Kan te maken hebben met je eisprong? Spannend allemaal hoor! Heb je al besloten of je zondag gaat testen Wendy?
Haha ik wordt gek!! Misselijk, ligte krampen, puistjes op me borst en rug, heb het prikkelbare darm syndroom en inplaats van 7 keer per dag naar de wc is dat 1 keer, pijnlijke steken in mijn borsten, af en toe een rot gevoel in me onder rug en nog steeds niet in de zo geheten drogen dagen beland en daarnaast extreem obstinaat! Denk dat ik vandaag even een paar goede testen haal bij kruitvat, die zijn in mijn ogen toch betrouwbaarder. En dan maandag ochtend test, dat js 1 dag eerder dus zou goed moeten gaan. Maar denk zelf nog steeds dat ik gewoon heel heftig ongesteld ga worden!
Als goed is was tot de 8e juni mn vruchtbare week, maar kan wel anders zijn aangezien mn cyclussen toen zo verschillend waren 2x 28 en 1x 54dagen.. dus zou kunnen maar geen idee .. kan morgen pas klussen dus als het mn ovulatie is dan hoop i dat we nog optijd zijn hahaha
Oooehh wendy!! Klinkt als HEEL spannend !!!!! zou zomaar eens raak kunnen zijn!! Ik test ook altijd net de kruidvat 2voor 5 euro die.. Ben zoo benieuwd meiss
Ja zou raak kunnen zijn, maar durf er niet van uit te gaan. Zeker omdat ik inmiddels weet dat 50% van de bevruchte eitjes eindigen in een vroege miskraam. Maar daarnaast schijnt het ook zo te zijn dat de meeste vrouwen na een miskraam binnen 2 weken tot 4 maanden weer zwanger zijn. Maar ik weet ook dat ik altijd extreem last heb van die hormonen en ben bang dat die na me miskraam een beetje op hol zijn geslagen en alles gewoon nu wat heftiger is
Ik snap je gevoelens Wendy!, het is nu gewoon een kwestie van afwachten, je zelf gek maken is ook niet echt fijn.. maar als je deze symptomen voelt dan zou je toch zeggen.... maar wat of jij al zegt, het kan zoveel betekenen, ik heb ook altijd veel last van hormonen.. Spannend hoor, nog heel eventjs geduld meis!! je weet het bijna! Je kan het!!!
Stel nou dat ik nu of morgen pas mijn eisprong heb, wanneer zou ik dan weer het beste kunnen testen???
Ik heb dat toen bij me huisarts na gevraagd, de periode tussen je ovulatie en menstruatie. Zei verzekerde mij dat daar altijd 12 tot 14 dagen tussen zitten nooit meer of minder. Alleen de ovulatie kan op zich laten wachten. Dus dan zou je er weer 14 dagen bij op moeten tellen.
Pff nog langer wachten .. Ik test nu de 19e of 20e 1 keer en anders dan nog maar 14 dagen daarna dan. Thanks!!!! ik vind dat soms zo lastig allemaal om te berekenen en het juiste te vinden .. Als goed is heb ik nog 1 ovu test die ga ik straks eens proberen, wie weet
Ik heb overigens als wel al 2 dagen dat ik super nat ben daar van onderen, en veel meer zin in sex 0_0 ..dat is me nooit eerder opgevallen.. iemand hier ervaringen mee??
Ooo spannend Wendy!! Ik hoop dat je maandag een posi test komt showen!! Maar ik zou er idd ook niet van uit gaan. Dan is de teleurstelling minder groot als het niet zo is, en de blijdschap groter als het wel zo is Tinkertje, dat betekent bij mij meestal dat mn ovulatie eraan komt! Dus veel plezier morgen
Ja, dat klinkt echt als je ovulatie. Verhoogd libido hoort daar bij, zelfde als gevoelige borsten. Zou als ik jou was inderdaad even testen! Haha dat onzekere heb ik ook hoor! Wil een vriege test doen, maar durf niet! Wil maandag testen met een goeie maar durf ik ook niet! Ben bang dat ik zwanger ben, maar weet bijna zeker dat ik ongesteld ga worden. Maar aan de andere kant vorige keer wist ik dat ook zeker maar was ik zwanger, die andere maanden geloofde ik er juist wel in en was het niet zo. En dan het gene wat me het meest bang maakt. 2 jaar geleden is op 16 juni me opa overleden (was als ern vader voor mij) me vorige zwangerschap telde vanaf zijn verjaardag, en nu zou ik ongesteld moeten worden op zijn sterf dag?!
