@wendy dat weet ik ook niet goed ik weet dat als je niet vruchtbaar bent dan ligt hij laag en voelt hij wat harder aan.. en als je WEL vruchtbaar bent dan zit hij wat hoger en voelt het iets zachter aan.. @ freddel Fijn om dat ook te kunnen delen met elkaar!.. Bijzonder vind ik dat soort momenten altijd, momenten waarvan je tekenen krijgt..
Ja dat is inderdaad heel bijzonder. Wij hadden het al met het maken van zijn rouwkaart. Toen moesten we bedenken waar we het plaatje van een eik op het kaartje wilde zetten. Hij gaf toen een teken toen de boom rechts boven op het kaartje stond. Dus dat werd het toen! Heel bijzonder!
Hihi dames, interessant gesprek. Mijn man komt uit Zeeland, ik uit Zuid Holland, vlak bij waar jullie wonen. En we zijn verhuisd naar Drenthe. Dus helaas kan ik ook niets betekenen. Ik geloof ook in tekenen. Mijn oma was mijn alles en zij is anderhalf jaar geleden overleden. Het is fijn dat onze dierbaren zo nu en dan ons in de gaten houden. tinkertje, je hebt nog wel even tijd. Een ei overleefd en dag en aangezien je nog flink naar bent en opgewonden komt dat wel goed. Kans op een jongetje is week groter dan, de mannelijke zaadcellen zijn sneller. Dus ga maar alvast jongens namen verzinnen. Ik een mijn man zouden alleen seksen als we zijn hebben. Haha dat was de afgelopen 7 dagen elke dag. En eigenlijk mag je maar 1 keer in de twee dagen. Zucht. Geniet van het weer dames en straks genieten van het cadeautje. Wanneer hij of zij ook mag komen
Haha Hoop! Zou dat echt zo zijn? Dan kan je soort van zelf bepalen of het een jongen of meisje wordt! Haha Zouden jullie een jongen of een meisje leuker vinden? Ik ben denk ik meer een jongensmama.. Maar mijn vriend wil graag een meisje Ik vind het natuurlijk allebei geweldig, zolang het maar gezond is!!
@hoop hahah echt? nou had leuk geweest als je nog in de buurt woonde dan hihih!.. leuk hoor!!. misschien ken ik je man dan wel haha wauw dan heb jij ook zo bijzonder gemis van een dierbare! inderdaad fijn om te weten dat je er niet altijd alleen voor staat, dat zei haar belofte ( in mijn geval) na komt, want mn oma zei altijd, kind als ik er niet meer ben, weet dat ik er altijd voor je zal blijven zijn, dat ik elke dag een keertje naar je kijk of alles goed is met je, en waak over de momenten dat het nodig is.. Nou dat doet ze nu nog steeds verdomd goed!.. heel blij mee! Hellaas is ze veel te vroeg uit het leven weg gerukt, een noodlotig ongeval werd haar einde .. nog steeds veel verdriet van.. Whaha jaa is dat zoo!? hoe bereken ze dat dan wat de kansen zijn? een jongen of meisje het maakt ons niets uit, als het maar gezond is, jongens naam staat al een poosje vast hahahah.. een Meisje waren we nog niet over uit haha.. Ik hoop inderdaad maar dat we nog optijd zijn haha, vanavond maar extra gezellig maken en morgen avond zowieso dan .. Haha elke dag seks wauw heerlijk ( zou ik nu ook kunnen man ik blijf willen... maarja die avonddiensten he.... ) haha.. De ouderen op mn werk vragen er ook geregeld naar, wanneer komen er kindjes Zuster?... zoo lief.. Nou Hoop geniet dan maar lekker hoor van de momenten! en wie weet komt er als snel een uitslag van een test van 1 van ons.. (ik dan eind vd maand pas rond de 26e) .. Enjoy the summer!!!
Ik ook pas eind van de maand hoor Tinkertje! Nog steeds geen eisprong gevonden met ovu testen. Gister werd ie wel al donkerder, dus ik hoop op een posi test vanmiddag. We gaan het zien
Vinden die mannen van jullie het trouwens niet raar dat wij hierin zoe een grote praat behoefte hebben dat we dit soort dingen in principe met wild vreemde op internet bespreken? Al noem ik jullie inmiddels me internet vriendinnen Die van mij snapt er namelijk geen zak van en vind het naar maar.
Hahaha die van mij vind dat ook maar raar hoor! Maar hij weet wel dat ik er veel meer mee bezig ben dan hij. Dus hij heeft liever dat ik hier loop te kletsen, dan dat ik de hele dag tegen hem erover praat Daarnaast vind ik het erg gezellig in ons bescheiden (praat)clubje
Hahaha, ja mijn man begrijpt het inmiddels wel. Beter tegen "wildvreemden" dan tegen alle mensen die wij kennen of tegen hem. Hij werd echt gek van mij hahaha. Ik heb, of eigenlijk wij hebben al een naam voor een meisje. Ze zeggen dat vrouwelijke spermacellen sterker maar langzamer zijn. Ze houden het langer vol zeg maar. Mannelijke spermacellen zijn sneller, maar ook sneller dood. Lijkt wel een beetje op het echte leven hahaha. Maar goed. Ik weet niet hoe het zit met de percentages. De kans op zwangerschap is alleen al zo klein dat ik niet ga spelen met dit soort dingetjes. Ik wil heel graag een meisje en een jongetje.. Twee kids is meer dan genoeg. Dus bij de tweede kan je een beetje experimenteren met de timing. Maar ik heb dus echt het gevoel dat de eerste een meid gaat worden. Ookal is er nog geen ei bevrucht waarschijnlijk. Ik heb zelfs dus al 1 jurkje, jaren geleden gekocht. En we hebben een naam. Wat zou het grappig zijn als we dan twee zoontjes krijgen!
Haha Ik heb juist het gevoel dat wij twee jongetjes krijgen. Maar mijn vriend dus twee meisjes. We gaan het zien! Af en toe zou ik wel in de toekomst willen kijken. Of het gaat lukken en hoeveel en welk geslacht enzo
hahah nou ook mijn vriend vind het maar vreemd, maar is ook blij dat we elkaar zo kunnen aanhoren,helpen en alles.. haha. Bij ons zijn er nu al 3 mensen in onze omgeving die hebben gezegd dat ze denken dat wij als eerst een meisje krijgen, gek genoeg want ook hier is nog niets bevrucht of iets hahaha.. Dus ben heeel benieuwd . Gek eigenlijk he dat die spermacellen zoveel kunnen bepalen haha.. wordt met de dag nieuwsgieriger of het nou wat gaat worden of niet
Wij willen het overigens ook meteen weten bij 20 weken, en misschien eerder .. vriendin van mij wist het bij 16 weken geloof ik al doormiddel van een extra echo die ze dan zelf moesten kopen ofzoiets.. Dus dat is ook nog een optie, maar zowieso willen wij het meteen weten wanneer het zeker is .. maken er dan ook geen geheim van..
Wij willen het ook gelijk weten hoor! En dat kan ik sowieso niet voor me houden dus dan weet iedereen het Vind het toch leuker shoppen als je het weet. Anders heb je alles in het wit,grijs en geel enzo. Als je weet wat het wordt kan er ook wat roze of blauw bij
Ja haha, stomme spermacellen. Toch fijn dat een ei altijd vrouwelijk is en sperma vrouwelijk of mannelijk. We girls rock! Ik zou ook graag in de toekomst kunnen kijken. Ik vind zowel meiden als jongens geweldig. Hoe dan ook ga ik met ze boomhutten maken en ijsjes maken en en en.. Hahaha, erg he. Maar lijkt me geweldig om die verantwoordelijkheid te hebben over zo'n dondersteen. freddel nog een kleine tip, ik las je andere onderwerp. Meid vanavond ga je het lekker romantisch maken en genieten. Niet te druk zijn met of je te laat bent of niet he Je doet nu alles wat je kunt doen. xx succes
Hahaha nee inderdaad ik ben ook slecht in dat soort geheimen bewaren en inderdaad shoppen is zooooooveeel leuker dan kopenkopenkopen!!.. @ Hoop hahaha ja joh wij vrouwen zijn de besteeee !! Whoopwhoop haha.. Mijn vriend voetbalt en is trainer dus die hoop als eerst op een jongen zodat hij daarmee kan gaan voetballen hahaha.. Ik zou het ook enig vinden om te zien, als je hem nu al met de kleintjes van mn vriendinnen ziet... Maar liefst ook een jongen enn en meisje ... en wie weet een 2ling wel haha zit wel in onze familie ^^
Haha nou ik wil het ook gelijk weten hoor! Ene ik hoop op een meisje, maar me vriend interesseert het niet wat het wordt (ik geloof hem niet). Mij lijkt het ook zo leuk! Een eigen gezinnetje. Een klein hummeltje ...
Kunnen we geen gezamelijk app maken ofzoo??? haha.. is zoveel makkelijker!! Ook met foto's straks hahaha
Hoop, We gaan het vanavond zeker gezellig maken! We doen zeker ons best! Tinkertje, Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat we een tweeling krijgen en dan twee meisjes. Tweelingen komen helemaal niet in de familie voor bij ons dus dat zou wel heeeeel toevallig zijn! Hahahaha