wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ petra: Als je deze maand geen medicijnen hebt gebruikt en inderdaad pco hebt kan het misschien nog wel een tijdje duren voordat je weer ongesteld wordt... Ik zou gewoon even contact opnemen met je gyneacoloog...

@ debby: zoooo jij mag op het wachtbankje hihihi

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog niet hoor, mijn eisprong is nog niet geweest ;).

Ik voel me zooo down :(

3. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    waarom ben je down??? Ik geloof dat temperaturen geen zin hebt met pregnyl..dus weet niet of je daar down van wordt...
    Vanavond de eisprong toch? zo was het bij mij in ieder geval wel, ik moest 's morgens de spuit zetten en dan zou ik de volgende avond een eisprong hebben..

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach, gewoon alles. Mijn werk, ziek thuis, geen energie, ik kan niet zo goed tegen toegeven dat ik niet alles zelf kan ;). Daarom down :D. En ik denk ook vanavond de eisprong, geen idee, daar heeft ze niets over gezegd.

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Debby meid dikke knuffffffff.... en goed geklust?

@Hier, gisteren ongie geworden.... dus nieuwe ronde....

6. petra26

petra26 Actief lid

'he meiden
    ik ben er ook nog hoor
    ik ben nog steeds niet ongi geworden en test nog steeds negatief
    heb net de gyn gebeld en ik moet nu nog een week afwachten. als ik dan nog niet ongi ben moet ik weer bellen en dan wil hij me waarschijnlijk zien. maar doordat ik een paar maanden clomid gelikt heb kan het zijn dat mijn hormoonhuishouding een beetje in de war is vandaar dat het kan dat het langer duurt of dat ik mijn eisprong later gehad heb.
    dus we wachten het nog maar een weekje af

7. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ debby: ach meissie... van mij ook een dikke knuf!

@charpi: toch wel weer fijn dat je ongesteld bent geworden he? Je cyclus klopt dus nog wel! Kun je weer door naar de volgende ronde! Ik blijf voor je duimen!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, toch ongesteld geworden, op naar de volgende ronde! Wel een mooie cyclus zo :D.

@Petra, vervelend dat je nog een week moet wachten, hopelijk is je hormoonhuishouding weer snel op orde.

@Hier, flink geklust en nu moeten we wachten...erg spannend allemaal, maar ben er eigenlijk heel rustig onder.

9. petra26

petra26 Actief lid

@ debby hoe is het nu met je. voel je je al beter. fijn dat je je rustig voelt. afwachten dus of je genoeg geklust hebt :)
    @ charpi jammer dat je ongi bent geworden. op naar de volgende ronde

@ hier mega hoofdpijn maar nog geen spoor van ongi. dus we wachten maar weer verder

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief dat je ernaar vraagt Petra! Het gaat wel, ik ben nog steeds erg moe, maar geef er maar aan toe dat het even niet gaat zoals ik zou willen. Ik weet dat ik vandaag het werk niet hoef te bellen of dat ze mij kunnen bellen en dat geeft ook wel rust.

11. petra26

petra26 Actief lid

vervelend hoor dat je daar zo van in spanning zit. begrijpen ze het wel op je werk of is dat juist het probleem?
    luister goed naar je lichaam dat is belangrijk !!!

12. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Charpi, weer door naar de volgende ronde. Hopelijk dan meer succes!
    @ debby: inderdaad goed luisteren naar je lichaam, is belangrijk.
    @ petra: Vervelend hè dat wachtbankje. Zo fijn als je gewoon eens wist waar je aan toe bent!

@ hier: Het slikken van Clomid is voorbij, voel me nu ook weer 'normaal' zeg maar. Vanmorgen echo gehad, was alleen nog niks te zien. Volgende week weer terug en in het uiterste geval een hogere dosis. Maar daar nog maar even niet aan denken, eerst hopen dat er toch een eitje is die wat hormoontjes wil oppikken. Dus ook weer plaats genomen op een wachtbankje.

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nina, ik hoop dat er snel iets te zien zal zijn op de echo meid.... enne clomid ik weet er alles van.... ben vandaag weer begonnen en ik voel me heel rot.... verder veel last van ongie dit keer...

Debby, ik duim met jullie mee hoor

Milse, ja ik ben wel blij dat ik een mooie cyclus had, eigenlijk eentje volgens de boekjes, want ik begon pas op cd 7 met clomid en moest van de gyn doen alsof ik op cd 3 zat toen, en dan zou ik een cyclus hebben gehad van 28 dagen, maargoed ik tel die 4 dagen er nog wel eventjes bij op... heb banner nu maar op 28 dagen gezet....

Petra, ben benieuwd of je nog zelf ongie gaat worden of dat je terug moet komen bij de gyn....

Hier, tja niet echt lekker dus van de clomid en ongie.... voel me blehhhhhh

14. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ Debby: hoe gaat ie?? spannend he dat wachten!! Voel je al wat??

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, bloedverlies sinds gisteren :(. Gisteravond is het even gestopt en vanochtend weer begonnen. Heb de gyn al een mail gestuurd en geprobeerd te bellen, maar dat kan pas om 12.00 uur :( :( :(

16. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Jeetje!! Verlies je veel bloed? of zou het een innesteling kunnen zijn??

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, het is mis :(. Ik ben iets verloren, het lijkt een slijmerig propje of zo, ik heb het uit de wc gehaald (beetje ranzig, maar ja...).

18. petra26

petra26 Actief lid

@ debby wat vervelend allemaal meis.

hier gewerkt vandaag dus ben het zat. ga nu bankhangen en laptoppen
    fijne avond allemaal en ik kom morgen weer terug :)

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    He wat jammer nou toch Debby.... ik had zo voor je geduimd....

Hier is het nog steeds hetzelfde, last van de hormonen :(

20. petra26

petra26 Actief lid

hey meiden
    het is rustig hier hoe is het met iedereen
    hier nog steeds niets te zien van een ongi. hoop dat het nog komt en anders hoop ik dat de gyn dinsdag kan vertellen wat er aan de hand is.
    ik ehb al zitten denken om misschien morgen nog een test te doen omdat het dan een week geleden is dat ik getest heb maar ik zie wel ff. heb net ook op bed gelegen omdat ik erg moe ben en pijn inmijn buik heb heel licht maar wel vervelend.

gaan jullie nog iets leuks doen met valentijn?
    wij niet echt hoor. vanavond filmpje kijken en chocolade fonduen en dat was het.

fijn weekend allemaal

Deel Deze Pagina