wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Milse, en bedankt voor je lieve bemoedigende woorden! Vandaag voel ik veel onrust, heb vannacht ook slecht geslapen en was heel misselijk. De misselijkheid komt en gaat nog steeds :(. Maar rustig aan doen...Werd gistermiddag al gebeld door mijn baas of ik er vandaag weer zou zijn. Belachelijk gewoon!

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Debby neem even goed tijd voor jezelf meid.... tegen een depressie aanzitten is niet niks ik weet er alles van... had het jullie nog niet verteld maar ik ben er zelfs door in de WAO beland. Ik heb al meerdere zware depressies achter de rug en zit nu alweer 3 jaar thuis.

Milse, ik ben echt wel blij voor je hoor meissie.... hopelijk kan ik je snel volgen....

Petra, spannend dat de ongie nog niet doorzet....

Minnie, en zijn de duivels al gearriveerd?

Nina, hoe is het met jou?

Hier, gaat de tijd maar langzaam voorbij, ik heb zo'n grote behoefte om de maand een duw te geven, was het maar alvast 9 dagen verder.... dat vervelende wachtbankje ook.

3. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

@ Charpi: Ja ja geduld is een schone zaak zeggen ze dan. Maar dat wachtbankje zit zo hard!

@Debby: inderdaad goed om de tijd ervoor te nemen en alles op een rij te krijgen zodat je straks met frisse moed weer verder kunt. Het is ook allemaal niet niks wat je door moet! Laat je niet gek maken door je baas hoor ;)

@Milse: Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat wij allemaal ook heel binnenkort zo'n mooi bericht mogen plaatsen. Geniet ervan. Ook ik ben stiekem jaloers...:)

@Petra en Minnie: Nog steeds geen ongi gespot met broekloeren?:p

@ hier: inmiddels bijna einde dag 2 van Clomid 50 mg. Nog 3 te gaan. Ik voel me niet happy. Heb last van stemmingswisselingen (lijkt wel of ik niks kan hebben. Van een grauw weer door naar een traan) en heb het de hele dag bloedheet! Mijn temp is gestegen naar 37,0 terwijl ik juist een daling verwacht na ongi naar een (voor mij normale 36,5). Heb daarnaast wel al steken bij mijn linkerbil terwijl de proverabloeding nog niet geheel over is. Normaal heb ik steken zo rond mijn eisprong, dus lijkt het mij nu erg vroeg voor een daadwerkelijke sprong. Ik ben sinds de provera ook aangekomen terwijl mijn normale leefpatroon niet is gewijzigd (eet gezond en sport nog steeds fanatiek 3x per week) Ik ben normaal absoluut geen klaagmiep en sta stabiel in het leven, maar momenteel irriteer ik me mateloos aan mezelf! Pufff nog effies doorzetten.

Volgende week naar gyn voor echo om te kijken hoe eitjes zich ontwikkelen. Iemand ook last van (deze) bijwerkingen gehad?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, nog even volhouden meis. Ik ben zelfs jaloers dat je op het wachtbankje zit ;).

@Milse, hoe gaat het met jou? Al last van kwaaltjes?

@Petra en Minnie, hoe is het met jullie? Zijn de rode duivels al gekomen? Of zitten jullie nog in onzekerheid en hebben jullie stiekem nog hoop?

@Nina, oooh zo herkenbaar die klachten van de Clomid! Die stemmingswisselingen en die opvliegers, oh ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben nu ik spuit! Maar goed, het is dus heel normaal dat je je zo voelt! En door die hormonen kan je ook zwaarder worden. Vooral sinds ik spuit, ben ik veel zwaarder geworden en houd ik veel vocht vast. Even doorbijten meis, het is uiteindelijk voor een goed doel!!!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Net terug uit het zkh :D. Het eitje rechts was nog steeds 10/11 mm :(. Mijn baarmoederslijmvlies wordt iets dikker, zag er goed uit. LINKS zit een eitje van 12/13 mm, jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die MOET gewoon doorgroeien! Ik moet zaterdag weer komen en moest zelfs mijn pregnyl meenemen, zodat ze kan uitleggen hoe het moet!!!

@Milse, was nog even bij je werk, maar je was er niet???

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwww Debby das toch een beetje goed nieuws.... ik hoop echt dat het eitje links gaat doorgroeien, het is je zo gegund..... mijn duimen draaien hoor!!!

Nina, ik herken het helemaal meid, ja de clomid heeft vervelende bijwerkingen al moet ik zeggen dat ik er deze cyclus weinig last van heb gehad, dus volgens mij went je lichaam er wel een beetje aan.....

Milse hoe gaat het nu?

Minnie, Petra al ongie?

Hier geen nieuws, het wachtbankje verveeld....

7. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @debby: ohhh wat een goed nieuws!!! Hopelijk mag je me snel volgen en zijn we gezellig samen zwanger!!!
    Wat leuk dat je even op mijn werk was en wat jammer dat ik er niet was!! Ik ben vandaag ziek thuis gebleven, ik ben zo enorm moe en ik had gister de hele middag onwijze hoofdpijn..het heeft allemaal een behoorlijke impact op me geloof ik..
    Verder gaat het heel goed! Ik voel me prima, nog niet echt misselijk, alleen 's ochtends een beetje maar dan meer omdat ik dan zo'n enorme honger heb.. maar wat niet is kan nog komen..

