Ja maar het is altijd een teleurstelling als het niet zo is.. en ik heb zo iets van mischien ben ik dan wel van dat gekke mannen gedrag af. Maar doe denk wel eens even zoals wij het noemen de vinger test hahaha! Had namelijk de vorige keer dat ik voelde dat me baarmoeder mond ineens heel hoog zat en kwam er bijna niet meer bij, en had heel veel afscheiding de dagen voor ik ongesteld had moeten worden en normaal ben ik dan kurk droog. En merk nu ook dat me baarmoeder vrij hoog zit, maar dat zeg nog niks wel constant afscheiding en dat heb ik normaal rond deze tijd niet. Ben wel op me hoede, maar weet zeker dat ik ongesteld wordt, en als ik eerder test ben ik tenmiste van dat gekke goede van me vent af
Ja dan zou ik gewoon even een testje wagen. Ik denk dat ik ook eerder dan mn nod ga testen hoor! Ik hou het niet zo lang vol en mn vriend ook niet hahahah
Hahha ik vrees ook van niet hier.. maarja weet je wat het hier is, mijn cyclus is totaal van slag natuurlijk, dus als ik die 28 dagen aanhoud is het 19 juni maar stel dat het langer is wanneer moet ik dan testen?? Elke week een keer?
Haha steek ik jullie aan? Als je de 19 negatief test, gewoon een weekje later nog een keer proberen. Dan ga je ruim over de 30 dagen dus dat moet dan toch kloppen!
Whaaaa nou meiden ik heb ze hoor.... 2 mango's !!!!! Hahaha.. zelfs al 1 die ik al kan schillen en paar stukjes van mee kan nemen naar mn werk zometeen hahaha ben ik ff gelukkig hahaha.. Meiden fijne avond!
Ahhh wat gezellig, ik ben dan denk ik de oudste van het stel. 28 jaar. Maar zelfs mijn ouders hebben zoiets van.. Want nog maar even. Ach ja. We zien wel. Ik kijk toch wel uit naar zo'n klein hummeltje. En die ovusticks kan ik inderdaad online bestellen. Ik hield vorige maand mijn baarmoedermondin de gaten. Nu heb ik besloten, na een heerlijke infectie. Om die maar even lekker met rust te laten. Toch denk ik wel dat ik mijn ovulatie heb gehad. Bij mij is de cyclus en beetje raar. Dan een lange, dan een cyclus rond de 30 dagen, dan weer een lange, en soms een cyclus van 26 of 27 dagen. Lang, normaal, lang, normaal, etc. Vorige cyclus was 39 dagen. Dus zal nu wel wat korter zijn. Ik zit nu op dag 24. Nog geen rare tekenen, maar als ik al een vruchtbaar eitje heb dan is deze nog niet ingenesteld. Bang zijn dat er iets fout gaat, of dat je geen kinderen kan krijgen enzo. Ik denk dat ook wel eens aan. Maar ik heb toch zoiets va: mocht het een paar jaar moeten duren, dan want ik het liever rustig af en geniet ik graag ook een beetje. Maar we zijn net bezig.. Hebben jullie al nagedacht over hoe je het gaat vertellen wanneer je zwanger bent?
Haha Tinkertje! Lekker hoor!! Hoop, wij hebben al van alles bedacht voor hoe we het aan onze ouders gaan vertellen als het zover is. Een van de opties is om een luier in te pakken en als cadeau te geven. Een andere is om mijn vriend een shirt met iets van papa erop aan trekken en dan een vest erover heen en als we bijv. gaan eten dat hij dan zn vest uit trekt. Kijken hoelang het duurt voordat ze iets doorhebben Ik zit ook al dingen te bedenken om het aan mijn vriend te vertellen. Een speentje met papa ofzo. Of het boekje van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Hahaha
Hahaha tinkertje, enjoy your mango's!! Ik denk dat wij het wel vrij snel aan onze ouders zullen vertellen. Mijn moeder in elk geval direct, dat is me beste vriendin en weet alles. Maar doordat het vorige keer mis ging vind ik het wel belangrijk dat zijn ouders het ook weten voor wat support en steun. De rest vertellen wij het pas na 7 weken want dan heb ik de eerste echo gehad. Die krijg ik nu bij 7 en 10 weken door dat het vorige keer mis ging. Dus kom onder verscherpt toezicht te staan.
Wij vertellen het mijn ouders ook gelijk hoor. Zijn ouders denk ik later, want dat zijn nogal kletskonten en we willen natuurlijk niet dat iedereen het gelijk weet Maar in jouw geval snap ik het wel. Wat meer steun is idd wel fijn!
