Welkom dames, zal zo de lijst even omhoog toveren. Typje, hee dank je wel voor de kip, patat en appelmoes Leuk topic he? Voor mij was 2009 ook geen leuk jaar. Heb wel alle vertrouwen in 2010! Succes toegewenst! Mariek3, creatief zijn kinderen he. Hoe komt ze erop "haren lang laten groeien en meisjesjurk aan" haha. Succes toegewenst! Is het jouw man z'n eerste? Leuk beroep, onze dochter gaat ook naar een kdv met een vertikale groep. Een vruchtbaar 2010 iedereen!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 9 wannabe zwanger 0 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje Tukker - 1e ronde - december 2009 MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje NODLIJST: Lizab - 26 december Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari
typje hoe wil je op de lijst?? En marieke is hij voor jou zo goed? nod moeten jullie zelf maar ff invullen.
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 11 wannabe zwanger 0 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje Tukker - 1e ronde - december 2009 MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje NODLIJST: Lizab - 26 december Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari
Onee toch niet meer.... helaas dat was maar van korte duur. Nog geen uur heeft ie geslapen. Tja wat wil je gisteren heeft hij wel 3 uur geslapen. Gelukkig is het bijna weekend en is manlief er ook. Geniet van je vrije tijd. Het kan zomaar weer over zijn hahaha
Hallo meiden, Hoe is het hier, Typje en marieke3 welkom! Rodelief en Jopa, fijn dat jullie kindjes weer op de been zijn/er minder last van hebben gehad. F. was vanochtend prima te pas. Ik heb haar op de slee mee naar de creche genomen, vandaag bij de sollicitatiegesprekken gezeten voor een nieuwe juf op de BSO. erg leuk. Toen ik haar vanmiddag op ging halen, was ze echter helemaal zielig. hahaha. Heb haar net al in bed gelegd. Ze kon niet meer. Jopa, hoop dat je de post snel binnen hebt! Marieke3, mijn dochter gaat naar een horizontale groep, maar het kdv is ook antroposofisch (vrije school). Typje, ik hoop dat 2009 jou veel voorspoed mag brengen. En zo leuk, kreeg gewoon een kerstpakket van de creche. hahaha. 1 fles (biologische) wijn ivm oudercommissie creche en 1 groot pakket omdat ik ook nog in de centrale oudercommissie zit. hahahaha. Was helemaal verbaasd. Rodelief, vreemd dat je ongi zoveel erger is. Misschien idd wel even grote schoonmaak oid. Jopa, op naar je ei idd! Hier is het duimen begonnen. Volgens mij staat alles super door elkaar, sorry. M. heeft vanavond feest van zijn werk, dus ben lekker 'alleen' thuis. Mag/wil niet meer mee hoor. Vorige keer werd ik van alle kanten vastgepakt en gekust door vreemde, dronken mannen. Alsof ze nog nooit een vrouw gezien hadden. Tja. Hoort een beetje bij de sector waar hij in werkt geloof ik. hahaha. Nou, kom straks nog wel even kijken. Fijne avond allemaal!!!
Hallo allemaal! Ik zou me graag willen mengen in jullie gesprekjes!!! Mijn man en ik gaan er ook voor in 2010! Als ik 5 januari toestemming krijg van de neuroloog, dan stop ik met de pil. Dus zet ik in de lijst dat in januari de 1e ronde zal zijn. (ook al schijn je nog te moeten ontpillen?) Liefs Stoetel!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 12 wannabe zwanger 0 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje Tukker - 1e ronde - december 2009 MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje NODLIJST: Lizab - 26 december Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari
Ik heb epilepsie. Mijn medicijnen moeten eerst aangepast worden (ben ik mee bezig) en dan pas kan ik stoppen met de pil. En dat zal waarschijnlijk begin januari zijn. Liefs
Stoetel welkom! ik hoop dat je snel groen licht krijgt. En dat ontpillen.. Tja. Ik weet het niet hoor. VOlgens mij valt het allemaal wel mee en zijn er genoeg mensen snel zwanger waarbij het ook nog goed gaat. Als je cyclus maar weer op gang is. Ik weet niet meer zo goed, maar heeft Tukker veel meegepraat hier? Zag in een ander topic dat ze zwanger is, maar moet ik haar nu uit de lijst halen of op roze zetten?? Zit alweer gezellig met F. beneden. groetjes!
