wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debby: Ik kan me voorstellen dat je niet echt kunt genieten als je je zo beroerd voelt. Had je dat bij je eerste kindje ook zo? Of is die zwangerschap niet te vergelijken met deze? Ik hoop dat jouw kwaaltjes snel over mogen gaan.
    @Charpi: Lastig als je zoveel last hebt van de hormonen. Ik hoop dat deze klusperiode voor jullie met een wonder af mag lopen. Ook ik duim voor jou!
    @wonder2008: Inderdaad is onze wens een mooi babytje in 2010, maar het verloopt voor ons helaas niet zo soepel als gehoopt. Ik hoop dat jij meer geluk mag hebben. Is het voor jou je eerste kindje en hoe lang ben je al bezig?
    @hier: Ja inderdaad lang wachten op de uitslag van het bloedonderzoek (in totaal een week) en daar kan dit juffertje ongeduld toch al zo goed tegen...;). Ik ben tot op heden (nog) niet ongesteld en hoop het ook niet te worden, duim voor een positieve test. Volgens de gyn heb ik op CD 16 mij ei gehad. Twee weken later zou dan mijn NOD moeten zijn. Nog 5 dagen te gaan. Zucht...

2. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    Nina76@ Dankje wel, wij zijn al 13 maanden bezig voor ons 1e kindje, we hebben wel alles laten onderzoeken of alles goed is bij ons bijde en gelukkig was alles goed.Dus het is maar afwachten waneer het komt ik hoop ook dat het snel bij jullie mag gebeuren

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja sorry, ik zag gisteren iets vreemds staan en niet dat je mee wilde kletsen (zal wel aan mij liggen denk ik....).

Welkom en ik heb je verhaal gelezen. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak zal zijn! Lijkt me ook wel moeilijk als er niets aan de hand is, maar het ook niet lukt :(.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij Ryan was ik ook wel misselijk, maar niet zo extreem als nu. Dat was toch stukken draagzamer. Maar ja...alles voor het goede doel en ik las gisteren dat je HCG vanaf week 16 weer gaat afnemen, dus dan moet ik me sowieso beter gaan voelen. Probeer me daar maar even aan vast te houden.

Spannend hoor, nog 5 dagen! Ik hoop dat je echt niet ongesteld wordt en dat je je ook mag aanmelden bij de mama's!!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @wondertje, meid welkom hier leuk dat je mee wilt kletsen.... Jammer dat het tot op heden nog niet is gelukt zwanger te raken, maar wel fijn dat je weet dat er met jullie allebei niets aan de hand is, dus de natuur moet gewoon een beetje geluk hebben bij jullie.... ik hoop dat het snel raak gaat zijn hoor....
    @Nina, ohwwwww spannend meid, nog 5 dagen pffff ik duim me suf voor je hoor... zou toch zo mooi zijn als het raak is....
    @Debby, ik hoop dat je misselijkheid snel wat zal afnemen.... dan kan je er wat meer van genieten...
    @Hier, nog steeds aan de klus....

6. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    charpi@ dankje wel meid, ja ik hoop ook dat het snel raak is en het ergste is we zijn 13 maanden bezig en alles is goed bij mij en bij mij man en dan lukt het nog niet maar geduld hebben is een schone zaak. ik hoop ook dat het snel bij jou raak is.

7. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hoe is het met iedereen? Ik ben helaas sinds vandaag door naar de volgende ronde. Wel iets positiefs, want de bloedtest heeft uitgewezen dat de 100mg wel haar werk doet. Nu dan ook mijn hoop zetten op de volgende ronde...

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jammer Nina, maar wel fijn dat de 100mg doet wat het moet doen... ik blijf voor je duimen!!

Hier nog steeds op het wachtbankje.... maar voel nog helemaal niets, niet dat dat echt iets hoeft te zeggen maar toch is het zo....

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden,

Ik heb express even gewacht met reageren tot gisteren, want toen hadden wij weer een echo. En alles was goed, joehoe! Wat geweldig om te zien, een echt mensje al in mijn buik :D. Hierbij de echo.

@Charpi, ik voelde ook niets voor mijn NOD, was er zelfs van overtuigd dat ik al eerder menstrueerde, maar dat was gelukkig eenmalig. Dus het zegt inderdaad nog niets, het kan nog steeds alle kanten op ;). Ik duim nog steeds voor je meis, ik hoop het echt!

