Ik ben er zo ven overtuigd dat ik zwanger ben!! Is dat zo raar..... Ben nog steeds een beetje misselijk en werd net ook duizelig. Ik ga weer met die digitale testen want daar heb ik er nog 2 van in huis. zonde dan om andere te kopen.
Hee Liza, wat heerlijk zo werken! Ik werk momenteel ook minder, heb onbetaald verlof voor 2 dagen tot 1 mei, omdat ik bij een ander bedrijf werkte om nascholing te geven aan basisschooldocenten. Daar heb ik echter mijn baan opgezegd, dus mijn werkweek ziet er nu heerlijk uit: maandag klas, di / woe "vrij", donderdag studie, vrijdag klas! Over de inspectie gesproken; wij hebben het afgelopen jaar veel vooruitgang geboekt,dus ik hoop dat dat ook geconstateerd en bevestigd wordt! Maar het blijft wel spannend, zo'n bezoek! Over taart gesproken; ik zal vanavond een foto posten van een taart die ik heb gemaakt voor mijn collega'tje. (maar stel dat die ook zp leest, dan is de verrassing er af!, daarom na de kraamvisite een foto hier!) Rodelief, dat is helemaal niet raar. Zou je lijf je zo voor de gek houden, dat geloof ik niet! Succes!!!
Ik hoop het zo! testen zijn van clearblue toch? ik heb al even op de site gekeken, maar kan niet vinden vanaf hoeveel HCG ze het kunnen meten. Laatst was er hier iemand (cindy24) en die testte pas na weet ik hoeveel dagen overtijd positief (8 dagen oid) Dus het kan prima.
Nou dat geeft weer een beetje hoop. Bij mijn vorige zwangerschap bleek het in het begin ook een tweeling te zijn dus misschien dat ik daarom na 34 al positief teste. Ik wacht nog heel even maar ik denk niet dat ik het red tot zaterdag.
Chikai, Wat grappig dat jullie die onderwerpen met je klas behandelen, over eenlingen en tweelingen. En misschien heb je wel een innesteldag vandaag. Voel je iets anders als normaal? Succes met de thuiswerkzaamheden. Lizab, Ach wat naar van F! Ik hoop dat het meevalt hoor en dat ze snel opknapt. Wat vervelend toch. Helemaal zo vlak voor haar verjaardag ook nog. He bah. Ik lees net dat je bij de dokter bent geweest en dat ze aan de medicijnen moet. Hopelijk slaan die snel aan. Sterkte en beterschap voor haar. Wat een fijn werkrooster heb je gekregen! Heerlijk zeg. Rodelief, Voor jou blijft het dus spannend nog.... nog steeds geen ongi in aantocht. Ik blijf toch duimen dat het raak is voor je. Zeker aangezien je de vorige keer ook pas later positief testte. Het kan dus nog wel.... ik duim nog ff door. En inderdaad proberen te wachten met testen tot zaterdag.... dan kan het eventuele hcg gehalte alleen maar hoger zijn geworden. Hier gaat het goed. Ben erg druk voor mijn werk. Dus daar ben ik wel een klein beetje moe van. Maar ach, dat gaat wel weer over. Fijne dag allemaal.
Hoi hoi, Ben ik ook weer eens. Rodelief: wat ontzettend spannend zeg. Zaterdag pas testen? Succes met wachten. Chikai: succes met thuis werken. Lizab: jij hebt idd een lekker vooruitzicht met werken. Hoe voel jij je? Knuf voor je dochter. Stillewens: hoe gaat het met jou? De rest weet ik ff niet, heb niet alles gelezen. Hier alles prima, alleen druk gehad en niet veel achter de pc.
Heej @rodelief: Spannend hoor, ik hoop echt zo dat het raak voor je is! Wachten duurt lang he! @Lizab: Vervelend dat je dochtertje ziek is! Hoop dat ze er snel weer boven op komt! @all; Hier net de fotograaf afgezegd voor de bruiloft, echt super balen!:x En even een belangrijke vraag: Ik zei gister dus dat ik een vroege eisprong had, mijn pijn begon gisterochtend, alleen heb ik het nu nog, best wel pijnlijk ook, zolang kun je toch niet een eisprong hebben? En heb je nou voor je eisprong pijn? of de eisprong is er tijdens de pijn? Weet iemand dat?
Fairytale, Wat spannend dat je wat voelt gebeuren in je buik. Ik voel de pijn dan altijd voor de eisprong. Dat is het moment dat je ei op springen staat, dat is een zeurderig gevoel. Op het moment dat je ei gesprongen is, is de pijn vaak ook over. Dus.... aan de klus! haha. Wat balen dat je de fotograaf hebt afgezegd! Hoe dat zo? Of heeft de fotograaf jullie afgezegd? Succes dan met het vinden van een andere... Hier gaat het goed hoor. Druk, maar goed.
