Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    lizab: gelukkig dat is weer een beetje een zorg minder.

Vandaag heb ik nog een uitslag binnengekregen van een bloedonderzoek dat met de zwangerschap van Michiel* van toepassing was. Een bloedwaarde was aan de hoge kant tijdens de zwagerschap en als die nu ook weer hoog zou zijn dan moest ik medicijnen spuiten als ik weer zwanger werd. Maar gelukkig de waarde bleek nu laag te zijn. Een pak van mijn hart.

Ik denk toch dat ik ongesteld ga worden.... zucht.....

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hallo dames!!
    Ik kom me hier even tussenvoegen. Lijkt me wel leuk al wat mensen te kennen voor t hele NOD gebeuren begint en mamatopics enz.

We hebben al een mooie dochter van 2 en 31dec slik ik mn laatste pil. Dan gaan we voor de 2de. Tussendoor gaan we in febr ook nog trouwen. Dus hopelijk is 2010 een geweldig jaar voor ons.

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Rodelief, Fijn dat de uitslagen goed waren. Ga je ongesteld worden? Balen joh!

Inlove, Welkom. Leuk dat je mee komt kletsen. En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! En wat een mooie dag om je laatste pil te nemen. :)

Hier verder niks te melden. Ga er een gezellig avondje van maken met mijn lief. Nog even aan de klus (ben ondertussen volstrekt kwijt wanneer mijn eisprong zou moeten komen) dus gewoon omdat het zo leuk is! hahahahaha.

Nou, fijne avond!

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Inlove, welkom hier en veel succes alvast. Spannend he opnieuw zwanger raken? Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en geniet ervan in februari, welke dag in februari is de grote dag?

@Lizab, goed dat de overeenkomst is getekend, dan weet je waar je aan toe bent! Succes met de laatste zware loodjes op je werk. Goed dat je je netwerk hebt aangeschreven! Is altijd goed!

Heb je enig idee wanneer je eisprong ongeveer is? Natuurlijk is het niet erg als je het niet weet en je het veel klussen niet erg vind....:D
    Gefeliciteerd met je schoonmoeder, wat voor werk doet je man?

@Rodelief, gelukkkig zijn alle uitslagen goed! Vol goede moed naar een tweede kindje! Hoezo denk je dat je ongi wordt? Ook ongikrampen kunnen een "teken" zijn dat je zwanger bent. Geen bloed geeft moed he? Succes met afwachten.

@All, hier een minder dagje! Het afbouwen van de medicijnen (elke drie dagen 1 tablet) valt mij zwaar. Maar goed even doorzetten! Het is voor een goed doel! Vandaag naar de arbo geweest, over een paar dagen krijg ik het verslag en moet ik mij gaan melden bij het UWV. Ben benieuwd!

Trouwens, moet dit weekend ongi worden daarna gaan we temperaturen en volgende maand toch proberen mee te pakken. Dan zal ik net van de medicijnen af zijn. SPANNEND!

Fijn weekend!

5. Trendy

Trendy Lid

2 nov 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal

Wij gaan er ook voor in 2010.

Gr

6. jopa1000

WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

11 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Miepens - 1e ronde - november 2009
    Marleen86 - 1e ronde - mei 2010 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    lieve Sophie - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje
    Rodelief - 1e ronde - december 2009 - 3e kindje
    Tukker - 1e ronde - december 2009
    Monique4 - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje
    MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 december

Inlove toegevoegd en mijn eerste ronde aangepast!

7. jopa1000

Hoi, Welkom hier.
    Eerste kindje? Wanneer gaan jullie ervoor? Wil je op de lijst?

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow leuk jullie hebben ook een lijst. Nou dan wordt t wel heel echt.
    Tis idd spannend weer de tweede, toch weer veel "nieuwe" dingen. Ben alweer zoveel vergeten lijkt wel.

We gaan de 8ste februari trouwen. Gewoon lekker klein.

Ik heb nog niet veel bij gelezen hier, maar dat komt wel.
    Bedankt voor t warme welkom

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Trendy welkom,

Jopa, super dat je de lijst weer even een update hebt gegeven.

Omdat mijn mirena er net uit is, weet ik niet of mijn cyclus normaal blijft doen. (ik was tijdens mirena wel ongi, enkel een klein beetje) Mijn cyclus zou ong. 30 dagen moeten duren, maar voorlopig nog geen tekens van een naderende eisprong volgens mij. Ik merk het allemaal wel.

Netwerk is idd altijd handig. Heb wel een aantal aanbiedingen liggen, maar heb voor mezelf besloten dat ik enkel wil gaan voor een baan die ik echt helemaal ontzettend super leuk vind, en niet voor een baan die enkel brood op de plank brengt. Ach. rustig aan, als het niet opschiet ben ik al zwanger, dus dan ga ik eerst rustig zwanger zijn hebben we al bedacht.

Nog even doorzetten, en dan ben je ook zwanger Jopa! Ik ga echt heel hard duimen dat het snel raak is! jij zou vandaag ongesteld moeten worden toch?

En eigenlijk moeten we de lijst even updaten. Wie kletst er wel mee, en wie niet! Zijn er best een aantal die enkel 1 x zijn komen kijken volgens mij.

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

8 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    Rodelief - 1e ronde - december 2009 - 3e kindje
    Tukker - 1e ronde - december 2009
    Monique4 - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje
    MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 december

eerst zo maar even. heb de eerste paar eraf gehaald.

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Inlove, idd de lijst is hier ook al aanwezig. :)
    Ga je wel in een 'echte' jurk trouwen?

12. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    even een update:
    Beetje ongi krampen en heeeeeeel licht bloed gehad vanochtend maar dat was echt eigenlijk niks.
    Nu helemaal niks. Als ik zondag nog niet bloed ga ik testen. aaahhhh...

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Spannend Rodelief!! Krijg hier weer helemaal t kriebelgevoel! Zo leuk :D

We houden t klein maar wel in jurk en pak. Mn dochter krijgt een gewone jurk. Niet zo'n bruidsmeisjesding maar heb er 1 gescoord van Marybelle. Hoop alleen dat ie nog past ze groeit zooooo hard. Anders moet ik last minut nog even naar de winkel.
    We trouwen op de gratis manier van de gemeente, waarom de gemeentekas spekken als t ook gratis kan hihi
    Daarna taart eten met de mensen die erbij waren en dan savonds wel een feestje voor iedereen. Dus t lijkt erg gezellig te gaan worden. Hopen dat t net als vorig jaar mooi weer is op die dag.

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe

Spannend!! Het kan dan ook innestelingsbloed zijn toch? Of is het daar al te laat voor?

Ik ga duimen!!

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Inlove, Klinkt hartstikke leuk. Wij zijn ook gratis getrouwd, en hebben later nog een enorm leuk tuinfeest gegeven. (trouwen, nieuw huis, zwanger en jarig in een keer) Was echt geweldig!

Ik hoop voor je dat het idd mooi weer zal worden!

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Jopa, ik vergeet helemaal te zeggen wat mijn man voor werk doet.
    Hij zit bij een grote aannemer in de technische infra. In een soort van trainee traject tot uitvoerder. Maar als er in het weekend of de avonduren iets gebeurd met de waterleidingen (van de waterleidingmaatschappij) sturen de verschillende aannemers daar mensen heen. Dus af en toe heeft hij storingsdienst.

Wat doen jullie mannen?

17. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Heb vanochtend een test gedaan en die was negatief!!
    He ff balen maar ik hou nog een heeeeeel klein beetje hoop.
    Het heeft niet zoveel zin om morgen weer te testen dus stel het wel een weekje uit ofzo.
    Ik denk niet dat het innestelings bloeding is omdat dat bij mijn vorige 2 zwagerschappen wel meer was.
    Ach we zien het wel.

Mijn man werkt in de medische factor. Ik kan er verder niets over zeggen.
    Zelf ben ik heerlijk thuis. Ben na de geboorte van mijn zoontje gestopt met werken.
    Ik werkte bij een drogist als assistent befdrijfsleidster.

Lekker vanavond bij vrienden eten en catannen..
    Helemaal verslaafd aan. Hihihi...

Leuk al die trouw plannen.
    Wij zijn 3 jaar geleden ook heel klein getrouwd.
    Alleen met vader , moeders, broers en zusssen met aanhang en kinderen.
    We zijn heerlijk met z`n allen uit eten geweest na de voltrekking.
    Als we meer geld hadden gehad had ik wel alles erop en eraan willen hebben maar ik heb nu een zoontje waar ik dolgelukkig mee ben.

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ooow we blijven duimen voor een positieve test! Idd mss beter een weekje wachten. Spaart geld en mss teleurstelling. Spannend!

Er zijn er tegenwoordig best veel die gratis trouwen, logisch ook. Bij ons kost een normale dag 150, vrijdag 250, zaterdag 350 en andere of feestdagen nog duurder. Dan zou je toch gek zijn. We hebben ook het goedkoopste trouwboekje, ligt daarna toch maar in de kast.
    Jurk is ook tweedehands maar uiteraard zo goed al nieuw en mooi (groen) Pak van vriendlief is wel nieuw, maar met korting van 50% dus dat is ook lekker. Schoenen van mij zijn van shoe time 39euro helemaal ideaal en kan ik daarna ook gewoon aan. Das t voordeel van geen witte jurk hebben.
    Ik had van de ene kant ook een superdeluxe bruiloft willen hebben maar daar is het geld niet voor. We willen graag ook nog een ander huis en dus een 2de kindje dus dan ga ik geen geld uitgeven aan een superdure bruiloft

Vriend werkt in een fabriek als machinesteller. Werkt in ploegen, dus om de week heb ik 5 avonden onbeperkt zeggenschap over de tv :p
    Ik zelf werk in de zorg. Gehandicapte ouderen, met dementie en/ of gedragsproblemen, of gewoon wat lager niveau.

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief, jammer van de nega test. Idd gewoon nog een paar dagen wachten. :) Thuisblijf moeder. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk (ik ben wel zo'n actief knutsel type) aan de andere kant ben ik bang dat mijn wereldje zo klein word. Hoe ervaar jij dat?

InLove, Dat lijkt me nu echt fijn, af en toe zeggenschap over de TV. Hahahahaha.
    Wij zijn in Tynaarlo getrouwd, en volgens mij begon het daar pas met 350. Het klinkt in ieder geval ontzettend leuk, en daar gaat het om!

Wat betreft trouwen, ik herken het wel. Als we hier geld over hadden gehad waren we ook wel groots getrouwd, maar we hadden ook net een huis gekocht, en ik was zwanger.

Nou, vanmiddag fotoshoot gehad voor de gemeenteraad. de rit heen was gezelliger dan de shoot zelf. hahahaha.

Fijne avond allemaal!

20. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Wij gaan er ook voor in 2010!! Ben echt heeeel blij. Wilde in 2008 al kindjes maar vriendlief wilde nog een opleiding volgen van 2 jaar en we wonen ook nog niet samen. Dat gaat dit jaar allemaal veranderen! Dus 2010 word echt mijn jaar ;)

oeps sorry ik zit bij clubs en kom zomaar pardoes binnenvallen sorry!:)

Deel Deze Pagina