Jopa1000: De buren hebben volgens mij of nog niets gezien, of nog niet gereageerd. Ik heb ze ook nog niet gesproken, deze buurt is niet zo kletserig naar de buren Het gaat verder prima met me! Moest veel werken op school en morgen en vrijdag heb ik tweedaagse van mijn opleiding in een conferentieoord Het tempen gaat op zich prima, nadat ik begreep hoe de thermometer werkte (in het begin vloog mn temp heen en weer.. toen heb ik de gebruiksaanwijzing nog maar even goed gelezen , nu is het veel constanter). Ik heb de ovu testen van het kvat teruggebracht en ga van het weekend de sensitesten bestellen, daar heb ik deze ronde toch niets meer aan en dan zoek ik het op mn gemak even op. Nou Marieke3, wees maar voorzichtig met jezelf! Jezelf niet forceren, fijn dat je van je leidinggevende naar huis toe mocht! Bij ons op school (en andere scholen onder de stichting) heerste de 5e ziekte ook, en de mensen die vroeger dan 20wk waren, mochten niet komen werken! (die kregen thuiswerk ) Dus laat je wel goed voorlichten! Ik weet niet precies wat de regels hierom heen zijn. Fairytale; echt leuk om zo te lezen wat je allemaal nog aan het doen bent voor je huwelijk, dat haalt onze voorbereiding ook helemaal boven! Leuk hoor! Inlove, waar ben jij nu mee bezig? Vind het wel leuk om dat te horen! Qua eisprong voelen, als ik morgen echt verhoogde temp heb, weet ik dat ik mn eisprong vanavond heb gehad, voelde echt een aantal heftige steken rechtsonder in mn buik, dus toch even klussen vanavond! Ik heb het nog nooit eerder gevoeld, maar ben er nu wel op aan het letten, dus alle steekjes e.d. ga ik eens opschrijven, kijken of ik daar ook een patroon in kan ontdekken. Tja en testen, dan wil ik ook echt over de langste cyclus (31 dagen) heen zijn, dus ik ga me inhouden!!
Ik heb mn bedankjes net afgemaakt. Een grote gele badeend, met kleine badeendjes eromheen. Die kleintjes hebben allemaal een bedankkaartje. Eendjes hebben verschillende kleuren. Ook net een bontjasje (nep) gescoord op mp, want een taft bolero is toch echt veel te koud en mn dochter heeft ook een bontjasje dus dat staat wel leuk. Zij heeft dit jurkje http://www.kleertjes.com/images/fotos/3/39915/thumb.jpg Verder ben ik nu bezig met t maken van t receptieboek. Gewoon fotoboek van de hema en dan binnenin opleuken.
Leuk Inlove! Het is echt leuk om zo intensief met de voorbereidingen bezig te zijn, dat maakt het allemaal nog meer van jullie/jou zelf! Ik ga zo op pad, tweedaagse van mijn opleiding. Dus ben waarschijnlijk nauwelijks/niet online de komende tijd Toch geen eisprong gehad volgens temp (het voelde wel zo!), die blijft redelijk rond de 36.3, wel "eggwhite", dus we zullen zien! Fijne dag allemaal!
chikai, raar van je eisprong dan, moet t echt altijd gepaard gaan met hogere temp? Bedoel niks is zo gek als een vrouwenlichaam. Veel wijsheid gewenst de komende 2 dagen! Dadelijk Fenne even naar de psz brengen en even bedenken wat ik deze ochtend ga doen
ZWANGER!!!!!!!!! Woohoo! Kon het testen toch echt niet laten. En ja!! Ik ben zwanger!!! Oh dat voelt bijzonder! Bekijk bijlage 43497 Lalala, ben zo blij! Hoop dat jullie allemaal snel volgen hoor. Ik maak nog even een extra vreugdedansje. Zo onwerkelijk. Nou kleintje in mijn buik, blijf goed zitten hoor! Houd je goed vast. Ik zal goed voor je zorgen.
Hier ben ik nu toch ook wat misselijk. En mijn buik voelt zo aanwezig. Ik wacht toch echt nog even tot zaterdag. Vind het veels te bijzonder om samen de test de doen. Maar stiekem zegt mijn gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Vandaag even lekker naar mijn ouders. Die wonen een uur rijden hier vandaan. Maar dan ben ik er even lekker uit. Ik kom vanavond weer even gluren.
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Wat bijzonder zeg. Ben nog even helemaal ondersteboven ervan. Nu duimen dat het allemaal goed blijft gaan...
