Ik duim mee Rodelief! Dat spel van Paul de Leeuw is trouwens ook wel grappig, wij waren op oudjaar met een hele groep bij elkaar en toen hebben een aantal mannen ook dit spel gespeeld; dikke pret hadden ze! Hier ook een rustige dag, manlief moet werken (maar zit wel naast me op de bank), ik ben fanatiek bezig met Dr.Layton op de DS (een puzzel/raadsel spel) en straks ga ik een begin maken met het bewerken van onze film van het trouwen... (En tussendoor de was nog enzo....) Fijne dag!
rodelief, dat is balen zeg. Laat die ongi dan inderdaad maar snel komen, dan kunnen jullie er weer vol tegenaan. Fijn dat je avond wel leuk was!
He Balen Rodelief! Vervelend dat je lijf je zo in spanning kan laten he... Leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad Dat spel hoor ik meerdere positive dingen over. Leuk, je trouwfilm bewerken Chikai. Kun je het weer terug beleven Fladdertje ik snap het hoor. Ik wilde zelf al jaren een 2de, maar de tijd was er niet naar, ik vond het ook erg pijnlijk iedere keer als er weer iemand zwanger werd. Nog 4 mnd en dan kan je enthousiast meebeppen Hihi inlove, mijn vriend riep ook steeds, oh ik heb al raak geschoten hoor, voordat we het wisten. Wat een ego's kunnen die mannen hebben he, heerlijk. Nou ik hoop het voor je , het duimen voor jou gaat ook starten hier Ohja dat is een mindere kant van het buikje Liza, dat je het nu snel moet vertellen, Kerstkg's zullen ze ook niet intrappen... Hier een zeer gezellige avond gehad gisteren. Het eten was heerlijk. Veel gelachen dus ben weer helemaal opgeladen. Hier een rustige dag vandaag. Kindlief is weer aan het wii-en. Mee aan het zingen met sing a longs van High school musical. Het leuke is dat ze overtuigd is van haar eigen zangkunsten. Bij mijn vriend is zijn fantasie volledig te niet gedaan, hij dacht dat kleine kinderen zuiver konden zingen.. Die van mij zingt als een valse kraai in nood hahaha. Mijn vriend is met zijn grote liefde aan het spelen, zijn oude Amerikaanse auto (echt een vreselijk ordinair ding, zo'n slee, past niet in een parkeerplek). Hij heeft nu weer tijd om hem om te knappen (en dan nog benauwd in bed liggen van alles wat hij 'moet' doen in huis he...). Hij is dus helemaal happy nu, hij aait hem nog net niet hahaha. Ik ga zo maar eens heerlijk lekker lang onder de douche staan, kan niet wachten totdat we eindelijk een bad gaan plaatsen, en daarna maar eens rommelen in huis.
@stillewens.gaat goed hoor met Sophie ook.groeit aleen zo hard. donderdag naar de cb ben zeer benieuwt hoe groot ze nu is en hoeveel ze nu weegt. ze krijgt ook haar 1e prikje ben zeer benieuwt allemaal. hoe gaat het nu met jou?? hoe voel je je??
