Jeetje jopa dat is niet leuk dat je zoveel pijn hebt. Ik begrijp dat je dan geen zin hebt om gezellig over zwanger worden te praten. Hopelijk levert het gesprek met je arts wat op en ben je gauw zwanger. lizab: Bij mijn vorige zwangerschap heb ik op dag 34 getest. Dus dat is over 4 dagen. Ik hou nog even hoop. Want teken van een ongi heb ik ook niet. marieke: Wat fijn dat er nu bloed is geprikt. hopelijk heb je gauw de uitslag en valt alles mee. Veel succes bij de dietiste met je dochter, hopelijk is ze aangekomen. all: ik baalde best flink van de negatieve test maar ik houd toch nog een beetje hoop. zondag misschien maar weer een testje. Verder gaat het wel goed hier. Even een pauze met de zindelijkheidstraining. Arme kind zit echt helemaal onder die waterpokken. Maar het worden al korstjes dus dat gaat de goede kant op. lekker gisteren bij mijn ouders geweest. gewoon ff lekker eruit. Volgende week maar weer wat dingentjes plannen. Zoonlief is dan als het goed is niet meer besmettelijk.
Rodelief, spannend nog even dus. Ik duim. Gimena, leuk hoor. Nou, we hebben zo een borrel dus oppas geregeld. Heb net stiekem een tafel gereserveerd in ons favo restaurant voor daarna. Heerlijk. Heb er echt zin in.
Oh wat leuk zeg Liza, gezellig samen uit eten Geniet ervan! He Jopa, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Natuurlijk snappen we dat je even afstand neemt. Veel sterkte meid! Heb je zoveel voorraad voor de pil, Gimena? Die gaan toch per 3 mnd normaal? Fijn dat de plekjes aan het indrogen zijn Rodelief. Hopelijk heeft hij er snel geen jeuk meer van. Spannend hoor zondag testen. Duim, duim duim Liza ik had op een bepaald moment zetpillen gekregen van de ha. Emesafene heette dit. Dit is speciaal voor zwangere vrouwen die te veel spugen. Het hielp ietsje... maarja alle beetjes helpen. Verder had ik biscuit in mijn nachtkastje liggen. Voordat ik opstond nam ik 1 zo'n biscuitje, dat scheen te moeten helpen. Verder heb ik geen tips. Ik zag net toevallig in het blad 'zwanger' lolly's staan die tegen de misselijkheid zouden helpen.. Nooit van gehoord... Mijn dochter was 4 cm gegroeid en 0,8 kg aangekomen, ze had nu een bmi van 13,8, ze is 1,26m. en 22,1 kg. Weer allemaal tips gekregen hoe we haar ongemerkt kunnen aan laten komen, room door de yoki en het eten ed. Kaas over de groentes, extra toetje overdag, de maaltijdvervang repen die je normaal gebruikt om af te vallen, hazelnootpasta, extra plakken beleg op brood en dat soort dingen. M. heeft net een beloningssysteem gemaakt voor zichzelf op advies van de dietiste. s'avonds binnen een bepaalde tijd haar bord leeg, sticker plakken en na 5 stickers een spelletje doen met mama oid. Ben benieuwd of het allemaal helpt. Over 6 weken moeten we weer terug voor controle. Ik was vandaag even bij de miss Etam. Die hadden positiekleding voor meer als de helft afgeprijst. Ik had 1 broek in mijn maat gevonden maar daarvan zaten de kontzakken zo laag dat het net was of ik een vierkante kont had. Verder zat hij beter als mijn eigen spijkerbroeken.. Ik krijg ze met moeite dicht en ze zitten flink knellend net onder mijn navel... Maarja.. toch die broek maar niet gekocht want het was een heel raar model.. Ik durfde nog geen broeken te kopen die niet waren afgeprijst.. Wel een mooi lang positieshirt voor 8 euro gekocht.. Kon ik niet laten liggen. Die kan ik dan misschien op mijn te strakke broek dragen, dan doe ik een elastiekje om de knoop heen ofzo dan heb ik wat meer ruimte. Wat een ellende om nu al niet meer normaal in een broek te passen...
