Ik hoop dat je volgend weekend een hele dikke streep gaat krijgen hoor! De paarden bij mijn dochter op de mannege zijn de sneeuw ook zat, ze zijn zo onrustig. Hier is het een klein beetje aan het sneeuwen, ook vannacht is er niet al te veel gevallen. Mijn dochter wil graag schaatsen dus ik ga vanmiddag even met haar naar de plas hierachter. Ze heeft gisteren haar eerste schaatsen gekregen en volgens mijn vriend schaatste ze zo weg! Ik ben benieuwd. Zelf vind ik het ook super om te doen maar ik durf nu niet zo goed. Wat ging je dochter heerlijk vroeg slapen zeg, Stillewens! Wat lekker Liza dat je allemaal zw-kleren krijgt! Dat scheelt. Gezellig dat je zoveel visite had Hier zijn de klachtjes prima te dragen, s'morgens misselijk maar ik kan de boel wel binnen houden, eet wel yoghurt ipv brood. Mijn borsten zijn pijnlijk maar dragelijk. Ik lust geen cola meer (alleen maar goed) en drink nu graag sapjes en ik vind koffie weer heerlijk ruiken (lust ik normaal niet maar die geur vind ik nu super, had ik bij mijn dochter ook haha). Verder krijg ik overdag niets meer weg en s'avonds voel ik me weer prima. Ik teken hiervoor als het zo blijft.