@Jopa, Leuk dat je er weer bent! Ik wens je veel succes in het ziekenhuis in Belgie. Hopelijk kunnen ze je daar beter helpen. En natuurlijk heel veel succes met het zwanger worden traject. Ik duim voor je dat je snel een beebje in je buik hebt. Want zenuwpijn lijkt me wel erg ververlend hoor. @Lizab, Wauw, wat een mooi buikje al! @Rodelief, Mijn duimen draaien overuren hoor!!! Liefs
ppff sorry dames heb even alles bijgelezen. Vanmorgen een heel verhaal en toen plaatste hij t niet omdat t topic dicht was. Als reactie kreeg ik dat we een nieuwe moesten openen omdat t topic te groot werd,,,,, Op t werk iemand niet goed geworden. Epileptisch insult, daardoor eten in haar longen en slokdarm. Stikken en daarop een hartstilstand. 15 min gereanimeerd toen zh en daar weer pols. Ligt aan de beademing en coma. Denk dat ze t niet red. Dus heftige dag. Nu net kruipt F op mn schoot en spuugt de 2 flessen drinken over me heen uit. Gelukkig al heel de dag niks gegeten, dat scheelt in de rommel. Dus die ligt in bed. Zelf vreselijk gespannen buik en gevoelge tepels, ook donkerder. Fijn dat ontpillen (of,,,,)
Jee zeg Inlove, dat is heftig geweest vandaag! Is het een collega van je? Hopelijk wordt januari een vruchtbare maand, als ik zo alle hoopvolle reacties lees!
Jeetje Inlove wat een heftige dag zeg. En zoals chikai ook al vroeg is het een collega of..?? NOg steeds geen spoortje van een ongi te bekennen. Ik wacht echt tot zaterdag maar mijn hoop word toch wel steeds groter.... Nog even geduld.
Goeiemorgen allemaal! Nog 1 dagje wachten dan Rodelief!! O, wat is dat spannend zeg! Hier lekker geslapen, als een blok , en voel me weer helemaal als vanouds (al had die misselijkheid nog wel een week of wat mogen blijven "hangen" ... maar we zullen zien wat de dag en avond brengt). Vandaag weer voor de klas, dus waarschijnlijk tot vanavond en een fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! Rodelief, nog 1 dagje meid. Spannend hoor. en fijn dat er iig nog geen ongi te bekennen is. Inlove, heftig zeg. Wat een verhaal. En F. voelt zich echt nog niet zo lekker dus. Beterschap. En dus ook al wat symptomen. Spannend. Chikai, gelukkig weer een behoorlijk nachtje dus. Tekort kan je inderdaad opbreken. Werkse! Jopa, fijn dat jullie meteen dat traject al in mogen. En super toch, dat je dochter naar de psz kan. Gelijk heb je. Niet alleen voor jou fijn, maar voor je dochter ook erg leuk. Rustig aan! Fairytale, ook bij jou is het dus spannend. Marieke, ik hoop dat je vandaag de uitslag krijgt. En wat grappig dat je hetzelfde merk hebt gekocht. Ik heb al een spijkerbroek van dat merk van de vorige zwangerschap, maar die is echt nog te ruim. Ze vallen zo lang, en omdat ik erg lange benen heb, zijn het ongeveer de enige leuke, betaalbare spijkerbroeken die ik gedurende mijn zwangerschap kon vinden. Oja, hier stonden de lampen gister ook al om 15.00 uur aan. Stillewens, de tip van de warme kruik zal ik onthouden. FIjn dat het gewoon goed gaat, en balen dat ook jij misselijk bent (voorspeld niet veel goeds voor de anderen. hahaha) In dit topic ben je volgens mij snel zwanger en erg misselijk Hier geen MvM. Vorige keer wel, maar ik werd enorm misselijk van die groene bussen, en ik hoor te veel verhalen dat de hormonen voor hele andere dingen gebruikt worden (afslankpreparaten) Zo, rust is hier weer een beetje terug. Einde van de middag geen visite meer gehad, dus eindelijk de tijd gehad om een beetje op te ruimen. F. net al naar het KDV gebracht. Vanmiddag arbeidsvoorwaarden gesprek, boodschappen doen voor zondag (morgen hele dag cursus) en een stapel werk van de politiek.