@Jopa, Bah zeg. Echt vervelend die pijn. Geeft niks hoor dat je niet meer gezellig mee kletst. Ik snap wel dat je er even niet zo veel zin in hebt. Hele dikke knuffel van mij! Liefs
Dank jullie wel, op een ander forum heb ik mijn hele verhaal verteld (omdat ze het nog steeds niet weten waarvan het komt) en daar heeft iemand vandaag gereageerd met exact hetzelfde verhaal en de diagnose / behandeling die zij heeft gehad! Heel het verhaal uitgeprint en dit ga ik volgende week met de arts bespreken. Als hij niet luisteren wil ga ik naar een ander.....! Zal binnenkort, als ik mij ietsjes beter voel er iets over vertellen. Het is nogal wat...... zowel mijn man als ik zaten te stuiteren op de bank van herkenning! Wordt vervolgd, tot binnenkort!
Hopelijk heb je er iets aan en kun je, samen met je arts, dan inderdaad vooruit gaan denken! Veel sterkte en ook van mij uit een dikke knuffel Jopa!!! Blij dat ik weer thuis ben... Tja, over zwangerschapskwaaltjes kan ik nog niet meepraten! Heb trouwens dus echt gisteren mijn ei gehad, woensdagavond echt krampen gevoeld, vanochtend temp hoger dan die deze cyclus is geweest, dus... nu begint het lange wachten weer.... Fijne avond allemaal!
Lizab, Wat balen van je droger zeg! Dat komt nooit goed uit. Zijn toch weer grote uitgave... Jammer dat je je zo misselijk voelt zeg. Hopelijk gaat dat snel weer over. Oh, je gaat lekker uit eten in je favo restaurant! Heel veel plezier. Heerlijk. @all, Bedankt voor de felicitaties! Fairytale, Met de valentijn kun je inderdaad heel leuk bedankjes scoren voor je trouwen! Dit heb ik 2 jaar geleden ook gedaan. Dan heeft de xenos ook vaak erg leuk spul. En de wibra. Dus overal lekker snuffelen tegen die tijd, heerlijk. Inlove, Je bedankjes zijn ook erg leuk! Goed gedaan. Rodelief, Toch getest ja.... Mmm wat vervelend dat de test negatief is! Maar misschien heb je te vroeg getest. Gewoon proberen om rustig af te wachten hoor. Zolang je ongi nog niet begint is er nog hoop.... Fijn dat het inmiddels iets beter met je kindje gaat met de waterpokjes. Hopelijk gaat het nu snel over. Chikai, Veel plezier vanavond met klussen Hoe ging het op het conferentieoord? Oh, ik lees net dat het interressant was. Veel praten over gedrag. Dat zal best vermoeiend zijn ja. ps; je eicel sterft gemiddeld binnen 48 uur "na springen" af. Dus je hebt dan die tijd nog. Vandaar dat ze dus ook aanraden om om de dag te klussen rond je eisprong. Dan is de kans het grootst dat het wil lukken. Stoetel, Rond de tijd dat je je eisprong voelt, inderdaad aan de klus! Je bent dan nog niet te laat. Vaak heeft het eitje ook even nodig om "te springen". Op het moment dat je je eisprong voelt, is hij bezig om "te springen". Gimena, Welkom hier! Ik zie dat je nog een heel jong kindje hebt! Hoe gaat het ermee? Genieten jullie van jullie dochter? Marieke, Fijn dat je inmiddels bloed hebt laten prikken. Ik hoop dat de uitslag er ook snel is. En dat het een goede uitslag is! Hoe is het wegen van je dochter gegaan? Oh, ik zie dat jullie weer allerlei tips hebben gekregen. Succes daarmee. En alle beetjes helpen inderdaad. Probeer ook een beetje te ontspannen hoor. Ongeacht de uitslag van je bloed, er komt wel een oplossing voor. Ik zie dat je lekker aan het shoppen bent geweest. Dat is inderdaad een goede manier om te ontspannen En zo'n shirt mag je voor dat bedrag inderdaad niet laten hangen. En elastiekjes door het knoopsgat deed het vorige keer bij mij ook erg goed. Lang shirt erover. Buikbandje eronder. En niemand die het ziet hoor. Jopa, Wat jammer dat je lichaam momenteel zoveel energie van je vraagt. Ik snap heel goed dat je nu voor jezelf kiest en wat afstand neemt van het forum. Heel goed. Je moet altijd eerst voor jezelf kiezen. En wij lopen niet weg. Op het moment dat je je weer wat beter voelt, is het forum er gewoon nog hoor. Ik zou zeggen, pas tot die tijd goed op jezelf. En hopelijk zien we je hier weer gauw actief terug. Dat zou een goed teken voor je zijn. Hier heb ik een drukke dag op het werk gehad. Maar wel fijn. En nu lekker weekend! Heerlijk Fijne avond allemaal en een goed weekend!
