wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Minnie ik geen idee wat ze dan doen? Nog maar even afwachten denk ik.....
    @Dreamer, welkom hier..... ik hoop dat 2010 jouw jaar wordt!!!

Hier weer even een update:

Nog steeds geen ongie, ook geen tekenen. Wel een zwangerschapskwaaltje vanmorgen. Ik kwam beneden en vond het overal maar stinken en toen ik in de keuken kwam helemaal, daar stond het eten klaar voor de honden (rauw vlees), bah bah.... dat ruikt anders echt niet zo sterk hoor whahahahaha..... maargoed de vorige keer dat ik zo sterk rook (januari dit jaar) was ik ook niet zwanger dus het zegt niets....
    Ook heb ik last van opboeringen, ik proef nog steeds de borrelnootjes nu die ik gisteravond laat gesnoept hebt... maar of dat een kwaaltje is??
    Ik begin weer een klein beetje te hopen nu....
    Heb net ook het ziekenhuis gebeld en ik kan volgende week woensdag bij mijn gyn terecht, dus ik moet uiterlijk dinsdag opnieuw testen....

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Dreamer!

@Minnie, ik zou anders nog heel even afwachten tot dag 10?

@Charpi, spannend hoor! Wanneer ga je nog een keer testen?

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen, aan de ene kant liever nog niet, ben veel te bang voor negatieve test en aan de andere kant wil ik duidelijkheid...:(

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi meiden, wil me ook graag bij jullie cluppie voegen:)
    Ook hier wordt alles ingezet op 2010;).
    Mijn NOD is 2 jan, maar verwacht er niet teveel van. We zijn begonnen aan onze 1ste ICSI, maar helaas afgebroken wegens te weinig grote follikels(wel heeeel veel kleintjes, wel 40 stuks:(), uiteindelijk hebben we nog een IUI gekregen maar het zaad was erg slecht (maar 0,2 milj;)).

@ Charpi; wel erg spannend zeg...en die twijfel wel/niet testen is wel erg herkenbaar.

@ All; op een gezond, liefdevol en vooral VRUCHTBAAR 2010...* proost*

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom hier alvast een gelukkig nieuwjaar wensen... en hopen dat t nieuwe jaar een paar oh zo kleine... maar toch hele grote wonders met zich mee mag brengen.

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

voor iedereen natuurlijk een super uiteinde van het jaar en een nieuw begin voor veel dingen. weer wat dichter bij de droom (zo zie ik het dan maar anders wordt het zo verdrietig als je erbij nadenkt weer een jaar voorbij zonder beeb of buik)

zal vanavond echt wel weer janken worden om 12 uur. ben de hele dag al een beetje emo. had me het zo anders voorgesteld. maar ik moet niet zeuren want er zijn mensen die het veeeeeeel slechter hebben dan ik.

was vanochtend best misselijk. schrok er wel een beetje van en werd er meteen aan herrinnert dat ik de gyn zou bellen voor maandag voor een echo. boobs doen nog pijn, ze zijn groter en dat gaat maar niet over. de gyn vroeg of ik al een test had gedaan want het komt weleens voor dat als je clomid gebruikt dat je als je begint met provera toch een eisprong hebt en zwanger raakt........nee heb nog niet getest. maandag moet ik om 11 uur daar zijn en die ochtend (mocht ik nog niet ongesteld zijn) dan test ik wel voor de zekerheid. ik doe ook nog steeds tempen. nu heb ik al een paar avonden een paramol gepakt ivm met hoofdpijn (heb ik altijd met deze kou) en dan temp ik in de ochtend als ik wakker wordt en dan is mn temp 37 zoiets. vorige keer provera had ik rond de 36.5 of 36.6 zoiets. 37 is dan wel wat hoog zei de gyn aan de foon. en de paramol verlaagt de temp dus kun je eigenlijk uitgaan van een temp die wat hoger ligt. en mijn temp tijdens de zwangerschap lag rond de 37.1 beetje vaag allemaal en snap er weer niks van. We wachten maar af. ik wordt gewoon dit weekend ongesteld en zo niet dan heeft de provera zijn werk niet gedaan.

minniemouse

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D

Ik kan het gewoon nog niet geloven, maar ik ben hartstikke ZWANGER :D

Hier zit ik dan in alle vroegte dit te typen op Nieuwjaarsdag, ik wist het stiekem gistermiddag al, maar wilde wachten tot vandaag. Gistermiddag dus een testje gedaan, had een heel klein beetje urine en het was helemaal niet geconcentreerd, maar de uitslag was er: een lichte streep naast de controle streep! Dus ik loop eigenlijk sinds gistermiddag op wolken en wij hebben een fantastische jaarwisseling gehad. Vanmorgen weer een test gedaan en weer een lichte tweede streep, tja urine was weer niet zo geconcentreerd, maarja ik moest plassen en tja wilde toch nog een keertje testen.... Waarschijnlijk maak ik niet zoveel hcg aan, tenminste dat is de verklaring die ik er zelf aan heb gegeven. Ik probeer een ongerust stemmetje weg te sussen met de gedachte dat een streep een streep is en dat die er echt alleen komt als je hcg in je urine hebt....