@stillewens: Ja erg spannend, Oke ja ben ook al druk op internet aan het zoeken, dus als het eitje is gesprongen, ben je vruchtbaar? Of juist niet meer? ik snap er niks meer van haha, Nee de fotograaf heeft zelf afgezegd, echt een super lullig berichtje via hyves, hij zei dat hij niet meer kon komen, niet echt duidelijk een reden, en hij vond het vervelend dat hij het nu pas zegt. Dus nu druk op zoek naar een andere.
Nou Fairytale, dat vind ik echt geen stijl zeg! En vooral de manier waarop, zo via hyves... Succes met zoeken. Ik snap er ook geen hout meer van; voelde woensdagavond echt zo'n stekende pijn rechts in mijn buik, temp ging donderdag omhoog, slijm(sorry) was echt draderig, maar nu berekent fertilyfriend ineens dat mijn eisprong zaterdag pas was.... Dat schiet niet op, alleen vrijdagavond nog geklust, maar daarna niet meer... Hmmmmm..... :x Hmm, innesteldag, ik vond dat ik gisteren echt een "buikje" had die behoorlijk gevoelig was (maar volgens manlief had ik teveel gegeten... dat was niet zo, maar goed )....
ff. ego hoor.. Ben strondberoerd vandaag... Heb het idee dat ik eerder grieperig ben dan dat het de hormonen zijn. Vanmorgen nader kennis gemaakt met de wc. Blllgg... Zware hoofdpijn maar durf niets in te nemen. Vanmorgen op een goed moment wel ff de stad in geweest met een vriendin, heb een mooie positiebroek gekocht en oh.. wat zit dat heerlijk. Mijn vriendin was helemaal verbaast dat er al zo'n buikje zat. Ze heeft het idee dat ik verder ben dan dat we denken (heb ik zelf ook steeds het idee, ik ben heel benieuwd). Liza, veel beterschap voor F! Ik hoop voor haar dat ze voor haar verjaardag weer opgeknapt is. Lekker dat je je nieuwe rooster binnen hebt. Wat moet dat een heerlijk vooruitzicht zijn om terug in dagen te gaan Rodelief nog steeds in twijfel zie ik? Wat vervelend... ik blijf duimen op een mooie positive test! Verder ben ik ff alles kwijt... Oh ja.. dochter is super blij dat ik zwanger ben. Ze blijft maar tegen mijn buik praten en de glimlach is niet meer van haar gezicht af gegaan. Ze begrijpt geloof ik dat het nog wel heel vroeg is en dat de natuur kindjes soms niet af maakt waardoor ze nog kwijt kunnen raken. Ik heb plaatjes laten zien van hoe het er nu uit ziet en wat er nog allemaal moet groeien. Ze heeft het vandaag super trots aan haar juffen verteld en zij deden lekker enthousiast mee. Hier een zeer blij kind dus. Fairytale wat vervelend dat je fotograaf op zo'n stomme manier heeft afgezegd.. da's ook niet proffecioneel. Hopelijk vindt je gauw een nieuwe. Chikai bij mij was die eisprong geloof ik ook een week te vroeg, wat jij verteld had ik een week voordat de eisprong zou moeten komen. Mijn buik deed er een paar dagen pijn van, heel ongemakkelijk. En als je eisprong zaterdag was en je had die vrijdag geklust kan het nog raak zijn hoor. Zaadcellen blijven ruim 2 dgn leven, goede zelfs 3 dgn. Nou ik ga weer ff plat, ik ben zo misselijk.. bedenk me nu ook dat ik vergeten ben eten te kopen.. Ook fijn... pffff...
Zo beroerd en dan toch nog posten op het forum, wow! Veel beterschap Marieke!! O ja, de foto van het geboortetaartje voor mijn collega: (kaartje was een lieveheersbeestje met de naam tussen allemaal bloemetjes) (de rand is paars marsepein waar met witte letters gefeliciteerd op staat)
Hmmm... chikai ziet er lekker uit. En wat is jouw temp mooi aan het stijgen. Spannend. Marieke: beterschap. Fairytale: wat vervelend dat de fotograaf afgebeld heeft. Moet je weer een nieuwe vinden, succes meid.
Goeiemorgen allemaal! Ik kan alleen niet zelf proeven, haha, maar dat zou ook niet goed voor me zijn; het is ook erg leuk om taartjes weg te geven! Het is nog erg rustig hier, tot straks!
