wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja morgen weer beginnen met clomid..... die kuthormonen ook.... maar ja we hebben geen andere keuze....

2. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee toch Charpi! Wat balen voor je. Ik hoop echt van harte dat deze ronde een succes wordt voor je.

Debby, veel succes met de echo. Laat je even wat weten?

@hier: Vanmorgen een echo gehad en ik had een ei!! Maar liefst 15mm groot, dus vanaf nu 'moeten' :)D) we druk aan de klus en dan maandag weer terug, kijken of ie gesprongen is. Ik hoop zo dat deze ronde 'onze' ronde wordt, het zou het mooiste verjaardagscadeau zijn ever...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

De echo was super, het was nog zooo klein en nog niet eens een mensje te noemen, maar het hartje klopte!!! Op 1 april (dan ben ik 9 weken zwanger) mag ik weer voor een echo. Leuk! Verder voel ik me kots en kotsmisselijk en spuug de hele dag door :(. Alles voor het goede doel!

@Charpi, hoe gaat het nu je weer aan de Clomid begonnen bent?

@Nina, en is jouw eitje inderdaad gesprongen?

4. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Gistermiddag weer een echo gehad en waarschijnlijk een eisprong gehad. Er was niets meer te zien, dus maandag prikken op progesteron en verder de komende 2 weken het wachtbankje en hopen hopen hopen. Ik hoop dus dat ik ook straks zo'n mooi boontje als jij mag zien Debby!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga voor je duimen Nina! Dat zou natuurlijk helemaal super zijn :D.

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hier, even afwezig geweest.... en gisteren me rotgeschrokken. Mijn moeder belde dat ze in het ziekenhuis was opgenomen met pijn op de borst. Heel de middag in het ziekenhuis gezeten en uiteindelijk moest mam een nacht blijven omdat ze geen fietstest konden doen omdat Mam net een nieuwe knie heeft gekregen en geen kracht kan zetten. Vanmorgen zijn er weer onderzoeken gedaan en vanmiddag een ctscan. Er is niets uitgekomen dus waarschijnlijk was het een eenmalig iets. Maar dat er wat aan de hand is geweest is wel duidelijk want ze had echt hele erge pijn op de borst en een hele hoge bloeddruk en een afwijkend hartfilmpje. Maar vanmiddag is ze toch ontslagen uit het ziekenhuis en nu weer thuis.... Zelf ben ik erg vermoeid, vannacht erg slecht geslapen en zowat op de telefoon gelegen.... gelukkig is nu alles weer goed..... dus kan de rust weer terugkeren.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, jeetje meis, wat ontzettend schrikken! Gelukkig is ze weer thuis en was er niets ernstigs aan de hand. Dikke knuffel!

8. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee toch Charpi, wat verschrikkelijk! Ik ben blij dat je moeder weer thuis is. Beterschap voor haar en sterkte met alles!

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik ben blij dat Mam weer thuis is en dat alles goed gaat.... maar het was inderdaad wel even flink schrikken...

Hoe gaat het met jullie meiden?? Hier beginnen de klusdagen zich weer aan te dienen.... weer een ronde....

10. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier: Ik moet nog een week op het wachtbankje, maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat het deze ronde is gelukt. De eerste dagen na de eisprong had ik wat buikkrampen/trekkingen maar nu niet meer. Ook mijn temp blijft min of meer gelijk. Maandag bloed prikken op progesteron maar ik vrees dat het niet is gelukt deze ronde. Dat betekent dus weer een nieuwe ronde met Clomid. NOu ja, we hebben nog een week, dus misschien gebeurd er alsnog een wonder...

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nina, ik blijf gewoon voor je duimen hoor meid...... wonders gebeuren namelijk ook af en toe :)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nina, vandaag moet je denk ik bloed laten prikken. Spannend meis, denk aan je!!!

13. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gisteren idd bloed wezen prikken. Nog een weekje wachten. Ik voel me alleen niet anders... Maar ja, dat wil (nog) niks zeggen toch?

Hoe is het met jullie? Lief dat jullie aan me denken!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nina, wat moet je lang wachten op de uitslag?! Bij mij wist ik het altijd al een dag later. Ben je nog niet ongesteld? Want als je niet zwanger zou zijn, dan neem ik aan dat je ongesteld gaat worden? Ik blijf voor je duimen in ieder geval!

@Hier, helaas iets minder. Ik heb hyperemesis gravidarum, dat betekend dat ik overmatig veel moet overgeven en ik voel me de hele dag dan ook kots en kotsmisselijk :(. Echt genieten is erg moeilijk op deze manier....

@Charpi, hoe gaat het met jou?

15. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    ik doe ook mee aan een wondertje 2010 :D

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ???

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nina, nog een weekje wachten dus, je hoeft inderdaad niets te voelen en dat wil helemaal niets zeggen dus gewoon afwachten... mijn duimen draaien hoor!!

Debby, he wat vervelend nu meid dat je zo vaak moet overgeven en kotsmisselijk de dagen doorbrengt.... dan is genieten van je zwangerschap inderdaad heel moeilijk... Wanneer heb je een echo?

Hier gaat alles redelijk, we zitten in de klusperiode... maar aangezien ik niet weet wanneer het eitje precies springt is die periode vrij lang... Wel heb ik heel veel last van de hormonen en dat breekt me wel op, maar helaas is het de enige manier om zwanger te raken dus we doen het er maar gewoon mee....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb al een echo gehad met 6.2 weken en heb nu 1 april (met 9.2 weken) weer een echo. Dus nog een weekje wachten helaas ;).

Spannend dat jullie nog in de klusperiode zitten, ben zooo benieuwd!!! s

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwww spannend meid..... over een week weer een echo dus..... kan me voorstellen dat je daar enorm naar uit kijkt....;)

Tja het is nog 2 weken wachten voor ik weer iets weet..... pffffff die cyclussen duren mij veel te lang.....

20. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    #340 Wondertje2008, 24 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010

Deze topic is tog voor meiden die voor een baby willen in 2010? dus ik ook:) of begrijp ik het verkeerd?

Deel Deze Pagina