Goedemorgen, Stoetel, welkom hier. Ik slikte (tot vorige week) anti epileptica vanwege heftige zenuwpijn. Ben net van alle medicatie af maar helaas wel veel pijn ervor terug gekregen. Wat een troep he die medicijnen? Had jij veel last van bijwerkingen? Succes met het aanpassen en met het zwanger worden! Ontpillen heb ik geen ervaring mee. Rodelief, jammer dat het slaapje van korte duur was. Onze dochter heeft nog goed geslapen. (maar is zooooo ondeugend je kunt haar geen seconde uit het oog verliezen. Heb zo weinig energie dat het af en toe niet meevalt. Gisteren op de bank in slaap gevallen.... Hoe gaat het met de ongi, al wat minder? Lizab, jij bent een bezig bijtje zeg, en in de oudercommissie en in de centrale oudercommissie. (en in de gemeenteraad) Ik zat zelf in de centrale oudercommissie maar ben overgestapt naar de oudercommisie van het kdv waar mijn dochter naartoe gaat. Centrale oudercommissie was te druk naast mijn 4-daagse baan. Wel leuk dat je voor beide iets hebt gekregen! Mijn man heeft gisteren van een leverancier een leuk kerstpakketje gekregen en daarnaast van zijn werk. Ik krijg normaal ook een kerstpakket maar omdat mijn contract stopt per 1-1-2010 heb ik niets gekregen, beetje jammer is het wel. Bijna maandag he? Spannend. Hoe is het op de wachtbank? Wanneer ga je eventueel testen? Misschien leuk om op de lijst te zetten? Kunnen we duimen hier. Ik zou tukker van de lijst afhalen, ze heeft hier niet echt meegekletst en houden we de "eerste zwanger plek" over voor diegene die ook actief is geweest in het topic? Hoop dat je een leuke avond hebt gehad (soms wel lekker om even alleen te zijn) Heeft je dochter goed geslapen gisterenavond / vannacht? @all Met parkietje gaat het nog niet veel beter. Medicijnen binnen en al 1 keer gegeven. We wachten af. Hoop dat hij nog een beetje opknapt. Zolang hij nog eet, drinkt en tjiept wachten we nog af. Vanmiddag even naar de stad, onze kapper zit daar. Voordat we hier zijn komen wonen hebben we 3,5 jaar midden in de stad gewoont. En goede reden om even naar de stad te gaan vanmiddag. Hier is het lekker vakantie. Kan zijn dat ik de komende dagen iets minder aanwezig ben hier...... Maandag kom ik zeker even spieken! Fijne dagen allemaal, morgen gaat het weer sneeuwen. Leuk! Oja, over twee dagen begin ik met ovutesten. Ben benieuwd!
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 12 wannabe zwanger 0 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje NODLIJST: Lizab - 26 december Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Testers: Lizab - 26 december
Heb de testdatum erbij gezet. Hou 26 december aan. Lijkt me zo'n mooie dag! Balen dat de parkiet nog niet erg opknapt. Mijn duimen blijven draaien. En heb Tukker er idd afgehaald. De eerste zwangere moet wel echt een meekletster zijn, daar heb je helemaal gelijk in. Omdat ik best druk ben af en toe D) wil ik graag minder werken. Alles samen met een baan voor 36 uur is niet zo handig. Jammer dat jij geen kerstpakket meer krijgt zeg! Ik vind dat het niet uit mag maken of je wel of niet gaat stoppen. Ben best zenuwachtig voor maandag. Ga me echt goed voorbereiden het weekend en er dan het beste van hopen. Normaal gesproken kom ik in persoon altijd goed en enthousiast over, dus als ik gewoon mezelf ben kom ik vast een heel eind. M. is er al van overtuigd dat het raak is. Best knap aangezien de innesteling evt. nog plaats moet vinden, maargoed. Vorige keer dat hij het zei had hij ook gelijk, echter vond ik het minder geslaagd dat hij op zijn werk rustig verteld dat het waarschijnlijk nog 8 maanden en 3 weken duurt voordat er een kleine bij is. :S Hij kan echt zijn mond niet houden. hahaha. Hij kwam gister ook mooi aangeschoten thuis. Wilde hij de stad nog in. Grapjas. Gezegd dat hij maar mooi moest gaan, maar hij is toch thuis gebleven. Ligt nu nog in bed. Hier is de wereld nog helemaal wit. Het sneeuwt zelfs weer. heb de auto al dagen laten staan, maar moet toch boodschapjes doen vandaag.
hier ook alles wit. Zo mooi! Tis idd een mooie datum Lizab, ga voor je duimen. Welkom stoetel! Wij gaan kerstcadeautjes halen,,,,,wordt veel werk hihi
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 12 wannabe zwanger 0 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Lizab - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Jopa1000 - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - juni 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - januari 2010 - 3e kindje MacDee - 1e ronde - ?2010 - 2e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stillewens - 1e ronde - december 2009 - 2e kindje Marieke3 - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Typje - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje NODLIJST: Lizab - 26 december Marieke3 - 6 januari (mits cyclus regelmatig is) Jopa1000 - 11 januari (cyclus 31 dagen) stillewens - 14 januari (mits mijn cyclus gelijk weer regelmatig is) Rodelief - 16 januari Testers: Lizab - 26 december