Lizab , Ik voel inderdaad de kwaaltjes nu ook. Haha. Had al een week last dat ik 's ochtends wat misselijk was. Maar nu is het sinds vrijdag gewoon de hele dag en nacht aanwezig. Dus ik hoop dat dat weer snel overgaat. Haha. maar Ach, heb het er graag voor over hoor. Je schrijft dat je alweer een buikje krijgt... wat bijzonder he? Rodelief, Hoe is het inmiddels met je? Wat jammer dat je vanochtend een negatieve test had. Ik blijf duimen voor je hoor! En dat je ff flink baalt kan ik mij goed voorstellen. Dat mag ook, het is zondag, lekker op de bank kruipen met een pot thee en een film. Heerlijk. Marieke, Haha, je kind dat je wakker gilt met wii-en. Heerlijk. Kan mij voorstellen dat dat niet prettig is als je je niet lekker voelt. Maar wat een enthousiasme, haha. Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je je wat beter voelt. Ik lees dat jij ook al een buikje gaat krijgen, ook heel bijzonder. En het schijnt inderdaad bij de 2e sneller te gaan. Ik wacht geduldig af. haha. Buikbanden, de vorige zwangerschap paste ik ze best snel. Maar dat wilde ik geloof ik ook, haha. Vond ze zo fijn zitten en als je een klein maatje uitzoekt, gaat dat best goed. Ze rekken dan vanzelf mee hoor. En dat verhult heel goed de knoopsgaten met elastiekje... Ik hoop dat je etentjes met oud-collega's gezellig was. Inlove, Ik duim mee dat hij raak geschoten heeft hoor! En dat jij dus een super bevrucht eitje hebt. Duim duim duim Fladdertje, Wat jammer dat je weer weg gaat. En dat je het pijnlijk vindt om te lezen. We hopen dat we je weer terug zien op het moment dat je er wel helemaal klaar voor bent... tot dan! Gimena, Fijn om te horen dat het goed met Sophie gaat. En wat spannend dat ze haar 1e prikje krijgt. Hier sliep mijn meisje veel daarvan. Ze moeten dat toch even verwerken met hun kleine lijfje. Maar dat hoort erbij en komt helemaal goed. En ach, slapen voor die kleintjes is toch goed, dan kunnen ze mooi groot groeien. Ben benieuwd hoeveel Sophie gegroeid is. Altijd weer leuk om te zien. Hier gaat het goed hoor. Alleen erg misselijk. @All, Het gaat dus goed hier. Alleen slaat de misselijkheid flink toe. Haha. Ik kan er nog wel om lachen. Ben blij dat er weer wat in mijn lijf gebeurd. En het is toch niet anders. Verder gaat het goed. Straks lekker ff samen met manlief een filmpje kijken. Fijne zondag allemaal! Groetjes
heb weer eens gewerkt poeh even uitpuffen en F ophalen. Chikai leuk pr Layton, heb m al uitgespeeld, erg leuk spel !!
Welke heb je uitgespeeld in love? De eerste heb ik nu uit, nu ben ik met de doos van Pandora bezig... Stillewens, ik hoop voor je dat je misselijkheid snel weg is! Lijkt me niet echt prettig, van de andere kant, voel je wel volop ontwikkeling in je lijf! Vanaf wanneer hebben jullie trouwens van die "zwangerschapssymptonen" gevoeld? Ik zit nu in de spannende periode tussen eisprong en NOD in. Marieke, fantiek kind heb jij! Leuk! Wii'en lijkt me leuk, je hoort er zoveel verhalen over. Maar dat je ook al een karaoke versie had, wist ik nog niet. Lekker hoor, zo even rommelen in huis! En tja een bad, ik vind het soms ook echt heerlijk ontspannend. Geniet maar fijn!
@stillewens. bij de geboorte woog ze 2795 en ze was 47 cm laaste keer bij cb was ze al 3590 51,5 cm. dus ben benieuwt wat het nu mag zijn
Goedemorgen, computerspelletjes, hmm, nee, daar heb ik niks mee. We hebben wel een wii, maar ook die staat nooit aan. Chikai, symptomen hier ong. ruim een week voor NOD. Met name mijn hormonen die op hol sloegen, en ik voelde me gewoon anders. Wanneer is je NOD? Gimena, dan groeit ze erg snel. Leuk hoor! Ik hoop dat alles goed gaat bij het CB en met haar prikje. @stillewens, toch is het stiekem altijd wel fijn dat de kwaaltjes toe slaan. Soort van bevestiging. Maar ook de hele dag misselijk, ik hoop dat het mee valt. Nog genoten van de film? @marieke, een man en zijn auto. hahahaha. Ik zie het helemaal voor me. En valszingende kinderen, dat doen ze bijna allemaal toch? Ik heb vanochtend maar eens een zwangerschapsbroek uit de kast gepakt. mt. 31 (m/l) maar nog km's te groot. Op de een of andere manier zitten mijn eigen broeken niet lekker, maar daar zal ik me dus toch nog even overheen moeten zetten. M heeft van de week 3 x examen in harderwijk, dus dan haalt hij wel meteen de kleding op bij die familie. Dat is allemaal mt. M, dus hoop dat ik daar niet in verzuip. zal wel meevallen denk ik. Vind het nog zo vroeg, voel me net zo'n aansteller. hahaha. Rodelief, hoe is het nu?\ nou, M. heeft bedacht dat hij de droger nog wel kan maken, dus daar is iets voor besteld. Ik zit dus al dagen zonder droger. Mijn hele bovenverdieping hangt vol met was (droogt voor geen meter) en ik heb wat bij de buurman in de droger gedaan, maar dat kreeg ik half nat terug. Daarnaast hadden we gister in een keer lekkage in huis. Onze dakgoot voor moet worden vervangen, maar de offerte die we hadden liggen was 4500 euro, en dat vonden we gewoon te duur. Ik geloof niet dat we nu nog een keuze hebben.
goedemorgen dames, Zag dat bij een aantal van jullie de kwaaltjes al aardig toeslaan! Misselijkheid is erg lastig, maar ja wat lizab ook al zei, ook een soort van bevestiging! Gimena: Spannend he zo'n eerste prikje! Vond ik ook, maar bij mijn zoontje viel het gelukkig allemaal erg mee, alleen 's avonds een beetje verhoging verders niks. Lizab: stertke met je droger en de lekkage, valt tegen hem die offertes, hebben wij ook al eens gehad! hier beetje druk weekend gehad! Vrijdag bleek dat Jeroen flinke longontsteking heeft (beetje vreemd dat de dokter dat woensdag nog niet kon ontdekken, maar goed). Hij kreeg een kurrtje mee en knap gelukkig wel aardig op. Hij hoest alleen nog veel slijm op, en dan gaat hij steeds erg kokhalzen, dus dat is wel een beetje sneu! Jeroen is echt een mama's kindje, dus wil de hele dag bij me hangen en 's nachts alleen maar bij me liggen! Is wel lekker hoor zo'n klein hummeltje wat zo graag bij je is, maar mn nachtrust heeft er niet echt baat bij, vannacht maar weer 2 uurtjes geslapen, net als de andere nachten, afgelopen week. Dus vanmiddag maar even meedoen met het middagdutje denk ik! Hier ook een man die er helig van overtuigd is dat hij heeft raak geschoten! Nou we wachten het rustig af heb ik gezegd! Heb wel steeds een wat vreemd gevoel in mn buik, maar dat zal wel tussen mn oren zitten! Nou ik ga maar eens aan de schoonmaak! Tot schrijfs!! Memoiikke
Even kort, ik probeer vanmiddag wel ff uitgebreid te reageren. Hier nog geen enkel spoor van een ongesteldheid. Ik snap er niks van. Nou hoop ik maar niet dat mijn cyclus ineens van de rel gaat. Het is dus maar gewoon afwachten maar dat is verdomde lastig want ik wacht er nu gewoon op want de hoop dat ik nu zwanger ben is wel vervlogen na 2 negatieve testen. He bah!!
Memoiikke, dat vreemde gevoel in de buik herken ik. Voelt zwaar en als ik op mn buik ligt, ligt t niet fijn. Denk dat t van t ontpillen is maar t voelt zo "zwanger" Ik ga er gewoon van uit dat t niks is, want t is nog veel te vroeg om iets te voelen. Ik heb wel veel vruchtbaar slijm, dus t was wel degelijk mn ei wat ik gevoelt heb. Dus met mn cyclus zal t dan denk/ hoop ik ook wel kloppen. Wat vervelend trouwens dat Jeroen longontsteking heeft en erg fout dat de arts dat eerst niet in de gaten had. Hoop dat ie snel opknapt! Lizab, smal dingetje ben je dan En nee je bent geen zeur, zeker bij een tweede heb je heel snel een buikje en dus zw kleren aan. En stiekum voel je je dan wel heel erg echt zwanger Gimena, succes met de prikjes. Gelukkig is t zo over en een beetje goeie arts/ verpleegkundige zet ze snel en zo pijnloos mogelijk. Daarna lekker knuffelen en jullie zijn weer blij. Komt goed (ook al komen bij beiden wat traantjes) Ik ben ook niet zo van de games. Maar we hebben een nintendo dsi ofzoiets. Daar zit een kaartje in waar je alle spellen op kunt zetten die je van internet haalt. Dus honderden spellen op de pc staan. Sommige zijn wel leuk. Zeker als je lang op de wc zit hhah ontspant wat meer (met t juiste spel, sommige spellen werken averechts) F weer naar de psz gebracht. Ditmaal zonder huilen, erg fijn!
