Wij willen een midweekje centerparcs boeken...alleen vind ik dat er wel erg veel extra kosten bijkomen... Sinds wanneer komt er een dekbedhoespakket bij van 12,50? Die krijg ik namelijk niet uit het extra service's systeem. Hij staat gewoon op 0 dekbedhoespakketten, maar op het betaal overzicht staat dan wel 12,50. En waarom moet je voor online reserveren 29,50 betalen? Is dat niet zo als je telefonisch gaat reserveren? De toeristenbelasting bedraagt ook 22 euro...maar als ik er niet bijzet dat mijn dochter meegaat betalen we 14 euro.
aso he al die bijkomende kosten ... Slaat werkelijk nergens op .. die reserveringskosten krijg je via de telefoon ook, volgens mij zijn die zelfs nog hoger ..
dekbedhoespakket ben je sinds kort inderdaad verplicht. Bij de goedkoopste huisjes moet je dat bijbetalen bij de andere huisjes zit dat er standaart in. Doen ze omdat vaak mensen zo op een matras gingen liggen en alles dan vies word. Voor telefonisch reserveren betaal je volgens mij ook reserveringskosten. en toeristenbelasting gaat helaas per persoon. Ik ben pas naar centerparcs geweest en was bijna meer kwijt aan de toeslagen dan aan het huisje zelf. Daarom inderdaad verstandig dat je kortingscode zoek ik weet niet wanneer je wilt gaan? want zijnv eel kortingscodes in de omloop.
Ik zou als ik jou was eens op bungalows.nl kijken misschien staan er daar leuke aanbiedingen tussen, vaak kan je daar nog kiezen voor al die dekbedpakketten ed .... Ik vind Centerparcs echt duur en vind de huisjes vaak erg verouderd en de zwembaden tegen vallen ..
Ik had al een korting van 175 euro gevonden! Het huisje (4 persoons, dan heeft Valerie haar eigen slaapkamer) kost 319 euro Dan nog 12,50 voor de dekbedhoezen. 14,72 toeristen belasting en 30 euro reserveringskosten. Komen we op een totaal van 200, 72 euro. Is toch niet duur voor een midweek Jammer dat die dekbedhoezen verplicht zijn geworden, als het verplicht is, is het toch raar om daar extra voor te moeten betalen. Maar goed...scheelt wel gesleep met beddengoed.
@Chantal1984, we willen wel echt naar centerparcs. Ik weet dat andere bungalowparken goedkoper zijn. Maar vind de zwembaden van centerparks altijd erg leuk. Alles is echt super op kinderen ingericht. En je hebt alles bij de hand, dat heb je niet bij alle bungalowparken.
wij zijn pas een midweek geweest. In een vip extra cottage. Met broodjesservice kortom alles erop en eraan. Elke ochtend krant nog een bon van 12,50 die je kan besteden daar en ga maar door. Waren wij 310 euro voor kwijt. En we hebben 40 euro in tegoedbonnnent erug gekregen omdat de stoomdouche uit het huisje was. Dus eigenlijk hebben we maar 270 euro betaald voor een midweekje voor het duurste huisje. wij hadden geboekt met 50 % korting.
Nee das waar vind het alleen altijd zo'n nadeel dat je je auto niet bij je huisje mag zetten, als je dan achter in het park zit en je wilt bv naar het zwembad dan ben je bij wijze van spreken ene half uur onderweg .. Het is idd niet duur, nou moet ik zeggen dat ik wel eens goedkoper heb gezeten op een kind vriendelijk park maar goed ieder zijn eigen smaak toch Het feit blijft dat het absurd is dat je verplicht bent om die dekbedhoespakket moet nemen ...
Ja en dat het absurt is dat je 29,50 reserveringskosten moet betalen. Gewoon iets waarmee ze extra geld krijgen, want voor die reserveringskosten doen ze niks. @ wonders, dat is ook goedkoop! @chantal, de 4 persoons huisje zitten allemaal dichtbij het zwembad/centrum. Vorig jaar zaten we een keer in een 6 persoonshuisje, en die zat echt aan de andere kant van het park. Maar het was tussendoor 10 minuten lopen...dus goed te doen.
Trouwens... Zit er sowieso kindermeubilair in een 4 persoonshuisje? Ook als je aangeeft dat er geen kindje meegaat? Bedje nemen we zelf mee maar het zou wel makkelijk zijn als er een kinderstoel is. Als ik aangeef dat we met z'n 2en gaan dan scheelt dat weer 7 euro Is niet veel...maar door de bijkomende kosten gun ik ze echt niks extra's
Wat belachelijk die extra kosten! Maar vind toch dat je het nog wel goedkoop hebt hoor een midweek . Welk park gaan jullie?
We willen naar huttenheugte, is toch het dichstebij. Kempervennen lijkt me ook een keer leuk, maar dan zitten we zolang in de auto.
Hey Consider, Wij gaan ook al jaren naar centerparcs en hebben laatst een mystery weekend geboekt, scheelt enorm in prijs. Enige nadeel is wel dat je niet weet waar je terecht komt. Maar ik vind dit juist wel spannend, tis geloof ik wel allemaal in nederland.
Bedankt voor de tip! Denk alleen niet dat we dat doen, aangezien we helemaal in het noorden van het land wonen. En als we dan een park in limburg krijgen, is dat voor ons 4 uur rijden. En dat vinden we een beetje te ver. Ben wel benieuwd hoeveel je daarvoor moest betalen...
Volgens mij is een mysteryweekend 99,- als ik het niet mis heb. Kan me voorstellen dat dit voor jullie onhandig is omdat je niet weet waar je terecht komt.
Heb laatst een boeking gedaan voor een weekend in maart. Een zespersoons huisje, drie huisdieren, reseveringskosten, lakenpakket en toeristenbelasting, kwam ik op een totaal van 298,75. Hier zit de eindschoonmaak ook bij in.
Waarom geef je niet op dat Valerie meegaat? Volgens mij ben je verplicht toeristenbelasting te betalen voor elke persoon die meegaat.
Nou dan ben ik misschien gek hoor. Maar ik vind dat ze dat erbij doen automatisch wel beter.. Als j eens weet op hoeveel vieze matrassen wij hebben gelegen Dus standaard in het pakket ben ik helemaal voor. Jij mag dan netjes je linnengoed meenemen. Maar een ander niet.