Haai, Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima. Gisteren bezoekje gehad aan de gynaecoloog en ben morgen welgeteld 6 weken zwanger. Ik voel me goed, af en toe moe en dan kan ik ook de hele avond op de bank liggen dutten haha. Maar verder (nog) geen kwaaltjes. De baby is nu net zo groot als een rijstkorrel en nog te klein om een hartje te zien. Moet daarom over 1,5 week terug voor een tweede echo. Maar desalniettemin zag alles er verder goed uit. Ben dus helemaal happy!!
Nina, wat fijn dat alles er goed uit zag.... de volgende echo zal helemaal bijzonder zijn als je het hartje ziet kloppen!! Ik ben nu ruim 15 weken onderweg en het gaat prima.... heb weinig klachten momenteel, ja af en toe wat pijntjes, maar daar is goed mee te leven. Woensdag weer controle.... ben heel benieuwd of we dan het hartje horen.... En hoe is het met jou Debby?
Wat gaaaaafffff!!! Gefeliciteerd meis, helemaal SUPER! Wij waren op vakantie, vandaar mijn late reactie . Hier gaat alles naar omstandigheden goed, veel moe en ik merk dat het alleen maar erger wordt...maar goed, met PJ gaat alles goed, hij schopt regelmatig en dat is ook genieten! Ryan is nog 2 weken bij mijn ouders op de camping in Limburg, dus even 2 weken tijd om bij te tanken en ik wil graag verder met de babykamer, de tijd tikt wel door .
@Charpi, wat heerlijk dat het bij jou ook allemaal goed gaat! En het hartje horen is zooo bijzonder .