wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De bloeding is alweer over gelukkig en volgens de arts wil het nog niets zeggen. Het vruchtje kan het nog niet zijn, want het vruchtje bestaat waarschijnlijk nog niet. Dus we wachten rustig af...heb nog wel een beetje hoop :D.

@Petra, ik zou inderdaad anders nog een keer testen en hopelijk kan de gyn je dinsdag verder helpen!

2. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @Debby: Gelukkig maar! Ik blijf duimen hoor!!!:D

3. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @petra: Wij zijn gisteravond alvast gezellig uit eten geweest voor valentijn! Verder doen we niets bijzonders hoor!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja...gisteravond is het bloeden weer licht begonnen :(. Ik snap er niets meer van....als ik straks ongesteld ben of ik blijk zwanger te zijn, dan ga ik het wel eens navragen. Wnat het kan ook andere dingen betekenen....

5. petra26

petra26 Actief lid

goede middag allemaal

hier vanmorgen een test gedaan en die was erg negatief
    ga dinsdag weer bellen naar de gyn dan is het een week geleden
    verder word ik er een beetje sago van dat ik niet verder kan. daar baal ik nog het meest van. omdat ik gewoon niet weet waar ik nu ergens zit in een cyclus. dus ja nog steeds afwachten maar

hier een rustig weekend we doen niet aan valentijn, manlief ligt met migraine op bed en zoonlief is aan het spelen. dus mooi even tijd voor het forum :)

6. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ petra: wat irritant zeg dat je niet gewoon een afspraak krijgt he? Dan zoude ze je menstruatie misschien op kunnen wekken...

@ debby: ik kom in de onderwerpen over zwanger zijn wel meer vrouwen tegen die de eerste maandan af en toe licht bloedverlies hebben en waar verder alles goed bij is!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Milse, inderdaad, ik heb toen ik zwanger was van Ryan ook steeds in het begin bloedverlies gehad. En hij is ook gezond ter wereld gekomen :D. We proberen moed te houden!

@Petra, he meis wat vervelend dat je EN niet ongesteld word EN niet zwanger bent :(. Je had dinsdag toch een afspraak of niet?

8. petra26

petra26 Actief lid

@ debby ik moet dindsdag weer bellen naar de gyn als ik neit ongi ben en dan wilde hij me zien dus ik weet niet wanneer ik er dan heen kan hoop eigenlijk wel deze week nog

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Petra, ik hoop ook dat je deze week nog terecht kunt en dat ze dan iets voor je kunnen doen!

10. petra26

petra26 Actief lid

wat is het rustig hier waar zit iedereen

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er nog steeds :D. Het is inderdaad erg rustig hier!
    Heb jij de gyn nog gesproken Petra?

12. petra26

petra26 Actief lid

@debby ik heb de gyn nog niet gesproken, want ik had vandaag heel erg buikpijn, dus ik hoopte dat het vanavond of vannacht door ging zetten zo niet bel ik morgen de gyn

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ik hoop het ook voor je, dan kan je weer verder!

14. petra26

petra26 Actief lid

ja precies dan kan ik verder
    ik ga nu naar bed. ben super moe
    fijne avond nog en tot morgen ofzo

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne avond en weltrusten. Laat je het morgen eeven weten of het doorgezet heeft?

16. petra26

petra26 Actief lid

ja natuurlijk laat ik iets horen morgen

17. petra26

petra26 Actief lid

hier net de gyn gebeld. want nog steeds niet ongi. ik ben wel beroerd maar het komt gewoon niet.
    ik moet vanmiddag om half 2 terug bellen de assistente zou met de gyn overleggen. dus ik ben benieuwd of hij me nog wil zien vandaag of morgen ofzo
    zit inmiddels op dag 44 dus we zijn gewoon weer terug bij af.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat vervelend Petra! Maar krijg je geen medicijnen of zo? DIt is je eigen cyclus?

19. petra26

petra26 Actief lid

ff update. heb net weer gebeld en de gyn heeft nu weer medicijnen voorgeschreven. eerst een pil om een menstruatie op te wekken ( ben ff de naam kwijt) en daarna weer een clomid kuur. dus we beginnen weer van voor af aan. blijkbaar kan mijn lijf niet zelf de boel goed geregeld krijgen :(
    ben er ff helemaal klaar mee en zit er ff doorheen.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina