Hoi dames, Even jullie advies. Rond 7 juli had ik mijn eisprong (volgens vruchtbaarheidscalculator) en hebben geklust. Op 11 juli al erg last van mijn darmen, maar dacht dat dit kwam door het eten. Dagen erna nog steeds last gehad van heel veel lucht en winderigheid (sorry). Het kwam dus niet door het eten. Ik voelde me al heel zwanger en had last van misselijkheid, maagzuur en hoofdpijn. Volgens de vruchtbaarheidscalculator had ik de 21e mogen testen Uiteindelijk getest op 24 en 26 juli, maar negatief. Vandaag maar weer getest en de test was positief (kruitvat 2v5). Alleen nu komt het. Ik ben dus 7 dagen overtijd (had 23 juli ongesteld moeten worden) en dan moet ik volgens mij een knal test hebben. Mijn test was positief, maar de streep was nog erg licht. De streep was wel duidelijk te zien met het blote oog. Nu maak ik me dus zorgen. Wie had ook een licht streep bij 7 dagen over tijd?
Misschien is je ei later geweest. Die vruchtbaarheidscalculators zeggen een gemiddelde. Kan zijn dat jou lichaam heel anders doet. Hoe lang was je al gestopt met anticonceptie en had je een regelmatige cyclus? Maar gefeliciteerd. je bent zwanger, dat is toch mooi!
Bedankt voor je reactie. Ja, misschien heb ik wel een late ei gehad, maar mijn gevoel zegt van niet (kan het natuurlijk altijd mis hebben). Na de bevalling van de 2e heb ik geen anticonceptie meer gebruikt. We wilden heel graag nog een derde. Omdat het even duurde voordat we zwanger werden van nummer 2, besloten om dit keer niet aan de pil te gaan. Ik ging ervan uit dat het nu ook wel even zou duren voordat we weer zwanger waren. Maar nu een positieve test in handen en ondanks dat ik al twee kindjes heb, vind ik het nog steeds heel eng en maak ik me zorgen. Misschien een beetje overbodig. Mijn cyclus is vrij regelmatig namelijk 28 dagen.