Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Tukker, Welkom! Hoop dat het snel raak voor jullie is!

2. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo dames,

Ook wij gaan in 2010 voor een 2e kindje. :D
    Wel pas rond mei denk ik zo. Dan heb ik mijn spw diploma, en hopelijk ook een grotere woning.
    Spannend, het liefst zou k nu al willen haha.

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

9 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Miepens - 1e ronde - november 2009
    Marleen86 - 1e ronde - mei 2010 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    lieve Sophie - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje
    Rodelief - 1e ronde - december 2009 - 3e kindje
    Tukker - 1e ronde - december 2009
    Monique4 - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 december

Zo, de lijst is weer up to date.. Vullen jullie hem zelf verder aan?? (hoeveelste kindje, nod en evt. overige dingen) Thnx!!

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    lizab: het idd wel weer snel maar ik ben er lichamelijk wel klaar voor. Geestelijk moet het slijten denk ik... ik heb momenten dat ik het moeilijk heb maar het heeft ook wel weer een plekje gekregen. En ik denk dat als ik een jaar wacht een zwangerschap er niet minder emotioneler van word.
    Het blijft hoe dan ook spannend.
    Maar wat er met Michiel* gebeurt is zal waarschijnlijk niet nog een keer gebeuren. Het was domme pech... zoals ze dat noemen.. zuur....

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    bedankt voor de leuke reacktie en dat ik ook tussen de dames in de lijst sta. ik ben nog maar net "nieuw" hier en hoop er zo een beetje tussen te komen:). ik zie dat sommigen al voor de 2de gaan is het net zo spannend als voor de eerste? deze pagina/forum heeft al enige vragen voor mij beantwoord wat wel prettig is. maar met ovu testen en tempen begin ik nog niet, maar ga wel mijn ei in de gaten hoeden.wij gaan trouwens voor onze eerste! wie gaat er nog meer voor de eerste? ik zie net dat de ticker niet klopt, hmm tja:D

fijne avond allemaal..

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief, Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ook als je langer wacht zal het verdriet niet minder worden. Spannend blijft het in ieder geval ja!

Tukker, :) Ik heb ondertussen wel iets meer berichten geschreven, maar ben toch ook ooit nieuw op het forum begonnen. Ik vind zelf dat voor de 2e gaan minsten even spannend is als voor de eerste. Misschien wel op een andere manier hoor! En ik ga ook nog geen gebruik maken van ovutesten etc. Wij proberen het gewoon op de old fashion way. (veel seks) :) hahahaha.

7. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hallo Allemaal, leuk hoor zoveel aanmeldingen! Ik ga even in 1 reactie reageren (anders blijf ik quoten:D)

Lizab:
    Jeetje, jij ook een druk bestaan:) (ja we moeten doen aan multitasking als moeder zijnde!) Leuk hoor een andere baan! Klinkt heel leuk en je komt heel enthousiast over! Ik hoop voor je dat het iets gaat worden! Ik ben zelf ook actief in de oudercommissie van ons Kinderdagverblijf.

Purflo matras. Zie het plaatje in de bijlage (hoop dat het werkt?)
    Toendertijd (2007) was dit het ei van columbus. Echter zou ik het nu niemand meer willen aanraden. Zodra je kind boven een bepaald gewicht is zakt het door. Daarom een ander bed voor haar volgend jaar!

Jeetje jouw dochter is snel:$ Super dat ze al bijna zindelijk is, hebben jullie zo'n plastic potje?

Rodelief:
    Jeetje zeg:(, tja hoe reageer je op zoiets, kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat de volgende keer helemaal goed gaat! Leuk dat je hier komt meekletsen! Welkom hier!

Tukker:
    Welkom hier, wellicht ben je al in 2009 zwanger, zou het heel leuk voor je vinden. Ben benieuwd, wanneer moet je NIET ongi worden?

Monique4:
    Welkom hier, alvast heel veel succes, hoop dat het snel raak is. Lastig he die kriebels?

Dames: Een heel vruchtbaar 2010! dat het een babyboom gaat worden!