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik vind het toch wel fijn om te weten. Zoals iedereen hier wil ik mijn ei niet missen! Liefs
Ik heb echt nooit stilgestaan bij t voelen van t ei. Zit ik op de bank vanavond en denk "bah wat een vervelende steken" kwartier later,,,,,,,,,,,waaaaaaaaaaa zou dat mn ei zijn wat ben ik toch een gaper hahaha. Heb VL maar ff gesmst dat ie moet presteren straks marieke fijn dat jullie tips hebben gekregen, hoop dat t werkt. Even een balans vinden in de koolhydraten en vetten want te veel vetten en te weinig koolhydraten heeft weer afvallen als gevolg. Ow echt alleen al t idee onbeperkt van die tiramisu toetjes enz te eten Heerlijk. Maar goed vaak als je t mag of moet dan wil je niet Rodelief, hoop dat je manneke snel van de pokjes af is! Jopa wat kan herkenning toch fijn zijn hè!!
Inlove, hahahaha. Wat vertel je dat mooi. klussen gelukt? Stillewens, en, voel je je ook al helemaal zwanger? Veel kwaaltjes? En wanneer gaan jullie het vertellen? Marieke, thnx voor de tips. Dokter heeft al geroepen dat als ik zo door ga hij er wel iets voor gaat geven. (ik hoop maar van niet) Voorlopig maar even wat extra multivitamine gehaald, zodat in niet echt veel tekort kom. Fijn dat je dochter wel iets was aangekomen. En afvalrepen om aan te komen?? Aha.. Maar wat zijn er dan veel manieren om toch wat extra's te geven. Ik verbaas me er helemaal over. Nou, ook hier komt er min of meer een buikje aan. Ik had het al een paar dagen 's avonds, dat ik tegen M. zei :"mijn darmen zijn opgezet", maar vanochtend zegt hij "ehm. heb je nu al een buik of ligt dat aan mij". tja.. Hier gaan we snel de zwangerschapskleding bij die familie ophalen. Daarnaast nog het een en ander van de vorige keer liggen. Kwam hier ook al bij een winkel met uitverkoop, maar ben dapper doorgelopen. Nou, chikai, aan de klus en wachten maar. Ik stuur vast wat HCG naar je toe! Jopa, ik hoop echt dat je je snel iets beter gaat voelen. Lijkt me een enorme opluchting dat je dat verhaal zo herkent. Ook al is de uitkomst niet leuk, je weet in ieder geval wat het is. Ontzettend veel sterkte, en ik denk aan je! zo, eten en de borrel waren super gezellig. Eten ging natuurlijk voor geen meter, maar het restaurant is zo bijzonder, leuk, vriendelijke bediening etc. En M. kon natuurlijk wel gewoon prima genieten van het heerlijke eten. Even wat tijd met zijn tweeen, gewoon de tijd om een behoorlijk gesprek te voeren. Nou, een geslaagde avond dus. Net al met F naar de bakker gelopen, en straks de laatste boodschappen doen. Verder rustig weekend. Jullie?
Lizab: Wat gezellig dat jullie uit eten zijn geweest. Dat moet ik binnenkort ook maar weer eens plannen. Komt er veels te weinig van. all: Hier een rustig weekend. Straks ff naar schoonmoeders. En vanavond komen vrienden eten en daarna lekker catannen. Kijken of ik weer eens kan winnen. Ik twijfel nog een beetje over de test maar misschien doe ik er morgen ochtend eentje. Fijn weekend meiden!!