Ik hoop echt met heel mijn hart dat de nog niet zwangere meiden me dit jaar allemaal gaan volgen.... 2010 wordt ons jaar meiden!!!:)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo dat is een goed begin van het nieuwe jaar zeg :D
    Gefeliciteerd!
    Dat we allemaal je voorbeeld maar snel mogen volgen!

Gelukkig nieuwjaar allemaal :D
    Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

charpi: gefeliciteerd:)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ook wij hopen dat 2010 ons jaar mag worden :)

En natuurlijk voor iedereen :)!!!

Iedereen een gelukkig Nieuwjaar :)!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil jullie ook allemaal even een heel gelukkig nieuwjaar en vooral een heel vruchtbaar 2010 wensen!

@Charpi, jaaaa gefeliciteerd meis!!!!

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Charpi: WHAAAAAAAAAAAAAAAaa.....gefeliciteerd meis, wat een super begin van het nieuwe jaar:)

@ All; Op naar een liefdevol en vruchtbaar 2010!!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wennes, heeel veeel succes morgen! Wanneer krijg je de uitslag van het bloed prikken?

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Kan s'middags al bellen. Maar gisteren was mijn NOD en heb net getest, maar helaas gen tweede streep. Zal wel door de utrogestan bolletjes komen dat de menstruatie verlaat is:(:(:(

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    :(:(

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis. hier hebben ze een computerafdeling waar je kan internetten. heb net de echo gehad en heb het met de gyn erover gehad over dat bloedverlies. (een zwangere gyn had ik.....slik) enne mn bmsv was erg mooi dun en ze zei dat ik afgelopen zaterdag als dag 1 mag rekenen omdat er ook rood bij zat en een hoop stolsels. ze zag net ook weer wat rood aan de echostaaf zitten enzo dus ik ben wel blij hoor! heb de clomid al in huis en daar mag ik vanavond mee beginnen. maandag heb ik mijn eerste fm weer........

minniemouse

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hallo meiden,

Ook ik sluit me aan bij dit clubbie ;).

Ten 1ste wil ik iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, en met name een heellll vruchtbaar 2010!!!
    Hopelijk wordt het ons jaar meiden...Op goed geluk en hoop van zegen :p.

Ik zal in het kort iets over mezelf vertellen...
    Ik zelf ben 33 en mn vriendlief 39 (samenwonend met een dochter, dochter is van vriendlief uit zn vorige relatie!).
    Bij mij is alles in orde, zowel eisprong, baarmoederslijmvlies ect ect.
    Maar helaas bij vriendlief niet :(, die heeft te weinig snelle/sterke zwemmers.

Op natuurlijke manier (zwangerschap) ligt onze slagingskans 25%.
    Maar ook via deze weg wil het helaas tot op heden nog niet lukken :(.
    Vandaar dat we sinds 2009 in MMM zitten, zie tevens ook mijn onderschrift!

Maar we mogen de moed, hoop en kracht (nog) niet opgeven!
    We kunnen niet meer doen dan duimen, hopen en afwachten.
    Maar we gaan dr voor meiden.....;).

Liefs Duivinnetje

18. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik wil me bij deze ook hier aanmelden!
    Ik hoop net als iedereen hier dat 2010 een heel vruchtbaar en gelukkig jaar voor ons mag worden!!
    Ook ik heb pcos en wil nog heel graag een kindje erbij,
    ik heb al twee gezonde zoons van 4 en 8 uit mijn vorige huwelijk en nu heb ik met mijn huidige vriend ook nog een kinderwens, het zou zo mooi zijn nog eentje erbij...van ons samen...
    Omdat al bekend is dat het allemaal niet vanzelf zal gaan heb ik as vrijdag mijn eerste afspraak op de fertiliteitspoli !! En dan kan de eerste ronde beginnen!!

@ chapri: Gefeliciteerd wat goed!! Hopelijk gaan wij allemaal jouw goede voorbeeld volgen! Geniet er van!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, fijn dat je kan starten met Clomid!

Welkom Duivinnetje en Milse!

@hier, nog in afwachting van een ongesteldheid, hoop woensdag...

20. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    #40 milse, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    @wennes: En?? is je menstruatie inmiddels al begonnen of nog steeds niks?

@minnie: Wat goed dat je mag starten met clomid!

@duivinnetje: Je vriend heeft dus wel al een dochter uit een vorige relatie? Dus het is niet onmogelijk!! Houd de moed er in hoor!

Deel Deze Pagina