Goedemorgen, Stillewens Gefeliciteerd! Super nieuws! Om zo'n test kan je niet heen! Waneer ben je uitgerekend? Nog een septembermama enne natuurlijk gaat alles goed (even wat positieve energie naar jou!) Heb je nog klachtjes verder? Rodelief, ik ben benieuwd voor jou ! Veel plezier vandaag bij je ouders. Chicai, eisprongkrampjes zijn altijd eerder dan de daadwerkelijke tempstijging. (kan wel 48 uur duren!) Daarom kan je met tempen pas zien dat je ei is geweest en niet dat hij eraan komt. Klussen dus! Succes! Marieke, doe je kalm aan ? Hoop dat je antistoffen hebt! Wel fijn dat je baas met je meedenkt. Die moeheid hoort er echt bij de eerste weken, heb ik ook gehad. Memoiike, nog geklust gisteren? Inlove, weet je al wat je gaat doen (lekker zwangerschapspagina uitpluizen ? ) Hoe bevalt de peuterspeelzaal? Klinkt leuk die eendjes! Heb je een foto? @all, even eerlijk maar het gaat niet zo best. Heb veel pijn en had echt het idee dat het wel is raak kon zijn. Heb veel hoop dat ik snel in het ziekenhuis geholpen kan worden (cyclus maart?) en ik hoop dat het snel raak is bij mij. Over twee weken weer contact met het ziekenhuis om de pijnen te bespreken. Ook mijn ogen houden mij bezig. Begrijp me niet verkeerd, ben voor iedereen heel erg blij die zwanger test, maar ik wil ook zooooo graag! Nou mijn tijd komt hopelijk snel (komende ronde ovulatietesten en tempen) en anders naar het ziekenhuis. Snappen jullie het een heel klein beetje? Fijne dag vandaag!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 10 wannabe zwanger 3 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - december 2009 - 3e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Memoiikke - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje NODLIJST: Rodelief - 16 januari (als mijn cyclus 31 dg is) Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Chikai - 28 januari Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel 14 februari Testers: rodelief - 16 januari (mits ik natuurlijk daarvoor niet ongi word) Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = ? september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Marieke3 - 3 februari VK intake Even de lijst aangepast met Stillewens! Nogmaals gefeliciteerd meid!
Oh super Stillewens!!!! Gefeliciteerd!!!!! Leuk dat je de tandjes van je dochter al ziet zitten Vevelend dat het niet lukt met je uurloon bij het UWV. Die kunnen erg dwars zitten. Mijn collega's zagen op de een of andere manier aan me dat ik zwanger ben dus stelde er 1 de directe vraag en ze zag aan mijn ogen het antwoord. Vandaar dat ze het al weten. Ik had het mijn naaste collega wel al verteld omdat ik erg misselijk word van de poepluiers en snottebellen, normaal heb ik daar geen moeite mee. Nu is het dus wel prettig dat ze het weten want er kon meteen op die 5de ziekte worden gereageerd. Ik had het zelf niet beseft dat daar een gevaar bij kwam kijken. Hier ff emo.. De assistente van mijn nieuwe dokter vindt onzin om een bloedtest te doen. Ze vindt het allemaal wel meevallen en snapt niet dat de vk me door had verwezen. Dus ik mijn verhaal nogmaals rustig uit de doeken doen, precies wat de vk me verteld had maar nee hoor ze laat geen bloedonderzoek voorschrijven. Na praten als brugman heb ik nu een telefonische afspraak vanmiddag met mijn nieuwe huisarts. Mijn vriend boos, ik tegen huilen aan. Heb mijn oude huisarts gebeld en daar de assistente gesproken. Die vond het heel raar dat er geen bloedonderzoek wordt voorgeschreven, dit is nl gangbaar in deze situaties en gezien mijn werk is dit sowieso fijn om te weten of ik antistoffen heb voor bepaalde kinderziektes. Mocht de huisarts het vanmiddag ook niet voorschrijven dan moest ik van haar het verhaal uitleggen bij de vk dan zou de vk zelf de h.a. gaan opbellen volgens haar. Ik moest er in elk geval geen strijd van maken zelf omdat ik me anders veel te druk zou gaan maken. Indien er nl. geen antistoffen worden gevonden mag ik t/m de 20ste week niet op het kdv werken. Ik daarna mijn vriend weer opgebeld, huilend natuurlijk. Hij is des duivels en wil zelf de assistente opbellen maar dat lijkt me in zijn kwaaie toestand nu niet handig. Pfff.. wat een gedoe dit.. En ik wilde al niet weg bij mijn eigen huisarts maar het moest omdat ik buiten de postcode was verhuist... Hopelijk is de huisarts vanmiddag wel voor een bloedtest... Die eisprong voelde ik toen ik de eerste keer gestopt was met de pil ook heel goed. Ik had ook echt flinke buikpijn op die dagen, ook leek mijn buik wel wat boller. Ik kon het ook eerst niet plaatsen totdat het de maand daarna ook weer gebeurde. Ik weet niet of je dan moet gaan klussen of al te laat bent. Volgens mij het eerste. Wat een mooi jurkje inlove. Leuk om zo met het trouwen bezig te zijn Nou ik ga maar eens wat in huis doen om mijn gedachtes elders te zetten..