Hier vanmorgen wakker gegild door een overenthousiast kind dat aan het winnen was met Wii-en.. Niet fijn met ochtendmisselijkheid.. Liza in die afvalrepen schijnen een hoop calorien te zitten omdat ze een hele maaltijd moeten vervangen, ik keek ook al raar maarja ze zal het wel weten. Ik hoop voor je dat die misselijkheid snel minder wordt hoor. Het is zo vervelend... Jij ook al een buikje. Wat raar he dat dat bij een tweede zo onwijs snel gaat. Mijn vriend keek gisteravond ook heel raar toen hij thuis kwam. s'Morgens valt het nog mee maar sávonds lijk ik wel 4 mnd zwanger. Ik was al aan het fantaseren dat ik toch een maand verder ben gezien mijn ongi vorige maand niets voorstelde. Mijn vriend schoot compleet in de stress want hij 'moet' nog zoveel in huis doen. Hahhaha. Leuk dat je zo genoten hebt gisteravond Ik blijf duimen voor je Rodelief! Het klinkt alsof je een leuk weekend voor de boeg hebt. Dat Catan heb ik nooit gesnapt. Ik heb hier mexica, dat schijnt net zoiets te zijn. Daar ben ik geloof ik ook te blond voor. Inlove, ik snap ook niet dat ze het niet over Koolhydraten heeft gehad. Maar ik geloof dat mijn dochter nu meer had aan onverzadigde vetten ofzo... Ik moet er zelf even een balans in zien te vinden ivm suikers. Dat in combinatie met haar hyperactiviteit gaat niet goed. Ik weet vanmezelf ook toen ik zo gruwelijk mager werd na mijn bevalling dat ik ook op de vette kwark, volle melk en eiwitproducten moest (gegarandeerd onwijs veel pukkels). 'Gelukkig' dit keer, kg te veel. Hahaha ik moest zo lachen om je krampen en je ei verhaal Hopelijk is er raak geschoten gisteravond hihi. Paste je al snel buikbanden Stillewens of kocht je een maat kleiner? 't Is inderdaad wel een goede om nog een buikband over het openstaande knoopgat te doen Vanavond ga ik gezellig met mijn oude collega's uit eten. Heb er veel zin in
nou hij zegt gisteren raak geschoten te hebben hahah dus we zullen zien! Bah nee die ochtendmisselijkheid gun je niemand, was daar maar een wondermiddeltje voor. Bedoel iedereen zegt dan "ja maar je krijgt er iets moois voor terug!" ja my ass, dan mag t nog ontzettend k*t zijn!
Hoi dames, Vinden jullie het erg mij ook van de lijst te halen? Ik ben eerlijk gezegd nog niet (genoeg) met kindjes krijgen bezig en vind het pijnlijk om te zien dat sommige al zwanger zijn en ik wil ook zo graag! Misschien als wij echt begonnen zijn ik me wel weer meldt maar voorlopig even niet. Ik wil ook graag wat afstand nemen. Liefs Fladdertje. ps: Jopa,dikke knuffel voor jou meid! Vind het k*t voor je.
Liza; Haha, ik ontvang graag wat HCG van je hoor! (ik ga er gewoon voor dat ik heel snel met jullie mee kan kletsen over een zwangerschap!!) Is het ook niet leuk om toch al wel een buikje te gaan krijgen? Wat handig dat je positiekleding bij wat familieleden kunt ophalen! Heerlijk om zo even lekker uit eten te gaan en lekker met zn tweetjes op pad, dat is ook belangrijk, alleen soms wat lastiger te creëren met een kleine hummel in huis denk ik! Rodelief; ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt over je test, blijft elke keer spannend denk ik! Leuk Catannen, het bordspel met uitbreidingen of? Ik vind het kaarspel ook leuk om te spelen, dat duurt tenminste niet zo lang! Hee Marieke, ook al lekker uit eten, gezellig! Wat lijkt het me lastig als je zo lastig zit met het eten van je dochtertje, het ene meer veel meer, maar dat heeft dan ook weer effect op het ander . Lastig, succes ermee! Fijn weekend!
Hallo allemaal, rodelief, nog een leuke avond gehad met catannen? Marieke, ook jij een leuke avond gehad? Wat grappig dat je vriend er al helemaal van in de stress schiet. Ach, dan is het natuurlijk ook wel heel "echt". Inlove, dat zou natuurlijk erg mooi zijn. hahahaha. Ik hoop voor je dat hij gelijk heeft. En was het maar ochtendmisselijkheid. Helaas is het de hele dag door. Fladdertje, ik snap het hoor! Heel veel succes en ik hoop dat alles goed gaat zodat je snel zwanger mag worden. Chikai, buikje is erg leuk, alleen wat lastig met mijn nieuwe baan. Nu moet ik het zeg maar wel echt snel vertellen. Nou, hier echt een rustig weekendje. Fijne dag allemaal!
Vanochtend weer een test gedaan en die was weer negatief. Ik denk niet dat het nog gaat gebeuren deze maand. Nou maar hopen dat ik gauw ongi word dan kunnen we weer door. Lizab: Hier een super gezellige avond gehad. Lekker gegeten, potje catan gespeeld en het spel van paul de leeuw. Super gelachen!! Vandaag ff lekker niks. En wel een beetje balen.....
Rodelief, wil je even een hart onder de riem steken. Weet hoe het voelt. Maar geen bloed is goede moed! Ik blijf nog even duimen voor je! @all, fijne dag vandaag!