@Nina, jammer dat je door bent naar de volgende ronde, maar inderdaad wel positief dat de 100mg wel haar werk doet! Wie weet is het deze ronde voor jullie dan ook raak. Heb je veel last van de bijwerkingen?

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohw Debby geweldig..... leuk dat je de echo laat zien.... ik zit helemaal mee te genieten....
    Het gaat eigenlijk best snel...... al ruim 9 weken nu....
    Ben je nog steeds zo verschrikkelijk misselijk meid?

Hier is het nog steeds afwachten.... ben alleen heel erg moe en niet fit.... verkouden en beetje verhoging.... en ik probeer mezelf deze maand niet weer helemaal gek te maken en gewoon af te wachten, maar dat is en blijft moeilijk.;)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas inderdaad nog erg misselijk. Heb wel medicatie van de huisarts, maar dat helpt wel deels gelukkig. De ene dag gaat beter dan de andere dag, maar uiteindelijk gaat het voor een goed doel!

Vervelend dat jij moe en niet fit bent :(. Verhoging of zwanger ;). Ik hoop toch echt het laatste meis, nog een paar dagen!!!

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zou je denken dat de verhoging komt doordat ik zwanger ben??? Tja de vorige keer was mijn temp idd ook wat aan de hoge kant.... en toen voelde ik me ook vanaf een week voor mijn nod niet lekker.... maar ben nu wel echt ook verkouden, dus daar kan het ook gewoon van komen.... kortom elke maand is er wel iets waardoor ik nu denk van misschien is het weer zover.... de wens is de vader van de gedachte he....;)

Wel vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, ook al helpen de meds deels.... ik hoop dat je snel door die eerste periode heen bent....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaak zeggen ze dat als je temparatuur hoog blijft, dat je dan een grote kans hebt dat je zwanger ben. Ik heb zelf nooit getemparatuurd tijdens mijn cyclussen, maar ik weet wel dat mijn temp hoger is nu ik zwanger ben dan normaal zeg maar. Dus ik hoop het ook voor jou meis! Spannend hoor!!!

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tja het is allemaal afwachten.... ik voel me verre van fit en ben echt de laatste dagen warmer, want ik zet de verwarming zelfs wat omlaag momenteel.... maarja ik ben ook verkouden en daar kan het ook van komen.... pfffffffff kon ik maar een aantal dagen vooruit kijken he....

15. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat mooi om te zien Debby, die echo. Super dat alles goed is!!
    Charpi, ik duim ook voor jou dat je de 6e positief mag testen. Nog 3 langelange dagen geduld...

@ hier: Vandaag alweer dag 2 met Clomid erop zitten. Tot nu toe weinig bijwerkingen deze keer. Wat emotioneler, maar dat is alles. Ik merk dat het me af en toe wat zwaarder valt en hoop zo dat het deze ronde wel es wil lukken. We blijven in ieder geval hopen en duimen draaien!

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Heeeeee Nina, ik miste je al.... ik weet precies wat je bedoeld hoor met die hormonen meid.... je slikt ze een paar dagen en voelt je dan niet helemaal jezelf en de rest van de maand blijf je er last van houden, tenminste ik wel....
    Enne ik moet nog wel langer wachten hoor dan de 6de.... als ik ongie word natuurlijk niet, maar ik wil niet te snel testen, want ik heb mijn eisprong wat later he, deze maand op dag 17 gehad....

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Toeval of niet?

ALS ik zwanger ben..... dan ben ik precies op 14 december, de verjaardag van Jos uitgerekend.... Ik vind dat wel een hele speciale dag... en in theorie kan het kindje dus zowel met sinterklaas als met kerst ter wereld komen....

Nee hoor ik ben helemaal niet met de mogelijkheid bezig dat ik misschien zwanger ben.... hoe kom je daar nu bij....

De wens is de vader van de gedachte....;)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij kwam ik ook op allerlei bijzondere data, dus wie weet is het bij jou ook raak Charpi. Het zou super zijn!!! Hoop het echt voor je!!!

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    dag 28 en nog geen tekenen van naderende ongie.... mijn duimen draaien overuren :D

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat klinkt goed Charpi, hier worden ook overuren gedraaid :)

Deel Deze Pagina