Nou ga douchen en aankleden, ga zo shoppen met m'n moeder.
    Tot snel,

8. jopa1000

Toch ook nog even reageren, voor de eerste klussen is spannend, je weet nog niet wat je moet voelen. Echter de tweede keer is (voor mij dan) nog spannender, je let op alles! Qua zwangerschap zal het iets makkelijker zijn dan bij de eerste. Je "weet" wat je kunt verwachten. Je weet ook (diep van binnen) dat er verschillende dingen kunnen gebeuren. (je staat er niet meer zo onbezorgd in)

Hoe dan ook, het bijft iedere keer weer een wonder! (het grootste wonder in een mensenleven!)

(ik heb vooral meegelezen hier, nu pas eraan toe om mee te schrijven!:p)

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ lizab en jopa100.

mijn niet ongie dag is rond is volgens mij 13 dec.
    spannend hoor allemaal.
    ik hield in het verleden vaagjes bij wat mijn cyclus is maar nu ga het wel ergens noteren. dan kan ik mij ei beter in de gaten gaan houden. maar wie weet hoeft het niet.....

mijn ticker klopt nu wel!

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Tukker, spannend!! Ik ga voor je duimen!

Jopa, aha! dus je bedoelde een purflo. Dat was idd je van het in de tijd dat fenna geboren werd. Wij hadden echter al een aerosleep gekocht. Overigens komt er bij een 2e kindje hier ook een nieuw matrasje hoor!

Nou, verder gezeur op mijn werk. Het is niet anders, heb er al een apart topic over gezet in de lounge.

Nu lekker genieten van mijn weekend en van sinterklaas!

11. jopa1000

Hoi Dames,

Even snel, voordat sinterklaas geweld hier losbreekt.
    Lizab, heb je verhaal in de Lounge gelezen, echt niet normaal hoe ze daar met je omgaan. Lijkt inderdaad wel dat ze e.e.a. in hun voordeel hebben gezet. Goed idee om een advocaat in te schakelen. Zo ga je niet met mensen om.
    Nu helemaal goed dat je in een sollicitatietraject naar een andere job zit! Ben heel benieuwd hoe dat af gaat lopen.

De naam purflo was mij even ontschoten, vandaar dat het ik het een buizenmatras noemde!

Mijn jaarcontract wordt niet verlengd door mijn gezondheid. Echter ben ik daar niet rouwig om. De job was veeeeel te zwaar (op dit moment). Januari naar het UWV en reintergreren. Wil graag als ZZP'er aan de slag! Lekker eigen agenda en zelf bepalen (ook vanwege beperkte energie) hoelang / wanneer ik werk.

Vanmiddag komen mijn ouders Sinterklaas vieren. Morgen gaan we naar mijn man z'n broer om met de hele familie Sinterklaas te vieren. Gezellig! Heb net alle cadeautjes ingepakt en de laatste hand gelegd aan de gedichten. Heb er zin in!

Gaan jullie nog Sinterklaas vieren (of heb je het gevierd, voor diegene die dit lezen na Sinterklaasavond?)

Tukker, spannend hoor! Nog een paar dagen wachten en dan wellicht testen? Ik leef met je mee.

Ik moet woensdag a.s. naar het ziekenhuis bespreken hoe nu verder. (ga ook aangeven dat ik ga stoppen met de medicijnen i.v.m. zwangerworden wens) Spannend hoor!

Fijne Sinterklaasavond,

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    He Jopa,
    Hoe was sinterklaas??

Tukker, al een beetje last van verschijnselen? Ik weet nog dat Melvin meteen wist dat ik zwanger was. Hormonen. hahaha.

Jopa, das ook balen, maar als je er zelf idd niet rouwig op bent.

Heb hier net het hele pakket binnen gekregen (papieren van mijn werk) Staan dingen in die echt kloppen, maar ook zat dingen die niet kloppen. Rechtsbijstand erg positief, dus ben benieuwd hoe verder.. En idd hopen dat die nieuwe baan iets zal worden!

Hier net terug bij mijn ouders vandaan. Wat een cadeautjes voor Fenna zeg. hahaha. We kunnen wel gaan uitbouwen. Was wel erg leuk en gezellig.

Verder ben ik helemaal op. Lekker bankhangen, glaasje wijn etc. (nu kan het nog) Verder zijn we vast lekker aan de klus. ;)

13. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    HOi Dames,
    Hier een heerlijk avondje gehad en mijn zoontje is ook goed verwend.
    We hebben vandaag heerlijk met al het nieuwe speelgoed gespeeld terwijl ik de kerstboom maar vast heb op gezet.
    Toch wel weer gezellig zo.

