Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ben ik weer.

Jopa, balen dat de pijn erger is geworden! Ben je al ongi of zou het alsnog raak kunnen zijn?

Rodelief, spannend hoor. Ik hoop zo dat je positief zult testen.

memoiikke, welkom!

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Chicai, veel succes met school en natuurlijk met temperaturen.

Inlove, leuk die bedankjes. :D HOe bevalt de PSZ?

Fairytale hoe gaat het met de voorbereidingen?

Nou, kort, maar ik ga nu weer actief meelezen.

Misselijkheid neemt hier ondertussen echt vervelende vormen aan. Verder alles prima enkel heeft onze droger het net begeven. grrr. Zo oud was hij nou ook weer niet. M. is nu dus op jacht naar een nieuwe.

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Stillewens, GEFELICITEERD!!!:D

@Jopa100, Wat vervelen zeg. Een dikke knuffel van mij.

Liefs

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hee allemaal!

Allereerst Stillewens Gefeliciteerd!!!:D:D

@Inlove: Wat een leuk idee die bedankjes zeg! Wij gaan denk ik harten lolly's doen, of een leuk kaarsje, met een kaartje eraan! en ik wacht nog even als de winkels vol liggen met valentijn, misschien zit daar nog wat leuks tussen!
    En leuk jurkje!

Hier gaan de voorbereidingen gewoon door:D
    Mijn jurk moet nog steeds genaaid worden, maar daar wacht ik zo lang mogelijk mee :D heb namelijk bandjes nodig, want hij zakt af, maar wie weet ben ik die straks ook wel niet meer nodig!

@Marieke: wat een gedoe zeg, met die assistent, dokters etc doen tegenwoordig zo moeilijk. Gelukkig dat je morgenvroeg wel mag bloedprikken!

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    even een ego berichtje.
    Heb me toch niet kunnen beheersen en heb een test gedaan.
    Helaas hartstikke negatief.
    bah... maar wie weet heb ik te vroeg getest ook al heb ik zo`n test gebruikt die je 4 dagen voor je NOD kan gebruiken.
    Ik wacht wel af de komende dagen.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kon het toch niet laten even te checken hier vanuit het conferentieoord :D

Stillewens, GEFELICITEERD!! Wow, geweldig! Hopelijk gaat alles goed en kun je er heerlijk van gaan genieten.

Marieke, raar dat ze zo moeilijk doen over een bloedonderzoek, de 5e ziekte en zwangeren moet toch gewoon bekend zijn bij de ha? Hoe voel je je verder?

Rodelief, blijft spannend he, ook al test je te vroeg en toch negatief, toch blijft er stilletjes een beetje hoop sudderen.

He, jopa, wat vervelend dat je je niet goed voelt... Hopelijk kun je er snel effectief verder mee, zodat er ook daadwerkelijk iets gebeurt en je minder pijn gaat helpen.
    Bedankt voor je altijd nuttige info! Helaas is klussen hier in dit conferentieoord niet mogelijk, ik slaap vannacht alleen :( maar misschien zijn de zwemmers van gisterenavond nog goed :D:D En morgenavond gewoon weer aan de klus!

Nou, ik ga zo op naar het diner, heb nu echt honger en erg intensieve dag gehad, dus daarna maar vroeg naar bed (nadat ik nog even check hier!! haha, kan het toch niet laten!)

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Heeft er iemand een antwoord voor mij?:(

En ik ben zo blij, de ongi is voorbij. (dat rijmt, haha) Klussen maar. Misschien is mijn cyclus nog van slag. Ben pas sinds 4 januari gestopt met de pil. Dus wie weet heb ik al eerder een eisprong. De kans is wel erg klein, maar je weet nooit. Positief denken.:D
    In ieder geval temp ik ook. Dan kan ik vast kijken hoe mijn cyclus nu loopt.

Liefs

8. gimena

gimena Niet meer actief

ik wil me hier aansluiten!
    aleen we beginne nu nog niet voor een 2e wondertje.
    we wouden 1 nov weer opnieuw stoppen met de pil.
    maar me pil is eerder op dus wel beginne iets eerder.

@stillewens Gefeliciteerd met je zwangerschap

9. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Welkom Gimena!

10. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Stoetel, als ik m'n krampen voel van de eisprong kan ik nog klussen (eisprong duurt 36 uur ongeveer) Het beste is natuurlijk wel om net voordat moment ook nog een keer geklust te hebben. Als je bijvoorbeeld weet dat je eisprong rond dag 14 zit, dag 12 ook alvast klussen.

Succes!

11. gimena

gimena Niet meer actief

over je vraag van de eisprong.
    ik krijg dat een nare gevoel met krampjes in me onderbuik!
    ik voel zelf waneer de eisprong echt is.
    dus dan maar klussen

12. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel!:)

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    welkom Gimena, pas net mama zie ik. Wat leuk!

