wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra26

petra26 Actief lid

debbie wat een leuke foto in de sneeuw :)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, het gaat wel goed, op de een of andere manier heb ik er rust in gevonden dat het nog wel even (of lang) kan duren en wacht ik het rustig af. Dat is wel fijn!

@Milse, ik ben zooo benieuwd, denk echt dat je zwanger bent!

@Petra, spannend hoor, zie aan je banner dat je morgen al zou mogen testen!

@Hier, we hebben vannacht op de zolder geslapen, de nachtkastjes moeten nog geplaatst worden (in de muur bevestigd) en nog wat kleine dingen, maar we slapen er in ieder geval al wel! Wie weet wat dat nog doet ;).

3. petra26

petra26 Actief lid

debby ik mag evt morgen al testen maar ik wacht toch nog tot minimaal woensdag denk ik. want ik ben wel vaker overtijd en word dan alsnog ongi
    dus ik wacht nog even iets langer met testen

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
  5. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ charpi, wat spannend zeg, hoop dat deze ronde jouw ronde wordt;)

@ debby, inderdaad een schattige foto. Fijn dat het zo goed is opgeschoten met je zolder.

@ milse, hoe gaat het met je, kun je je een beetje inhouden?

@ petra, hoi welkom hier. Hopelijk ook voor jou een 2010-baby.

@ hier, gisteren de laatste tablet provera ingenomen. Sinds vrijdag had ik al wat bruinverlies en vandaag is de ongi doorgebroken. Komende week dus (eindelijk) starten met de 1e ronde Clomid. Op naar een 'winnaar' rond carnaval...

6. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    #186 milse, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    @Debby: Wat heerlijk dat jullie op de nieuwe zolder hebben geslapen!! Nou kom nu maar op met dat eitje dan;) (zou toch mooi zijn als dit nu helpt he!!)

@minnie: Jeetje je temp stijgt alleen maar! Ziet er goed uit toch?? (ik heb niet zoveel ervaring met tempkaartjes)

@Nina: lekker dat de provera zijn werk doet! Kun je weer verder in de volgende ronde!

@hier: En natuuuuuurlijk kon ik het weer niet laten...hihi... vanmorgen eerst een kruidvat test gedaan: Positief!!! En toen nog een digitale van clearblue: zwanger!!!!! (had nog een voorraadje in huis hihi) Nou nu kan het toch zeker niet missen??? Lees hier heel veel verhalen van vrouwen die 3 dagen voor NOD positief testen!

7. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @Petra: Wat knap dat jij het zolang af kan wachten! Ik kan dat niet hoor! zoals je gezien hebt hihi:D:D

8. petra26

petra26 Actief lid

als je al 2 jaar bezig bent, dan weet je onderhand wel dat je niet gelijk op je nod moet testen, want dat werkt bij mij toch niet
    maar bij andere werkt het wel he als je al op je nod kan testen.

debby lekker op je nieuwe zolder geslapen.
    minnie je lijst ziet er goed uit !!!
    milse wat goed dat je positief getest hebt !!! leuk joh

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa Milse, gefeliciteerd! Kan toch niet meer missen nu he?!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben net terug uit het zkh. Er was rechts een eitje te zien van ongeveer 10/11 mm, maar de vraag blijft of die door blijft groeien. Ik moest eigenlijk vrijdag weer terugkomen, maar heb gevraagd of dat donderdag kan, want dan ben ik altijd vrij. Ik moest ook steeds altijd op maandag en donderdag en nu ineens vrijdag. Geen idee waarom. Maar goed, uiteindelijk mocht ik dan wel op donderdag terugkomen. Maar hopen dat het eitje door is gegroeid, maar ik houd een slag om de arm. Het kan nog steeds alle kanten opgaan, maar er gebeurt in ieder geval iets!

