Wij gaan ervoor in 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lizab, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Fladdertje, welkom! Kom je gezellig mee kletsen of was het een eenmalig bericht? (dan knallen we je meteen even op de lijst nl.)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hai Fladdertje
    ook een druk en leuk jaar voor de boeg! Spannend.
    Weet je al waar jullie gaan wonen enz iets op t oog?

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Heerlijk geslapen vannacht. Droomde zelfs dat ik deze ronde zwanger zou zijn. (daar heb ik nog nooit over gedroomd) hahahaha.

Ik moet echt zo ontzettend lachen om fenna iedere keer. Ze is helemaal into het potje, en boekjes lezen. Het dieren ABC van Eric Carle is favoriet, en dan met name de Cheeta. Zo schattig!
    Je hoort haar de hele dag door over boekje lezen, plas psssss, tekening maken en puzzel maken. Geweldig! Wat zijn kinderen leuk als ze wat groter worden. (dat hele kleine spul is niks voor mij, sorry, maar vind er geen donder aan)

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Even tijd om te reageren. Gisteren is mijn ongi doorgebroken. Ik hoop de laatste ! (maar zal vast wel niet hoor....:D)

Vanaf vandaag foliumzuur innemen en vanaf de laatste dag ongi temperaturen. Ben benieuwd of dat ik de eisprong eruit kan halen! Ik denk het wel want ik voel hem normaal gesproken altijd. Jullie ook?

Nou even reageren op iedereen,

@Lizab
    Interessant beroep dat je man doet, is hij al opgeroepen dit weekend, of is het rustig? Mijn man is beveiligingsadviseur. Hij verkoopt beveiligingsoplossingen in het MKB. Ikzelf ben financieel onderlegd, werkte dit jaar als financieel consultant (had ik volgens mij al verteld) en wil graag weer terug naar de zorg (wel in de financiele hoek) als ZZP-er.

Leuk he kleine meisjes die groot worden. Onze dochter ook. Echt leuk hoe ze ontwikkeld. Ik vind baby's wel leuk maar ze mogen van mij ook echt snel groeien naar zo'n 1 a 2 jaar haha! Onze dochter is (nog) niet bezig met het potje, hij staat er wel maar iedere keer dat we aan haar vragen van wil je op het potje : NEEEEEEE! haha. Niet forceren. Komt vanzelf.

Fotoshoot? waarvoor , kom je in de krant?

@Rodelief
    Jammer van de negatest maar geen bloed geeft moed he? Ik duim nog even door...
    En was het leuk catannen? (heb ik zelf 1x gespeeld bij familie) Misschien gaan we het spel zelf nog een keer aanschaffen

@Inlove
    Leuk hoor trouwen, is hier alweer 8 jaar terug. (21 september 2001, net na grote ramp in amerika) Hier wel alles erop en eraan, maar we hadden ervoor gespaard. Het feest enzo wel thuis gedaan met catering. Maar toch een hoop geld hoor.... ! Wel een dag om nooit te vergeten.

Wat trouwens wel mooi was, 21 september 2001 getrouwd, was uitgerekend op 20 september 2007 en onze dochter is uiteindelijk op 5 oktober geboren. Die datum (uitgerekende datum) is wel speciaal voor ons.

@Fladdertje
    Welkom hier en jij krijgt een druk jaar voor de boeg, een hoop veranderingen maar wel leuke veranderingen! Duim ook voor jullie dat je snel zwanger mag worden! Oja, je mag gewoon binnenvallen hoor! Gezellig als je mee komt kletsen hier.

@All
    Gisteren de kerstboom opgezet, de woonkamer gesopt en naar de kerstmarkt geweest. Was allemaal heel gezellig en vooral al die kaarsjes: helemaal romantisch;)! Hoe ziet jullie kerstboom eruit? Hier een combi van rood en zilver. Heel mooi geworden. Echt weer gezellig! Vanmiddag nog even naar de intratuin om de laatste dingetjes te scoren.

Vanavond kijken naar op zoek naar mary poppins echt leuk om te volgen. Wil echt heel graag naar de musical!

Fijne dag allemaal!

5. jopa1000

WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

8 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje
    Rodelief - 1e ronde - december 2009 - 3e kindje
    Tukker - 1e ronde - december 2009
    Monique4 - 1e ronde - ? 2010 - 2e kindje
    MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje
    Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 24 december
    Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen)

---------
    Mijn ongi aangepast.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Jopa,

Wat een verhaal. :)
    M. is gelukkig niet opgeroepen. Gebeurt niet zo vaak hoor.
    Moet je man ook zelf afspraken maken bij bedrijven? Erg zwaar dan! En jij als ZZP'er aan de bak. Leuk hoor! De zorg is een sector die mij ook erg aanspreekt. Nu zijn er op personeel/planninggebied best regelmatig vacatures, dus wie weet. Heb je al concreet wat dingen lopen?