rodelief welke testen heb je gebruikt. Ik teste ook pas vrij laat posi met F, ik was toen wel meteen 5 weken en een paar dagen zwanger
Oh jeetje, jij ook al zo'n man die vind dat hij alles kan maken Liza? Vervelend dat je nu met al die was zit zeg. Ik heb het 2 jaar terug ook gehad en toen had ik nog een inimini huisje... Werkelijk overal hing was te drogen. Gelukkig had mijn vriend hem toen vrij snel gemaakt hopelijk is die van jou ook weer snel heel. Oh wat een dure grap die dakgoten zeg! Ik wist niet dat dat zo duur was... Hier moet dat ook gebeuren maar mijn vriend wil ze zelf gaan vervangen. Vervelend dat je nu lekkage hebt zeg.. Ik had de tip www. leadz.nl (of com) gekregen om daar de klussen voor het huis aan te bieden. Daar krijg je diverse offertes en dan kun je zelf uitkiezen welke het goedkoopst is. Er staan ook reacties van klanten bij de klusmannen. Mijn voor en achtertuin staan erop en de offertes komen goed binnen. Hopelijk passen die andere zwangerschapskleren wel. Hahaha ik snap je gevoel helemaal, ik heb dat idee over mezelf ook. Ik ga toch morgen maar een positiebroek aanschaffen, heb nog maar 1 broek die een beetje zit, de rest gaat niet meer dicht. Zelfs als ik mijn buik inhoud blijft er een bolletje zitten. Wat naar dat Jeroen een Longontsteking heeft zeg! Arm mannetje... Fijn dat hij een beetje opknapt van het kuurtje. Hopelijk is hij snel weer helemaal beter. Slaapze vanmiddag! Hopelijk kun je een beetje bijtanken. Oh ik ben ook zo benieuwd naar Pandora's doos. Een vriend van mij zou mijn laptop volgooien met spellen voor op de ds waaronder de doos maar de tijd ontbreekt om even de laptop langs te brengen... Chikai ik heb alleen nog maar kareoke voor de kids gezien voor op de Wii, van disney zijn die. Je hoort jezelf niet meezingen, de microfoon versterkt het geluid niet (erg fijn voor ons hahaha) je ziet de hoogtes van de stem aangegeven worden in het beeld. Mijn dochter kan geen engels meezingen maar op haar manier doet ze dat toch en dit programma reageerd dus niet op de woorden maar op de toonhoogtes en melodie. De wii wordt hier door haar fanatiek gebruikt. Zelf hebben we periodes dat we weer heel fanatiek zijn en andere periodes kijken we er niet naar om. We hebben pas de resort sport en sindsdien zijn we weer druk bezig met de wii maar dat verwaterd vast binnenkort weer. Ik had al vrij vroeg symptonen maarja.. wat zit tussen je oren en wat is echt?? Ik had op dag 17 of 18 een lichte bloeding s'morgens en de dag daarna begonnen mijn borsten pijn te doen een week later begon de misselijkheid, ook rook ik al heel snel weer heel duidelijk. Een week voor het testen kreeg ik ook die witte bultjes rondom mijn tepels (toen wist ik zeker dat het raak was). Jij ook al aan de kwaaltjes Stillewens, ik hoop ook voor je dat ze snel weer minder worden. Oh die kleinere buikbanden is een goede tip. De misselijkheid wordt echt met de dag erger. Vanmorgen dacht ik vriendjes te moeten gaan maken met de wc en dat gevoel is helaas nog niet weg... Bllggg.. Ik ben ook vreselijk bang dat ik weer hetzelfde krijg als met mijn dochter, daar mag ik niet aan denken van mijn vriend want hij zegt dat ik het dan zelf op ga wekken. Pff.. makkelijker gezegd dan gedaan... Ik ben in een weekend tijd 2,8 kg aangekomen, how is that possible??? Vast die kroketjes van zaterdag... En ik was zo blij dat ik 2 kg. kwijt was.. die zijn dus weer terug... Als dat zwangerschapkilo's zijn dan ben ik over de helft van het totale gewicht wat ik had bij mijn dochter... da's toch wat... Mijn dochter vind dat ik een dikke buik krijg, ook snapt ze er niks van dat ik deze week thuis zit en niks meer kan eten s'morgens. Ik zit met moeite wat yoghurt naar binnen te werken.. We hebben besloten het toch maar vanavond te gaan vertellen want ze raakt helemaal door de war. We gaan haar wel uitleggen dat het nog zo klein is dat er eerst nog gekeken moet worden of het wel gezond is. Goh.. hoe leg je zoiets uit aan een kind van 8?