Ik heb zo`n gevoel dat ik wel weer eens zwanger zou kunnen zijn maar ik durf niet zo goed aan mijn gevoel toe te geven.
    Ik durf ook nog niet te testen omdat ik pas op dag 23 zit dus volgens mij heeft dat ook nog niet echt zin.
    pfftt...wat duurt een week dan nog lang....

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief,
    Spannend joh! Hier wisten we het eigenlijk ook al meteen toen ik zwanger was. :) Hormonen deden goed zijn werk.

Ik hoop het echt voor je! Ga duimen.

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Nou, mijn kerstboom staat! Enkel te weinig slingers in huis, dus die moet ik nog even halen, maar dat komt tzt wel.
    Ben er helemaal blij mee!

16. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hey allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
    Lees dat jullie allemaal Sinterklaas hebben gevierd, gezellig!8)
    Wij hebben de kerstboom ook alweer staan, erg mooi geworden!

Mijn cylus gaat nog steeds goed, vrijdag zou mijn NOD zijn, maar ik word natuurlijk wel ongi, wanneer weet ik natuurlijk niet, hopelijk wordt mijn cyclus regelmatig!;)

17. jopa1000

Hoi Dames,

@Lizab
    Ik "wist" het de vorige keer ook al (onderbuik gevoel) dat ik zwanger was. Heel raar kwaaltje, ik werd misselijk van het drinken van water. (Al heel vroeg) Echter zowel mijn man als ik dachten "kan niet waar zijn, zal vast stress zijn ofzo. Echter na 4 weken overtijd (was nog niet echt bezig met zwanger raken. Zat in mijn afstudeertijd aan de deeltijd HEAO) ben ik uiteindelijk gaan testen en dik positief:$!

Ik was toen al 6 weken. Zal mij benieuwen of dat de misselijkheid met water drinken ook de volgende keer een kwaaltje zal zijn.....

Ik hoop dat je een nieuwe leuke baan vindt! Laat de advocaat maar lekker z'n gang gaan. Echt niet normaal hoe ze met je omgaan.

Leuk hoor de kerstboom, wij gaan hem hier zaterdag a.s. opzetten. Gezellig! Heb bij Ikea nog leuke decoraties gekocht. (wij hebben ook plastic ballen! Is wel nodig met een peuter)

Sinterklaas was gezellig, mijn dochter is ook flink verwend, weet niet waar ik alles neer moet zetten haha

@Madelief
    Spannend hoor, wanneer heb je je eisprong gehad? Hoelang is normaal gesproken je cyclus? Ook ik "wist" het al toen ik zwanger was. Onzekerheid is niets, kan je beter testen weet je meteen waar je aan toe bent. Spannend:)

@Tukker
    Ook ik ben nieuwschierig! vertel is, al getest?

Nou vandaag ben ik maar een nieuw matrasje gekocht voor m'n dochter. De purflo is echt niet meer goed, helemaal doorgezakt. We vertrouwden het niet meer. We durfden nog niet zo goed om meteen een peuterbed te kopen. Ze is nog zo gehecht aan haar ledikantje.

Tot de volgende keer en fijne avond!

18. jopa1000

Hoi Fairytale,

Gaat allemaal goed, woensdag naar het ziekenhuis. Ga ik aangeven dat ik ga stoppen met de medicatie. Spannend! Ook ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Even vertellen dat wij er weer voor gaan en hoe we een en ander in gedachte hebben (ivm niet te lang kunnen stoppen met de medicijnen tegen mijn zenuwpijn)

A.s. zaterdag gaan wij onze kerstboom opzetten! Leuk en gezellig he?

Groetjes!

19. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@jopa1000

Hee spannend dat je woensdag naar het ziekenhuis moet!
    Ja dat is ook zo, hoelang kan je er ongeveer mee stoppen? Hoop dat het lekker snel raak is bij jullie!:)

20. jopa1000

Tja, lastig te zeggen. Moet er niet aan denken dat ik een volledig jaar met die pijn moet omgaan. Alles voor het goede doel natuurlijk maar ik wil graag na drie maanden zelf proberen naar de gyneacoloog om geholpen te worden. Hoop dat het ziekenhuis hier achter staat!

Hoop dat het snel raak is bij ons iedereen!

"EEN VRUCHTBAAR 2010 TOEGEWENST:)"

Deel Deze Pagina