jammie!! Die ziet er heerlijk uit! Als ik dat zo zie kan ik niet wachten op mn bruidstaart. Baily's vulling en speciaal voor ml een mini taartje met wiskey vulling. Eigenlijk vind ik de marsepein/ fondant bedekking met de botercreme eronder veel lekkerder maar goed, t water loopt al in mn mond. Gisteren een rare dag. Heel de dag zeurderige, zware buik en roze, bruinachtig slijm bij t afvegen. Na een stukje rennen zelfs in mn broek (fijn) T lijkt me voor een innesteling veel te vroeg. Nu had ik even op internet gezgocht en t kan dus wel. Vrijdag geklust, stel t was meteen raak dan zou vanaf 4 dagen erna wel een innesteling kunnen zijn. En t zijn er 4. Maar goed heel onwaarschijnlijk en ga mezelf niet gek maken (wel lastig als je lichaam zo doet) Wij zouden echt gewoon rustig aan doen en kijken hoe en wat, maar merk dat t toch moeilijk is, want nu ik me zo voel vind ik t toch weer heel spannend. En zal t ook weer een teleurstelling zijn als t niet raak is. Wat zit de mens toch raar in elkaar
Heey allemaal.. @rodelief: Spannend hoor, hoop het echt voor je! @Chikai: Wauw die taart ziet er mooi en heerlijk uit! Hier gaat het niet zo heel geweldig, vanmorgen werd ik wakker met vreselijke pijn in mijn onderbuik, voelt nog steeds als eisprong pijn, alleen ben er dan nu wel zat van na 3 dagen? het wordt steeds erger, en ik moet straks ook nog werken. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, ik ben er gewoon misselijk van. Ben dus blij als die voorbij is!
Oh Rodelief wat een spanning zeg!! Wat vervelend dat je zo lang buikpijn houdt zeg Fairytale.. Hopelijk is het snel weer over. Ik had dat ook Inlove, ik dacht dat ik ongi was geworden maar waarschijnlijk was dat ook een innesteling. Volgens mij op dezelfde cyclusdag als jij het nu hebt... Het was alleen maar een ochtentje.. Ow wat spannend zeg! Wat een mooie taart Chikai! Knap hoor! Ja ik verveelde me dood.. Ben geen type om op bed te blijven liggen (heb het idee dat ik mezelf dan alleen maar zieker voel), al heeft mijn lijf me vandaag wel terug gefloten. De hele ochtend op bed gelegen totdat het weer tijd was om mijn dochter te halen... Vandaag ook weer een zware dag... Heb echt vriendschap met de wc gesloten deze week, in 3 dgn tijd 3 kg eraf want ik hou niks binnen (en ik heb zo'n ontzettende honger...). Weet echt niet of het nu gewoon een buikgriep is of dat het aan de hormonen ligt, ik heb zo'n zeurende buikpijn ook... Zelfs de trap op lopen is me te zwaar (door het weinige eten denk ik). Hopelijk is het snel weer over want de moederplicht roept toch.. Vanmorgen contact gehad met de huisarts, helaas is de uitslag van het bloedonderzoek nog niet binnen... Morgen tussen 12/13 uur nog maar een keer proberen... Mijn vriend belde helemaal uit zichzelf om naar de uitslag te vragen, ik was helemaal verbaast, normaal onthoud hij helemaal niks maar hij maakt zich nu toch wel druk. Hij vraagt nu ook steeds of mijn griepje nu niet schadelijk is voor de baby. Erg lief allemaal.. nu nog uit zichzelf iets in huis doen om me wat uit handen te nemen hihi.
Inlove; hoe gaat jullie bruidstaart eruit zien dan? In dit taartje zat limoenbavarois, maar je kunt er ook baileys vulling indoen of whiskey vulling en dan wel gewoon marsepein/fondant erom heen... Maar misschien smaakt dat samen niet zo lekker, zoet met alchohol? (ik drink geen alcohol, dus ik weet dat ook niet). Raar dat je lijf zo vreemd doet he, ik dacht donderdag mijn eisprong gehad te hebben en zondag had ik echt de hele dag een "dik buikje". 's Ochtends en 's avonds voel ik soms een vlaag van, hmm, voel me niet zo lekker, maar dat is zo weg. Wel moet ik heel veel plassen, maar ook ik denk; ik moet mezelf niet opfokken, anders is de teleurstelling erg groot... Maar overal waar ik kijk of lees of hoor of zie ik zwangere vrouwen, wordt er verwezen naar vanalles... (of ben je gewoon über alert??) He Marieke, zo vliegen de kilo's er inderdaad wel af ja! Hopelijk kun je deze vriendschap snel verbreken, echt fijn is anders! Ik hoop dat je snel weer opknapt... Heb je een laptop trouwens? (Kun je ook in bed forummen!)
Jeetje Marieke wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg, bah! Hoop dat dat snel over is! Chikai, das zeker lekker we hebben er al proeftaartjes van gehad onze taart gaat er ongeveer zo uitzien http://media.cakecentral.com/files/thumbs/t_the_corpse_bride_cake_web_165.jpg De poppetjes worden wat anders en de kleuren worden anders. Een oud collegaatje maakt m FriemelFrummelFeest - Home En jij ook al zo;n raar gevoel. Marieke ook al, oooow maak me gek. Zou zo mooi zijn als ik zwanger zou trouwen hihi maar ik blijf geduldig! F is niet lekker, morgen ook maar niet naar de psz. Vannacht tot 3uur lopen spoken en om 8uur wakker. Vanmiddag van 12 tot 15 geslapen. Gisteren wilde ze haar fles niet (als ze niet lekker is geef ik haar een fles en daar een pcm gemalen doorheen) dus toch maar een zetpil erin gedaan. Heel veel verzet en gegil dus vandaag maar snel vloeibare pcm gekocht. Straks even door de yoghurt mikken.