MMI (even afkorten hoor. ) balen dat jeroen longonsteking heeft zeg. En die dokters af en toe.... Ik hoop dat hij snel op zal knappen. Rodelief, balen zeg. Ik ben bang dat er niks anders opzit dan afwachten.. grrr.. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niks. Inlove, altijd fijn dat het wegbrengen naar de psz zo goed ging. Wanneer is jouw nod inlove? En dat smalle ding valt wel mee hoor. Ik ben heel lang, en een aardig normaal figuur (1.85 m) voordat ik zwanger werd van F was ik wel echt slank, maar dat scheelde een hoop kilo's met nu. hahahaha. Marieke, wij hebben een erg oud huis (1900) en dus een klassiek model dakgoot met allerlei sierlijsten. De offerte was een soort van kunstof, amper te onderscheiden van hout, maar we gaan dus toch voor de houten variant. En idd, hier ook een man die alles zelf "denkt" te kunnen. Kan hij ook wel, hij heeft alleen niet zoveel geduld en wil dingen nog wel eens een beetje afraffelen. En thnx. voor de tip, zal eens even op die site gaan kijken. En ben blij dat jij ook al aan de positiekleding gaat. (sorry ) dat bolletje ken ik wel. En heel veel succes met vertellen. Goh, de misselijkheid neemt daar ook al vervelende vormen aan. Hoop voor je dat het meevalt. Hier nog geen gram aangekomen, maar ook niks kwijt. Lijkt mij prima dus.
nod uhm als ik de calculator van hier even raadpleeg, zou ik 1 feb kunnen testen Eerste dag van je laatste menstruatie:4 januari 2010 Een beetje vruchtbaar:15 januari 2010 Vruchtbaar:16 januari 2010 Erg vruchtbaar:17 januari 2010 Eisprong:18 januari 2010 Innesteldag:23 januari 2010 Vanaf hier kun je testen:1 februari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:11 oktober 2010
Oh spannend Inlove!! Oh dat klinkt mooi zeg dat dak van jou lizab. Wat kunnen ze dat kunstof mooi maken he. Ik zie het hier bij diverse woningen in de kozijnen, het is net van hout en dan toch kunstof. Hier ook een hoop kg verschil als toen ik zwanger was van mijn dochter. Toen was ik eng dun, 63 kg bij 1,80 lang. En nu helaas door de med. van een paar jaar terug schommel ik tussen de 75 en 80 kg. Nu in 1 weekend tijd zit ik op 81,8 aaahhhh... ik ben nog in shock... Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om iets in het huis te doen... iets in mijn achterhoofd zegt... je hebt een vrije dag hoorr... Verder dan een was in de wasmachine en de afwas ben ik niet gekomen...
o, marieke, zo herkenbaar. hier was het 65 kg bij 1.85 en nu 75 bij 1.85. En gewoon een dagje niets doen moet ook kunnen.