8. petra26

petra26 Actief lid

@ nina, heel herkenbaar die klachten van clomid. ik had ook erg last van stemmings wisselingen ed. niet fijn. maar je doet het voor een goed doel. dat hield ik maar een beetje voor ogen.

@ hier, nog steeds geen ongi te bekennen. Nu hoorde ik vandaag van een collega dat die na een baarmoederfoto ook een langere cyclus had dus dat is hier mss ook wel.
    hoop niet dat het morgen komt, want dan gaan we een dagje naar amsterdam en mama mia savonds

ik wens jullie alvast een fijn weekend. ben er zaterdag weer, krijg vanavond bezoek en morgen dus weg.

9. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @petra: Ik hoop voor je dat de ongi snel komt! Kun je weer verder met de volgende ronde.. Veel plezier vanavond!!

@debby: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ik hoop dat je zondagochtend de pregnyl spuit mag zetten!! Ik hoop het zo... ik zal de hele dag voor je duimen!!

10. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @charpi: dat is wel even spannend he dat wachtbankje.. voel je al iets??

Hoe is het eigenlijk met minnie??

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nee ik voel helemaal niets, dus verwacht er niet veel van..... maar kan nog komen, vorige maand kwamen de symptomen ook pas later.... maar ga er gewoon vanuit volgende week ongie te worden eigenlijk....

12. petra26

petra26 Actief lid

hier nog steeds geen ongi te bekennen. word er onderhand een beetje zat van
    morgen ga ik weer testen heb gister wel buikpijn gehad en overgegeven en vanmorgen ook weer erg buikpijn dus wil vandaag ff afwachten

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat balen Petra! Heb je dat vaker, dat het lang(er) duurt?

@Hier: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een eitje van 17mm en moet morgen tussen 9.00 en 9.30 uur de Pregnyl spuiten!!!! Zoooo spannend, en dan morgen en maandag klussen en dan ook de wachtweken in. Voor het eerst weet ik een NOD, het is nog zo onvoorstelbaar en vreemd en en ene....hahaha.

14. petra26

petra26 Actief lid

debby ik ben de laatste tijd wel meer een paar dagen overtijd ja
    maar dat kwam meer door de clomid. ik heb nu geen medicijnen geslikt deze maand. dus ik wacht het nog even af en anders ga ik weer naar de gyn bellen want ik wil op deze manier niet tot mei doorlopen. elke maand zoveel spanning

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Petra, kan me voorstellen dat je nu in spanning zit.... maar als je geen clomid hebt gebruik kan het ook zo zijn dat je geen eitje hebt gehad (in het ergste geval) en tja dan wordt je ook niet ongesteld.... of dat je eitje veel later komt dan normaal en dat je dus gewoon door moet klussen... maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon snel of zwanger test of ongesteld wordt.....

@Debby, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen aan de klus dus, wat geweldig meid, ikke is heel gelukkig voor je.... ik ga natuurlijk duimen dat het gelijk raak is dus geef de zwemmers maar duidelijke instructies lololol....

@Hier vandaag dag 27..... dus ik kan vanaf nu zegmaar ongesteld worden. Voel wel wat onderin mijn buik en heb wat meer afscheiding sinds vandaag.... verder smaakt de cola nog steeds, maar dat duurde wel even voordat ik dat niet meer luste, dus ik hou nog hoop.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Petra, ben je al ongesteld?

@Charpi, en jij al meer nieuws of nog aan het wachten?

@Hier, ik had hele goede hoop deze ronde voor ons, maar ik denk dat het 'm niet wordt...ik had via zw.pag. laten pendelen en zij zegt juli 2010 zwanger van een jongen, mijn schoonmoeder had gependeld en die zei ook dat het wel even ging duren voor ik zwanger zou zijn en een vriend van het salsadansen had ik gesproken toen we volop met de hormonen bezig waren en hij zei 12 aug. Dus ik denk dat ik toch geduld moet hebben....

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @charpi: wat spannend! Ik duim nog steeds met je mee hoor! En wie weet blijft de cola nu wel lekker?:D

@ Debby: nogmaals.. niet naar luisteren hoor!! Ik vind dat jij nu gewoon zwanger wordt!!;) Zet hem op he en inderdaad de zwemmers moeten wel een beetje aangemoedigt worden he;) hihi

18. petra26

petra26 Actief lid

goede middag

@ charpi spannend nog steeds
    @ debby hoop voor je dat deze ronde al raak is :)

@hier nog steeds niet ongi.
    ik probeer het nu een beetje los te laten en af wachten wat er nu gaat plaatsvinden
    ga morgen wel de gyn bellen want dit is niet erg handig zo.

ik ga ff van mijn gezin genieten. kom vanavond nog wel even langs

fijne dag allemaal

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Petra, heb je nog een test gedaan? En anders zou ik morgen inderdaad maar even bellen...

20. petra26

petra26 Actief lid

ik heb vanmorgen negatief getest
    voor de 2e keer ben nu een week overtijd

Deel Deze Pagina