wat heeft de assistente daar eigenlijk over te zeggen!! Wat een doos, als je toch doorverwezen wordt door je vk dan moeten ze dat toch serieus nemen. Echt belachelijk Kan de vk zelf niet op t lijstje aankruisen dat je voor de gangbare zwangerschapsdingen geprikt word en ook voor dat dan? Mss ook nog een optie
hey stillewens, GEFELICITEERD!! @jopa; ja hoor, lekker geklust! Veel sterkte voor jou! hier niet zo lekker, eerst jeroentje al een paar dagen ziek, nu zit ik ook niet lekker in mn vel! Dus maar een rustig dagje binnenshuis!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 10 wannabe zwanger 3 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - december 2009 - 3e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Memoiikke - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje NODLIJST: Rodelief - 16 januari (als mijn cyclus 31 dg is) Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Chikai - 28 januari Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel 14 februari Testers: rodelief - 16 januari (mits ik natuurlijk daarvoor niet ongi word) Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Marieke3 - 3 februari VK intake Stillewens - 11 februari VK intake Stillewens - 4 maart VK echo
Inlove de vk zei dat zij niet over dit soort onderzoeken gingen, dat dit echt via de huisarts moest. Zij mogen hier niet voor tekenen ofzo. Ze zei dat de meeste huisartsen hier spoed achter zetten maar mijn huisarts kende ze niet maar ze dacht dat het geen probleem zou zijn... We zullen het meemaken straks. Ja de assistente van mijn oude huisarts zei ook al dat de assistente hier niks over te zeggen heeft. Ze had het formulier moeten laten tekenen door de ha en als die het niet wilde dan pas had ze mogen zeggen dat ze het niet doen... Vervelend dat Jeroen ziek is memoiikke. Hopelijk wordt hij snel weer beter. Wat heb je al snel een afspraak voor een echo zeg Stillewens! Ik zie dat op het sept. topic ook. Ik ben helemaal jaloers.. Hier pas een verwijsbrief als ik voor de intake bij de vk kom. Hier druk in huis bezig om mijn gedachtes te verzetten. Hopelijk belt die ha meteen om 12:15 en niet pas om 13:00.
Hoi Marieke, Wat naar zeg dat het bij de nieuwe huisarts allemaal niet zo soepel loopt. Hopelijk is het snel opgelost. De VK maakt bij ons ook de echo. Vandaar. Toen ik belde voor intake, werd deze afspraak er gelijk bij gemaakt. Heeft de huisarts al gebeld?
Ah vandaar Stillewens. Handig De assistente belde net terug.. Ik had inderdaad gelijk... Pfff... Helaas is het prikken voorbij voor vandaag dus ik moet morgenochtend. Ze zetten er spoed achteraan maar dan duurt het nog minimaal een week... Mijn leidinggevende belde net en voor volgende week word ik ook vrij geroosterd. Als ik het protocol op internet kan vinden moet ik dat meteen aan haar doorsturen want dan kost het me geen vrije dagen. Vervelend allemaal dit...
Hoi Marieke, Nou gelukkig dat je dan mag prikken. Wat een gedoe zeg. Maar gelukkig kun je morgen nog terecht. Jammer dat het je eventueel vrije dagen zou kosten. Dat kan ik mij haast niet voorstellen hoor. Maar succes ermee.
Hallo allemaal, de laatste dagen zo ontzettend druk gehad dat het me echt niet is gelukt wat te komen schrijven. Allereerst STILLEWENS, GEFELICITEERD! Zo, nr 3 alweer zwanger, gaat snel. Marieke, ik heb nog niet alles teruggelezen, maar heerst er nu de 5e ziekte? Dat is balen. Fijn dat je gewoon thuis kunt blijven zonder te veel gezeur. o, F huilt. ben er zo weer.