Vermoeiend dagje, bah.
    Ik lees wel alles maar ben niet zo'n megaschrijver :D

14. gimena

gimena Niet meer actief

haha klopt.
    maar het is allemaal ons zo goed bevallen.
    dat we binnen een jaar toch een nr 2 willen :D

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    welkom Gimena!

Als na de krampen een eisprong tot 36 uur kan duren, hoelang blijft je ei dan nog in leven naderhand? (hopelijk zijn we dan met morgenavond klussen nog op tijd :)) Maar zaadcellen kunnen ook langer in leven blijven, dus wie weet....

Zo, nu ga ik na een vermoeiende, maar erg interessante dag slapen. (voor diegene die het interessant vinden, vandaag veel gesproken over gedrag, mijn eigen gedrag, waar dat z'n oorsprong in vind, wat ik eraan wil veranderen en hoe om een goede leidinggevende te zijn... best intensief en vooral erg persoonlijk... morgen weer een vervolg)

Morgenavond lees ik weer bij!

16. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Welkom Gimena!!
    Jeetje meid net moeder en nu alweer aan het denken over een volgend kindje. Goed hoor. Wanneer gaan jullie beginnen??

17. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Welkom Gimena. Wauw, jij denkt ook snel aan een tweede zeg:) De eerste 3 jaar werd ik al gek van het idee weer zwanger te worden:)

Klikt interessant hoor je cursus Chikai. Wel moeilijk lijkt mij als er ook naar eigen gedrag wordt gekeken (dat vind ik tenminste het moeilijkst tijdens de cursussen).
    Ik las laatst ergens dat zaadcellen wel 3 dagen kunnen blijven leven (ik dacht max. 24 uur).

He Rodelief wat jammer dat je een negative test hebt zeg! Hopelijk iets te vroeg getest...

Vervelend dat je droger het heeft begeven Liza, die heb je straks zo hard nodig (nu ook al.. maar straks helemaal).
    Jammer dat je zo misselijk bent.

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken. Ze ging het meteen naar boven naar het lab brengen en hoopte dat ze woensdag de uitslag al voor me zouden hebben. Ze gingen er haast achter zetten. Heel lief.

Door de stress slaap ik nog onrustiger dan dat ik al deed, dus nog moeier. Vanmorgen ook flink wat misselijker als eerdere ochtenden, ook merk ik dat ik sávonds flink misselijk ben.

Vanmiddag wordt mijn dochter weer gewogen en gemeten bij de dietiste. Ben benieuwd of ze wat is aangekomen. Het eten is nog steeds drama, behalve de danoontjes natuurlijk... :(

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Gimena, welkom! Nu al een 2e kindje.. wauw. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken.

Chikai, klinkt idd erg interessant zo'n bijeenkomst. (seminar, conferentie oid)

Rodelief, balen van die nega test, maar misschien heb je inderdaad te vroeg getest. Hoe snel heb je zwanger getest bij je vorige zwangerschappen? Ik ga duimen dat het gewoon raak is.

Marieke, fijn dat ze er een beetje spoed achter zetten. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. En heel veel succes bij de dietiste vanmiddag.

En ook al zo misselijk. Jij heb thet de vorige zwangerschap heel erg gehad toch? Waren er toen dingen die hielpen?

Jopa, hoe gaat het nu?

Stoetel, ik heb geen idee hoe snel je na de pijn je ei krijgt. Ik voel mijn eisprong uberhaupt niet. Wij hebben gewoon iedere 2 dagen geklust, en dat heeft prima gewerkt. :D

Inlove, rustig aan!

Zo, F. is vandaag een dagje naar het KDV, en M. is zijn zus helpen verhuizen. Net naar de fysio geweest, boodschappen gedaan en nu nog even schoonmaken (en even forummen natuurlijk)

Zo, ik ga even proberen iets te eten!

19. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi iedereen,

Het gaat niet zo goed, heel veel pijn, gisteren naar de haptonoom geweest en die heeft zelfs niets voor mij kunnen doen.

Wil voorlopig (zeker zolang ik mij helemaal niet goed voel) even afstand nemen van zwangerschapspagina. Ik blijf wel lezen hoor maar actief meeschrijven zit er niet in. Kost teveel energie. Volgende week woensdag weer overleg met de arts.

Tot snel,

(hoop dat jullie het begrijpen, ben nu niet zo gezellig helaas)

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ach jopa toch. Hele dikke knuffel van mij.

Neem alle tijd die je nodig hebt, ik hoop dat je je erg snel wat beter mag gaan voelen.

liefs,

Deel Deze Pagina