Ik moet zeggen dat ik dat ook geregeld heb hoor, dat ik denk van hmm daalijk krijgen we helemaal geen Kids al dat soort enge dingen .. Wij hebben ook zoiets van weet je we zien wel wanneer het komt, is het volgend jaar nog niet dan ga ik wel een afspraak plannen met de huisarts, maar tot nu toe zien we het wel, we hebben veel fijne avondjes zeg maar , en hopen op een snelle fijne positieve test.. Ik weet al precies hoe ik het me vriend ga vertelle .. Ik zeg dat we eters krijgen savonds, als verassing voor hem.. Ik dek dan een kinderbordje mee aan tafel, met een briefje erop, eorry ik kom later, is 9 maanden goed papa!?? Als hij het dan gezien heeft en het weet krijgt ie nog een cadeautje wat moet ik nog verzinnen iets met papa zowieso!.. Leek me wel een leuk plannetje zo haha.. Hoe we ouders vertellen wyen we nog niet, denk met een rompertje van liefste opa en oma ofzo.. zien wel.. eerst maar eens zien dat we zwanger raken .. Enne die mangos jaa dat gaat goed komen hahaha
Haha freddel, geweldig! Leuke ideeën. Ik twijfel nog, mijn man wil graag samen de test doen. ik vind het ook erg leuk om hem te verrassen, maar samen dat tweede streepje zien verschijnen lijkt me helemaal geweldig. Wendy ik vertel het ook meteen aan mijn ouders. Ik kan dat toch niet voor hun verbergen? ik ben ook heel hecht met mijn moeder. tinkertje, wat een leuk idee! Creatief hoor! Ik denk dus nog even na of ik mijn man ga verrassen of dat we de test samen doen. Voor mijn ouders denk ik dat we ze een keer apart moeten nemen. Misschien hierheen lokken en een gerecht maken waar ik lekker creatief roze en blauw in verwerk. De rest.. Broertjes en zusjes enzo.. Als ik nu zwanger zou raken dan valt het mooi samen met het weekend dat mijn ouders hun 30 jaar huwelijk vieren. Het zou echt leuk zijn om hun dan ietst te geven waaruit blijkt dat ze voor het eerst ooms en tantes gaan worden. Nou flink duimen maar!
Nee bij een hechte band valt dat niet te verbergen. Is het zelfde met me zus.. dat is sinds dat we mini mensjes waren, vriendinnen voor het leven. Dus ook zei zal het gelijk weten, desnoods bel ik haar op der werk Haha ik zou toch zeggen samen testen, vorige keer heb ik het alleen gedaan en merkte toch dat ik het direct van de daken wou schreeuwen! Dus zou het de volgende keer ook samen doen.
Dat herken ik! Ik heb ook 1 vriendin die hoef ik het niet eens te vertellen die ziet het meteen als er wat is hahaha.. die vertel ik het ook een minuut na de test haha. En mn ouders uiteraard.. Voor de rest probeer ik te wachten, al zal het o0 mn werk wel latig worden, veel ouderen zien al snel dat een vrouw zwanger is, hier 2 collega's zwanger en 3 clienten zeiden het meteen haha.. dus ben benieuwd.. Maarja voorlopig nog maar eens wachten meiden, hoop dat snel 1 vzan ons al een posi test heeft
Maar het idee van dat bordje klaar zetten aan tafel las ik een poos terug hier op het forum ergenst, dacht hee maar das wel heel leuk volgens mij was er hier een onderwerp met allemaal manieren hoe je het vertellen kan, dacht ik hoor ..
Dat is echt een leuk idee Tinkertje! Ik denk dat wij ook samen testen hoor, maar voor het geval ik toch alleen test (ben iedere vrijdag vrij en mn vriend niet) dan vind ik het wel leuk om hem te verrassen Op mn werk zal ik t alleen mn baas ook snel vertellen. Iedereen rookt hier in de kantine dus als ik zwanger ben wil ik niet meer in die kantine zitten, maar dan moet ik daar eerst een oplossing voor verzinnen met mn baas. Bijv. dat ik sochtends gelijk naar mijn kantoor ga ipv in de kantine eerst koffie drinken. Maar dat zie ik dan wel
Ja snap ik! hihi samen is ook leuk!. ja begrijpelijk dat je dat dan niet meer wilt! valt vast wel iets voor te verzinnnen Ik heb sinds vanochtend hele gevoelige Tepels! 0_0, ik voelde het tijdens het douchen en het afdrogen, mn borsten niet maar echt alleen mn tepels! ook nog nooit gehad! ben benieuwd wat dat nou weer te betekenen heeft vast weer iets hormonaals pff stomme hormonen ook !!!