Hahaha nou dan zal die er vast aan komen dan.. ben benieuwd hahaha straks ff testje wagen.. en dan hopen dat als we morgen sex hebben dan nog wel optijd is!!???... Ik snap het heel goed meis, en zeker met je dubbele gevoelens met je overleden opa, moeilijk zeg , maar misschien moet het dan wel gewoon zo zijn meis.. testen maandag dan zie je het vanzelf,en anders paar dagen later nog een keer als je dan nog niet ongesteld bent.. misschien heeft het lot dit wel bepaald! Wie weet meis
Jahooorrrr wil ik testen.... TESTS OP!!! damn dacht dat ik er nog 1 had .. heb ook geen gelegenheid meer om er om te gaan.. Maar de kans acht ik dan inderdaad groot dat het vandaag of morgen door zet, dus morgen gewoon lekker klussen, dan zien we wel Straks nog 1 late dienst tot 2300 dus hellaas vandaag geen kans om het gezellig te hebben .. Hoop dat we dan nog optijd zijn !!!!
Hahaha handig! Als je in de buurt had gewoond had ik er wel een gebracht! Ja denk dat dit een beetje opas manier is om te laten weten dat die de boel in de gaten houd, maar het maakt het wel extra eng!
Haha jaa waarschijnlijk woon je 200km bij ons vandaan zoals vele van hier.. wij wonen in Zeeland ( walcheren) haha.. Ik app mn vriend net en vertelde hem dat de eisprong eraan komt( vermoed ik dus nu jij ook bevestiging gaf nu dus ook last van mn onderrug).. hij zegt oké ik wacht vanavond op je hahaha nou als ik dat wist.... hha dus vanavond maar gezellig maken om 2330 uurnnog hahaha.. Nou indd meis hij gunt het jullie gewoon!.. dat heb ik heel erg met mijn oma die is 10 jaar teruf door een ongeluk overleden, zei was mn alles! En soms zijn er nog tekenen dat ik gwn weet dat ze op ons past.. maar ik snap jou angst ook heel erg goed! Maar meis wees blij dat hij er iig nog is!. En ook al is er nu geen zwangerschap! Hij waakt echt over je!..
Haha 200km valt dan nog wel mee. Ik woon in Waddinxveen, vlak bij gouda. Heel lief en mooi hoe je dat zegt! Krijg ik tranen in me ogen van!
Haha nou dan is het inderdaad iets dichter bij, maar nog een heel eindje haha.. Het is wel zo meis, sommige mensen hebben er helemaal niets mee, maar ik geloof daar absoluut in, zovaak tekenen van gehad dat alleen zei dat geweest kon zijn ( haar geur etc).. Daarom ben ik er ook van overtuigd ( zoals jij vertelde over je opa de datums etc) dat dit zo moet zijn! Wat ik al zei of er nou wel of geen zwangerschap is deze ronde, dan is hij daar absoluut bij geweest, en zal het niet voor niets zijn wat voor uitslag er ook uit komt.. Wees dan ook niet verdrietig als het geen zwangerschap blijkt te zijn, maar bedenk dat er ongetwijfeld een reden is waarvoor dit dan is.. Als jij zo sterke band met je opa had, dan mag je absoluut zo denken ( Daar ben ik inmiddels ook allang achter bij mijn oma) Zoals ik al zei, er zijn momenten geweest dat alleen zei bepaalde tekenen kon geven zoals het toen gedaan werd.. Dat zal ongetwijfeld bij jou ook zo zijn.. Xx
Ja dat klopt! Ook ik ken een hoop mensen die me voor gek verklaren! Maar ik weet het gewoon zeker. Zo krijg me zus dus nu de sleutel van der huis op de trouwdag van me opa en oma. Die datums blijven terug komen. Ik net even gevoeld maar me baarmoeder zakt en is zacht, en kan nergens vinden wat dit betekend! Grrr...
Ik weet ook niet wat dat betekent Wendy. Ik duim voor je dat het juist iets goeds betekent! Ik heb ook iemand verloren, waarvan ik weet dat ie er nog is. Ook van die tekenen die alleen hij kan laten veroorzaken. Dus ik snap hoe jullie dat ervaren!