Het Potje komt idd vanzelf. Fenna begon er zelf over. Pssssss plas mamma plas. Oja, eerst begon ze aan te geven dat ze gepoept had. Naja, toen maar snel een potje gekocht, en nu doet ze het ong. 3 keer per dag op het potje. Echter heeft ze er nog niet volledig controle over. Ach. Als ze er maar plezier in heeft en het zelf wil, krijgt ze van ons alle ruimte.

Fotoshoot voor de campagne gemeenteraadsverkiezingen. Stelde helemaal niks voor. We waren met zijn 5en, dus dat was wel erg gezellig. Voor zover ik kon zien, sta ik zoals gewoonlijk weer vreselijk op de foto. hahahaha. Ondertussen kan ik me er niet meer druk om maken.

Mijn droom vannacht ging niet alleen over dat ik deze ronde zwanger zou worden, maar ook over dat het éen lange cyclus was. Zowaar vanochtend in een keer volop cervixslijm. dus dan zou mijn ei in 2 dagen moeten komen, en dan kom ik uit op een cyclus van 34/35 dagen. Hmm... Vreemd. Je droomt erover en de dag daarna lijkt de cyclus idd lang te duren. Het zal allemaal wel.

Wij gaan lekker op visite zo! Mijn schoonzus is zwanger (9 weken) en die is er ook. Van de week een echo gehad en die was positief. Erg fijn na meerdere miskramen in haar vorige huwelijk. Helaas zijn M. zijn 2 broers er ook. Die zijn weer minder, maarja, familie he!

7. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor het vriendelijke welkom! We willen in Eindhoven gaan samenwonen (vriend woont nog in Rotterdam lekker ver weg) zodra hij zijn rijbewijs heeft! Helaas moet hij binnenkort op examen maar word het steeds uitgesteld omdat hij het te druk heeft met school en werk.. Ik wil graag op de lijst maar ben helaas nog aan de pil,arg! Dus dat kan niet..Ik moet maar even wachten tot april ofzo als we ermee kappen. Voor iedereen die al begonnen is: Heel veel geluk en hopelijk zijn jullie snel zwanger! En ik klets graag mee hier ;)

Adriana

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik ben ook nog aan de pil Fladdertje. 31dec de laatste maar vind t gezellig al wat mensen hier te kennen en verhaal wat kwijt te kunnen mocht t nodig zijn.

Leuke naam voor je dochter lizab! Scheelt maar een lettertje van naam. Toevallig!

Mn dochter is nog helemaal niet bezig met t potje, ga haar ook niet pushen. Af en toe wil ze op de wc zitten en 1 keer is er een toevallig plasje gekomen maar verder niks. Luier is nog lekker makkelijk. Praten is ook nog niet veel soeps, komt allemaal wel.

Streken heeft ze des te meer. Ze weet dat ze niet aan de kerstboom mag maar vanmorgen had ze mooi alle zuurstokken eruit gehaald en als trots bosje vast. Op de rand van de bank en dan pluk je ze er gewoon uit,,,,,heb even moeten mopperen en ondertussen mn lach moeten inhouden

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

9 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 26 december

---------
    mijn nod 2 dagen vooruit gezet en fladdertje op de lijst gezet.

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Fladdertje, ik heb je gewoon op de lijst gezet met een vraagteken 2010! Als je meekletst hoor je op de lijst. :)
    Ik hoop dat je vriend snel zijn rijbewijs haalt. Wat doe jij voor werk?

InLove, wat grppig dat het maar 1 letter scheelt. :) Idd erg toevallig. En idd het is gewoon erg gezellig wat mensen te kennen op ZP!

En streken. tja. hahahaha. Hier staat het er ook bol van. Gezellig. Af en toe moeten wij ook enorm ons best doen om niet in lachen uit te barsten, terwijl we 'boos' op haar zijn.

Weer thuis van verjaardag. Was erg gezellig. M. is nu de kerstversiering aan het ophangen.

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier een heerlijk dagje geshop alleen nog niet echt goed geslaagd.
    Ben eind van de maand jarig maar hebben nog geen kadootje kunnen vinden.
    Wel een winterjas en nieuwe schoenen voor mijn zoontje gekocht.

Thuisblijf moeder:
    Het bevalt mij echt heel erg goed en moet zeggen dat je wereldje misschien wel iets kleiner word maar aan de andere kant krijg je juist ook weer nieuwe contacten. En ik verveel me geen moment. Huishouden, kind bezig houden, boodschappen en lekker koffie leuten met andere moeders en is kind lief ook lekker aan het spelen met andere kindjes.

potje: Is hier wel een beetje een drama. Hij kan wel op het potje plassen maar de nieuwigheid is er een beetje af dus hij vind het gewoon niet echt interresant. En ik moet zeggen dat hij ook nog niet voelt wanneer hij moet plassen want vaak genoeg als hij in zijn blootje loopt laat hij het gewoon lopen en heeft hij het niet eens in de gaten.
    Ach ik wacht nog even en dan ga ik er eens actief mee aan de gang.

