wij gaan het deze maand proberen!! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tinkertje, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Haha ja absoluut, maakt de zaak ook weer zo onzeker als ze dat doen :( maar wel liefff...

Spannend he !!!!... bij mijn moeder duurde het lang en bij mn oma ook, dan zal het bij mij ook wel weer zo zijn:x

We wachten braaaaaf af... :p..

@kuikentjepiep klopt !! Ook als de man eerst klaar komt en de vrouw erna (zo don wij het nu ook) zal me benieuwen :p

2. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Hahaha bij ons is dat onmogelijk, dus wij doen eerst hij en dan ik! Zullen volgende week wel zien of dat geholpen heeft :)

3. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Zijn jullie trouwens al begonnen met foliumzuur?

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja precies wachten gwn keurig af! Ist nu niet dan over een tijdje wel :) ..

Ja nu 1.5 maand aan het slikken ongeveer :) moest vd huisarts

5. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Haha goed zo! Ik had het er namenlijk met de verloskundige over bij de na controle na me miskraam. Want ik was er toen pas mee begonnen toen ik zwanger was. Maar zei zei ook dat beter is om daar mee te beginnen zodra je zwanger wil maken omdat dan dus de cellen al worden gemaakt. Het is niet noodzakelijk en kan uiteraard geen miskraam voorkomen maar het is dus wel beter

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja klopt, dat zei de huisarts ook al toen we onze wens ter sprake brachten. Het is altijd beter :)

7. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik slik ook foliumzuur. Het beste is vanaf 4 weken voor je het gaat proberen te beginnen met innemen omdat je het dan opbouwt in je lichaam.
    Wij doen trouwens ook eerst hij en dan ik klaarkomen. Maar dat deden we voor deze maand ook al vaker. Bij ons lukt het nooit om tegelijk klaar te komen, dus danmaar daarna;)

8. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Foliumzuur.. Ik vergeet dat vaak om te nemen, erg he? Ik zal dadelijk weer een pilletje nemen. Schaam schaam.

Tegelijkertijd klaarkomen. Ja kuikentje. Ik kan heel goed klaarkomen, maar het timen gaat me niet zo goed af. En als ik een doel voor ogen heb, zoiets als zwanger worden, dan gaan mijn gedachten zo hun gang dat ik niet eens opgewonden wordt. Ik wacht gewoon rustig totdat mijn lichaam weer eens bloedje.. G;#()5 is en dan ga ik aan de slag. Hahaha, zo lekker veel info.

Weet je wat echt frustrerend is. Ik woonde in een grote stad, had als dichtbij. Nu woon ik sinds kort in een dorp in the middel of nowhere. En mijn man heeft de auto mee. Ik kan niet eens naar de winkel om een ovu testje.

Maar nog een vraag.. Wat doen jullie verder nog om je ovu te controleren? Baarmoedermond voelen? Cervixslijm controleren? Ovu testen? Temperaturen? Etc

9. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Ik zit in twijfel of ik zondag alvast zal testen. Ik heb van die testen die je 6 dagen van te voren kan doen. En zondag zit ik op 2 of 3 dagen.

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
  11. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik gebruik ovu testen en controleer mn slijm af en toe. Vorige cyclus had ik veel vruchtbaarslijm en 2 weken later werd ik ongesteld dus dat was mn ei. Dat hou ik nu in de gaten.
    Verder doen wij het om de dag. Dan is er altijd een voorraadje zaadcellen bij mn eileiders;)
    Nu maar hopen dat het helpt.
    Ik heb overigens nog niet mn eisprong gevonden met ovu testen of slijm, dus we wachten nog af:p

12. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0

Ik gebruik ovulatie testen en voel aan me baarmoeder mond zo nu en dan. Op die manier wist ik de vorige keer al dat ik zwanger was voor ik over tijd was!

13. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wendy, als je genoeg testen hebt zou ik het gewoon doen. Dan kan je altijd na 2 of 3 dagen nog een keer testen voor de zekerheid.
    Als je er onzeker van wordt dan zou ik het niet doen.
    Miss gewoon zondag kijken of je nog kunt wachten;)

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Tegelijk klaar komen kunnen ook wij niet hoor, denk dat het voor veel stelletjes lastig is.. maar als eerst hij en dan jij klaar komt is dat ook goed begreep ik hoor, dus zal wel los lopen :D.. Wij doen het nu ( sinds laatste menstruatie) nu op die manier.. moet zeggen ik vind het heeel lastig soms om te wachten tot hij geloosd heeft :p maar het lukt wel haha..

Ik doe er niets aan, ik probeer mn slijm in de gaten te houden maar ik zie er niets bijzonders aan als het veranderd :( .. dus maar gewoon gokken en door gaan hahaha

Heb geprobeerd mn baarmoeder mond te voelen, maar aangezien ik niet weet hoe het voelt als hij open staat ( dus vruchtbaar) dan ist gewoon heel moeilijk om daar een conclusie uit t trekken..
    Daarom maar gokken en sex hebben :p

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik zou even wachten maar das mijn mening, het maaky mij heel onzeker, geeft valse hoop of een enorme teleurstelling..

16. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0

Haha ik weet dus niet of het goeie zijn. Het zijn van die sip sticks an sensi test. Daar heb ik ook de ovulatie testen van, en die werken wel goed. Maar die extra vroegen zwangerschaps testen heb ik nooit gebruikt.

Haha langer wachten? Wil juist aan me vriend laten zien dat hij ongelijk heeft!

17. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Wat bedoel je met valse hoop of een enorme teleurstelling?

18. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik ken de sensitest sticks niet. Ik heb ze van 123thuistest ofzoiets.

Ik vroeg me trouwens af hoe oud jullie allemaal zijn. Wij proberen nu voor de eerste en ik ben 25 en mn vriend (bijna man:D) 27 jaar.
    Sommige mensen vinden ons nog heel jong, maar van anderen krijg ik al een paar jaar de vraag wanneer we er voor gaan:p

19. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Hahahaha jullie jong?!

Ik ben 22, me vriend 29

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik bedoel daarmee teleurstelling als het eten negtieve test is en daardoor dan valse hoop krijg :) maar ik weet ook niet of ik zolang kan wachten hoor hahaha vast niet ^^.

Die dipsticks ken ik ook niet..

Ik ben 26 en mn vriend 28:D

Deel Deze Pagina