Hoi Hoi, Ik ben weet terug van weg geweest. Veel mee gemaakt, leuke maar ook minder leuke dingen. Onze zoon wordt volgende week al weer 2!! ! Wij gaan volgend jaar 2013 voor een tweede ICSI wonder! Wie klets gezellig mee over hoe we het in de toekomst gaan doen en wat de gevoelens enzo er bij zijn. xxx
Hoi, Ik wil wel graag mee kletsen. Ik start wel iets eerder dan jou.... Ik heb een dochtertje van 2 en wij zijn nu al een jaar bezig in het ziekenhuis voor een tweede. Eerst 5 maanden clomid, daarna 6x mislukte IUI en nu gaan we in november het ICSI traject in...
Dit is iets waar wij hard over nadenken, jullie kindjes zijn al twee, mijn dochter pas vijf maanden. Maar door onze leeftijd zou ik graag zo snel mogelijk een tweede hopen te krijgen. Maar door een niet zon fijne zwangerschap en een nog minder fijne bevalling vind ik het wel een moeilijke keus! Ik ga in december mijn implanon eruit laten snijden.... En dan mogen wij ons in juni weer aanmelden. Ik weet niet of ik er alweer aan toe ben, maar dat zie ik tegen die tijd wel denk ik.
Romie wat vervelend dat het maar niet wilt lukken! Hopelijk brengt ICSI meer geluk. Spannend zeg in november vii een tweede, Succes. Sjak dat is dan inderdaard lastig. Wij wilde eigenlijk al er voor gaan toen de kleine 6 maanden was. Maar omdat ik een ks heb gehad mocht dat niet,? En toen kreeg mijn manlief pfeiffer ,waar hij nu pas echt van op krabbelt dus vandaar uitstelling 2 de
Wij beginnen ook in 2013 en het zal de eerste keer zijn voor mij in MMM wereldje..dus hopelijk kunnen wij hier lekker kletsen terwijl dat wij aant wachten zijn..groetjes
Wij gaan ook pas in 2013 verder met een 2e ICSI poging voor een 2e kindje. Vorige week mocht ik testen nadat ik een TP had gehad van een hele mooie 9-cellige embryo...een mooie positieve test, maar helaas 3 dagen later was het feest alweer voorbij Volgende week heb ik een gesprek met mijn arts en ik wil graag mijn AMH waarde weten en als die te laag blijkt te zijn, hoop ik dat ze DHEA wil voorschrijven. Als ze dat niet wil, dan stap ik over naar Dusseldorf. Het enige nadeel is dat ze daar een wachtlijst hebben en we dan pas in februari terecht kunnen. Dus voor ons voorlopig ook wachten en dan is het idd wel zo leuk en gezellig om hier te kletsen!
@MissGin welke fertiliteitcentrum zit je nu? (Als ik mag vragen natuurlijk) ik zit bij UZ Gent..Soms voel ik me wel te jong om in MMM te zitten..mja zo ist nu eenmaal maar vind het zo spannend om te beginnen
In het ZH in Zwijndrecht. Zij werken samen met Erasmus R'dam, alleen gaan wij daar niet naartoe. Tot aan de punctie gebeurd het in Zwijndrecht, bevruchting en TP in het Elisabeth ZH in Tilburg. Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? Ikzelf ben nu 34. En hoe lullig het ook mag klinken...hoe ouder je bent, hoe "moeilijker" het is om zwanger te worden. Dus voor jou in elk geval al 1 voordeel, dat je nog jong bent
Ik ben 22 jaar..ben van mijn 20ste gestopt met de pil en het wilt maar niet lukken dus vandaar onderzoeken gehad..2 geslotende eileiders..ik kreeg vorige maand een groen licht van mijn vriend dus 2 weken geleden intake gesprek gehad en mocht er direct beginnen maar ik wil na de zomer bevallen dus hebben wij beslist om pas in januari te beginnen..het komt mooi uit dus..ja je hebt gelijk hoe jonger hoe beter..maar dat wilt niet zeggen dat het van eerste keer gaat lukken é..en er zitten wachtmaanden tussen de pogingen ook en dat moet ook passen met ons job..daarom wil ik niet zo lang wachten nu dat ik weet dat ivf de enige mogelijkheid is
MissGin wat zwaar klote zeg van de vmk! Bah zeg! eerst als die vreugde en dan plots van je wolk af. Ik ken het helaas. Bij de eerste ICsi was het ook gelukt maar helaas ook niet voor lang. Hopelijk mag het dit keer lukkken en zijn je waardes goed. Numatje. Ik was zelf 24 toen ik mijn eerste ICsi poging kreeg. en 25 toen ik beviel
Mag ik ook met jullie meekletsen ? Ook wij gaan in januari 2013 weer starten voor een 2de ICSI wonder. Ik ben de trotse mama van een zoontje van 2,5 jaar oud. Voor hem hebben we 6 jaar in de MMM gezeten. Eerst clomid, toen 7x IUI, 1x IVF (geen bevruchting), 3 ICSI pogingen in Nederland en voor de de 4e ICSI poging naar UZ Gent gegaan. Wonder boven wonder zwanger geraakt van ons zoontje. In september zijn we gestart met een nieuwe ICSI poging en ons geluk kon niet op toen we 2 weken geleden een positieve test in handen hadden. Helaas was deze blijdschap van korte duur (HCG stijgt niet goed) en ben ik nu in afwachting van een miskraam. Het liefst zou ik gelijk weer door gaan met een nieuwe behandeling, de wens is alleen maar groter geworden.....