Catannen was echt super gezellig gisteravond. Helaas verloren maar het blijft echt een verslavend spel. We waren pas om half 3 s`nachts thuis. We leggen ons zoontje dan gewoon daar op bed en halen hem eruit als we naar huis gaan en dan slaapt hij thuis weer verder.
    We hadden geluk vanochtend want meneer heeft tot kwart voor 10 uitgeslapen!!!
    Heerlijk, dat gebeurt echt nooit!!

NOg steeds niet ongi hier maar wel echt ongi krampjes dus mijn hoop begint een beetje te zakken.
    We zullen zien wat de komende dagen brengt.

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Heey allemaal,

Goed weekend gehad? Hier wel, zaterdag is mijn ongi doorgebroken, de eerste echte ongi na stoppen met de pil, met een cyclus van 29 dagen!
    Dus dat vind ik best netjes, wel veel meer buikpijn, en was echt zo chagrijnig de dagen van te voren!

Zie dat er weer nieuwe mensen bijgekomen zijn, gezellig!;)

@rodelief: Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit van Catannen gehoord, wat is het voor een spel? Ik lees in ieder geval dat het gezellig was! :D

Zo nu ga ik even mijn banner veranderen..8)

13. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Fairytale: Kolonisten van Catan heet het voluit.
    Echt een heel leuk bord spel met heel veel uitbreidingen die we ook bijna allemaal hebben.
    Als je een spelletjes mens bent vind je het vast leuk.
    Jammer dat je toch ongesteld bent geworden.

Ik denk dat hij bij mij nu ook wel echt aan het doorbreken is heb vandaag weer licht bloed verlies.
    Als het vandaag goed doorzet heb ik een cyclus van 30 dagen.
    pfftt....had zo gehoopt dat ik voor het eind van het jaar nog zwanger zou zijn.
    Ach volgende ronde beter.

Heb net heerlijk het huis een goeie beurt gegeven.
    Hopelijk slaapt zoonlief straks even dan kan ik even lekker bankhangen. Hihihi...

14. jopa1000

Goedemorgen,

Strijk gedaan en nog een paar kerstdecoraties gemaakt. Nu alleen nog even een kerststukje maken. We hebben in onze voortuin een grote spar staan. Ideaal voor het kerststukje.

Ongi alweer drie dagen bezig. Nog even en dan ben ik er weer vanaf. Dochterlief is naar oma en opa, heb ik ook even mijn handen vrij. Weekend was gezellig alleen snel om. Nog een weekje en dan heeft mijn man vrij tot en met nieuwjaar. Heerlijk.

Zijn jullie ook vrij tussen kerst en oud en nieuw?

Rodelief jammer dat de ongi doorkomt, volgende ronde samen zwanger?:)

Heb mijn banner aangepast, spannend allemaal hoor!

Fladdertje, ook ik schrijf mee om wat mensen te leren kennen om het wel en wee rondom zwanger worden mee te delen. Gezellig dat je je aansluit hier.

Thuisblijfmoeder, tja is niet mijn ding, helaas "moet" ik nu thuisblijven vanwege mijn gezondheid maar ik wil heeeeel graag weer gaan werken. Niet fulltime maar lekker 3 dagen ofzo. Hoop dat ik volgend jaar weer aan de gang kan. Heb nu nog niets concreets lopen. Eerst afwachten wat mijn gezondheid gaat doen. (weinig energie vanwege de pijn)

Onze dochter was me toch weer uitdagend, echt een peuter! "neeeee" is heel populair hier. Wij hebben parkieten waar onze dochter altijd bij wil kijken. Normaal staat de parkietenkooi op de plek waar nu de kerstboom staat. De parkieten zijn daarom verhuist naar de vensterbank.

Ze mag niet zelf naar de parkieten omdat ze graag mept op de kooi! De parkieten schrikken hier onwijs van. Omdat de kooi nu op een andere plek staat is dit ineens weer super interessant. Pluk nu regelmatig haar achter de bank vandaan. En dan lachen he, Deugnietje. (stiekum vind ik haar best wel grappig hoor, maar dat laat ik niet merken natuurlijk!)

Ga lunchen, fijne dag allemaal

15. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Hallo meiden,

Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Onze meid is inmiddels 7 maanden. En ik heb vorige week mijn 1e menstruatie weer gekregen. Geen idee dus of er al enige regelmaat gelijk weer inzit. Maar we laten de natuur dus haar gang gaan en zouden het super vinden als we in 2010 weer zwanger mogen worden.
    Dus ja, nu start dan weer ronde 1 dus!

Ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar 2010 toe!

16. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

10 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 26 december
    stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is)

17. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo,

Ik kan weer uit de lijst....

18. jopa1000

Beste Monique,

Jammer dat je van de lijst af wil, mag ik vragen waarom?

19. jopa1000

WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

9 wannabe zwanger
    0 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje

NODLIJST:
    Lizab - 26 december
    stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is)

-----
    Monique4 van de lijst af gehaald

20. jopa1000

Hoi Stillewens, welkom hier. Natuurlijk mag je met ons meekletsen! Gezellig. Kleine meisjes worden groot !(die van mij is al 2 geweest)
    Zeer spannend allemaal, wens jullie geluk !

Deel Deze Pagina