Oh meiden, ik schrik me net rot. Ik zit in de OC van het KDV/BSO waar F. heen gaat. Nu blijkt er een vervelend voorval op het gebied van ongewenst sexueel gedrag voorgevallen te zijn op de BSO. En hierin zijn aardig wat fouten gemaakt. Brr. Ik ga er verder niet te veel over zeggen, maar ik heb net de brief gelezen met het hele verhaal, en ik ben helemaal overstuur. Bah.
hoi hoi dames, sorry even niks van me laten horen, was erg druk de laatste week. heb dan ook niet alles bijgelezen! Spannend hoor rodelief! wel fijn dat er nog niks qua ongi is! Gelukkig lekker geslapen chikai! wat kan je daarvan opknappen he!! inlove, balen dat F nog niet lekker is! En wat een heftig verhaal vertelde jij zeg, jeetje, moet je vast even van bekomen! sterkte! Nou j. is weer aardig opgekanpt van zn longontsteking, gelukkig! heeft alleen ontzettede rode billetjes gekregen van de medicijnen, leken echt wel brandwonden en super erg gloeien! dus nu daar weer een zalfje voor. zo te zien werkt het al wel aardig, na pas 1 keer insmeren. ik heb hem net weggebracht naar kdv, pas voor de tweede keer! hij is 2 weken geleden voor het eerst geweest, en vorige week niet omdat hij ziek was, maar nu was hjet echt brullen. Goh ik moest ook echt even wat wegslikken hoor, voelde me net een klein kind! Voreger vond ik die verhalen altijd onzin, dat moedrs huilen als het kind voor het eerst naar school gaat, maar ik ken nu het gevoel!! Ik had me voorgenomen om niet zo bezig te zijn met zwanger worden, maar geloof niet dat het gaat lukken! ik tel echt de dagen tot ik mag testen als er geen ongi komt! echt zo erg!! Maar goed, sorry voor het lange verhaal mensen, ga nu maar eens even soppen, en daarna even lekker rijden op mn paard. Groetjes!!!
Even kort, Nog steeds geen ongi en zit op dag 37.... aaahhh ik moet me echt bedwingen om geen test te doen. Maar ik wacht echt tot morgen..... Vanmiddag kom ik ff reageren. Nu ff heerlijk een dagje met mijn kleine vent.
Was een cliënt, geen collega gelukkig. Maar goed ik werk met ouderen met handicap dus helaas is dit wel vaker. Toch wel weer iedere schrikken, maar hoort erbij. Liza wat een schrik zeg! Bah ow Fenne trekt en roept, ben er strals wel weer xx
He liza, wat een nare toestand. Helaas gebeuren die dingen te vaak. Ik moet zeggen dat wij zelfs op mijn groep problemen hebben met een kindje van 3,5. Zo vroeg begint dat al blijkbaar, we staan te springen om hulp van de pedagogisch coaches maarja.. eer dat dat gebeurd... Ik hoop dat jullie er uit gaan komen zeg. Wat is jullie positie hierin? Goh bij jou ook al flink schrikken inlove. Lijkt me heel naar om mee te maken. Wat knap dat je je kan bedwingen tot morgen Rodelief! Duim, duim. Ik ga mijn dochter weer van school halen, zie dat het alweer tijd is..
De OC was hier helemaal niet van op de hoogte. Er is uberhaupt verzaakt de ouders voldoende te informeren, ondanks meerdere incidenten. Beloofde acties zijn niet uitgevoerd etc. Bij het laatste incident (een paar dagen geleden) was een ouder het zat, en heeft het nu dus bij ons neergelegd. Aan ons dus om te onderzoeken in hoeverre afspraken niet zijn nagekomen/er fouten zijn gemaakt/ en hoe we dit op gaan lossen en gaan voorkomen dat het niet meer gaat gebeuren. Ik heb net eerst maar eens voor mezelf op een rij gezet wat ik wil weten (mbt gevolgde procedures etc.) Als ik bedenk wat er is fout gegaan, pffff, wat ben ik boos zeg.. dus vanmiddag veel overleg en zsm een ingelaste vergadering/gesprekken kdv/bso etc.