wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    :D:D:D Nee het moet alleen nog wat bezinken!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat komt vanzelf wel....neem de tijd!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Joehoeeeeeeee gefeliciteerd!!!!! Charpi!!!!

@all, vandaag bij de gyn, er zat wel iets maar het heeft echt minimaal iets gedaan zei ze, maar wel beter dan de vorige keer toen zat er niks. Nu maandag terug om te kijken of er meer gegroeit is, is dit niet het geval dan primolut en 150 mg clomid.. Pfffff.... we wachten af!

4. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hey meiden!
    Ik kwam eens even kijken hoe het hier gaat, en wat zie ik??
    Charpi is zwanger!!! Gefeliciteerd!! geniet er lekker van je hebt het verdiend!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MM7, oh nee meis, wat balen :(. Ik hoop dat er maandag alsnog iets te zien is!

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @DebbyKoops, dankjewel!!! Ik hoop ook dat er maandag iets is.... Pfff.. wachten duurt altijd lang... En het komt wanneer het komt, maar toch wil ik het nu.. Sorry hoor moest even haha...

Hoe is het met jou?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mm7, ik moest wachten tot CD33, voordat er een eitje te zien was, dus ik begrijp wel hoe je je voelt. Iedere keer is het toch een teleurstelling :(. Met mij gaat het nog hetzelfde, veel overgeven en misselijk, moe en ga maar door. Maar alles voor het goede doel, een gezond kindje na 9 maanden ;).

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja je geduld wordt aardig op de proef gesteld hierdoor zeg.. Maar goed we gaan positief door!

Hoop dat je minder last krijgt van je kwaaltjes, maar inderdaad alles voor het goede doel!

Morgen weer fm hoop dus dat er een eitje gegroeit is.... (2 mag ook haha)

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    MM gewoon volhouden meid, erin blijven geloven en ook jouw droom wordt vanzelf vervuld....

Debby, vervelend dat je je nog steeds zo ziek voelt....

Hier alles vrij rustig.... niet echt veel klachten nog, af en toe wat buikpijntjes en een vleugje misselijkheid, en wel moe dat wel... als het zo blijft teken ik ervoor!!!
    Ik zit me alleen meer druk te maken of alles wel goed blijft gaan deze keer... moet elke keer terugdenken aan januari....

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Charpi, alles gaat goed deze keer, geloof erin! Maar ik kan je gevoel me wel een beetje voorstellen, ik heb in feb. een miskraam gehad en ik zal als ik weer zwanger mag worden niet erg rustig zijn totdat ik de 12 weken voorbij ben! Maar probeer te genieten, want je bent NU zwanger!!!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, ik heb nooit een mk gehad (gelukkig kan ik zeggen!), maar zelfs ik was zooo onzeker toen ik weer zwanger was. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou nog onzekerder is :(. Wanneer heb je de eerste echo ?

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik heb 31 mei mijn eerste echo, dan ben ik 7w6d. Dus als alles goed is kan ik dan het hartje zien kloppen.... gek idee hoor dat er nu een embryo van 1 mm in me zit dat van Jos en mij samen is.... dat zijn natuurlijk al heel veel celletjes bij elkaar....
    Ik word gewoon heel onzeker van mijn lichaam..... zo kan ik uren bijna niets voelen en dan weer ineens vage buikpijnklachten hebben.... herkenbaar Debby?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeeeel herkenbaar Charpi! Ik had soms ineens het gevoel dat ik ongesteld ging worden en dan was het allemaal weer rustig en had ik nergens last van. Wel fijn dat je "snel" een echo hebt en dan is er inderdaad een mooi kloppend hartje te zien! Die onzekerheid is echt slopend....je kunt eventueel voor mijn verhalen kijken op www.babyroge.babysite.nl

14. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Charpi,

Gefeliciteerd meid, eindelijk!! Het is je gegund. Hoop dat ik snel mag volgen.. Fingers crossed!

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hoi Meiden,

Vandaag fm en er zat weer niks, wel heel veel eitjes maar geen 1 groter dan 10. Helaas, we gaan ook niet verder met clomid in overleg met de gyn. Nu voorlopig even niks, wij gaan in Juni naar het UMC.

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Debby ik ben naar je site toegegaan meid!

Nina, dank je wel en jij mag ook snel volgen he!!!

MM wat vervelend zeg dat je weer niets zag op de fm.... ik begrijp dat je het te zwaar vind om door te gaan nu met clomid.... iets wat ik maar al te goed begrijp.....

Hier, vandaag eigenlijk alleen maar heel moe.... verder geen klachten.... het is dat ik weet dat ik zwanger ben, anders had ik vandaag best anders geloofd....

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, dank je wel voor je lieve berichtje op de baby's site! Echt superlief :D. Ik was in het begin ook alleen maar moe en heb later ook nog eens een digitale test gedaan, omdat ik het gewoon niet geloofde :).

@MM, jeetje meis, wat moeilijk en ook verstandig wat jullie hebben besloten! Even rust en dan weer vol goede moed verder!

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hoi Meiden,

Het zat me niet helemaal lekker waarom de gyn had gezegt dat clomid bij mij toch niet zou werken, dus heb ik vandaag eens even een telefoontje er tegen aan gegooit en wat denk je, ik kreeg een andere gyn die zei elke kans is er 1, dus ik heb nu toch weer clomid 150 mg gekregen om te proberen. Ik ga morgen beginnen met 10 dagen primolut en daarna dan de clomid en dan zien we het wel weer. Ik heb wel al een afspraak staan in een academisch ziekenhuis in Juni, daar ga ik zoiezo naar toe.

Hoe is het met jullie meiden?

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja je kan altijd de 150mg proberen MM, wieweet slaat die wel aan....

Met mij gaat alles redelijk goed.... ben wat gespannen omdat vandaag en morgen de dagen zijn dat het vorige keer misging... maar vooralsnog is het rustig van binnen...
    Wel heb ik gisteravond de beslissing genomen om te stoppen met snoepen want dat liep echt de spuigaten uit.... ik ben in een paar weken tijd een paar kilo aangekomen en das niet de bedoeling.... daar zijn we nu dus een halt aan aan het toeroepen...
    Kwaaltjes heb ik niet extreem veel... beetje gevoel in mijn buik, wat vaker de drang om te plassen al is dat ook wisselend en mijn hormonsters die het me af en toe moeilijk maken ook voor Jos uiteraard. Vanavond gaan we lekker een avondje eruit met vrienden.... zal vast gezellig worden...

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MM, vreemd dat de gyn had gezegd dat de 150 niet zou werken. Gelijk heb je dat je het toch probeert hoor!

@Chapri, bij mij kwamen de kwaaltjes met 6 weken, maar ik hoop dat het jou bespaard blijft!

@Hier, met mij gaat het ook goed. Ik heb eindelijk de roze wolk gevonden nu ik niet meer misselijk ben! Joheoeeeee, sinds 2 dagen nu.

Deel Deze Pagina