wij gaan het deze maand proberen!! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tinkertje, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Nou ben benieuwd haha.. wel handig als je ietss voelt :D dan kan je het in de gaten houden hihi..

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hahaha ja het geeft een klein beetje duidelijkheid in mijn rare cyclussen!

3. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0

Ik voel hem meestal heel erg! Had deze keer ook al 2 dagen er voor last van pijn in me onder rug en uhhmm puisten op me rug! Het moment zelf was dinsdag nacht om 3 uur, toen schrok ik wakker van een extreem stekend gevoel en dat is me eisprong geweest. Voelde een beetje als of ik wel gestoken met een mes links in me onder buik. Maar mijn menstruaties zijn dan ook altijd al heel heftig met veel pijn en veel bloed geweest.

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja geloof het freddel!

Oei wendy niet fijn!!!!!! Auch.. maar aan de andere kant weet jr wel wanneer het de juiste tijd is :D..

Ik heb sinds vandaag een vreemd soort vsn kloppend gevoel aan de linkerkant bij mn zei en daaronder.. geeeen idee wat dat is.. herken het niet..

We wachten (on)geduldig af..

5. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Haha nee dat is echt niet fijn! Maar een paar uur der voor hebben we het nog gedaan.. dus hoop dat het dan wel raak is geweest.

Het zou je ovulatie kunnen zijn. Meestal voel je die ook of links of rechts en soms ook in het midden. En bij mij heeft het ook nooit zoals ze beweren als menstruatie pijn gevoeld maar meer trekkerig en stekend.. en op het moment zelf is het dan even heel heftig.. maar zo heftig komt gelukkig niet veel voor dus wie weet id dat hem voor jou!

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja zou indd kunnen, want als ik dr 28 dagen cyclus die ik altijd had bereken dan zou dit mn vruchtbare week moeten zijn.. dus zou kunnen, maarja zullen wel zien, we hebben het gezellig wanneer we er zin in hebben, een keer zal t wel es raak zijn toch haha..

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wanneer zijn jullie NOD's ?.. :)

8. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi, ik voel mijn ovulatie nooit.. Is echt afhankelijk per persoon denk ik. wegens onregelmatige cyclus weet ik het niet precies wanneer mijn nod is. Over twee a die werken? Bij jullie?

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej Hoop,
    Dat is zekers verschillend!.. ik weet het ook niet precies maar als ik die 28 dagen aan houd die ik hiervoor 2x had ( op de laatste 54 dagen na dan) dan zou de mijne 19e juni zijn.. maar goed voor mij net zo weinig zeker als voor jou hihi

10. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Lastig he tinkertje? Ik ben wel benieuwd. Toch ff een paar "pogingen" gewaagd. Hahaha.

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja heel lastig! Haha ja wij ook sex hebben we zowieso nu hopen dat het op het juiste moment gebeurd haha

12. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Als ik mijn gemiddelde 30 dagen aanhoud, dan is mijn NOD 25 juni. Maar dat is heel verschillend dus dat kan zomaar 1 of 2 weken later zijn.
    Wij hebben om de dag sex en volgens mijn kalender app zou dit mijn vruchtbare week zijn. Maar ik merk er nog niks van ;)
    Ik gebruik ook ovu testen maar daar word ik tot nu toe ook nog niets wijzer van ;)

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Spannend dan meiden, wordt juni weer een spannende maand hihi..

Freddel ellende is dat he! Ik heb precies het zelfde afgelopen week zou mn vruchtbare week zijn maar ook niets van gemerkt.. ik doe geen ovutesten meer, elke keer ging dat zo vreemd.. we zien t wel :)..

Ik blijf duimen voor ons allen!!

14. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    De mijne is de 16e, dus moet nog een week wachten! Ik had vrijdag iets heel raars! Verloor ineens hele rare slijm, die was heel stevig, was een hele lange sliert en plakkerig, echt BAH! heb ik nog nooit na me ovulatie gehad en zelfs nooit tijdens me ovulatie! En weet 100% zeker dat dit ook geen verlate ovulatie kan zijn gezien de testen en dat ik het gevoeld heb! Het was ook maar 1 keer, daarna heb ik het niet meer gehad.. maar wel sinds dat vieze gedoe kramp in me onder rug, achterkant van me boven benen en me billen! Heel raar allemaal!

En wanneer kan jij testen?!

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ooehh spannend nog een weekje voor jou!!! :D ... ik de 19e zoals ik al zei alss ik de 28 dagen aanhoud maar aangezien het heel wisselvalig is is het maar afwachten hihi..

Hmm dat klinkt vreemd! Lijkt meer op het slijm dat je kan hebben als je vruchtbare periode er is, toch? Heb echt geen idee verder hoor ik heb het ook nog nooit gehad..

Spannenddd wordt elke week toch spannender he hihi..

16. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Haha het is wel spannend ja maar ik hou wel wel een beetje vast aan dat het niet zo is.. want anders maak ik mezelf gek. Weet dat het kan maar deze maand niet.. ook al is me vriend en heilig van overtuigd van wel! Hahaha

Ja echt heel raar, maar dit was ook niet eens vruchtbaar slijm volgens mij. Het was namenlijk echt taai! Leek een soort van nat wol ofzo maar dan dikker!

17. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    pffff, ik merk wel dat ik er niet te veel mee bezig wil zijn, maar dat het toch steeds door mn hoofd gaat. Iedere keer denk ik, verwacht niet dat het gelijk lukt, maar dan toch betrap ik mezelf weer over testmomenten en aan ouders vertellen als het wel zo is!
    Mn vriend helpt ook niet echt.. die denkt dat hij superzaad heeft (zoals iedere man volgens mij) en dat het gelijk de eerste maand raak is! Probeer hem ook een beetje voor te bereiden dat de kans klein is dat het gelijk lukt, maar we hopen allebei dat we ontzettende geluksvogels zijn :D

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Dat is vaak beter inderdaad dat hebben wij ook, hebben zoiets van het zal wel we zien het wel.. wat je zegt anders maakjeje zelf helemaal gek :D ..

Klinkt vreemd zeg! Echt nog nooit zo gehoord. ik zou de dokters assistent ff bellen gwn voor info als je het niet vertrouwd :) das echt niet gek om te doen..

19. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Hahaha ja die mannen! Ik probeer de mijne inderdaad ook maar uit te leggen dat de kans maar 30% is dat het raak is en dat het vaak wel even duurt, maar ik krijg het niet in zijn hoofd dat de kans bestaat dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt. Hebben er nou maar een vakantie op in gezet, als ik gelijk heb betaald hij, heeft hij gelijk ben ik de sjaak! Hahaha

Ja ik weet niet, is inderdaad heel vreemd, als ik het google lijkt het meer op een slijmprop qua omschrijving en hoe het er uit zag! Want vruchtbaar slijm kan je slierten mee trekken maar dit was echt een taaien sliert! Acht, ik wacht het gewoon af, gebeurd dit nog een keer dan mischien inderdaad de huisarts is even ondervragen.

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hahah nou dat noem ik nog eens een mooie deal zeg ahaha, vakantie off een baby!! :D haha..
    We wachten af wie weet....

Ja heb je gelijk in!, je kan het altijd nog even aan zien :)..

Deel Deze Pagina