11. petra26

petra26 Actief lid

@ debby goed dat er iets te zien was. nu maar hopen dat het ei groeit endat je donderdag meer ziet.
    ik ga voor je duimen

12. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @Debby: ohhh wat goed!! Dat is in ieder geval weer hoop gevend!! Zou het dan toch iets met je slaapkamer te maken hebben??;)
    Hopelijk is hij donderdaag weer een beetje gegroeid!

@hier: Ik ben voorzichtig heerlijk aan het genieten van mijn prille zwangerschap! 24 februari krijgen we de eerste echo! We hebben het zelfs al aan onze ouders verteld! Die wisten immers ook dat we met de injecties bezig waren.. Misgaan kan altijd nog zelfs na meerdere maanden... Wel grappig want mijn vriend zei van te voren dat hij het pas na 3 maanden wilde vertellen en nu is hij zo blij dat hij het niet voor zich kon houden!!:D

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @milse: jeeeeeeej zwanger! en waar heb jij zoal last van op het moment qua kwaaltjes?

14. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hey Minnie! Ja goed he? Op het moment heb ik het meeste last van een heel zwaar gevoel onder in mijn buik.. het lijkt een beetje op menstruatiekramp. Ik herkende dit gevoel meteen uit mijn vorige zwangerschappen, dat zijn de banden die wat gaan rekken ivm de veranderende baarmoeder.
    Hoe gaat het met jou??

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja gaat ook wel goed. heb me toch pijnlijke en grotere boobs al een week zoiets. ik mag woensdag testen maar test pas donderdag als ik niet ongesteld ben. ik zal mijn kwaaltjes eens neerzetten kun je even kijken:

*grotere en pijnlijke boobs,
    *witverlies
    *af en toe het idee misselijk te zijn,
    *ongikrampjes (maar niks geen bruin of bloed)

oja en ronde de innestelingsdatum had ik 1 felle steek (net als de vorige keer) en een anderhalve dag een beurs gevoel in de buik (en dat had ik de vorige keer niet en volgens de gyn is het dus ook een innestelfoutje geweest)

ik ben al een keer zwanger geweest en dat is misgegaan. die ongikrampen had ik toen ook alleen veel pijnlijker. en toen is het dus misgegaan. witverlies had ik ook en pijnlijke grotere borsten ook.

mijn tempkaartje: 21ac2c Ovulation Charts

heb vannacht heel erg weinig geslapen, een paramolletje gepakt en 2 rennies omdat ik zon maagzuur had. dus dat verklaart als het goed is de tempdaling.

minniemouse

16. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Ik herken je symptomen allemaal, behalve het witverlies... Weet niet wat dat voor teken kan zijn..
    Als je zwanger bent zou je nu toch ook al positief moeten kunnen testen?? Knap dat je zolang kunt wachten hoor! Ik werd echt knettergek van mezelf:)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dat witverlies had ik de vorige keer ook. stond er ook van te kijken dat dat er was toen haha. had je mijn tempkaartje ook gezien?

18. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Ik heb het even opgezocht en dat kan inderdaad een symptoom zijn!!
    Ja je tempkaartje ziet er goed uit! Ben benieuwd wat je temp morgen is, dan weet je of die daling idd van de paracetamol komt.. lijkt mij heel goed mogelijk!!
    Ik hoop toch niet dat die krampen van mij ook een teken zijn dat er iets niet goed is!! Maar goed ik had ze vorige keer ook en dat ging prima... Wat kun je hier toch onzeker van worden he hihih

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja ik ben nu ook super onzeker alleen van die rotnacht en die lagere temp dan weer. nou die ongikrampen die ik toen had die moest ik zowat wegpuffen en stond krom van de pijn. neem aan dat dat bij jou niet het geval is toch? haha. de ongikrampen die ik nu heb zijn een stuk minder pijnlijk gelukkig........

20. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    heb je niet toevallig ergens een testje liggen??;)

Ik heb het weer even opgezocht hahaha en de krampen schijnen ook normaal te zijn!! Ik had er vanacht onwijs veel last van! Nu gaat het wel alleen is het wel de hele tijd aanwezig..

Deel Deze Pagina