wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra26

petra26 Actief lid

hallo meiden

de gyn wilde me niet zien. was niet nodig. heb nu medicijnen gekregen. moet nu eerst pillen slikken om menstruatie op gang te helpen en als ik ongi ben weer een clomid kuur. van 150 gr !!!
    zoveel heb ik nog niet gehad. mijn lijf reageerde al heftig op 50 en 100 gr dus ik ben benieuwd hoe dit gaat.
    baal er wel van dat ik weer medicijnen moet slikken maar aan de andere kant kan ik nu weer verder.

@debbie ik heb nog navraag gedaan maar het is geen pco wat ik heb.wat het wel ik weet ik niet. maar er stond niets in mijn dossier over pco dus de assistente dacht dat dat het niet was anders had het er wel bij of in gestaan.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    He vervelend Petra. Maar krijg je dan wel echo's of zo om te zien of je nu daadwerkelijk een eisprong krijgt met de Clomid?

3. petra26

petra26 Actief lid

ja als ik nu ongi word moet ik bellen voor een afspraak om rond de 14e dag van de cyclus een echo te maken

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, dat is wel fijn! Ik hoop dat je ook snel zwanger bent meis! net als de rest hier...voor zover hier nog iemand meeschrijft ;).

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wij! Heb mijn verhaal net geplaatst.
    Wat een strijd kan het zijn he?!
    Ik hoop voor iedereen die hoopt op een baby in 2010 dat deze wens uit mag komen.

Groetjes Annedore

6. petra26

petra26 Actief lid

ja debby het is rustig hier he

annedore waar staat jou verhaal dan heb ik dat over het hoofd gezien of staat dat in een ander topic?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat staat in een ander topic Petra ;).

8. petra26

petra26 Actief lid

ja dat dacht ik al :)

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb eerder vanavond een topic aangemaakt 'spanning voor wat komen gaat'.

Tot mijn verrassing had ik net al wat heel lieve reacties.
    Toch fijn zo'n plek op het net waar lotgenoten elkaar kunnen ondersteunen en informeren :)

Groetjes Annedore

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ongesteld geworden, 10 dpo :(

11. petra26

petra26 Actief lid

debby vervelend meis. mag ik vragen waar dpo voor staat.

hier steeds buikpijn. ik word echt niet goed van mijn lijf. probeer het maar zoveel mogelijk te negeren. en me nu te concentreren op de volgende ronde die straks komen gaat als ik met mijn clomid begin

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Days past ovulation, dus de dagen na de eisprong. Het vreemde is alleen dat ik net naar de wc ging en het vloeien alweer bijna gestopt is en bij het afvegen lichter bloed was dan eerder...

13. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ook ik leef nog...
    Vervelend Debby van je ongi. Maar wel een raar verloop lees ik?Goh Petra nu weer een hogere dosis. Helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Weer op controle geweest bij de gyn. De Clomid 50mg heeft niet gepakt. In plaats van Provera krijg ik nu een kuur Primolut en kan daarna beginnen met Clomid 100mg. Dus weer een maand vergeefs gehoopt. Ik hoop dat de bijwerkingen met een hogere dosis meevallen, want ik had bij 50mg al kwaaltjes. Ik baal zo enorm! Voel me verdrietig vandaag. Vooral omdat er op het werk nu wéér een collega zwanger is, privé vriendinnen pas bevallen zijn of onderweg en ik nog steeds niet zwanger mag zijn. We sjokken bijna van babyborrel naar babyborrel. En overal dezelfde 'leuke' opmerking: "Goh, staat je goed zo'n kindje, wanneer kunnen we bij jullie langskomen?" Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt wel oprecht blij voor iedereen, maar het steekt ondertussen wel. Ik probeer het wel van me af te zetten, maar het valt niet altijd mee. Wel fijn dat ik het hier van me af kan schrijven.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben vanochtend naar het zkh geweest om bloed te laten prikken (HCG) en kan morgenmiddag bellen voor de uitslag. Het bloeden is gewoon weer gestopt :eek:

15. petra26

petra26 Actief lid

nina ik kan zo goed begrijpen wat je allemaal zegt. ik heb precies hetzelfde. je bent wel blij voor een ander maar diep in je hart eignelijk ook niet. omdat je zelf ook zo graag wil dat je wens in vervulling gaat.
    hopelijk slaat de clomid nu wel aan bij je.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn waarde was te laag, ze verwacht dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Helaas, op naar ronde 2!

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    he Debby wat jammer... maar inderdaad, op naar de volgende ronde! Geef de moed niet op!!
    Wel lekker dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt!

18. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden mag ik me hier ook aan sluiten ?
    ik ken al een paar van jullie van een ander topic

even een kleine story over mezelf...
    33 jaar, al bijna 6 jaar getrouwd en al 10 jaar geleden de eerste stap gemaakt naar het zkh met een babywens.
    wel een paar keer er tussen uit geweest een paar jaar ivm oa een scheiding.
    in ieder geval al 15 rondes clomid gehad, slaat niet meer aan, vorig jaar spontaan zwanger maar helaas een verlate miskraam met 4 maanden. en ben gisteren begonnen met mijn eerste ronde puregon (op cd 3 dus)
    woensdag de eerste FM...

19. petra26

petra26 Actief lid

heidi welkom en gezellig dat je komt meekletsen

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, hier ben ik ook weer even..... heb bewust even zp aan de kant gezet om een beetje tot rust te komen en dus ook nu pas van een week bijgelezen....

Nieuwe meiden hier, welkom!!

Nina, ik kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit als je weer eens geconfronteerd wordt met het nog niet hebben van een kindje...

Debby jammer dat je hcg te laag is meid... ik hoop dat je dan maar wel snel ongie wordt, dan kan je met een nieuwe ronde beginnen.

Petra, dorie dat je lichaam het niet zonder hulp zelf kan.... ik hoop dat je snel ongie wordt van de pillen die je nu hebt gekregen...

Hier, zijn we weer in de klusperiode aangekomen... dus we doen ons best...

Deel Deze Pagina