@snippie23 dank u wel hoor..ik heb eigelijk geen flauw idee hoe dat ik op de hormonen ga reageren dus hopelijk kan ik hier wel tips krijgen van jullie als het zover is @carientje78 ik vind het zo jammer voor je..ik duim voor jou dat je volgende poging gelijk raak zijn,dat je 40 weken lang kan genieten met de klein in je buik en dat je hem eindelijk in je armen kan vasthouden
@MissGin Wat klote van die VMK. Denk je blij te kunnen zijn en gaat het toch nog mis.. Hopelijk gaat het de volgende keer goed en zijn de waardes ook goed. @carientje78 ow nee wat klote voor je dat je in afwachting zit van je miskraam. Ik kan me helemaal voorstellen dat de wens dan alleen maar groter wordt. Wij gaan in november het traject in. 12 nov intake gesprek bij de vepleegkundige. Ik vind het erg spannend allemaal. Het is alleen zo raar dat ik bij mijn dochtertje op de normale manier zwanger ben geraakt. Wel met clomid. En in de tweede ronde met clomid, daarvoor 2 jaar zelf geprobeerd zonder resultaat. Nu zijn we al weer een jaar bezig in het ziekenhuis voor een tweede. Wat kan het toch raar lopen. Nu is het zaad helaas slechter dan toen we zwanger raakte van mijn dochtertje. Ik hoop dat we met ICSI meer succes hebben dan de IUI..
Ik weet niet of ik helemaal in het plaatje pas, maar mss mag ik meekletsen? Mijn zoon wordt in januari a.s. 2. Hij is geboren uit IVF. Ik heb momenteel een eerste ICSI behandeling gehad en afgelopen dinsdag is er een tp geweest. Op 14 november mag ik testen. Mijn eerste IVF voor een brusje was mislukt. Ik had 7 rijpe eicellen, waarmee niets was gebeurd. Geen enkele bevruchting... terwijl onze zoon is geboren uit een IVF met slechts 1 rijpe eicel... Vreemd hoe het kan lopen allemaal. Liefs
Wat heftig carientje!! Ik hoop dat het geluk nu aan jullie zeide is meis! Hoop dat de mk snel opgang komt(och wat klinkt dit naar om te zeggen ) En jullie dan verder kunnen!!! Heel veel sterkte!! namatje graag gedaan meis. En als er vragen zijns tel die gerust! daar zijn we hier voor!! Princes wat een onwijs spannende tijd!! Nog 7 dagen en jullie weten meer!! Hoop voor je dat het jullie gelukt is en dat het een plakkerd is voor 40 weken!
Snippie: Wat leuk dat jullie er ook weer voor gaan. Wij zijn inmiddels zwanger van een 2e wondertje wat we in 2013 verwachten. Heel veel sterkte en succes weer in 2013 en hopelijk wordt jullie geduld niet weer zo lang op de proef gesteld. Alle andere dames hier natuurlijk ook heel veel succes!
Haai snippie Wij gaan ook voor een brusje! We hebben 1 terugplaatsing van 2 cryo's achter de rug. Als hij goed ontdooid hebben we nog 1 cryo die deze maand terug geplaatst word en anders gaan we in januari weer voor een verse poging. Succes voor jullie ook! Alle andere dames ook succes!
Zora gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk een brusje op komst!! Hopelijk voel jij je goed. Wij vinden het ook tijd worden voor een brusje wachten nu al 1,6 jaar door omstandigheden. Vandaag onze nichtjes gezien en ja het is tijd! barleeus wat leuk ook een brusje. maar wat zwaar kut dat de eerste cryo poging niet gelukt is, Ik duim voor je dat het nu wel een plakker is.!! xxx
Nog gefeliciteerd! Ik zie dat jullie net een verjaardag achter de rug hebben! 2 jaar alweer, wat gaat het hard hè.. maar wel leuk! en ja als je dan weer een baby'tje ziet, gaat het weer kriebelen. Wij hopen ook dat het dit keer een plakkerd wordt maar ons eskimo'tje moet ook eerst nog goed uit het ijs komen. Eerst maar naar die eisprong toe, we moeten zondag weer voor een FM.