@Charpi, als je in je klusperiode zit, dan moet je zw.pag helemaal even aan de kant zetten . Zie dat jouw nod op mijn verjaardag is, dus hopelijk is dat een goed teken!
goede morgen allemaal hier even een paar rot dagen ik zit ff in een grote dip zit niet lekker in mijn vel en zie het allemaal ff niet heel erg meer zitten. waarschijnlijk ben ik ook niet zo heel veel op het forum. ik richt met even op andere dingen zoals mijn gezin maar ik probeer wel mee te lezen met jullie hoor. fijne dag allemaal verder
Wowwwwwww Debby gefeliciteerd meid...... wat ben ik blij voor je..... wanneer heb je positief getest? Het is nog heel pril he..... ohwwwwww wat ben ik blij zeg..... Dikke kusssssssssssss
Ik heb afgelopen maandag positief getest, eerst 's ochtends met de KV en 's middags de digitale. En vanochtend nog een keer de KV .
Ik vind het zo leuk Debby, en toch nog weer snel raak eigenlijk.... het was toch de eerste ronde, wel een hele lange, maar wel gelijk helemaal raak.... ja ik ben hartstikke blij voor je.... tuurlijk hopen wij je snel te volgen..... maar dat zullen we moeten afwachten.... hier nu weer halverwege de cyclus.... dus klussen!!
Inderdaad Charpi, eerste eisprong en raak . Wel een lange cyclus gehad, maar nu is het wel de moeite waard geweest. Ik heb 11 maart mijn eerste echo, ben dan 6.2 weken. Erg spannend dus!
Debby hoe gaat het nu? En met de andere meiden? Hier weer spannend, maandag mijn nod.... maar ben nu ook lekker aan het genieten van onze vakantie... we hebben ook nog de luxe van internet in de bungalow...
Hey Chapri, wat lekker dat jullie vakantie hebben! En spannend hoor, maandag je NOD! Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dus niet ongesteld word . Met mij gaat het goed. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo, dan ben ik 6.2 weken volgens de arts (volgens mijzelf 6.3 weken ). Dus dat is wel spannend! Verder voel ik me goed, erg moe alleen, maar dat hoort erbij . Grappig trouwens, jouw NOD is mijn verjaardag .
Hoi, Debby, wat lees ik!! Gefeliciteerd! Veel plezier bij de echo. En Charpi, jazeker volgen wij snel als het aan onze planning ligt . Het zal ons toch ook wel eens gegund zijn... Geniet van je weekendje! @ hier: Vandaag alweer op dag 3 van Clomid 100 mg. Vannacht liggen spoken, twee keer uit bed geweest en had het bloedheet met zweetaanvallen. OOk deze ronde weer steken in mijn bil. Zo raar... maar verder is het om te hebben. Volgende week vrijdag een echo, duimen dat de Clomid deze ronde wel helpt.
@Nina, vervelend die bijwerkingen van de Clomid . Maar hopelijk slaat het nu aan en heb je een eisprong en dan dus een kans om ook zwanger te worden! Ik leef nog volop met jullie mee!!!
Ohwwwwwww meiden, ik denk dat ik misschien weer zwanger ben ..... gisteravond werd ik kotsmisselijk van de gerookte markreel die Jos, Mam en Frank zaten te eten.... verder heb ik ook weer een heel vol gevoel (had ik vorige keer ook) en de cola smaakt ook weer anders.... verder veel afscheiding.... dus of het is weer raak, of mijn lichaam houdt me heel erg voor de gek...... Duimen jullie mee? Debby, je hebt wel een hele vroege echo zeg.... dacht dat ze daarmee pas begonnen met 7 weken.... Nina, ik duim met je mee hoor dat de 100 mg aanslaat.....
@Charpi, dat klinkt wel als zwanger inderdaad . Wat spannend!!! Nog "maar" 2 daagjes en dan mag je testen. Ik hoop het zoooo voor je! En inderdaad, ik heb wel een vroege echo, dacht ook pas rond 7 weken, maar ik denk omdat ik ook steeds vloei dat ze wel eerder wil kijken.
@ Charpi: Ik duim zeker mee! Ik hoop het voor je, nog even geduld... @Debby: Inderdaad een vroege echo, maar kan zijn ja dat ze dat doen om je extra in de gaten te houden. Wel spannend hoor. @hier: Vandaag laatste dag Clomid en nu wachten tot vrijdag. Ik heb al wel twee dagen wat last van mijn buik (trekkerig en krampachtig gevoel) en dat had ik bij de 50 mg niet. Dus ik hoop dat dat een goed teken is.
Ik ga niet meteen maandag testen..... mijn ei was ook pas gesprongen op dag 18 dus ik wacht nog een paar daagjes langer.... tenminste als ik al niet eerder ongie word.....
Oh Charpi, zie ik het nu goed? Ben je toch ongesteld geworden ? @Hier, maandag (op mijn verjaardag ) bloed verloren. Ik was ervan overtuigd dat ik een mk had gehad. Maar 's middags was het eigenlijk alweer voorbij en sindsdien ook niet meer gehad. Ik ben wel kotsmisselijk en voel me dus ook echt nog zwanger. Morgen hebben we een echo, dan hebben we meer duidelijkheid... @de rest, hoe gaat het met jullie?
Ja Debby ik ben ongesteld geworden , helaas het is niet anders.... Maar voor jou ook heel spannend meid.... ik hoop dat de echo morgen uitwijst dat alles nog helemaal in orde is.... mijn duimen draaien.... enne nog gefeliciteerd met je verjaardag meid...